MVV algemeen

• Lukunku
  • Lukunku's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member

Re: MVV algemeen

03 Jun 2021 16:25
Lijnsje@tappunt wrote: MVV gaat samenwerking aan met de universiteit Maastricht.

Zou hier nu iemand met een strak plassertje dit lezen of met zeer veel afgunst.

Stap voor stap naar de Eredivisie. LAOT US DRUIME!

Ik denk dat diegene nu in contact is met zijn netwerk om te ontrafelen hoe goed die deal is. Laat me raden naar het antwoord: stelt niks voor deze deal en dit soort samenwerkingen zijn makkelijk binnen te halen :)
The following user(s) said Thank You: Lijnsje@tappunt

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2021 17:29
Samenwerking met een universiteit. Geweldig. Krijg je dan betere spelers? Betere voorwaarden om te presteren? Ik heb jaren rondgelopen in de universitaire wereld en heb nog nimmer gezien dat de vragende partij (mvv) daar enig voordeel van zou kunnen genieten. Allemaal blablablabla. Nog meer deskundigen hebben we nu even niks aan. Geld, daar hebben we iets aan.

• Zwegel
  • Zwegel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2021 18:38
krampioen wrote: Samenwerking met een universiteit. Geweldig. Krijg je dan betere spelers? Betere voorwaarden om te presteren? Ik heb jaren rondgelopen in de universitaire wereld en heb nog nimmer gezien dat de vragende partij (mvv) daar enig voordeel van zou kunnen genieten. Allemaal blablablabla. Nog meer deskundigen hebben we nu even niks aan. Geld, daar hebben we iets aan.

Wellicht kunnen de mensen van de universiteit de volgende keer helpen bij het op tijd aanvragen van de NOW regeling, zodat we niet weer 250000 euro mislopen. :sick: :lol:

• Sjieske
  • Sjieske's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Et sues sibi sapiunt

03 Jun 2021 18:53
Wellicht kan de universiteit nog onderzoek doen naar de vraag waarom sommigen meer azijn dan urine zeiken. Jullie doen mij een beetje aan mijn ex-vriendin denken, die was ook nooit eens positief over iets en bleef maar zeiken over oude koeen.
The following user(s) said Thank You: Sandro, tuutsje, Brncic, De Zwarte Vogel, Och jeh, Larsbak, M-MVV, Hier menier, Bromsnor-West

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2021 19:17
Ook napoleon had het eerder over samenwerking met de Universiteit...maar dan niet over de medische faculteit toch?....mvrgr Opa
....

• De Zwarte Vogel
  • De Zwarte Vogel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • nao väöre

03 Jun 2021 19:24
Als je MVV omhoog wilt helpen, zul je ook veel aandacht aan de jeugd moeten besteden op alle mogelijk gebied! Niet alleen geld maakt gelukkig, ook vitamine R is belangrijk.

• tuutsje
  • tuutsje's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2021 19:26
Sjieske wrote: Wellicht kan de universiteit nog onderzoek doen naar de vraag waarom sommigen meer azijn dan urine zeiken. Jullie doen mij een beetje aan mijn ex-vriendin denken, die was ook nooit eens positief over iets en bleef maar zeiken over oude koeen.

Je slaat de spijker op zijn kop. Alle groten dingen beginnen als iets kleins.
The following user(s) said Thank You: Brncic

• krampioen
  • krampioen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

03 Jun 2021 19:28
Gelukkig lag het aan je vriendin en had jij alle gelijk van de wereld.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

03 Jun 2021 19:29 - 03 Jun 2021 19:32
Sjieske wrote: Wellicht kan de universiteit nog onderzoek doen naar de vraag waarom sommigen meer azijn dan urine zeiken. Jullie doen mij een beetje aan mijn ex-vriendin denken, die was ook nooit eens positief over iets en bleef maar zeiken over oude koeen.

Oude koeien? Die 2 ton missen we nu gewoon op ons budget hoor. Stel onze superbetrouwbare directeur had inde tussentijd eens wat geld binnengehaald ipv alleen maar uitgegeven en misgelopen, dan had je misschien minder mensen erover gehoord. Als we zo door gaan geef ik t nog 2 jaar. En drie keer raden wie er dan met de Noorderzon vertrokken is.
Last edit: 03 Jun 2021 19:32 by Hill28.

• Zeikbak
  • Zeikbak's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

03 Jun 2021 19:46
Hadden we eerst de klopjacht van Napoleon op Elsen, hebben we nu de klopjacht van Hill op Noor. Het begint irritant te worden, elke dag hetzelfde bericht van je te lezen. We weten nu wel dat je Noor niet mag. En nee, ik verdedig hem niet en ben het met je eens dat die 2 ton mislopen een kwalijke zaak is. Maar om nou zo door te blijven gaan. Je laat het overkomen alsof geld binnen halen iets heel makkelijks is, zeker in deze tijd. Als dat zo is, zie ik graag jouw gouden tip zodat die grote zak met geld binnen gehaald wordt.

Laten we nou eens kappen met zeiken en gewoon eens allemaal achter mvv gaan staan en de mensen die nu voor de toekomst van mvv gaan.
The following user(s) said Thank You: Sandro, Lassie80, jovkle, Kletswief, Brncic, Larsbak, Lijnsje@tappunt, Burgundian043, M-MVV

• Kuul
  • Kuul's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

03 Jun 2021 22:00
Wat een betweters hier allemaal
The following user(s) said Thank You: Schapendonk

• Jo70
  • Jo70's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2021 08:26
krampioen wrote: Gelukkig lag het aan je vriendin en had jij alle gelijk van de wereld.

Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

04 Jun 2021 10:28
Lijnsje@tappunt wrote: MVV gaat samenwerking aan met de universiteit Maastricht.

Zou hier nu iemand met een strak plassertje dit lezen of met zeer veel afgunst.

Stap voor stap naar de Eredivisie. LAOT US DRUIME!
Prima initiatief maar op het eerste elftal zal het voorlopig geen enkele invloed hebben. Misschien, over een jaar of vijf, zes. met de nadruk op misschien. Maar elk initiatief om de organisatie, inclusief jeugdopleiding te verbeteren is welkom.
The following user(s) said Thank You: Kletswief

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

04 Jun 2021 11:43
Hil , kun je niet na trekken of hij lid van het CDA is ? is hij lid van die club weten we het zeker dat hij binnen 2 jaar met de NOOR der zon vertrokken is

• Zwegel
  • Zwegel's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

05 Jun 2021 10:33
Zeikbak wrote: Hadden we eerst de klopjacht van Napoleon op Elsen, hebben we nu de klopjacht van Hill op Noor. Het begint irritant te worden, elke dag hetzelfde bericht van je te lezen. We weten nu wel dat je Noor niet mag. En nee, ik verdedig hem niet en ben het met je eens dat die 2 ton mislopen een kwalijke zaak is. Maar om nou zo door te blijven gaan. Je laat het overkomen alsof geld binnen halen iets heel makkelijks is, zeker in deze tijd. Als dat zo is, zie ik graag jouw gouden tip zodat die grote zak met geld binnen gehaald wordt.

Laten we nou eens kappen met zeiken en gewoon eens allemaal achter mvv gaan staan en de mensen die nu voor de toekomst van mvv gaan.

Zeikbak, je kunt zeggen wat je wil ,maar Hill heeft wel gelijk.
Geld binnenhalen is zeer zeker niet makkelijk, maar het geld van die NOW regeling staat daar los van. Het wordt je gewoon in de schoot geworpen als het ware.
Als je daar al niet capabel voor bent dan hou maar op.
Zo iemand is het niet waard om de touwtjes in handen te hebben bij een voetbalclub.
Persoonlijk vind ik dat er toch wel consequenties aan mogen hangen, als ik zo een fout maak op mijn werk hoef ik morgen niet meer te komen ben ik bang.
Verder weet ik niet wat Noor allemaal doet binnen MVV, maar wat heeft het allemaal al opgeleverd ? Volgens mij is er meer geld de deur uit gegaan dan er binnengekomen is. Maar goed, dat merken we over een paar jaar wel, als we weer op kiepen staan.

Time to create page: 0.388 seconds