MVV algemeen

15 jan 2022 11:12
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1379
Meer
MVV algemeen #7381
De Noor fans op dit forum die constant elke kritek bagetalliseerden of met persoonlijke aanvallen kwamen als antwoord op kritiek zijn al van boord gesprongen zo te zien. Maar dat was ook te verwachten.

Het erge is ook nog, als we nu - anderhalf jaar te laat - nog acties gaan ondernemen om Noor te laten opstappen, geven we hem nog een ‘sweet escape’ ook.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 11:57
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
MVV algemeen #7382
Haha, nee hoor Hill, ik ben er gewoon nog, maar hoor geen nieuwe steekhoudende argumenten die het waard zijn om op te reageren.

Het feit dat Wels deze ploeg niet aan het voetballen krijgt en het voetbal zo dramatisch is als nu kun je Noor moeilijk kwalijk nemen toch?
Het voordeel van de kritische gebruikers hier op het forum ten opzichte van Noor (of iedere andere bestuurder) is het feit dat ze geen verantwoordelijkheid dragen. Lekker zonder consequenties roepen vanaf de zijlijn dus. De bekende stuurlui.

Deze stuurlui (inclusief Napoleon) vonden Wels enkele maanden geleden namelijk een prima keus! En dat vond Noor toen blijkbaar ook. En Alberg en Remans waren zo'n mooie versterkingen! Ik heb hier mensen horen roepen dat de playoffs ee makkelijk in zouden zitten.
Dan heb je als AD en TD dus gedaan waar je voor betaald wordt, met weinig geld een redelijke selectie samenstellen.
.
En dan hoor ik weer het verhaal over het 'uitbesteden' van taken, catering etc.
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.

Kortom zonder verantwoordelijkheid is het allemaal makkelijk roepen, maar nee, ik kan Noor nog steeds niks kwalijk nemen, behalve de NOW uiteraard, maar daar kunnen we ook niet over bezig blijven.

Ik denk dat alleen Wels achteraf geen goede keuze was, maar nogmaals een keuze waar toendertijd iedereen achter stondo
Alleen is iedereen die toendertijd voor Wels was dat inmiddels vior het gemak even vergetebn
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 12:53 15 jan 2022 12:53 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1379
Meer
MVV algemeen #7383
Duin dat is sportief dat je nu reageert. Maar het stelt me helaas niet gerust. Zowat al het eigen vermogen (bijna een half miljoen) is verdampt en de kvk zegt dat het voortbestaan van MVV in gevaar is..dat is toch het ergste wat er had kunnen gebeuren?

Nog los van het feit dat met het geld dat aan ‘voetbal’ besteed is, is uitgegeven aan de slechtste selectie ooit en aan de slechtste trainer sinds onze beide Fuats. Het brabantse trio faalt werkelijk op elk vlak. En niet zij, maar de MVV-supporters zullen de consequenties dragen zodra de club financieel is leegetrokken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 13:25
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #7384
Over Klaas Wels , die volgde ik eigenlijk niet voordat hij bij MVV kwam ( wie wel ?) Over Wels heb ik destijds gezegd dat het een prima kerel is die een mooie groei heeft door gemaakt. Ik heb nooit geschreven of gezegd dat het een prima keuze was voor MVV. Ik heb hem de kans gegeven, maar merkte al heel snel dat Wels toch heel beperkt is .
Wels dacht bij MVV in een club te komen die beter georganiseerd was dan Top Oss, recent hij heeft intern en extern naar buiten gebracht dat juist het bij Oss beter geregeld is dan bij MVV .

Ik heb mijn pijlen niet gericht op Klaas Wels , ik zelf zou hem nooit aanstellen als trainer maar dat is wat anders.
Mijn ( ons) probleem zit in het feit dat we in 12 maanden tijd 400.000 zijn kwijt geraakt en dat onze schulden giga zijn gestegen !
Je hoeft geen verstand van cijfers te hebben maar als er mensen zijn die dit beleid goedkeuren of zelfs aangeven dat de directie niks kwalijk te nemen valt en of aan te rekenen , dan heb je echt boter op je hoofd .

Kort gezegd over 2-3 maanden is waarschijnlijk het geld op , kunnen wellicht de salarissen niet meer worden betaalt en breekt paniek uit . Mits voor die tijd er iets is gedaan om dit acuut gevaar af te wenden . In die fase zitten we.
Extern geld is de enigste oplossing of geld ergens lenen , zo simpel is het.

Maar ik hoef niemand uit te leggen als je moet , dan is je hele onderhandeling positie een stuk minder rooskleurig
Daarbij zal iedere investeerder een gedegen boeken onderzoek doen , MVV kan wel doorlopend roepen dat zij niet over één nacht ijs gaan, maar wellicht is het verhaal andersom en gaat een investeerder niet over één nacht ijs .

Heel simpel met de cijfers die MVV heeft gedeponeerd heb je niet veel te willen . Er zijn geen bezittingen zoals grond , panden etc
Alles is gehuurd of geleased, de led boarding , de kopieermachine , de businessclub . Noem het maar op .
De spelers zijn niet veel waard , die lopen zo de deur uit . Dus hoe waardeer je een club met een negatief eigen vermogen en zonder bezit ??

Dus laat je alsjeblieft niet voor de gek houden dat MVV aan zet is en dat MVV bepaald in deze , MVV heeft niks meer te bepalen die macht zijn we al kwijt.
We kunnen het seizoen als het zo doorgaat wellicht niet eens meer kosten dekkend uitvoetballen . En dat had voorkomen kunnen worden !!

Daarom en ik denk dat de interne druk die er nu is , geen goed gaat doen voor de korte en lange termijn .
En mensen hoeven het niet mij eens te zijn , alleen ik lees veel , ik zie veel , ik krijg veel informatie uit diverse geledingen en ik heb ook nog wat mensenkennis en verstand van zaken denk ik en heb altijd mijn zaken redelijk goed voor elkaar gehad .

Dit wat er nu allemaal gebeurd is en heeft voor 85% te maken met de verkeerde mensen in de organisatie en daardoor evident verkeerde beslissingen , slechts 15% is het covid een factor .
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 13:26 15 jan 2022 13:26 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
MVV algemeen #7385
NOW kunnen we niet over bezig blijven nee...maar door die ton is MVV nu in accuut gevaar. Bij elk normaal bedrijf waar een ton niet zomaar goed te maken is, was er iemand geslachtofferd, opvolger of niet. Het tekent toch het bestuur en directeur dat men dit verzwijgt ondanks de openheid die men predikt. Heb het onderhand wel gehad net zoals velen...let maar op, straks is het weer handje ophouden bij de sponsoren en supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 14:47
Dominique
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
MVV algemeen #7386

Duin schreef : .
En dan hoor ik weer het verhaal over het 'uitbesteden' van taken, catering etc.
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.


Als je niks te besteden hebt is dat wel degelijk een vreemde en onverantwoordelijke keuze. Zeker als je daarbij een organisatie aan de kant zet die iedere euro die ze daaruit verdienden weer terug in de club duwden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 18:07
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #7387

Dominique schreef :

Duin schreef : .
En dan hoor ik weer het verhaal over het 'uitbesteden' van taken, catering etc.
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.


Als je niks te besteden hebt is dat wel degelijk een vreemde en onverantwoordelijke keuze. Zeker als je daarbij een organisatie aan de kant zet die iedere euro die ze daaruit verdienden weer terug in de club duwden.


Nee, het uitbesteden van bepaalde werkzaamheden voor een kleine organisatie is een normale zaak. MVV heeft te weinig geld en daardoor een kleine organisatie en daardoor ook weinig mensen op kantoor. Dus MVV heeft geen geld om werkzaamheden waar specifieke kennis voor nodig is zoals HRM bv. om dit zelf te doen. Het is te duur om zelf hier een ervaren HRM medewerker voor aan te trekken. Is net zoals professionele ticketingsoftware, MVV heeft geen geld om een programmeur aan te trekken om zelf ticketingsoftware op maat te ontwikkelen dus logisch om gebruik te maken van een ervaren leverancier. Enz.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brncic, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 18:24 15 jan 2022 18:27 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 434
Meer
MVV algemeen #7388
Uiteraard is de financiële situatie een belangrijke zorg. En jammer genoeg heel spijtig en nogmaals zorgelijk dat de weinige reserves verdampen.
Echter wat had je anders verwacht in deze corona tijd als je een realistische bril opzet? Ondernemers hebben andere prioriteiten als een voetbalclub sponseren, geen publiek, geen horeca activiteiten.
Het is makkelijk een zondebok aan te wijzen. Al die hardwerkende (horeca)ondernemers zitten in hetzelfde schuitje... Geen klanten en moeten ook overleven en moeten daarom ook hun reserves, lees spaarrekeningen of hulp van familieleden aanspreken. Is dit dan ook wanbeheer? Volgens mij dezelfde situatie.
Maar het is makkelijk om met het vingertje te wijzen... Sommigen maken mijn inziens hier misbruik van.

Laten we hopen dat er ondernemers zijn, clubmensen met het hart op de goed plek en die een warm gevoel en middelen hebben voor usmvvke te ondersteunen. Sommige clubs als Aken noord, Venlook en Volendam hebben die... Andere clubs als Den Bosch, Eindhoven, Verkeskup, Oss hebben die niet... En tegenwoordig draait alles maar om geld met als gevolg dat je dan niet mee doet. En zo gaat dat in alle geledingen in het voetbal.
Helaas hebben we een fantastische Angelside en een relatief trouw publiek maar helaas laten de mensen die de middelen hebben het afweten. Dat is nu eenmaal al jaren de realiteit. Mooie praatjes of andere interesses... en dat laatste is natuurlijk ieders goed recht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Brncic, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 18:24
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #7389

Kletswief schreef :

Dominique schreef :

Duin schreef : .
En dan hoor ik weer het verhaal over het 'uitbesteden' van taken, catering etc.
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.


Als je niks te besteden hebt is dat wel degelijk een vreemde en onverantwoordelijke keuze. Zeker als je daarbij een organisatie aan de kant zet die iedere euro die ze daaruit verdienden weer terug in de club duwden.


Nee, het uitbesteden van bepaalde werkzaamheden voor een kleine organisatie is een normale zaak. MVV heeft te weinig geld en daardoor een kleine organisatie en daardoor ook weinig mensen op kantoor. Dus MVV heeft geen geld om werkzaamheden waar specifieke kennis voor nodig is zoals HRM bv. om dit zelf te doen. Het is te duur om zelf hier een ervaren HRM medewerker voor aan te trekken. Is net zoals professionele ticketingsoftware, MVV heeft geen geld om een programmeur aan te trekken om zelf ticketingsoftware op maat te ontwikkelen dus logisch om gebruik te maken van een ervaren leverancier. Enz.




Waar het hier , dus bij MVV mis gaat en dat laten de cijfers zien , dat er geen visie of plan aan ten grondslag ligt

Erik Noor is als een kip zonder kop bij MVV begonnen en heeft 12 maanden wat goedkope praatjes afgestoken . De controlerende macht dat was het bestuur ( Joris en Co) die hebben Noor aangesteld , die zijn nimmer kritisch naar hem geweest . Dit met alle gevolgen van dien.
En je hoeft mij helemaal niks wijs te maken , het onderbuik gevoel wat ik al maanden had , is met een druk op de knop bevestigd bij het zien van de cijfers.

En dit stopt niet, al wordt er morgen een investeerder gepresenteerd en die stopt er X in met een minderheidsbelang dan is binnen 1 jaar dat geld als sneeuw voor de zon verdwenen , gewoon omdat de uitvoerende "macht" niet capabel is !
Ik vraag me werkelijk wanneer dit bij supporters en partners gaat doordringen . Als er weer een beroep op de gemeente gedaan moet worden ?? Is dat het moment dat de achterban eens wakker wordt geschud ?

Erik Noor interesseert MVV helemaal niks, nul komma nul !! Bestaat MVV morgen niet meer dan ligt hij daar geen seconde wakker van .
De beste man heeft een lease auto gereden van 9000 euro per jaar , slaapt door de week in een luxe hotel en mag iedere maand zijn management fee indienen

En wat krijgen wij als club daar voor terug , het gehele eigen vermogen verdampt , lees 400.000 !!! . De schuld met 800.000 gestegen tot 1.1 miljoen
Een elftal wat er helemaal niks van kan, de medische staf die met onvrede zijn vertrokken , en een club die in verval is geraakt

Dat is de erfenis van Erik Noor na 1,5 jaar in dienst

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 22:03
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #7390
Tied veur aktie???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 22:38
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
MVV algemeen #7391

Napoleon schreef :

Kletswief schreef :

Dominique schreef :

Duin schreef : .
En dan hoor ik weer het verhaal over het 'uitbesteden' van taken, catering etc.
Ook dat is de normaalste zaak van de wereld bij vrijwel elke club, dus ook dat kun je niet als een vreemde of onverantwoordelijke keuze wegzetten in mijn ogen.


Als je niks te besteden hebt is dat wel degelijk een vreemde en onverantwoordelijke keuze. Zeker als je daarbij een organisatie aan de kant zet die iedere euro die ze daaruit verdienden weer terug in de club duwden.


Nee, het uitbesteden van bepaalde werkzaamheden voor een kleine organisatie is een normale zaak. MVV heeft te weinig geld en daardoor een kleine organisatie en daardoor ook weinig mensen op kantoor. Dus MVV heeft geen geld om werkzaamheden waar specifieke kennis voor nodig is zoals HRM bv. om dit zelf te doen. Het is te duur om zelf hier een ervaren HRM medewerker voor aan te trekken. Is net zoals professionele ticketingsoftware, MVV heeft geen geld om een programmeur aan te trekken om zelf ticketingsoftware op maat te ontwikkelen dus logisch om gebruik te maken van een ervaren leverancier. Enz.




Waar het hier , dus bij MVV mis gaat en dat laten de cijfers zien , dat er geen visie of plan aan ten grondslag ligt

Erik Noor is als een kip zonder kop bij MVV begonnen en heeft 12 maanden wat goedkope praatjes afgestoken . De controlerende macht dat was het bestuur ( Joris en Co) die hebben Noor aangesteld , die zijn nimmer kritisch naar hem geweest . Dit met alle gevolgen van dien.
En je hoeft mij helemaal niks wijs te maken , het onderbuik gevoel wat ik al maanden had , is met een druk op de knop bevestigd bij het zien van de cijfers.

En dit stopt niet, al wordt er morgen een investeerder gepresenteerd en die stopt er X in met een minderheidsbelang dan is binnen 1 jaar dat geld als sneeuw voor de zon verdwenen , gewoon omdat de uitvoerende "macht" niet capabel is !
Ik vraag me werkelijk wanneer dit bij supporters en partners gaat doordringen . Als er weer een beroep op de gemeente gedaan moet worden ?? Is dat het moment dat de achterban eens wakker wordt geschud ?

Erik Noor interesseert MVV helemaal niks, nul komma nul !! Bestaat MVV morgen niet meer dan ligt hij daar geen seconde wakker van .
De beste man heeft een lease auto gereden van 9000 euro per jaar , slaapt door de week in een luxe hotel en mag iedere maand zijn management fee indienen

En wat krijgen wij als club daar voor terug , het gehele eigen vermogen verdampt , lees 400.000 !!! . De schuld met 800.000 gestegen tot 1.1 miljoen
Een elftal wat er helemaal niks van kan, de medische staf die met onvrede zijn vertrokken , en een club die in verval is geraakt

Dat is de erfenis van Erik Noor na 1,5 jaar in dienst


HAHAHAHAHAHAHAHAHA
'Een leaseauto van 9000 Euro per jaar'
HAHAHAHAHAHAHA
Het is me wat he Napoleon?
HET IS EEN SCHANDE!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 22:40
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV algemeen #7392
Hij rijd gewoon in een volkswagen golf

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 22:43
Duin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 323
Meer
MVV algemeen #7393
Dat bedoel ik, dus wil Napoleon weer eens zinloos steuken, ervan uitgaande dat niemand dat inziet.
Chapeau dat Noor in zo'n goedkope auto rijdt.
Want hoeveel kost jouw leaseauto per jaar Napoleon??
Durf je daar antwoord op te geven?
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2022 10:08
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 746
Meer
MVV algemeen #7394
Door dat geblaat van Napoleon vergaat me steeds vaker de zin om nog maar überhaupt op het forum te kijken. Vooropgesteld: natuurlijk zijn deze cijfers niet om te juichen, en natuurlijk is er alle reden daar kritisch naar te kijken.
Maar zoals oa Kletswief al terecht stelt is er wel één grote nuance en dat is Corona. Alle clubs laten slechte cijfers zien, op Ajax na wellicht. Overal moet worden ingeteerd op eigen vermogen, worden betalingen uitgesteld enz. Niet alleen in de voetballerij, maar in alle sectoren die getroffen worden door Corona.
Is dat dan een reden om achterover te leunen:
Nee. Maar ook niet om hier allerlei smaad en laster over de club en de persoon Erik Noor uit te storten. Want dat begint echt ontzettend vermoeiend te worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., johan, Lassie80, jovkle, M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2022 11:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 564
Meer
MVV algemeen #7395
Waarom zou het MVV beter gaan dan elk ander bedrijf in een corona-gevoelige sector?
Ik heb de jaarrekening ingezien. Bij boekhouden voornamelijk liggen slapen in mijn schooljaren. Maar zijn de langlopende passiva (lees schulden) gewoon niet de waarde van contracten/verplichtingen aan spelers (bijv. speler a , 2 jaar contract a 50k), software contracten etc etc. Om dat hier al schuld (opeisbaar) te presenteren lijkt me zeer onverstandig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.322 seconden