MVV algemeen

18 mrt 2022 10:58 18 mrt 2022 11:10 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
MVV algemeen #7441
Deze mensen weten niet wat er leeft onder de supporters. Alsof een uitslag het enige is. Op de borst kloppen dat het intern zo goed geregeld is en dat men aan het bouwen is. Zou zeggen, praat eens met mensen op de tribune ipv in een ivoren toren zitten. Of lees hier eens waar supporters zich aan ergeren. Tis inmiddels wel duidelijk dat men weinig op heeft met supporters of minstens niet in staat is tegemoet te komen aan simpele basiszaken. Supporters mogen oa lekker op volgescheten stoelen zitten, opgewacht worden door vijf stewards bij nietszeggende wedstrijden en fouilleren, al maanden met een handscannertje sk's scannen omdat men niet in staat is poortjes te maken, tegen nac onaangekondigd buiten in een bak moeten pissen en vrouwen in een Boels bak, geluidsinstallatie die om de haverklap hapert. Bek dichthouden en geld binnenbrengen! Binnenkort komen ze weer bedelen om een sk aan te schaffen voor veel te hoge prijzen met dit soort randzaken.

Verwijzen naar enkele wedstrijden die net verloren worden, over de misaankopen zoals een Alberg die een dik salaris wegsleept, hebben we het uiteraard voor het gemak niet. Dat een trainer het elftal al maanden gewoonweg niet structureel beter maakt. Dezelfde trainer die geen ander systeem wil spelen omdat de spelers het anders niet aan zouden kunnen. Zo'n trainer wordt nog de hand boven de kop gehouden. Een Academy waar men denkt uiteindelijk veel geld mee te gaan verdienen. Ondertussen geen complex, een Elsen die een dik salaris verdient. Dit kan toch nooit een verdienmodel worden met beter jeugdopleidingen in de buurt.

VZM is aan de kant gezet voor een geüpdate businessruimte waar geen enkele extra opbrengst tegenover staat en waar je nog 10 jaar aan YveY vastzit. Bovendien is kantoor waaronder de commerciële organisatie totaal uitgekleed of lopen mensen weg dus wie haalt sponsoren überhaupt binnen. Stewards lopen aan de lopende band weg, een vc die een bus op weg naar Den Bosch terug naar Maastricht stuurt en waar mvv ondertussen muisstil over is. Nee, alles loopt top! Hoop bla bla
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, InDoDoNnY, peeke, LRB, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 11:53
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #7442
Wat un wawwlkut, dee zal noets inzien tot heer totaal oongeschik is veur zien functie, rot op Joris

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 13:35 18 mrt 2022 13:39 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1379
Meer
MVV algemeen #7443
Laten we er alles aan doen (binnen de fatsoenlijke mogelijkheden die we hebben) om Noor Geneugden en Wels zo snel mogelijk te laten vertrekken. Die lachen zich de ballen uit hun broek dat ze ongestoord en zonder enig weerwoord van wie dan ook elke maand kunnen cashen op kosten van us MVVke, zonder ook maar íets voor elkaar te krijgen. En ondertussen helpen ze de hele club naar de verdoemenis. Wegwezen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 14:18
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 116
Meer
MVV algemeen #7444
weken radiostilte en dan stuur je dit bericht eruit....... hoe wereldvreemd kun je zijn en totaal geeeeeeeeeeeeeen gevoel hebben wat er leeft onder t in hun ogen voetvolk op de tribunes (tenminste wat er nog van over is). Achter hun glaasje wijn/pilsje lachen meneertje Noor Ronny en deze idioot zich 3 slagen in de rondte. Alles wat was opgebouwd met VeerzienMVV in 2 seizoenen kapot gemaakt voor wat.... vriendjes van Noor????
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 17:45 18 mrt 2022 17:46 door CatenaccioMestreech.
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 669
Meer
MVV algemeen #7445
Over het financiële gedeelte en de investeerder die lang blijft wachten zijn de mensen denk ik nog het minst over geïrriteerd..
Wij als supporters komen al aan in een Geusselt waar de fouten bij elkaar op stapelen, met stoeltjes die smerig zijn.. Poortjes die het allemaal voor geen meter doen.
En dan met klap op de vuurpijl als we dik onderuit gaan.. Wees dan op z’n minst een vent en spreek even met je supporters en vertrek niet me je hoofd omlaag naar binnen! Zeker niet als trainer en aanvoerder!

Dat er geen geld is om de trainer er uit te flikkeren dat weten we allemaal.. Anders was hij al lang de deur gewezen!
Wel begrijp ik niet waarom hij nog steeds aan dezelfde speelwijze blijft vasthouden terwijl het amper tot niets oplevert!
En dan kun je bij vlagen goed spelen, maar als je merkt dat je gewoon als club bijna de meeste goals tegen krijgt en de minste goals maakt.
Dan moet je toch inzien dat je wel iets kunt veranderen? Misschien met 5 achterop of wat dan ook. Dan liever weinig tegen.
Maar dan is de kans om met 0-4 in de Geusselt af te gaan veel kleiner!

Maar goed, op naar het volgende seizoen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2022 20:32 18 mrt 2022 20:37 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #7446
Het piept, het kraakt en het scheurt, op het veld, in het stadion, maar dat is toch niet vreemd? Tien jaar lang met de rug tegen de muur proberen stapjes te maken om weer terug een profclub te worden, hopend op het juiste momentum. En nu al twee jaar budgettair in een existentiële crisis. Alles wat vroeger als het absolute minimum werd bestempeld, daar zitten wij nu ver onder, op alle vlakken, en toen was het al kruidenieren en hopen dat er niet teveel geld naar randzaken ging.

En met die cijfers willen we het gemiddelde proberen te overtreffen van onze verwachtingen? Laten we aub gewoon realistisch zijn. Deze club is zonder investeerder morsdood, mede door een gebrek aan sponsoren en maatschappelijke goodwill.

Wels doet precies waar hij voor is aangenomen. De dorpspastoor uithangen en de pensioenopbouw niet in gevaar brengen. "Ik zie lichtpuntjes op de lichtmasten" , het was waarschijnlijk dit of ontwikkelingswerk in Afrika, beide vergt het geduld en zelfdiscipline die deze Olympier uitstekend beheerst.

Een ander trainersprofiel komt hier toch niet meer heen, want er valt niks meer te verbeteren. Als jij in de jeugdopleiding geen bal over 3 meter in de voeten kunt plaatsen van je medespeler, met een afwijking van maximaal 30 centimeter, dan zul je nooit een profvoetballer kunnen worden, maar blijkbaar kan dat bij MVV wel. Het is gewoon te belachelijk voor woorden dat je een 20+er moet gaan leren passen als hoofdcoach van een profclub. Dit gaat gewoon helemaal nergens meer over.

Ik ben benieuwd hoe volgend seizoen de break-even er uit gaat zien, dit lijkt mij werk voor wiskundigen en de barmhartigheid van het leger des heils.

PS.
Laat investeerders die uit een land komen met een dictatuur en pronken met hun kernwapen-arsenaal liever buiten de deur, dan kun je beter jezelf meteen digitaal uitschrijven bij de Kamer van Koophandel dan dat je op zoiets gaat proberen te bouwen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2022 07:46
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #7447
Als we ons afvragen waarom we zo ver afzakken als club , dan hoef ik alleen maar te verwijzen naar de blog van Joris , dat is in een a4tje de blauwdruk van al deze ellende ! Visieloos , en complete onkunde en empathie voor wat er leeft en speelt
Hij zelf ( de architect) van dit MVV van de laatste 4 jaar heeft van onze club een ruiine gemaakt . Niks gebouwd , structureel de zaak afgebroken .
Op bijna alle gebieden zijn we kwijt geraakt wat we ooit nog hadden , dat waren nog meespelen om de play-offs tot aan een positief eigen vermogen en alles wat daar tussen zit
Al dat is verdampt en verdwenen , want nog erger is dat veel goede hardwerkende MVV vrijwilligers de club de rug hebben toe gekeerd en er helemaal klaar mee zijn met de huidige directie en bestuur

Van de veiligheid tot aan de medische staf en alles wat er tussen zit , is onder bestuur van Joris een kaalslag ontstaan . Je leest het ook op de sociale media dat de blog van Joris compleet wordt afgebrand, en bij een peiling zal zeker 75% procent van de MVV supporters klaar zijn met dit beleid en iedereen die daar deel vanuit maakt.

Dat Joris ons betrekt in zijn blog met dit soort simpele taal als het bouwen van een huis , daarmee laat hij nog meer zien en onderstreept hij zijn complete onkunde als bestuurder en visionair van MVV Maastricht , de man zal andere kwaliteiten hebben maar deze heeft hij aantoonbaar niet

Het nieuwe plan van MVV wat op 1-4 gepresenteerd gaat worden zal het begin van het einde van betaalt voetbal in Maastricht gaan inluiden , daar heeft Joris dan 4 jaar aan bijgedragen en niemand heeft hem en zijn grotendeels slappe bestuur de laan uit gestuurd met alle gevolgen van dien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2022 13:30 19 mrt 2022 13:31 door De Zwarte Vogel. Reden: verkeerde werkwoordsvorm
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 932
Meer
MVV algemeen #7448
Bij dit verhaal van Napoleon schiet mij de naam te binnen van een oud boekenweekgeschenk: "Sombermans actie". Deze woorden van Marcel Jöris lijken bedacht te zijn door dezelfde man die destijds de vertegenwoordiger van het regime in Irak influisterde dat hij voor de camera moest doen alsof er niets aan de hand was, terwijl om hem heen het geluid van bommen en granaten (vrij naar kapitein Haddock uit Kuifje) te horen was.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2022 16:09 19 mrt 2022 16:14 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2453
Meer
MVV algemeen #7449
Wil niet helemaal aansluiten bij onze veldheer maar financieel toch zeker,van €400.000 in de plus naar €41.000?
Ook denk ik dat men vergeet erbij te vermelden dat we nog ergens een flinke lening hebben uitstaan,correct me if i wrong!
Laten we ook niet vergeten dat er ook slordig is om gesprongen met een regeringsbijdrage van €250.,000 die ons door de vingers is geslibt,daar had zeker een dubbele controle op moeten zitten en maak je zelfs bij de kleinste vereniging niet mee als het gaat om financiële zaken.
Sponsors die al giga zijn afgehaakt en ook nog zullen gaan afhaken!
Ik blijf bang dat we nooit meer zullen aanhaken op eredivisie niveau!
Ook ben ik van mening dat we volgend seizoen weer moeten zoeken naar een nieuwe trainer,Klaas kan schreeuwen wat hij wil op de training,dat lukte hem bij die club uit Oss met zijn routeniers maar bij een elftal met veel tieners lukt dat echt niet.
Als ik dan een trainer naar voren mag schuiven is het boessen,want na de afgelopen jaren heb ik het wel gehad met mensen zoals kalezic en Wels.
Ben benieuwd als volgende maand onze investeerder word gepresenteerd (volgens verschillende partijen),wat er allemaal gaat veranderen ten goede,want omdan met een dameselftal te komen als insteek ben je volgens mij van het padje af!…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2022 20:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 917
Meer
MVV algemeen #7450

De Zwarte Vogel schreef : Bij dit verhaal van Napoleon schiet mij de naam te binnen van een oud boekenweekgeschenk: "Sombermans actie". Deze woorden van Marcel Jöris lijken bedacht te zijn door dezelfde man die destijds de vertegenwoordiger van het regime in Irak influisterde dat hij voor de camera moest doen alsof er niets aan de hand was, terwijl om hem heen het geluid van bommen en granaten (vrij naar kapitein Haddock uit Kuifje) te horen was.


Bij het lezen van de blog moest ik ook aan de Irakees denken.
Wat een slap gelul allemaal. Allemaal excuses zoeken, maar wanneer kijken ze eens in de spiegel?? Die Jöris heeft de uitstraling van een zak aardappelen, maar ook in woord en geschrift is het grote bagger. En deze man moet het voortouw nemen?
Ik blijf erbij: zonder meerderheidsbelang komt er geen (aansprekende) investeerder. Ja, we zullen wellicht een investeerder in de marge vinden, die een paar euro's geeft zodat we weer door kunnen. Dan gaan we van de intensive care naar de medium care, maar zijn we nog altijd verre van gezond.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2022 21:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1177
Meer
MVV algemeen #7451
Noor zou toch vrijwilliger vertrekken als iedereen het zou willen? Kan ik me nog iets van herinneren van de proatkaffee.
Dus laten we met de eerste beginnen dan. ;)
Dan zal misschien de rest volgen..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2022 06:13
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
MVV algemeen #7452
grapje zeker

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2022 08:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #7453
Ut maag duudelijk zien tot de supporters un statement moote maake richting de verantwoordelijke figuure veur dees ellende.
Spandeuk in de Geusselt met Noor, Joris, Wels, van Geneugden oprotte

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2022 09:26
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV algemeen #7454
@ sint servoas. Volgens miech hubbe er un paar joar geleije spandeuk gehaange met get aander naome die mooste oprotte. Em die er noe zien zien er veur teruk
gekoome.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2022 10:35
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #7455
Dat klop mer niks doen is ouch gein optie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden