MVV algemeen

25 mrt 2022 12:11
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV algemeen #7471
Het is niet leuk meer als je de 1 april grap een week te vroeg naar buiten brengt.......
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Napoleon, aait wief, opadiehard, Boschpoort, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2022 13:57
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #7472
Hele goeie post van IndoDonny !!!

Mooie analyse en repliek !

De quote van Noor : we kijken niet naar de ranglijst en stand als directie … wat een empathie !!!

Hoe lang mag die mislukte pingponger onze club nog naar de klote helpen … hoe lang nog ??
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2022 18:17
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1953
Meer
MVV algemeen #7473
Tja, wat moet je hier nu van zeggen? Ik denk dat Indodonny het verhaal prima analyseert en een breed gedragen mening weergeeft.
Hoe kun je je achterban zo van je vervreemden?

Mij viel trouwens het volgende op:
“Het is dus niet uitgesloten dat er een aandeelhouder komt die een meerderheidsbelang neemt?
EN: „Op dit moment gaat dat niet gebeuren. Maar ik ga die deur niet dichtgooien. “

Hoezo, IK ga die deur niet dichtgooien? Ik mag toch hopen dat een passant als Noor niet de hoofdonderhandelaar is in dit verhaal? Noor heeft helemaal niks dicht te gooien. Die moet zorgen dat de interne organisatie op orde komt en de commerciële afdeling gaat functioneren. Daar heeft hij nog weinig successen kunnen tonen. En in deze crisistijd met vrouwenvoetbal komen is te zot voor woorden. Ieder weldenkend mens ziet toch dat deze club andere prioriteiten heeft? En meneer Noor moet zich al helemaal niet met de verkoop van onze club bemoeien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, Ben Salemans, aait wief, opadiehard, InDoDoNnY, bokkesprongen, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2022 18:19 26 mrt 2022 18:45 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2453
Meer
MVV algemeen #7474
Helemaal mijn gedachte boschpoort…..Indodonny perfect verwoord geen blablablabla verhaal goed te lezen in Jip en Janneke taal…..TOP goede evaluatie over de toekomstige droom planning(hoe wezenlijk)van ,,onze,,TD/AD .


Ps hopelijk einde seizoen nemen sommige mensen afscheid vaan die vaan us…..ik slaap allang niet meer slecht na een nederlaag.
Meer over de stand op de ranglijst en de toekomst plannen zoals uitgelegd door bovenstaande MVV vertegenwoordigers….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u InDoDoNnY

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2022 18:33
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV algemeen #7475
Wat moeten we met een paar ton van een investeerder? Gaten in de begroting vullen of verkwisten aa spelers als Alberg... We hebben niet de juiste mensen in de organisatie om dit geld efficiënt en effectief in te zetten. In feiten verkopen we een deel van onze ziel, waar in praktijk weinig tegenover zal staan. Ook zie ik noch een Jöris noch een RvC dit proces gedegen leiden. Zoals Boschpoort schetst mag ik inderdaad hopen dat Noor met alle belangenverstrengeling van dien een minimale rol hierin heeft.

Uit het seizoenskaartaantal dat Noor noemt, kan ik enkel concluderen dat deze man totaal vervreemd is van de werkelijkheid. In de afgelopen 20 jaar is er geen seizoen geweest waar het toeschouwersgemiddelde boven de 6000 uit kwam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 16:46
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1167
Meer
MVV algemeen #7476
Vacatures beschikbaar in Maastricht.

Algemene voorzitter: MVV Maastricht
Algemeen directeur: MVV Maastricht

Zo spoedig als mogelijk.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, InDoDoNnY, Charmeur, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:30 27 mrt 2022 17:34 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV algemeen #7477
Te koop BVO:

- Officiële Prof. Licentie van de KNVB. (gelimiteerde uitgave)
- Huurbaar stadion met Victoriaanse kenmerken in Gotische stijl, met meer duiven dan het San Marco plein. Verkrijgbaar via de pioniers van de het Limburgse sportklimaat, De visionairs van de Gemeente Maastricht.
- Patroonheilige en duizendpoot met hoogste profcoach licentie met een contract voor onbep. Tijd.

100% eigenaarschap van de BVO in aandeelvorm. Geheel in te richten naar eigen interpretatie en stijl, inclusief de clubnaam.

De enige voorwaarden zijn:
- De thuishaven blijft in Maastricht in het belang van de culturele ondergrond.
- De nieuwe eigenaar mag niet de nationaliteit van een autocratisch land met kernarsenaal bezitten.

Interesse? Neem contact op met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Sjotelsplak, aait wief, opadiehard, Lassie80, InDoDoNnY, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #7478
De nederlaag tegen Almere is pas het begin van alle ellende die ons te wachten staat op het moment dat het nieuwe visie plan in werking treedt

Met dat nieuwe visie plan , een plan zonder visie mijn inziens worden er alleen maar mensen in de organisatie gehouden en gedekt , het gaat niet om MVV het gaat om mensen die vreten van onze club en ons geld !
Ron Elsen in de Academie wordt weer gesteund door van Marwijk en Co en Noor ondersteunt de jeugdopleiding zodat het bestuur en RVC weer Noor ondersteunen.
Ze liggen allemaal met elkaar in bed . Daarnaast komt ook nog eens de verkoop van de club , omdat Noor bij al die gesprekken betrokken is dan wel ze alleen voert heeft de controlerende macht enorm gefaald . Noor heeft helemaal niks met de verkoop van de aandelen te maken , dat ligt 100 procent bij bestuur en bestuur ledenraad , hoe durven ze en hoe kunnen ze Noor hierbij betrekken !! een schande is het

Ik heb een tijdje geleden al geschreven dat de leden van ledenraad om de notulen van die gesprekken moeten vragen , met wie er gesproken is( investeerders) wanneer en wie aanwezig was .
Omdat straks nimmer te controleren is of de deal die men beoogd te gaan doen de beste voor MVV is of was het de beste voor Erik Noor ???

Daarom vind ik op voorhand dat de ledenraad omdat ze die info nooit gaan krijgen de deal van tafel moeten vegen en moeten afwijzen .
Ik zeg het nogmaals en ik val ik herhaling , beide zaken worden het einde van de club , het visie plan en de aandelen verkoop !

Er moet een einde aan gaan komen , of het moet ons allemaal geen zak meer uitmaken , maar dan zijn we de club voorgoed kwijt en halen we het 125 jaar bestaan zeker niet daar ben ik van overtuigd.

We hebben mijn inziens met een hele enge groep mensen te maken die elkaar allemaal steunen en daarmee het belang van de club op plan 2 zetten .
Van Marwijk en Co steunen Elsen , Van Marwijk heeft een belang bij zijn kleinzonen ( Van Bommel , maar die voegt niks toe) Noor steunt de academie zodat hij de steun van Elsen en Co krijgt en dus de komende tijd op zijn zetel kan zitten en het bestuur steunt Noor zodat zij op de achtergrond hun pluche kunnen behouden

De RVC die steunen dan maar alles ( lijkt me zo ) want daar hoor je niks van , maar ondertussen loopt de hele club leeg , stappen mensen op en gaan weg .

Vandaag tegen Almere was in een middag te zien welke zooi ze ervan gemaakt hebben Joris en Co , de club trekt nog geen 1000 mensen meer en t voetbal is al helemaal niet aan te zien .

Wat een puinhoop hebben ze van mijn club gemaakt !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2453
Meer
MVV algemeen #7479

Sjotelsplak schreef : Vacatures beschikbaar in Maastricht.

Algemene voorzitter: MVV Maastricht
Algemeen directeur: MVV Maastricht

Zo spoedig als mogelijk.


Trainer:MVV Maastricht….mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 09:47
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
MVV algemeen #7480
Triest om op zondagmiddag er eigenlijk achter te komen dat het verlies van MVV me helemaal niks meer doet. Vroeger betekende dat een weekend slechte zin. Nu denk je .. ach, morgen weer een dag.

Het meest trieste is dat MVV in 2 jaar tijd de volledige verbinding met de achterban aan het verliezen is. Mensen haken af die al 30/40/50 jaar gaan. Die komen echt niet allemaal terug als we 3x gewonnen hebben. Sponsoren voelen zich niet meer thuis bij het wereldvreemde MVV. Alles wordt uitbesteed en de connectie met Maastricht vertroebeld. Het feit dat mensen zich niet meer druk maken over de club is veel erger dan boze en verontrustende supporters en sponsoren. Niet alleen de directie is blijkbaar gestopt het het kijken naar het scorebord. Deze gelatenheid gaat de club nog de kop kosten. Ik ben benieuwd naar de visie van MVV maar kan me, gezien de interviews in de krant met de directie en de blog van de voorzitter, niet voorstellen dat hier enige reële ambitie uit zal stralen.

Ik ben bang dat die paar mensen die nog de moeite nemen om op vrijdag naar MVV te gaan kijken toch voorzichtig moeten nadenken een nieuwe bezigheid te zoeken voor de vrijdagavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 10:07
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 518
Meer
MVV algemeen #7481
Conclusie nao gisteren en eigenlijk aol ieder :
Joris oongeschik
Wels oongeschik
Noor oongeschik
van Geneugden oongeschik
Dees knuppele blieve zoonder ingriepe vaan boetenaof gewoen zitte en helpe de club naor de verdommenis.
Eederein zal roope en daan is eederein weg?
Missjien is ut un idee um te goon kieke beij aajd profs/internationals, die hun stappe op trainers en management wille goon zette.
Of dat haolbaar is weet iech neet mer zoe doorgoon is RIP MVV. Gistere zaot van der Vaart beij studio voetbal en solliciteerde openlijk naor un functie um ziech op te kinne werreke, zie zien ongetwiefeld nog aandere met vergeliekbaar ervaring. Dit soort luij aodeme voetbal en dat is broednuudig beij MVV, boete un finansjeel injectie vaan unne investeerder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 10:40 28 mrt 2022 10:55 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 817
Meer
MVV algemeen #7482
Trieste vertoning op en naast het veld.

Bier dat niet smakelijk uitziet, niet koud, al voorgetapt. Heb gevraagd of tegenwoordig op zijn Engels getapt wordt. Het is één amateuristisch vijfde klasser gebeuren, er zitten notabene mensen op kantoor die hiervoor betaald worden! Lees net ook in het wedstrijdtopic dat YveY flinke verhoogde prijzen laat tellen bij het eten. De gewone man/supporter mag het opbrengen wat Noor allemaal uitbesteed heeft voor een business ruimte waar je geen klote aan hebt met dit commercieel apparaat. Verhoogde consumptieprijzen overigens ook geen communicatie over geweest. Stoelen is al tig keer hier aangegeven, het totale disrespect naar mensen die geld betalen om een wedstrijd te bezoeken. Als er al nieuwe incidentele bezoekers zijn, komen die never meer terug. Heb zelf maar mijn Action doekjes meegenomen, te moeilijk voor die lapschwanzen op kantoor om dat te regelen. Smoesjes dat het 8000 euro kost. Je weet precies waar je sk houders zitten, dat zijn 1900 stoelen. In de rust kreeg ik toch plots een duw, schrok wakker, was blijkbaar in slaap gevallen van de muziek, kwamen de spelers het veld op :lol:

Over het voetbal is genoeg gezegd. Het vooruitzicht met dit bestuur, directie en hoofd academy die elkaar de hand boven de kop houden en die de supporter meer en meer laten vervreemden van de club (op kantoor noemen ze dit professionaliseren!) is niet goed. Al vinden ze zelf van wel, wij kijken teveel naar het scorebord. Maar hé, laten we een business ruimte verbouwen en VZM buiten de deur zetten en 10 jaar aan een externe partij vastzitten wat ooit de reden was het in eigen hand te nemen. (denk dat VZM die nieuwe ruimte ook voor elkaar had gekregen.) Of een Alberg met overgewicht voor een dik salaris vastleggen of Kastrati huren en misschien overkopen van Fortuna :lachen: :lachen:

Heb gisteren voor het eerst hardop uitgesproken tegen medebezoekers om volgend jaar niet weer elke 2 weken naar dit gebraggel te willen gaan kijken. Dan moet er wat positiefs gaan gebeuren. Maar wetende wat er op kantoor zit, dat er al 15 spelers van dit niveau vastliggen en een trainer die spelers direct de schuld geeft dat ze geen ander systeem kunnen spelen of gisteren na de zoveelste thuisnederlaag ongeïnteresseerd met zijn handen in de zakken naar binnenloopt en er volgend jaar ook nog zit, biedt zeer weinig hoop.

Op naar de 4000 seizoenskaarten! Over 'wereld'vreemdheid van een directeur en voorzitter gesproken die van de MVV Academy een verdienmodel gaan maken. I laugh me de balls out of my pants.

MVV 120 jaar, halen we de 125 ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard, InDoDoNnY, bokkesprongen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 11:31
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1881
Meer
MVV algemeen #7483
Het is een tsunami van kritiek waar je ook leest op het internet , de mensen zijn er klaar mee

Misschien moeten we maar eerst eens gaan beginnen om de tegemoet regeling die de club de seizoenkaarthouder moet aanbieden ( in contanten) te gaan accepteren en terug te laten storten op onze rekening ( inzake gemiste wedstrijden covid )
Het eerste signaal dat we het er massaal niet mee eens zijn .

Als de club niks raakt en het beleid zo wordt neergezet dan is geld misschien het enigste drukmiddel voor verandering

Nu alles op de jeugdacademie wordt gegooid wil ik even voor de supporters die meelezen aangeven dat onze jeugd in alle klasse op het laagste niveau speelt
Dus allemaal( voornamelijk) tegen amateurs clubs
Als je dat spiegeld naar een 3 jaar beleid dan betekent dat , onze 017 over 3 jaar in MVV1 zouden spelen en die spelers zijn nu de slechtste van de klas op het laagste niveau
Het niveau wat nu wordt gehaald ( MVV1) is beter dan wat er over 3 jaar staat , immers omdat de huidige instroom van talenten op alle vlakken het laagste niveau haalt in de KNVB competitie , dan weet je wat ons te wachten staat in de komende jaren ( als we die overleven)

Alleen al om die reden is het kansloos wat men gaat doen . Als nu onze jongens op het hoogste niveau zouden spelen dan zou ik het nog enigszins kunnen snappen . Maar de huidige selectie 021 tm 016 worden de spelers voor de toekomst en die spelen in klasse 4 en 5 .


Daarom dit hele jeugdplan moet van tafel , of zoals ik al eerder aangaf , laat je ouders/verzorgers/grootouders betalen voor een opleiding 4000-5000 per jaar per kind . Kun je het niet betalen dan is het over jammer of je leent het geld .
Waarom moet er geld wat ook in MVV1 had gestoken kunnen worden in een opleiding worden gestoken die alleen op t laagste niveau acteert ?!

Dan komt het volgende punt , omdat de academie met een budget werkt van 250.000 ( en naar 500.000 toe wil) dat het geld voornamelijk komt uit het huidige netwerk of uit sponsoren die ook mss met hun geld MVV 1 hadden kunnen sponsoren , dan wel uitbreiden . Sommige zullen nu ook MVV1 sponsoren en doen de jeugd erbij . Maar ook veel oud sponsoren worden door de academie benaderd om te participeren . Als die straks 250 of 500 euro doen of mss 1000 euro doen voor de academie , dan hebben ze een stok achter de deur om niet meer dat bord of die stoel ( de platte niet werkende BC sales ) voor MVV1 te doen. Het is dus een soort van kannibalisme wat gaat optreden . Temeer omdat de academie wil scoren en geld wil binnen halen , komen direct in het eigen netwerk . Ik vind dat heel onverstandig maar ik snap wel dat het zo gebeurd .
De bedragen gaan van 250 euro tot 2500 wat de academie vraagt voor de deelname.

250 euro of 500 euro is niet veel maar wil je van 250,000 naar 350,000 euro gaan dan moet je er 20-40 vinden die dat doen .
Ik zie daar geen model in , en zeker omdat de uitkomst van instroom naar MVV1 en dus ook het verdienmodel niet gaat werken

Dus laat ouder betalen , 100 kinderen uit alle windrichtingen 4500-5000 per kind en je hebt je 500.000 begroting

Alle tennisscholen werken zo , en waarom moet het in het voetbal voor niks ??


Daarnaast het sentiment is op dit moment zo slecht dat alleen nieuwe bezems schoon kunnen gaan vegen , en dat supporters in het huidige bestuur en directie, rvc en overige geen vertrouwen meer hebben , en je leest het overal

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 11:56
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1259
Meer
MVV algemeen #7484
Alle berichten hier lezend denk ik dat alles al gezegd is. Ook ik moest gisteren mezelf echt overtuigen om te gaan. 1.5 uur later had ik al spijt ervan. De fans die er nog waren lieten het over zich heen komen en lieten zich uitdagen door zo een Alhaft na het doelpunt. In het begin van ut seizoen was dat het teken om de geusselt in een hekselketel te veranderen

We hebben altijd problemen gehad met besturen/directies en het blijft maar aanmodderen ook zodra je denkt: Nu gaat ut gebeuren.

22 jaar zien we al ellende, enkele seizoenen uitgezonderd.
In die 22 jaar zijn clubjes die wij uitlachten ons voorbij gegaan ( heracles, emmen , vvv, ect) en zelfs een club als den bosch heeft eredivisie gespeeld. Als je dan alle info leest mbt de toekomst plannen , dan ga je toch huilen.

De club kan alleen nog gered zijn bij totale overname en het wordt tijd dat bepaalde mensen dat gaan inzien en hun eigen ego opzij gaan zetten.
Anders is het over en uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard, InDoDoNnY

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 13:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV algemeen #7485
De jeugd accademy en vrouwen voetbal is voor de gemeente Maastricht een goed plan immers de gemeente Maastricht heeft een maatschappelijke functie en dat kan heel goed een jeugd accademy zijn en vrouwenvoet bal zijn dat word betaalt door de gemeente Maastricht en word uit gevoerd door MVV en alle amateurs clubs uit Maastricht ,universiteit en alle kernen van Groot Maastricht immers sporten is gezond ,verbind enz enz ..

Als het per jaar 500.000 euro kost is dat toch geen on overkomelijk bedrag voor een internationale stad als Maastricht ........

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden