>
Ontvangen bedankjes 29
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef :
Ik ben bang dat dit meer wishful thinking is. De meeste van die dertig grootste bedrijven zijn in handen van veelal buitenlandse aandeelhouders. Die hebben niet veel met voetbal of Maastricht Region als zodanig. Overigens heeft die presentatie dinsdag 15 nov plaatsgevonden. Kennelijk is dit interview al eerder afgenomen.Punt is wel dat volgend jaar écht meer geld uit de eigen commerciële activiteiten gehaald moet worden. Dat moet gebeuren met het plan Maastricht Region, waarmee de club hoopt dat elf bedrijven zich aan MVV gaat committeren. „We zijn met heel veel bedrijven in gesprek. Binnenkort houden we een presentatie voor de dertig grootste bedrijven uit Maastricht. Van daaruit moet alles gaan lopen.
Napoleon schreef :
Boschpoort schreef :
Ik ben bang dat dit meer wishful thinking is. De meeste van die dertig grootste bedrijven zijn in handen van veelal buitenlandse aandeelhouders. Die hebben niet veel met voetbal of Maastricht Region als zodanig. Overigens heeft die presentatie dinsdag 15 nov plaatsgevonden. Kennelijk is dit interview al eerder afgenomen.Punt is wel dat volgend jaar écht meer geld uit de eigen commerciële activiteiten gehaald moet worden. Dat moet gebeuren met het plan Maastricht Region, waarmee de club hoopt dat elf bedrijven zich aan MVV gaat committeren. „We zijn met heel veel bedrijven in gesprek. Binnenkort houden we een presentatie voor de dertig grootste bedrijven uit Maastricht. Van daaruit moet alles gaan lopen.
Maar wat is het dan ? , men is al 2 jaar de commercie aan t opbouwen, men gaat niet vooruit commercieel . Er wordt nu geld gebruikt van de investeerder om commercie meer body te geven , dat is straks op . Dan volgt trance 2 van de 24% en dan kunnen ze weer even vooruit , maar intussen is de club voor 48 procent in handen van WSH voor slechts 1,5 miljoen.
Er is nu geld nodig voor openbreken contracten en overige terwijl de markt niet mee lijkt te gaan ( los van het succes) en de zaken die ik zo af en toe voorbij zie komen geven mij wel idee waarom commercie achter blijft .
Zo is er 2 maanden geleden een mail gestuurd naar oud sponsoren , op zich prima ! De inhoud van de mail die had ik nog eens goed tegen het licht gehouden maar ik had deze vooral ( met alle goede bedoelingen ) niet door een stagiaire laten ondertekenen en versturen , dan zou ik me kunnen voorstellen dat oud sponsoren zich minder geroepen dan wel zich minder serieus genomen voelen als de commercieel manager dat doet , de stagiaire is prima voor de achterkant van die actie maar bij een win-back wil je vooral aan tafel komen lijkt me en dan zijn de eerste 2 zeten bijna de belangrijkste (mail/nabellen / aan promoactie)
Maar na deze mail volgt ( vind ik ) normaal een call to action , of te wel nabellen , je wilt immers weten of de oud sponsor de mail heeft gehad dan wel wat hij/zij er van vind , alleen dat gebeurde niet , dan ligt de actie daarna dus alleen bij de oud sponsor . Zonde van de energie van de mail en ook zonde ( vind ik) van de indruk die je wilt afgeven .
Dus dat commercie achterblijft , deels snap ik dat wel
M-MVV schreef : Volgens mij was je vroeger zo'n jongetje dat schreeuwend op de grond ging liggen als je geen snoepje kreeg van je moeder.
Wat was het lekker rustig hier op het forum. Jammer dat je weer terug bent om te zeiken.