>
Ontvangen bedankjes 7
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : Dit is een open forum dus mag en kan iedereen hier posten wat hij/zij wil met betrekking tot MVV en alles wat daarmee samenhangt.
En anderen hoeven het daar niet mee eens te zijn dus er mag best discussie gevoerd worden. Zolang het maar inhoudelijk is.
De post van MVVkeoleeke is prima. Dit lijkt me faire kritiek op het functioneren van bepaalde onderdelen van onze club.
Hoe is het mogelijk dat in deze tijd je weer dit trieste verhaal leest van MVVkeoleeke en het dus niet alleen vroeger niet maar behoren liep zeg maar rustig gebrekkig maar kennelijk nog steeds van deze tijd is….Helaas!
Sjonnie schreef : Over 5 jaar promoveren zonder geld uit te geven ?? Is dat niet waar we al 23 jaar van dromen ?? Ik begin hier een heel slecht gevoel bij te krijgen .
Pierrot schreef :
Wil ik nog aan toevoegen dat ik de vacature voor de zoektocht naar de nieuwe commercieel manager gezien heb en het daarbij behorende salaris. Je moet er bijna geld op toeleggen als je erinstapt. Juist dáár moeten de investeringen heen lijkt me?
Den Bosch presenteerde in 2021 de Pacific Media Group (PMG) als nieuwe eigenaar. De club ontdook regelgeving van de KNVB over het controleren van nieuwe aandeelhouders door de aandelen te verdelen onder PMG en een aantal individuen die bij het investeringsfonds betrokken zijn. Zo kwamen ze afzonderlijk uit op minder dan 25 procent en hoefde deze groep geen informatie te delen met de KNVB.
Den Bosch raakte in conflict met een deel van de aandeelhouders, die naar verluidt hun aandelen willen verkopen. Vooruitlopend daarop al stoppen met de betalingen aan de club mag echter niet, zo werd bepaald in een arbitrale procedure. De betreffende aandeelhouders moeten de club alsnog betalen en zijn ook veroordeeld in alle kosten rond de zaak.
ASR schreef : MVV moet in de thuiswedstrijd tegen Jong FC Utrecht de vakken C en D van de Angel-side tribune leeglaten.
Straf n.a.v. de wedstrijd tegen ADO.
Ook mogen de sk houders van deze vakken het stadion niet binnen deze wedstrijd.