>
Ontvangen bedankjes 1156
Mosae schreef : Nee, tegen Dordt is thuis. Ik bedoel uit. 0-9 is denk ik nooit gebeurd. Tegen Fortuna uit 0-7 kan wel eens de grootste uit-overwinning zijn geweest.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jim Cemint schreef :
LRB schreef :
jasonke7 schreef :
Was de grootste zege niet uit bij fortuna 0-7 of is dat al zo lang geleden ?
Nein: sezoen 76/77 toes op. 04.12.1976 um 19.00 oor teege Dordrecht met 8.500 maan in uzze Geusselt :
9:0
Wie veer twieds stoonte
www.transfermarkt.com/spielbericht/index/spielbericht/2529383
Miljaar… wat waor denao get loos in de binnestad…..!
Deze stond niet meer op mijn netvlies LRB. Wel de 8-0 tegen RBC in 1997. Toen waor 2 weke later get loos in de binnestad
Napoleon schreef : MVV heeft er recent bij de KNVB op aangedrongen om zo snel mogelijk een antwoordt te krijgen inzake overname , nu is dat geen nieuws maar wat wel nieuws is dat is het volgende :
Deze week kreeg ik uit goed ingevoerde bronnen te horen dat MVV gevraagd heeft om dit uiterlijk in April van de KNVB te vernemen, dit omdat blijkbaar de uitbetalingen van de salarissen voor de rest van het seizoen mogelijk in gevaar gaan komen .( Na April)
Het seizoen is na April dus niet meer zo lang ( 3 maanden incl april)) maar toch , de tegoeden raken dus versneld op en daarmee komt MVV dus blijkbaar zonder goedkeuring van de KNVB in de problemen wanneer dit langer op zich laat wachten dan April
( laten we hopen dat de KNVB dan op 02-04 goedkeuring geeft )
Het is dus heel belangrijk voor de club dat er snel groenlicht uit Zeist gaat komen !
Loyaal schreef :
Napoleon schreef : MVV heeft er recent bij de KNVB op aangedrongen om zo snel mogelijk een antwoordt te krijgen inzake overname , nu is dat geen nieuws maar wat wel nieuws is dat is het volgende :
Deze week kreeg ik uit goed ingevoerde bronnen te horen dat MVV gevraagd heeft om dit uiterlijk in April van de KNVB te vernemen, dit omdat blijkbaar de uitbetalingen van de salarissen voor de rest van het seizoen mogelijk in gevaar gaan komen .( Na April)
Het seizoen is na April dus niet meer zo lang ( 3 maanden incl april)) maar toch , de tegoeden raken dus versneld op en daarmee komt MVV dus blijkbaar zonder goedkeuring van de KNVB in de problemen wanneer dit langer op zich laat wachten dan April
( laten we hopen dat de KNVB dan op 02-04 goedkeuring geeft )
Het is dus heel belangrijk voor de club dat er snel groenlicht uit Zeist gaat komen !
En dan is natuurlijk het eerste wat je denkt/doet, dit moet ik op het forum delen! Lekker makkelijk voor de media, die hoeven jouw berichten maar af te wachten om ergens bovenop te duiken. Als je in een ander topic reageert: ''al dit gedoe en gezeik brengt de club versnelt naar de " afrond " dan draag jij daar ook zéker meer dan je steentje aan bij. Hou dit soort - ik neem aan - vertrouwelijke info voor jezelf en wacht tot MVV zelf met een statement of info naar buiten komt. Gebeurt dit niet? Dan ga ik er vanuit (hoop ik) dat daar ook een doordachte reden achter zit.
Sander70 schreef : We hebben geen cent te makken ! “Supporters” denk na !
En niks zij begonnen en ze daagden ons uit. De club gaat naar de kloten!