Status MVV Betaalkaart en catering door VZM

07 aug 2024 12:17 07 aug 2024 12:41 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Onderwerp Auteur
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #1
Geen idee waarom er 'n losse betaalpas wordt geïntroduceerd, velen waren ook al gewend aan betalen met de telefoon of pinpas. Uiteindelijk maakt het toch niet uit hoe je je geld binnenkrijgt. Wel weer n extra pas meenemen, uit de huidge sk is de betaaloptie verwijderd. Onderstaand bericht komt vanuit mvv, niet VZM.


Gratis nieuwe MVV Maastricht Betaalkaart bij de eerste twee thuiswedstrijden.

Houd deze kaart tegen je telefoon en upload/refund je saldo, of scan de QR-code.

Het is ook mogelijk om de nieuwe Betaalkaart met contant geld of pin op te waarderen op de bekende locaties in Stadion de Geusselt.

*Let op: de nieuwe Betaalkaarten worden door VeerZienMVV uitgedeeld vanaf jeugdtoegangsbewijzen.


p.s. velen hebben nog geld staan op oude betaalkaarten of seizoenskaarten. Augustus 2023 zei Aait Wief al > vraag me of dat tegoed op die tussenrekening meegaat in het zwarte gat van het faillissement (destijds waren er geruchten).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 00:13
Kotspoejer
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 137
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #2
Dit is alleen zinvol als dit een (kleine) korting per consumptie tegenover staat (zoals dat in het begin met de knip-app ook het geval was).
Dit lees ik echter nergens, dus dit is hooguit een collectors item.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 01:50 08 aug 2024 06:18 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #3
Ik zit met enkele vragen over de catering bij MVV en over de MVV Maastricht Betaalkaart.
1. Begrijp ik het nu goed dat Veer Zien MVV de catering op de verkooppunten langs het veld (in de 'grachten') heeft overgenomen van het failliete Yvey (Maastricht)?
2. Wie zorgt voor de catering in de sponsorruimte onder de hoofdtribune, die door Yvey werd verzorgd? Gaat Veer Zien MVV daar ook geheel of gedeeltelijk voor zorgen?
3. Wat is de status van de MVV Maastricht Betaalkaart? Waarom, zo vraag ik mij samen met de onvolprezen Kotspoejer af, zou ik die MVV Betaalkaart aanschaffen als ik ook gewoon met mijn betaalkaart of mobieltje kan betalen? Wat is dus de meerwaarde van de MVV Maastricht Betaalkaart? Is die MVV Betaalkaart eigenlijk niet meer dan een collector's item, zonder extra voordelen? Het zou toch wel leuk zijn als je een korting (al was het maar 10 cent) zou krijgen voor elke consumptie die je betaalt via de MVV Betaalkaart.
Hopelijk komt MVV en/of Veer Zien MVV met antwoorden op deze vragen, via een persbericht of zo. Of heb ik misschien een bericht gemist?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #4
Volgens mij kun je juist alleen nog maar betalen met die MVV-betaalkaart en niet meer met je telefoon/pin-kaart.
Hoe dan ook is de communicatie weer eens waardeloos en roept het bericht van MVV meer vragen op dan het antwoorden geeft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:18 08 aug 2024 09:34 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Onderwerp Auteur
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #5
Op de mvv website nu. Verplicht de nieuwe kaart te gebruiken. Dit gaat mvv de 1e keer geld kosten, paar duizend mensen krijgen pas bij binnenkomst die kaart. Daarna kun je deze gemakkelijk vergeten en vinden veel mensen het een gedoe, zeker niet regelmatige bezoekers, gemiste kans op extra omzet.

Verder geen muntensysteem meer...betekent dit dat men af is gestapt van extra betalen voor een beker ivm recyclen ?


Is er een mogelijkheid om met je oude seizoenkaart te betalen?

Nee, deze zijn niet meer geldig. Dit omdat we van kassa provider wisselen

Wat is er met het restant op de oude kaart?

MVV is op dit moment in overleg met de curator van het faillissement van Yvey Maastricht BV over de afwikkeling van de tegoeden op de oude betaalkaarten. De club zoekt naar een manier om deze tegoeden veilig te stellen voor de toekomst. Nadere berichtgeving hierover volgt snel!!

Kun je nog met je betaalkaart betalen?

Met pin kan er alleen opgewaardeerd worden aan de bekende plaatsen in het stadion

Zijn er nog munten nodig?

Aan de bar is alleen de MVV-betaalkaart geldig.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:24
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 22
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #6
Dag Ben en anderen,

terechte vragen, ook wij zijn deels nog in afwachting. Toch een poging tot antwoord.

1. Momenteel doet VZM de catering in het stadion nog niet. We zijn daarover wel in gesprek met MVV met de intentie om dit samen te gaan doen, net zoals vanouds elke euro naar de club.
2. Businessclub gaat VZM niet doen, simpelweg omdat we daar de manschappen niet voor hebben.
3. Er kan alleen met de betaalkaart worden betaald. Deze kan wel worden opgewaardeerd met pin. Over de restanten op de oude betaalkaarten lopen de gesprekken tussen MVV en Yvey.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:56
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #7
@veer zien MVV: Waarom deze extra betaalkaart. Betalen met je pinpas is toch veel eenvoudiger en klantvriendelijker voor supporters?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70, peeke

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 09:59
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 340
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #8

De_Lange schreef : @veer zien MVV: Waarom deze extra betaalkaart. Betalen met je pinpas is toch veel eenvoudiger en klantvriendelijker voor supporters?


Ik hoop en denk dat er verschillende kortingen op komen in het seizoen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 10:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1166
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #9
Bij MVV gaat het altijd een paar stappen vooruit om dan toch weer stappen achteruit te zetten. ;)

Een handig en klantvriendelijk betaalsysteem (pin) wordt dan ineens weer omgeruild voor een klantonvriendelijk systeem. Overigens, bij menig club kun je ook met een digitale seizoenkaart in een app zo het stadion in, geen pasje meer nodig. Ik vermoed dat we dit pas over een aantal jaar bij ons zullen zien...

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 10:20
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 22
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #10

De_Lange schreef : @veer zien MVV: Waarom deze extra betaalkaart. Betalen met je pinpas is toch veel eenvoudiger en klantvriendelijker voor supporters?


Dit was een keuze van MVV, wat wij begrepen hebben werkt dit systeem sneller (minder verbinding nodig) en de transactiekosten van een pintransactie vallen weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De_Lange

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 10:29 08 aug 2024 10:35 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Onderwerp Auteur
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #11
Dat van die transactiekosten klopt wel. Benieuwd of naast het wegvallen van deze kosten er nog klantvriendelijke prijzen gaan komen zonder 'n dure partij als Yvey. En ook Brand bier wordt duur betaald.

Zou fijn zijn als je deze kaart in een app als stocard kan zetten en laten scannen via QR code, dan hoef je 'm eventueel niet fysiek bij je te hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 10:41
Sjarelke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 160
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #12
Minder verbinding nodig?

Daar kom je op een punt: de Wifi in het stadion is dramatisch, om niet te zeggen NUL.
Ik vind dat ook niet meer van deze tijd dat je in een stadion geen (op zijn minst werkende) Wifi hebt. Je wilt je klanten toch goed bedienen?
Of...vraag ik teveel?:thinking:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 11:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 856
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #13

VZMVV schreef : 1. Momenteel doet VZM de catering in het stadion nog niet. We zijn daarover wel in gesprek met MVV met de intentie om dit samen te gaan doen, net zoals vanouds elke euro naar de club.
2. Businessclub gaat VZM niet doen,

Staan er a.s. vrijdag bij de thuiswedstrijd tegen Cambuur dus nog geen VZM-mensen te tappen? En als je vrijdag een pilsje wilt drinken in het stadion, dan kan dat alleen maar als je de nieuwe MVV betaalkaart gebruikt (die je dan eerst effe met een tegoed moet vullen)?


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 14:17
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 22
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #14

Ben Salemans schreef :

VZMVV schreef : 1. Momenteel doet VZM de catering in het stadion nog niet. We zijn daarover wel in gesprek met MVV met de intentie om dit samen te gaan doen, net zoals vanouds elke euro naar de club.
2. Businessclub gaat VZM niet doen,

Staan er a.s. vrijdag bij de thuiswedstrijd tegen Cambuur dus nog geen VZM-mensen te tappen? En als je vrijdag een pilsje wilt drinken in het stadion, dan kan dat alleen maar als je de nieuwe MVV betaalkaart gebruikt (die je dan eerst effe met een tegoed moet vullen)?


Het tappen blijft in handen van verenigingen die -als het allemaal goed gaat- mede door VZM begeleid gaan worden.
En inderdaad: vrijdag kan alleen maar betaald worden met de betaalkaart. Wij delen deze (gratis) uit bij de ingangen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2024 15:31
VZMVV
Verified
Verified
Berichten: 22
Meer
Status MVV Betaalkaart en catering door VZM #15
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden