André Rieu op shirt MVV
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: André Rieu op shirt MVV
02 Oct 2024 13:07 - 02 Oct 2024 13:15En ik hoop dan ook dat het de club hoe dan ook datgene gaat opleveren wat men zich vooraf voor ogen heeft gehouden en als doel heeft gesteld
En iedereen snapt wel dat het meer is dan een sympathieke actie van de club naar Rieu en vica versa uiteindelijk wil de club dat het balletje gaat rollen !
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
02 Oct 2024 18:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- since1902
-
- Visitor
-
02 Oct 2024 18:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Oct 2024 19:52 - 02 Oct 2024 20:11Ik blijf het apart en niet gepast vinden de bekendste Maastrichtenaar wereldwijd maar waar ligt de link met MVV?
Oké beide komen uit Maastricht daar is ook alles mee gezegd want Andre heeft niks met MVV en ook dit jaar toen MVV bijna op apegapen lag had hij zich mega popie kunnen maken door bijv iets voor MVV te betekenen bijvoorbeeld door middel van een benefietconcert,ik mis gewoon enige betrokkenheid omtrent de financiële malaise bij MVV!
Groots gebracht als breaking News had men toch kunnen verwachten dat de gemiddelde Mvv supporter wel iets anders had verwacht als echt breaking News!
Het kwam voor mij nogal cynisch over dat het het grote nieuws door de media gebracht helemaal niet zo breaking was en is!
Andre twee uitwedstrijden op een Wedstrijdshirt jippie…..landelijk zal het gewaardeerd worden maar voor de diehard MVV supporter totaal geen meerwaarde hebben!
Ik ben nog geen supporter tegen gekomen met een andere mening alleen maar een soort van onbegrip,nogmaals Andre had zich echt geliefd kunnen maken als hij iets had bijgedragen toen we iedere euro nodig hadden hij weet als geen ander hoe het is als je financieel in slecht weer verkeerd en bijna was omgekiept.
Dus ik zie er als supporter er totaal de meerwaarde niet van in en dan als laatste MVV schiet er financieel bijna niks mee op!…Ipv hadden ze beter Fred Rompelberg op het shirt gedrukt,een Maastrichtenaar ook bekend op vele plaatsen in de wereld MVV supporter in hart en nieren maar tevens ook zijn sponsorbijdrage heeft geleverd veur die vaan us!…mvrgr Ampa.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
02 Oct 2024 20:20 - 02 Oct 2024 20:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
03 Oct 2024 13:32 - 03 Oct 2024 13:34De_Lange wrote: Het zou gaaf zijn als Rieu dit shirt ook in zijn eigen webshop zou verkopen. Dan zullen de verkopen wellicht nog eens flink kunnen oplopen met mensen wereldwijd in een mvv shirt.
Kom op zeg .... !
Geloof je het zelf ?
Het publiek / de fans van Rieu staan echt niet te wachten op een nietszeggend voetbaltenue van één of ander clubje.
Kan me niet voorstellen dat dit een verzamelobject zou kunnen zijn voor de (veelal) bejaarde fans van Rieu.
Het 'breaking news' was (zoals ik al voorspelde) 'een storm in een glas water'.
Helaas......

Verder kan ik me niks voorstellen wat er achter zou zitten.
Alleen om misschien wat goodwill te kweken bij Rieu, om eventueel een samenwerking/sponsorcontract los te weken ??
Sterker nog, ik denk zelfs niet dat MVV er iets aan over houdt, mbt die shirts.
Dat is ook de reden waarom ik niks snap van de 'grootse' aankondiging.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
03 Oct 2024 15:19 - 03 Oct 2024 15:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- RoedWitHart
-
- Away
- Senior Member
-
03 Oct 2024 16:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mosae
-
- Platinum Member
-
03 Oct 2024 16:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2024 06:09Mosae wrote: Je moet er het positieve van zien. Het kan ook een (ketting) reactie veroorzaken. Wat niet is kan nog komen. En dan is het vanzelf "breaking".
Jij hebt wel erg veel fanatsie :lol:
- Mosae
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2024 13:14Zwegel wrote:Mosae wrote: Je moet er het positieve van zien. Het kan ook een (ketting) reactie veroorzaken. Wat niet is kan nog komen. En dan is het vanzelf "breaking".
Jij hebt wel erg veel fanatsie :lol:
Je moet toch ergens als MVV beginnen heh. André Rieu is een positieve stap hierin. Maar weet je wat nog meer fantasie is? Een overdekt stadion, of een giga grote sponsor nadat je bijna failliet bent. Gek dat je dit niet benoemd als "erg veel fantasie?"
- Karakter
-
- Platinum Member
-
04 Oct 2024 18:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- since1902
-
- Visitor
-
04 Oct 2024 18:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-