André Rieu op shirt MVV

02 okt 2024 13:07 02 okt 2024 13:15 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1882
Meer
André Rieu op shirt MVV #31
Dit initiatief tussen MVV en Rieu ( de meest succesvolle cover band/orkest ter wereld) , wat je er ook van vindt kan nooit slecht voor MVV zijn .

En ik hoop dan ook dat het de club hoe dan ook datgene gaat opleveren wat men zich vooraf voor ogen heeft gehouden en als doel heeft gesteld
En iedereen snapt wel dat het meer is dan een sympathieke actie van de club naar Rieu en vica versa uiteindelijk wil de club dat het balletje gaat rollen !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28, bokkesprongen, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2024 18:54
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 706
Meer
André Rieu op shirt MVV #32
Wellicht komt het eerste financiële gewin er morgen wel aan, dan is er nieuw breaking news. Zou me niet verbazen dat Rieu aan het begin of in de rust van een wedstrijd komt optreden. Daar zullen behoorlijk wat mensen op afkomen. Dat geld is dan alweer extra.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2024 18:59
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
André Rieu op shirt MVV #33
Dat is toch gewoon een cynisch grapje van de angelside

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2024 19:52 02 okt 2024 20:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
André Rieu op shirt MVV #34
De meningen verschillen nogal en dat is logisch iedereen zijn mening!
Ik blijf het apart en niet gepast vinden de bekendste Maastrichtenaar wereldwijd maar waar ligt de link met MVV?
Oké beide komen uit Maastricht daar is ook alles mee gezegd want Andre heeft niks met MVV en ook dit jaar toen MVV bijna op apegapen lag had hij zich mega popie kunnen maken door bijv iets voor MVV te betekenen bijvoorbeeld door middel van een benefietconcert,ik mis gewoon enige betrokkenheid omtrent de financiële malaise bij MVV!
Groots gebracht als breaking News had men toch kunnen verwachten dat de gemiddelde Mvv supporter wel iets anders had verwacht als echt breaking News!
Het kwam voor mij nogal cynisch over dat het het grote nieuws door de media gebracht helemaal niet zo breaking was en is!
Andre twee uitwedstrijden op een Wedstrijdshirt jippie…..landelijk zal het gewaardeerd worden maar voor de diehard MVV supporter totaal geen meerwaarde hebben!
Ik ben nog geen supporter tegen gekomen met een andere mening alleen maar een soort van onbegrip,nogmaals Andre had zich echt geliefd kunnen maken als hij iets had bijgedragen toen we iedere euro nodig hadden hij weet als geen ander hoe het is als je financieel in slecht weer verkeerd en bijna was omgekiept.
Dus ik zie er als supporter er totaal de meerwaarde niet van in en dan als laatste MVV schiet er financieel bijna niks mee op!…Ipv hadden ze beter Fred Rompelberg op het shirt gedrukt,een Maastrichtenaar ook bekend op vele plaatsen in de wereld MVV supporter in hart en nieren maar tevens ook zijn sponsorbijdrage heeft geleverd veur die vaan us!…mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2024 20:20 02 okt 2024 20:21 door webmastersfm.
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 573
Meer
André Rieu op shirt MVV #35
Vind de reacties op het feit dat Andre Rieu zich verbind nogal overdreven. Hadden ze dit smorgens aangekondigd en in de avond onthuld dan waren de reacties never nooit zo fel. Dit mag MVV (Keno media?) zich wel degelijk aanrekenen. Veel te veel poeha. Voor de rest moeten we echt beseffen hoe belangrijk en groot het merk Andre Rieu is. Net zoals het merk Maastricht. Dan voelen en merken wij niet omdat we er dagelijks mee te maken hebben. Ben ook van mening dat deze actie enkel kan slagen als de socials van Rieu zich er mee bemoeien. En daar is het angstvallig stil.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2024 13:32 03 okt 2024 13:34 door Zwegel.
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
André Rieu op shirt MVV #36

De_Lange schreef : Het zou gaaf zijn als Rieu dit shirt ook in zijn eigen webshop zou verkopen. Dan zullen de verkopen wellicht nog eens flink kunnen oplopen met mensen wereldwijd in een mvv shirt.


Kom op zeg .... !
Geloof je het zelf ?
Het publiek / de fans van Rieu staan echt niet te wachten op een nietszeggend voetbaltenue van één of ander clubje.
Kan me niet voorstellen dat dit een verzamelobject zou kunnen zijn voor de (veelal) bejaarde fans van Rieu.
Het 'breaking news' was (zoals ik al voorspelde) 'een storm in een glas water'.
Helaas...... :(

Verder kan ik me niks voorstellen wat er achter zou zitten.
Alleen om misschien wat goodwill te kweken bij Rieu, om eventueel een samenwerking/sponsorcontract los te weken ??
Sterker nog, ik denk zelfs niet dat MVV er iets aan over houdt, mbt die shirts.
Dat is ook de reden waarom ik niks snap van de 'grootse' aankondiging.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2024 15:19 03 okt 2024 15:22 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
André Rieu op shirt MVV #37
André Rieu is ook geteisterd door financiële tegenvallers, dus samenwerking sponsorcontract lijkt me niet zo. Ik denk dat het meer is, om MVV positief in het nieuws te brengen. Maar wat kunnen mensen problematisch/negatief denken. Zie er toch gewoon het goede van? Wat is er fout aan?? Een groot deel van de wereld draagt hem op handen. MVV pikt er wat positiefs van mee. Het is Maastricht wat telt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Hier menier

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2024 16:17
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
André Rieu op shirt MVV #38
Mosae, wat mij betreft is het irritant dat er breaking news wordt aangekondigd. Dat lijkt van de ene kant een wat speelse benadering: laten we het wat overdreven in het nieuws brengen. Maar dan begrijpen ze bij de marketing van MVV niet goed dat de meeste van de hondstrouwe supporters snakken naar positief nieuws. Dat zijn mensen waarbij MVV een stuk van hun identiteit is geworden. Die dag in dag het wel en wee van de club volgen. Ze zijn bijv. bezig met de vraag of er een nieuw stadion komt. Of een giga grote sponsor. Dat verstaat de gemiddelde supporter onder breaking news. Maar niet dat André Rieu op het uitshirt staat. Los ervan of dit een sympathieke actie is; het is GEEN breaking news waar de gemiddelde supporter op zit te hopen of wachten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2024 16:24
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
André Rieu op shirt MVV #39
Je moet er het positieve van zien. Het kan ook een (ketting) reactie veroorzaken. Wat niet is kan nog komen. En dan is het vanzelf "breaking".
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 06:09
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
André Rieu op shirt MVV #40

Mosae schreef : Je moet er het positieve van zien. Het kan ook een (ketting) reactie veroorzaken. Wat niet is kan nog komen. En dan is het vanzelf "breaking".


Jij hebt wel erg veel fanatsie :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 13:14
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
André Rieu op shirt MVV #41

Zwegel schreef :

Mosae schreef : Je moet er het positieve van zien. Het kan ook een (ketting) reactie veroorzaken. Wat niet is kan nog komen. En dan is het vanzelf "breaking".


Jij hebt wel erg veel fanatsie :lol:


Je moet toch ergens als MVV beginnen heh. André Rieu is een positieve stap hierin. Maar weet je wat nog meer fantasie is? Een overdekt stadion, of een giga grote sponsor nadat je bijna failliet bent. Gek dat je dit niet benoemd als "erg veel fantasie?"
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 18:36
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 706
Meer
André Rieu op shirt MVV #42
Ben ik nu seniel aan het worden? Ik meen me te herinneren dat er nog een breaking news zou komen, 3 oktober 18.00 uur. Ik kan er echter nergens meer wat van terugvinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 18:48
since1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 54
Meer
André Rieu op shirt MVV #43
Ja is er Karakter. Je kunt met korting shirts kopen van de angelside
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 19:47
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 706
Meer
André Rieu op shirt MVV #44
Haha mooie actie, bedankt voor de verheldering!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.290 seconden