>
Ontvangen bedankjes 98
Silverav schreef : Voor wat het waard is kreeg ik te horen dat er vanavond waarschijnlijk gezegd gaat worden
Multi sponsor en nieuw stadion
Dat kreeg ik via WhatsApp
Reken mij niet erop af maar dat is wat ik hoorde
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zet je je nu niet een beetje zelf voor schut. Een violist. Het is niet zomaar een violist. Hij is wereldwijd bekend. Dat je er niks mee hebt, prima, maar om het zo af te doen. Maastricht is er erg trots op. En hij op Maastricht. Hij benoemd de stad keer op keer opnieuw in zijn optredens. Wat meer waardering mag best, en MVV krijgt hiermee meer aanzien, en niet andersom. Hij had het niet hoeven doen, maar doet het toch.(want ik neem aan dat je hem toestemming moet vragen hiervoor).Maosbrögk schreef : Je zet jezelf als voetbalclub echt voor schut. Het silhouet van een violist op je shirt…hoe verzin je het…
Mosae schreef :
Zet je je nu niet een beetje zelf voor schut. Een violist. Het is niet zomaar een violist. Hij is wereldwijd bekend. Dat je er niks mee hebt, prima, maar om het zo af te doen. Maastricht is er erg trots op. En hij op Maastricht. Hij benoemd de stad keer op keer opnieuw in zijn optredens. Wat meer waardering mag best, en MVV krijgt hiermee meer aanzien, en niet andersom. Hij had het niet hoeven doen, maar doet het toch.(want ik neem aan dat je hem toestemming moet vragen hiervoor).Maosbrögk schreef : Je zet jezelf als voetbalclub echt voor schut. Het silhouet van een violist op je shirt…hoe verzin je het…
Je doet net alsof MVV een bult kan lopen aan André Rieu. (Meerwaarde). Hij loopt eerder een bult aan MVV. Gelukkig is het alleen voor de maand oktober. (Voor hem). Schaam jullie een beetje. En nogmaals, als je het niks vindt prima, maar een beetje meer positiviteit mag best. Hij is niet de minste. Zo te zien wordt het onderschat. Er is bijna geen stad die dit heeft. En beter eens, dan nooit. De nood is altijd hoog bij MVV.MF schreef :
Mosae schreef :
Toen de nood hoog was, was André nergens te bekennen. Nu geven we hem een eerbetoon de hele maand oktober voor zijn 75e verjaardag. Ja, we krijgen hierdoor wat positieve media aandacht, maar, deze aandacht zal net zo snel weer vergeten zijn. Ik zie hier de meerwaarde niet van in.