André Rieu op shirt MVV

29 sept 2024 21:28
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
Onderwerp Auteur
André Rieu op shirt MVV #1
Zie voetbalshop….uittenue met rieu…. Nou nou

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 21:31
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
André Rieu op shirt MVV #2

Buurke76 schreef : Zie voetbalshop….uittenue met rieu…. Nou nou


Slaat nergens op. Rieu heeft niks met MVV en ook nooit gehad. En dan dit shirt. Voor maar 80 euri.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 21:32
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
André Rieu op shirt MVV #3

Buurke76 schreef : Zie voetbalshop….uittenue met rieu…. Nou nou

pffffff om dat nou zo aan te kondigen ...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 21:47
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
André Rieu op shirt MVV #4
Is er nou niemand bij MVV die heeft gezegd "Jongens, dit is leuk maar dit moeten we niet op deze manier aankondigen".

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 21:54
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
André Rieu op shirt MVV #5

Silverav schreef : Voor wat het waard is kreeg ik te horen dat er vanavond waarschijnlijk gezegd gaat worden

Multi sponsor en nieuw stadion
Dat kreeg ik via WhatsApp
Reken mij niet erop af maar dat is wat ik hoorde


Hopelijk heb je diegene uit je contacten verwijderd...;-)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 21:55 29 sept 2024 22:19 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
André Rieu op shirt MVV #6
Veel tijd en geld in een aankondiging stoppen waarvan je denkt heel groot nieuws en dan is het een uitshirt met de afbeelding van iemand die altijd alleen maar heeft gegeven om wat hij kan/kon verdienen aan de naam Maastricht. Voor 79,99, als ze hier dan toch zo goed over nadenken waarom niet bijv 75 euro ivm zijn leeftijd. Hoop echter toch dat MVV hier iets aan verdient, wellicht door met name fans van Rieu.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 22:14
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
André Rieu op shirt MVV #7
In principe is het natuurlijk een sterk idee: Rieu heeft een wereldwijde fanbase van miljoenen mensen. Bovendien is hij heel zuinig op zijn beeldmerk dus dat het MVV is gelukt om hem te laten meewerken is prima. Maar de manier van aankondigen maakt positief nieuws negatief. Echt too much, ontzettend jammer. Benieuwd wat dit commercieel gaat opleveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Jim Cemint

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 22:27 29 sept 2024 22:31 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
André Rieu op shirt MVV #8
Jeetje…een uitshirt met muzieknoten vond ik al een aanfluiting, maar dit gaat toch helemaal nergens over…
De grote Rieu heeft helemaal niets met MVV en dan gaan wij die gast op ons shirt zetten?! Wie koopt zoiets?
Typisch MVV om zo’n nietszeggend nieuwtje zo groots aan te kondigen.
Ben inderdaad benieuwd welke geniale koppen dit een goed idee leken.
Pipo de clown heeft vast ook nog wel ergens Maastrichtse roots. Ik stel voor om die volgend jaar op het shirt te zetten.
Nee, leuke gêste van MVV naar Rieu toe, maar wat is de tegenprestatie?
Je zet jezelf als voetbalclub echt voor schut. Het silhouet van een violist op je shirt…hoe verzin je het…

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 22:49
RoedWitHart
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
André Rieu op shirt MVV #9
Eerst al die muzieknoten op het shirt. En nu het silhouet van André Rieu. Zo groots aangekondigd als "breaking news". Misschien een leuk nieuwtje, maar als supporter verwacht ik veel meer. Dan is dit voor mij toch licht frustrerend en teleurstellend. Of zit er misschien meer in het vat? Meer dan wij nu weten?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2024 22:57
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
André Rieu op shirt MVV #10
Top net op oranjezondag geweest, super reklaam veur MVV en Andre Rieu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2024 00:42 30 sept 2024 00:45 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
André Rieu op shirt MVV #11

Maosbrögk schreef : Je zet jezelf als voetbalclub echt voor schut. Het silhouet van een violist op je shirt…hoe verzin je het…

Zet je je nu niet een beetje zelf voor schut. Een violist. Het is niet zomaar een violist. Hij is wereldwijd bekend. Dat je er niks mee hebt, prima, maar om het zo af te doen. Maastricht is er erg trots op. En hij op Maastricht. Hij benoemd de stad keer op keer opnieuw in zijn optredens. Wat meer waardering mag best, en MVV krijgt hiermee meer aanzien, en niet andersom. Hij had het niet hoeven doen, maar doet het toch.(want ik neem aan dat je hem toestemming moet vragen hiervoor).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Och jeh, Hier menier, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2024 05:51
MF
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 136
Meer
André Rieu op shirt MVV #12

Mosae schreef :

Maosbrögk schreef : Je zet jezelf als voetbalclub echt voor schut. Het silhouet van een violist op je shirt…hoe verzin je het…

Zet je je nu niet een beetje zelf voor schut. Een violist. Het is niet zomaar een violist. Hij is wereldwijd bekend. Dat je er niks mee hebt, prima, maar om het zo af te doen. Maastricht is er erg trots op. En hij op Maastricht. Hij benoemd de stad keer op keer opnieuw in zijn optredens. Wat meer waardering mag best, en MVV krijgt hiermee meer aanzien, en niet andersom. Hij had het niet hoeven doen, maar doet het toch.(want ik neem aan dat je hem toestemming moet vragen hiervoor).



Toen de nood hoog was, was André nergens te bekennen. Nu geven we hem een eerbetoon de hele maand oktober voor zijn 75e verjaardag. Ja, we krijgen hierdoor wat positieve media aandacht, maar, deze aandacht zal net zo snel weer vergeten zijn. Ik zie hier de meerwaarde niet van in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2024 08:10 30 sept 2024 08:11 door Silverav.
Silverav
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 80
Meer
André Rieu op shirt MVV #13
Alsof iedereen maar met geld over de brug moet komen als M.V.V weer eens schuld heeft voor de 30e keer.
André rieu heeft hier mee toegestemd dus wat kun je hem verwijten.
Gisteren was het al op oranjezondag zeker 10 minuten dus de eerste reclame is er al.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2024 08:27
ErikOranje
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 69
Meer
André Rieu op shirt MVV #14
Ik denk dat sommige mensen wel eens onderschatten hoe groot André Rieu wereldwijd is. Hij krijgt overal ter wereld hele stadions gevuld om een avond naar zijn muziek te luisteren. Dat zijn niet vaak dezelfde mensen die ook naar MVV komen kijken, maar als je ergens in de wereld de naam 'Maastricht' noemt is de kans groter dat je 'Andre Rieu' terug hoort dan 'MVV'. Doordat hij nu toelaat dat we een brug maken tussen MVV, André Rieu en Maastricht is dit voor onze club een enorme publiciteit. Vergeet niet dat MVV, net als bijna alle voetbalclubs, op zoek moet naar een shirtsponsor voor volgend jaar zonder gokachtergrond. Dit is een immense opgave en deze publiciteit kan zeker bijdragen aan deze zoektocht.

Door de aankondiging van MVV en de spanning die hierom heen zit hebben veel supporters zich de afgelopen dagen gek laten maken. Ik kreeg gisteren van iemand te horen die 'uit betrouwbare bron' had gehoord dat het de aankondiging zou zijn voor de bouw van een nieuw stadion. Ik moest er wel om lachen. Maar als dat de verwachting is, dan valt een derde shirt presenteren inderdaad tegen.

Maar denk je nu echt dat de bouw van een nieuw stadion op deze manier (ooit?) zou worden aangekondigd? Zomaar op zondag avond? Natuurlijk had ik ook graag een nieuw stadion gehad, maar dat is op dit moment toch niet realistisch? Een paar maanden was de club nog failliet.

Voor MVV is dit een hele mooie landelijke positieve publiciteit. Laten we niet altijd het negatieve ergens van inzien.
Gisteravond al door diverse media opgepakt en live zichtbaar bij de Oranjezomer. Nu nog zorgen dat dit shirt ons ook punten gaat opleveren. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Jim Cemint, M.V.V. 1902, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

30 sept 2024 08:57 30 sept 2024 09:05 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
André Rieu op shirt MVV #15

MF schreef :

Mosae schreef :

Maosbrögk schreef : Je zet jezelf als voetbalclub echt voor schut. Het silhouet van een violist op je shirt…hoe verzin je het…

Zet je je nu niet een beetje zelf voor schut. Een violist. Het is niet zomaar een violist. Hij is wereldwijd bekend. Dat je er niks mee hebt, prima, maar om het zo af te doen. Maastricht is er erg trots op. En hij op Maastricht. Hij benoemd de stad keer op keer opnieuw in zijn optredens. Wat meer waardering mag best, en MVV krijgt hiermee meer aanzien, en niet andersom. Hij had het niet hoeven doen, maar doet het toch.(want ik neem aan dat je hem toestemming moet vragen hiervoor).



Toen de nood hoog was, was André nergens te bekennen. Nu geven we hem een eerbetoon de hele maand oktober voor zijn 75e verjaardag. Ja, we krijgen hierdoor wat positieve media aandacht, maar, deze aandacht zal net zo snel weer vergeten zijn. Ik zie hier de meerwaarde niet van in.

Je doet net alsof MVV een bult kan lopen aan André Rieu. (Meerwaarde). Hij loopt eerder een bult aan MVV. Gelukkig is het alleen voor de maand oktober. (Voor hem). Schaam jullie een beetje. En nogmaals, als je het niks vindt prima, maar een beetje meer positiviteit mag best. Hij is niet de minste. Zo te zien wordt het onderschat. Er is bijna geen stad die dit heeft. En beter eens, dan nooit. De nood is altijd hoog bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, ErikOranje, Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden