Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur

04 okt 2024 22:00
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 752
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #16
Puntje in Emmen, an sich een prima resultaat. Heb het moeten doen met Twitterverslag en dan heeft MVV toch wat aardige kansen gehad. We hebben te veel kansen nodig om een doelpunt te maken. Braken brengt het nog echt niet. Maar dat moet toch een keer de goede kant op vallen. Ik houd hoop op de ketchupfles-theorie…
Hoop ook dat de mensen hier eens ophouden over Verberne. Niemand weet of hij het beter had gedaan. En daarbij: gepasseerd station, niks meer aan te veranderen. Leg je erbij neer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor, Hier menier, Mosae, Obbins

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 22:01
kyleman333
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 67
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #17
Hermans die in de 90ste minuut geel pakt door een bal weg te gooien om tijd te rekken. Dat vat treurig genoeg alles wel samen. Heel matig Emmen waar je gewoon voor de overwinning zou moeten gaan maar we schijnbaar liever de 1-1 over de streep trekken. MVV weer gewoon heel matig. Het enige positieve dat ik kan bedenken is dat we het voor de 3de week op rij voor elkaar krijgen om de tegenstander naar ons eigen bedenkelijke niveau mee te trekken want Emmen was ook niet best. Laten we maar doen alsof dat een kwaliteit is want dit seizoen gaat hem zo gewoon niet worden. Schenk, Coomans en Braken heel zwak, Kassimi buiten één puike bal onzichtbaar en onbegrijpelijk dat Buifrahi op de bank moest beginnen. Er zit simpelweg geen idee achter en dan wordt het hele seizoen puntjes sprokkelen. Ondertussen wint Verberne (ja, ik zeg het toch weer) bij de mogelijk beste jong ploeg uit de competitie. De beslissing om niet met hem verder te gaan wordt met de week ridiculer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR, Sander70

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 22:02
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1215
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #18

ASR schreef : 1-1...jippie. Het lijkt nergens op. Hermans mag van mij weer assistent worden.




Er is werkelijk geen ploeg die ook maar enige indruk maakt . Hoe zwak MVV ook was er had meer in gezeten .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 22:06
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #19

kyleman333 schreef : Hermans die in de 90ste minuut geel pakt door een bal weg te gooien om tijd te rekken. Dat vat treurig genoeg alles wel samen. Heel matig Emmen waar je gewoon voor de overwinning zou moeten gaan maar we schijnbaar liever de 1-1 over de streep trekken. MVV weer gewoon heel matig. Het enige positieve dat ik kan bedenken is dat we het voor de 3de week op rij voor elkaar krijgen om de tegenstander naar ons eigen bedenkelijke niveau mee te trekken want Emmen was ook niet best. Laten we maar doen alsof dat een kwaliteit is want dit seizoen gaat hem zo gewoon niet worden. Schenk, Coomans en Braken heel zwak, Kassimi buiten één puike bal onzichtbaar en onbegrijpelijk dat Buifrahi op de bank moest beginnen. Er zit simpelweg geen idee achter en dan wordt het hele seizoen puntjes sprokkelen. Ondertussen wint Verberne (ja, ik zeg het toch weer) bij de mogelijk beste jong ploeg uit de competitie. De beslissing om niet met hem verder te gaan wordt met de week ridiculer.


Goed samengevat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 22:10
ASR
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 342
Meer
Onderwerp Auteur
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #20

Brncic schreef : Puntje in Emmen, an sich een prima resultaat. Heb het moeten doen met Twitterverslag en dan heeft MVV toch wat aardige kansen gehad. We hebben te veel kansen nodig om een doelpunt te maken. Braken brengt het nog echt niet. Maar dat moet toch een keer de goede kant op vallen. Ik houd hoop op de ketchupfles-theorie…
Hoop ook dat de mensen hier eens ophouden over Verberne. Niemand weet of hij het beter had gedaan. En daarbij: gepasseerd station, niks meer aan te veranderen. Leg je erbij neer.


Prima resultaat? Je hebt de wedstrijd idd niet gezien. Dit was het slechtste Emmen van de afgelopen tien jaar. Hier moet je gewoon drie punten pakken wil je überhaupt ergens voor meedoen dit seizoen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 22:49
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2462
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #21
Braken zou nog steeds geblesseerd zijn ik vraag mij af wat zijn blessure dan zou zijn?
Kan hij beter niet een tijdje op de bank plaats nemen en zijn blessure laten genezen,nu laat hij totaal niks zien door die blessure?….mvrgr Ampa.

....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 22:56
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1389
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #22
Hermans OUT aub

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 23:08
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 927
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #23
Wij zijn alweer vergeten dat we de dood in de ogen hebben gezien.
Het is nog iedere dag hard werken voor de investeerders om de zaak rond te krijgen.
Het budget is nog altijd matig.
Ik vind het voetbal ook matig
Laten we allemaal achter mvv gaan staan dan komt alles goed.
Wij zijn toch allemaal mvv supporters.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Jim Cemint, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2024 23:08 04 okt 2024 23:21 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 431
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #24
Wederom een frustrerende wedstrijd waar je toch het gevoel aan overhoudt dat er zoveel meer in had gezeten. Een punt in een uitwedstrijd is an sich nooit verkeerd. Maar dit Emmen had je toch gewoon moeten kunnen pakken...

De eerste helft was echt van twee kanten niet om aan te zien. Beetje het beeld van het hele seizoen. Het was ontzettend slordig en de ruimtes die er toch echt wel waren, werden niet benut. Voorin was het tandeloos. Het is echt niet gek dat we de op 3 na minst scorende ploeg van de competitie zijn. Al had 't natuurlijk 0-1 moeten zijn met die 2 kansen in blessuretijd. Dan valt meteen na rust de 1-0. Tja, makkelijk gegeven strafschop, maar het is ook wel een domme overtreding. Je geeft met zo'n actie de scheidsrechter de mogelijkheid om een strafschop te geven, en dat was compleet onnodig. Daarna heeft MVV weinig gecreëerd, al bleef je het idee hebben dat er met iets meer vernuft en zuiverheid kansen lagen. Met Mmaee was het in elk geval dreigender en werd beter druk gezet, zonder daarmee te zeggen dat die de sterren van de hemel speelde. Maar Braken raakt echt geen pepernoot. Het terughalen van hem lijkt echt een miskoop te zijn tot nu toe. Zuur voor iedereen, zeker ook voor hemzelf. Gelukkig viel uiteindelijk dan toch nog de 1-1. 

De eerste periode zit erop. Het was vooral frustrerend. Er zit meer in bij MVV dan er uit is gekomen. Er zijn wedstrijden geweest dat er bij vlagen heel aardig gevoetbald werd, en tegelijkertijd zakte het qua niveau veel te vaak door de ondergrens. Als die wisselvalligheid eruit gaat kunnen er nog leuke dingen gebeuren, zoals hierboven al gezegd, de ketchupfles theorie. Het moet ook een beetje meezitten. Met wat meer mazzel win je van Volendam, en wordt 't 0-0 tegen Cambuur en Roda. Dat zijn vier punten meer, en laten we eerlijk zijn, in Kerkrade hadden we gewoon moeten winnen. Goed, kun je terecht tegen inbrengen dat dat punt tegen Oss vrijwel uit het niets kwam en het bij Den Bosch ook anders had kunnen lopen. Maar dan nog, het heeft op de beslissende momenten ook gewoon nog niet heel erg mee gezeten. Dat gezegd hebbende, het begint bij wat we zelf op de mat leggen. En dat is gewoon te wisselvallig geweest. Blessures spelen daar een rol in, maar het komt ook te vaak voor dat er geen enkele lijn in het spel lijkt te zitten, met name aanvallend.

Uiteindelijk hebben we maar 1x gewonnen, maar ook maar 3x verloren de afgelopen periode. Niet goed, maar we staan 5 punten van plek 7. Niet onoverkomelijk. Het is een gek seizoen tot nu toe, zegt eigenlijk wel alles dat nota bene Den Bosch de periode gewonnen heeft, denk niet dat veel mensen dat voorspeld hadden. De KKD is altijd een onvoorspelbare competitie, maar dit jaar is het nog een tikje erger, zo lijkt het. De ploegen waarvan je verwacht dat ze bovenin meedraaien laten het vooralsnog grotendeels afweten. Dat biedt hoop. Ook wij kunnen in een flow terecht komen. Maar misschien is dat ook gewoon hopen tegen beter weten in. De wisselvalligheid en de slordigheid moet echt heel snel uit het spel gaan, en om eerlijk te zijn leek daar ook vandaag niet echt sprake van. Als dat niet gebeurt dan wordt het voetballen voor plek 15. En dat zou ook zomaar kunnen gebeuren. Komende vijf wedstrijden worden wel een beetje cruciaal. VVV thuis, Excelsior uit, Helmond thuis, Jong Utrecht uit, de Graafschap thuis. Dat moeten minstens 9 punten worden, en er zal toch ook echt zichtbare progressie in het spel moeten zitten. Zo niet, in de KKD hoef je een seizoen nooit perse af te schrijven, maar dan zal het wel een heel moeilijk verhaal worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, jovkle, jasonke7, Brncic, bokkesprongen, RoedWitHart

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 00:01
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 228
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #25
Conclusie na periode 1 is dat het slecht is. Ik kan me niet voorstellen dat we ineens in periode 2 gaan meedoen. Laten we vooral tot aan de winterstop maar niet naar de stand kijken maar hopen dat er voetbal in de ploeg komt. Ik zie totaal geen systeem en als de lange bal op Braken niet werkt totaal geen alternatief.

Ik wil niet doemdenken maar vrees dat als in de winterstop niets verandert er in februari nog maar 2000 man zitten in de Geusselt en dat we elke 2 weken ‘foeballuh foeballuh’ roepen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 02:52
dijkie1975
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #26
Gewoon #hermans out... de man kan niks overbrengen op de groep. Ik kan er niks mee, t is niks... zijn toch wel betere trainers als dit slap aftreksel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 05:31
Sander70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 361
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #27
Hermans out!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 07:53
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 135
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #28
Men vergeet volgens mij dat wij vorig seizoen ook een slechte start hadden. En compleet werden weggespeeld door De Graafschap thuis, Willem 2 toen echt slecht was, Ado thuis niks in de melk te brokkelen.

Dit seizoen weggespeeld door telstar. Roda uit moet je winnen, gisteren wederom voldoende kansen gehad om te winnen. Ja het is allemaal minder spectaculair, maar ik heb wel het idee dat we een stuk minder kansen weggeven.

Hermans moet sowieso tot de winterstop de kans krijgen. Dan zijn hopelijk ook de meeste spelers fit, dan wil ik het nog wel eens zien.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 09:38 05 okt 2024 09:54 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 825
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #29
Hermans is onervaren aan deze job begonnen en zijn assistent net zo en toch merk je dat. Enige dat enigszins voor Hermans pleit is dat hij de eerste wedstrijden zonder Kassimi, Van Dessel, Esajas heeft moeten vasthouden aan een vast elftal. Desondanks had Sleegers er eerder uitgekund, had librici (ondanks steekjes verdeidigend) er op moeten staan vanwege zijn voetballend vermogen, wissels eerder moeten doen. Wat zeker tegenvalt is dat het lijkt dat er geen idee achterzit, dat het zeer slordig voetbal is, tactisch af en toe los zand. Met geblesseerden terug is er op het middenveld en voorin meer keuze, maar moet Hermans daar nog gaan zoeken naar de ideale samenstelling. Je ziet dan eindelijk dat hij gisteren niet te beroerd is om te wisselen in de 46e of 65e minuut. Wat me aan de wissels wel stoort is dat Smeets hier buiten valt terwijl daar in mijn ogen wel wat voor te zeggen is om hem er af en toe af te halen. Hopelijk komt van Dessel zondag terug, want die heeft MVV nodig en dan voor Kleinen. Timas bevalt me ook wel ondanks het missen van die kans tegen Emmen. Loopvermogen, inzicht, zie in hem wel iemand op de plek van Smeets als hij zich doorontwikkeld. Vreemd wel dat de coach voor Timas koos ipv Buifrahi. Kan tactisch zijn, maar wellicht laat eerstgenoemde meer op de training zien. Tegen VVV Esajas ipv Kassimi die nu twee wedstrijden tegenvalt, laat hem maar invallen en zo minuten maken. En Braken op de bank beginnen, maar dat zal Hermans waarschijnlijk niet aandurven. Zondag moet je echt gaan winnen om n beetje aansluiting te krijgen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 10:31 05 okt 2024 10:35 door Mosae.
Mosae
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #30
Ik zag dat Robert Maaskant weer op zoek is naar een nieuwe club. Hij schijnt in beeld te zijn bij Excelsior Maassluis. Misschien is niet iedereen er fan van. Maar ik vond het toen toch wel even goed gaan met MVV. Vooral die 0-7.....niet dat ik meteen roep "Hermans out", maar misschien is hij wat te licht voor deze taak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Obbins, Raadgek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.308 seconden