Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur

05 okt 2024 10:43
DerMister
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #31
Leuk countervoetbal bij FC Eindhoven zoals bij ons de afgelopen seizoenen, en zo’n clubje staat met een minimale begroting op plek 5 met 3 punten achterstand op de koploper.
En wij mogen volgende week tegen VVV gaan uitmaken wie de laagst geklasseerde Limburgse club gaat worden.
Ik blijf het zonde vinden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 15:02
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1389
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #32
Verberne is nu eenmaal weg.
Ik hoop vooral dat er wat meer lijn/idee in het spel komt. Dat Hermans durft te wisselen vind ik goed aan hem. Maar het vertoonde spel moet toch echt beter. Ik hoop dat het inderdaad gaat lopen voordat het winterstop is. Met spelers als Kassimi, Matthys, Buifrahi, Smeets, Aktas, El Basri moet je toch niet onderaan staan..
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2024 15:42
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 508
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #33
om maar in het gedachte goed van Rieu te blijven: Er zat geen muziek in het spel en er waren redelijk wat valse noten in de 90 minuten.

voor de rest is het denk ik wel allemaal al geschreven.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2024 09:46
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 982
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #34
Ik lees hier Hermans out, maar daar schiet je niks mee op. Het materiaal blijft hetzelfde. Denken jullie dat een andere trainer het beter zou doen? Geef de spelers de tijd, geef de trainer de tijd.

Ook onder Verberne vorig jaar zaten we in een flinke dip. Uiteindelijk 3 puntjes minder gehaald dan in dat topseizoen ervoor.

En van de andere kant. Tijdperk Verberne is voorbij. Daar moeten we niet meer naar terugkijken. We moeten vooruit. En dat gaat gepaard met vallen, misschien veel vallen, maar ook weer opstaan!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2024 16:08
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 334
Meer
Emmen - MVV, vr 4 okt. 2024, 20:00 uur #35

Mie leef Mestreech schreef : We moeten vooruit. En dat gaat gepaard met vallen, misschien veel vallen, maar ook weer opstaan!


Als we vooruit moeten, gaan we toch de verkeerde kant op.......

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.185 seconden