>
Ontvangen bedankjes 1118
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat is nog niet echt duidelijk. De mannen achter Deshima hebben uitgebreide zakelijke netwerken en het ligt voor de hand dat ze MVV willen gebruiken om de relatie tussen hun bedrijven en bedrijven in europa te versterken. In welke vorm moeten we maar zien. Ook kun je denken aan jonge Japanse spelers die hier ervaring komen opdoen. Er zijn wel wat voorbeelden, bv Venlo, waar dat best goed gewerkt heeft.Hartmans1973 schreef : En waar gaat hem de winst in zitten voor onze Japanse vrienden?
Ik hoop en vermoed dat de gemeente Maastricht hier ook op een of andere manier bij betrokken is. De nieuwe Japanse partner van MVV zou wel eens een belangrijke nieuwe economische motor voor Maastricht kunnen worden. Zo zou Deshima Football Consultancy BV niet alleen Japanse sponsors maar ook Japanse bedrijven naar Maastricht kunnen lokken. Ook dit positieve economisch vooruitzicht moet de gemeente Maastricht wat waard zijn!Ben Salemans schreef : Persbericht: MVV MAASTRICHT SPREEKT MET ADDITIONELE INVESTEERDER, dinsdag 19 november 2024 (...)
Het partnership heeft als doel commerciële kansen over de as van de Japans - Nederlandse betrekkingen te creëren (...)
De nieuwe partner - Deshima Football Consultancy BV - heeft ervaring met clubs in de J-League, het hoogste competitieniveau in Japan, en kennis van en ervaring in het Europese voetbal. Naast financiële middelen worden daarmee ook internationale ervaring en een netwerk voor MVV meegebracht. Doordat Nederland en Japan reeds 450 jaar internationale betrekkingen onderhouden, en omdat Japanse bedrijven hier veel waarde aan hechten, wordt MVV interessant voor grotere internationale sponsors die in beide landen actief zijn. (...)
De nieuwe partner ondersteunt eveneens de noodzaak voor verbetering van het huidige stadion en trainingsfaciliteiten, danwel het onderzoeken van de mogelijkheden voor een nieuw stadion en trainingscomplex. Zowel het Maastricht Collectief als de nieuwe investeerder tonen zich bereid hierin te investeren.
De nieuwe partner - Deshima Football Consultancy BV - heeft ervaring met clubs in de J-League, het hoogste competitieniveau in Japan, en kennis van en ervaring in het Europese voetbal.
Kloeteklaos schreef :
De nieuwe partner - Deshima Football Consultancy BV - heeft ervaring met clubs in de J-League, het hoogste competitieniveau in Japan, en kennis van en ervaring in het Europese voetbal.
Ik zou wel eens willen weten wat die ervaring betreft en om welke clubs het gaat. Daar is namelijk online geen letter over te vinden en dat vind ik vreemd. De kreten 'ervaring met clubs' en 'kennis en ervaring in het Europese voetbal' zijn zeer ruim te interpreteren en ik kan met mijn beroepservaring in de meest letterlijke zin hetzelfde op mijn CV zetten, maar in tegenstelling tot mijn CV en beroepservaring laat bovenstaande quote zich momenteel niet verifiëren.
Daarbij komt dat wanneer ik dit bedrijf door een van de zoekmachines haal ik alleen een adres in Aerdenhout tegenkom.
Ik vind het een vaag verhaal en ik hoop dat er meer openheid komt omtrent deze onderneming.