Seizoen 2026-2027
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
Re: Seizoen 2026-2027
28 Jul 2026 19:50Hadden ze vorig jaar de competitiewedstrijden maar besloten gespeeld, dat zou mij een hoop hoofdpijn gescheeld hebben.Maosbrögk wrote:Naast de besloten oefenwedstrijden, nu ook besloten trainingenMr Sjaan wrote:Mr Sjaan wrote: Weet iemand waar en hoe laat er deze week getraind wordt?
Jammer dat niemand het antwoord weet. Gisterochtend dezelfde vraag gemaild naar het info mailadres van MVV. Ook van die kant totale radiostilte. Het is toch niet zo moeilijk om je supporters te informeren?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
- Driver
-
Topic Author
- Platinum Member
-
29 Jul 2026 17:45De nieuwe spelers moet je natuurlijk even de tijd geven maar tot nu toe kan ik nog niet enthousiast raken over de versterkingen. Spelers die terugkomen van een zware blessure is het afwachten of ze nog hun niveau halen. We blijven scorend vermogen missen en verdedigend zit het nog niet goed in elkaar. Vorig seizoen werd van Milan Hofland afscheid genomen omdat de technische staf hem niet genoeg vond voor de KKD, nu krijgt hij een basisplaats bij Mvv?
Benieuwd of de keeper Hugo Wentges ook wedstrijden voor ons kan winnen en of spits Toni Vinogradac het KKD niveau aankan.
Volgende week start de competitie, laten we hopen op nog wat verdedigende en aanvallende versterkingen zodat Mvv komend seizoen weer niet onderaan in het rechterrijtje gaan bungelen.
- Buurke76
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2026 17:58Maar goed ook partners die iets willen zaterdag hebben nog niets gehoord, dus het er is nog steeds niets verbeterd tov voorgaande jaren
Er is nog steeds geen rechtsback en als Schenk nu ineens de topspeler op links is en Hofland de verlosser is achterin…laten we hopen dat ze nog bezig zijn met versterkingen.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
29 Jul 2026 22:42De suopperts van MVV worden minimaal geiformeert over wat er speelt bij Mvv bv de selectie ,spelers die zijn verkocht ,nieuwe spelers , hoeveel seizoenskaarten zijn verkocht ....Nieuwe sponsers hoe klein ze mogen zijn , Veer zien Mvv en hun bijdrage supperters betalen toch aan Veer Zien MVV , heel moeilijk allemaal . maar doe je het niet maar het mimale contact maar die supporters verlaten je .juist in een periode van herstel van MVV
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
29 Jul 2026 23:13bokkesprongen wrote: Hemaal met buurke 76 eens .
De suopperts van MVV worden minimaal geiformeert over wat er speelt bij Mvv bv de selectie ,spelers die zijn verkocht ,nieuwe spelers , hoeveel seizoenskaarten zijn verkocht ....Nieuwe sponsers hoe klein ze mogen zijn , Veer zien Mvv en hun bijdrage supperters betalen toch aan Veer Zien MVV , heel moeilijk allemaal . maar doe je het niet maar het mimale contact maar die supporters verlaten je .juist in een periode van herstel van MVV
Dat is niet helemaal waar: www.mvv.nl/nieuws/op-koers-richting-het-nieuwe-seizoen
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2026 11:132 vragen daarover waar wellicht iemand een antwoord op heeft:
1) Voorheen kon je dranktegoed op je seizoenkaart zetten en daarmee betalen. Hoe gaat dat nu?
2) Als ik in de MVV-app mijn tickets wil ophalen duurt dat best lang (leuk als je dit straks in een rij bij entree met veel mensen moet gaan ophalen), als ik daarna klik op mijn seizoenkaart, krijg ik een overzicht van willekeurige thuis én uitwedstrijden. Als ik op de wedstrijd klik (ook bij de uitwedstrijden) zie ik een QR-code. Hoe werkt dit straks? Moet je per wedstrijd gaan doorklikken vanuit je seizoenkaart op de juiste betreffende wedstrijd? Vooralsnog staat Jong AZ-MVV bovenaan, daarna paar overige wedstrijden. 1e wedstrijd MVV-jong utrecht staat daar niet tussen.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2026 14:09 - 30 Jul 2026 14:10Ik had en heb mijn ‘’zoeptegoed’’op de bijbehorende kaart gezet,dus mijn tegoed wat er nog opstond en er nog een bedrag bij gezet.Maosbrögk wrote: Dit seizoen stapt MVV over op digitale seizoenkaarten.
2 vragen daarover waar wellicht iemand een antwoord op heeft:
1) Voorheen kon je dranktegoed op je seizoenkaart zetten en daarmee betalen. Hoe gaat dat nu?
2) Als ik in de MVV-app mijn tickets wil ophalen duurt dat best lang (leuk als je dit straks in een rij bij entree met veel mensen moet gaan ophalen), als ik daarna klik op mijn seizoenkaart, krijg ik een overzicht van willekeurige thuis én uitwedstrijden. Als ik op de wedstrijd klik (ook bij de uitwedstrijden) zie ik een QR-code. Hoe werkt dit straks? Moet je per wedstrijd gaan doorklikken vanuit je seizoenkaart op de juiste betreffende wedstrijd? Vooralsnog staat Jong AZ-MVV bovenaan, daarna paar overige wedstrijden. 1e wedstrijd MVV-jong utrecht staat daar niet tussen.
Snap het niet zo goed,bij mij staat de eerste wedstrijd MVV-Jong Utrecht gewoon als eerste wedstrijd.
Als ik op de seizoenskaart klik krijg ik gewoon die wedstrijd en de bijbehorende QR code?…Mvrgr Opa.
- Sjeng1964
-
- New Member
-
30 Jul 2026 15:39Please Log in or Create an account to join the conversation.
- mestreech1966
-
- Junior Member
-
30 Jul 2026 19:00Maosbrögk wrote: Dit seizoen stapt MVV over op digitale seizoenkaarten.
2 vragen daarover waar wellicht iemand een antwoord op heeft:
Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik zie 15 willekeurige wedstrijden staan, 6 thuiswedstrijden en 9 uitwedstrijden. Fijn zo'n digitale seizoenkaart.......
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jul 2026 19:56Dit jaar ook nog een prachtige seizoenskaart met mooie foto’s van oud voetballers.
oa Brokamp.
Supporter voor het leven (67jaar mijn club.
Dus gewoon een ouderwetse kaart
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
30 Jul 2026 20:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- LRB
-
- Platinum Member
-
30 Jul 2026 21:40zoe'n awwerts keertsje die oetzaog wie e "zoepkaart"ouwe rot wrote: Ik heb gelukkig nog de ouwe seizoenskaart erbij gepakt.
Dit jaar ook nog een prachtige seizoenskaart met mooie foto’s van oud voetballers.
oa Brokamp.
Supporter voor het leven (67jaar mijn club.
Dus gewoon een ouderwetse kaart
die dao in de mieste kaffees waore