Info auto/buscombi FC Eindhoven

08 aug 2012 21:38 08 aug 2012 21:39 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #31
Apart Aswin dat die voetbalticket-shop nog steeds het oude MVV-logo gebruikt. Is die wel echt? ;)
Facebook; niet iedereen heeft of wil Facebook.

Wat is er mis met een mailtje sturen wat Mars gedaan heeft? Je mag toch zeker antwoord verwachten?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 07:21
Mars
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #32
Nou Aswin, het is nog altijd vakantieperiode, mensen hebben de eerdere verkoopmomenten misschien gemist vanwege vakantie of besluiten pas na de open dag als het seizoen echt weer voor de deur staat om deze wedstrijd bij te wonen, krijgen pas laat vrij, en wat voor redenen er nog meer kunnen zijn dat je niet al weken zeker bent van een kaartje. Als je dan netjes een bericht via de facebookpagina van de SC stuurt met de vraag of er nog een mogelijkheid bestaat tot het aanschaffen van combikaarten verwacht je idd antwoord zoals Equinox zegt. Maar misschien wordt de SC wel overstelpt met berichten en is het niet mogelijk om overal persoonlijk op te reageren, in dat geval was het handig geweest om het laatste verkoopmoment duidelijker te communiceren, niet iedereen zit 24/7 internet af te struinen. Wat dat betreft eens met Pepernoot maar er pissen altijd mensen naast de pot, op welke manier je het ook organiseert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 07:33 09 aug 2012 07:44 door aait wief.
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Onderwerp Auteur
Info auto/buscombi FC Eindhoven #33
Ik heb op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. geen mailtje van Mars gezien - en geloof me - over het algemeen krijgen je daar antwoord op vragen.
Voor wat betreft dat laatste verkoopmoment: dat was inderdaad écht op het laatste moment ingelast en via deze website, facebook én twitter - toch nog ruim 8 uur van te voren - gecommuniceerd.
Ik heb helaas niet de beschikking over tam-tam, postduiven, reclamevliegtuigjes of grote spandoeken voor onder de bruggen...

aanvullend: zie net dat er 17 uur geleden inderdaad een vraag binnen is gekomen op facebook en ook ondergetekende zit niet 24/7 te checken of er misschien berichten en vragen binnenkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 09:50
Mars
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #34

aait wief schreef : Ik heb helaas niet de beschikking over tam-tam, postduiven, reclamevliegtuigjes of grote spandoeken voor onder de bruggen...


Goed idee, die spandoeken onder de bruggen ;)
Zelfs met alle moderne communicatiemiddelen bereik je toch nooit iedereen zoals ik zelf al aangaf. Ik stam nog uit het tijdperk dat op maandagavond in het BBH opgeven was voor de uitwedstrijd van die week, dat wist iedereen, en aan het einde van de avond was duidelijk of de bus doorging of niet. Is gewoon zuur dat je doordat je een dag geen toegang tot internet hebt het laatste verkoopmoment mist terwijl je de dag ervoor nog een vraag daarover hebt gesteld. Het enkel bereikbaar zijn via media als mail, twitter en fb schept ook de verwachting dat je binnen redelijke termijn een reactie krijgt... Maar ik zal de discussie daarover staken, dat brengt me niet in Eindhoven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 10:12
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #35

aait wief schreef : Ik heb op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. geen mailtje van Mars gezien - en geloof me - over het algemeen krijgen je daar antwoord op vragen.
Voor wat betreft dat laatste verkoopmoment: dat was inderdaad écht op het laatste moment ingelast en via deze website, facebook én twitter - toch nog ruim 8 uur van te voren - gecommuniceerd.
Ik heb helaas niet de beschikking over tam-tam, postduiven, reclamevliegtuigjes of grote spandoeken voor onder de bruggen...

aanvullend: zie net dat er 17 uur geleden inderdaad een vraag binnen is gekomen op facebook en ook ondergetekende zit niet 24/7 te checken of er misschien berichten en vragen binnenkomen.


tip gratuit .... doe eens een onderzoek onder de supporters hoe zij het liefst de communicatie zien maar ook bijvoorbeeld hoe zij het liefst zouden betalen voor de busreizen, het lidmaatschap etc. Je krijgt nu steeds op nieuwe 100 verschillende meningen maar als je een keer een goed onderzoek doet onder de supporters kun je bepalen wat de beste manier is waar de meeste fans voor kiezen. Tuurlijk, je zult altijd een probleem hebben dat iemand niet krijgt wat hij / zij wil maar je krijgt dan wel helder wat de meerderheid wil. De SC kiest nu voor een optie (en dat moet ook) echter heb ik het idee dat dit op "gevoel"lijkt te gebeuren en daar gaat het denk ik wel eens mis. Jullie denken dat manier A de beste is terwijl veel fans bijvoorbeeld liever optie B zouden zien.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 10:47
Sjaakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #36
Ik heb de info inderdaad ook gemist dat er nog een laatste verkoop moment geweest is afgelopen Dinsdag.
Was aan het werk en kan tijdens het werk niet zitten internetten.

Is het wel uitverkocht? Zo niet dan zou het toch fijn zijn als er op welke manier dan ook nog iets valt te regelen dat er voor de autocombi nog opgegeven kan worden. Via mail, telefoon of wat dan ook.

Plaatsen over in het uitvak terwijl er nog mensen zijn die met de auto heen willen rijden zou toch dood zonde zijn?!
Een vol uitvak hebben ze zeker nodig deze 1e (uit)wedstrijd van het seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 11:55
Richard
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #37
Ik neem aan dat ik met mijn formuliertje waarop staat dat we met 3 man in de auto zitten morgen voor alle drie het omwisselbiljet krijg aan de Geusselt?? Of moeten we alle 3 in de rij gaan staan, zal toch niet....

Mestreech............. en niks aanders!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 17:57
Sjireke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 6
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #38
Hallo,

iK Kan onverwachts toch met 2 man naar Eindhoven!'
Zijn er nog kaartjes verkrijgbaar voor de auto-combi?

Groeten Sjir

EINHOVEN GROET MVV!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 19:45
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #39
Waarom kun je je niet gewoon de hele dag opgeven. Aan het supportersloket onder de hoofd tribune?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 19:47
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #40

sjoen-mestreech schreef : Waarom kun je je niet gewoon de hele dag opgeven. Aan het supportersloket onder de hoofd tribune?


Vind maar eens een gek die daar de hele dag wilt zitten.......

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 21:22
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #41
ik bedoel eigelijk gewoon daar bij stijn vullings op het kantoor. dat is toch elke dag geopend tussen 9 en 6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2012 10:01
Mars
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #42
Er hebben toch nog een aantal mensen gevraagd of het uitvak uitverkocht is vanavond of dat er nog last minute auto-combikaarten te verkrijgen zijn. Kan iemand van de SC hier antwoord op geven?
De SC is belast met het organiseren van de verplichte combi's, daarmee hebben jullie ook de plicht alle supporters te informeren over deze betreffende wedstrijden en niet alleen jullie leden, twitter volgers en facebookvriendjes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 14:40
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #43
Ik weet dat in de ere divisie supporters een auto combi verkiezen boven een buscombi. Ik zou graag vernemen hoe deze autocombi is gevallen bij MVV supporters. Is deze manier van reizen een welkom alternatief voor buscombi's? Is men tegen problemen aangelopen door bijv. te veel of te weinig man in de auto of bier aan boord?

Overigens bovenstaande los van de discussie over wel of geen combi, want daar was m.i. geen reden toe. Ik ga ervan uit dat zowel het MVV bestuur als de supporters coördinator als de supportersclub het aantal combi's trachten te beperken. Als men positief is over de autocombi, zouden bovengenoemde hiervoor kunnen pleiten in geval er echt niet onder een combi uit te komen valt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 16:41 14 aug 2012 16:41 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #44
Snuf,

-Wij zaten met 3 man in een auto, de reiskosten per persoon zijn hierdoor al lager geworden dan bij een buscombi.
-Er is voor iemand die in bijvoorbeeld Weert woont, de mogelijkheid om later in te stappen in de auto, waardoor deze persoon niet eerst naar Maastricht hoeft te reizen. (Dit is een uitkomst voor een vriend en MVV seizoenkaart houder die in Tilburg woont).
-Na de wedstrijd hoef je niet meteen terug naar Maastricht.
-Je kunt vertrekken wanneer je wilt: nadat we het omwisselbiljet 1 hadden gekregen bij de Geusselt zijn wij nog even wat gaan eten.

Kortom lagere kosten en meer vrijheid, je voelt je al direct een stuk minder bestempelt als lastpak-supporter

Wat zijn de ervaringen van anderen?

En kan mij iemand vertellen wie invloed heeft/waarom er besloten is tot het toestaan van de autocombi?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 16:47
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #45
Mee eens.
Hoewel iedere vorm van vrijheidsbeperking natuurlijk onprettig is, is een autocombi wat minder dwingend dan de buscombi.
Je kunt zelf bepalen met wie je reist, welke muziek er op staat, wat er gedronken wordt etc.
Als je na de wedstrijd meteen vertrekt ben je een stuk sneller in Maastricht.
En het scheelt nogal of je 22,50 pp afrekent of 7 euro pp. (zelfs als je de benzine moet betalen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden