Info auto/buscombi FC Eindhoven

14 aug 2012 16:50
joeymvv
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #46
Ons is de autocombi ook prima bevallen.
Normaal betaal je volgens mij 27.50 per persoon voor een buscombi inclusief entreekaart.
Aangezien wij met 4 man in 1 auto zaten kwam het nu uit op 6 euro reiskosten en 7 euro entreekaart. Dat is dus een stuk goedkoper! Verder vonden we het fijn dat we niet weer terug naar de geusselt hoefden op de terugweg ( aangezien wij in elsloo wonen)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:09
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #47
De autocombi telt meer voordelen dan nadelen.
Grootste voordeel is dat je niet met alle inzittende eerst naar Maastricht moet komen om vervolgens de reis te beginnen.
Één iemand kan het omwisselbiljet halen en dan z'n vrienden ergens oppikken in de kroeg in welk dorp of stad dan ook.
Hoe meer man hoe meer vreugde in een grote bus dat wel, maar je hebt iets meer bewegingsvrijheid binnen de tijdsgrenzen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:16
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #48
Als ik alleen met de bus kon gaan had ik deze wedstrijd laten gaan.

Bij andere clubs zie ik vaker dat ze een autocombi hebben. Of ze komen bijv. 20 km voor eindbestemming op een parkeerplaats met auto's. En vanaf daar gaat iedereen met bussen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:19 14 aug 2012 17:20 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #49
Eerlijkheidshalve dient te worden gezegd: Met de auto naar Eindhoven zal altijd goedkoper zijn dan de bus, maar naar Veendam zal dit wellicht andersom zijn voor de meeste mensen.

Dan zou je dus qua kosten kunnen zeggen, voor de kortbij-uitwedstrijden is Autocombi gunstiger, voor ver-weg-uitwedstrijden de Buscombi.

Vraag me in het kader daarvan af wat de financiële consequentie is voor de SC als op de meer lucratieve kortbij-uitwedstijden autocombi's worden toegestaan, aangezien de kortbij-uitwedstrijden compenseren voor de ver-weg

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:24
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #50

Sjotelsplak schreef : Als ik alleen met de bus kon gaan had ik deze wedstrijd laten gaan.

Bij andere clubs zie ik vaker dat ze een autocombi hebben. Of ze komen bijv. 20 km voor eindbestemming op een parkeerplaats met auto's. En vanaf daar gaat iedereen met bussen.


Dit vind ik een veel betere regeling maar dat komt omdat uitwedstrijden voor mij dan makkelijker te bezoeken zijn
(in het uitvak bedoel ik) Is toch leuker dan bijv tussen de Veendam supporters te moeten zitten ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 17:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #51
Misschien een domme vraag, maar gezien de "discussie" over de sfeer in het uitvak, hoe was de sfeer bij de terugreis in de bussen?
Dao höb iech nog niks vaan gehuurt en bin dao zier benuit nao....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 18:33
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #52

les rouges blancs schreef : Misschien een domme vraag, maar gezien de "discussie" over de sfeer in het uitvak, hoe was de sfeer bij de terugreis in de bussen?
Dao höb iech nog niks vaan gehuurt en bin dao zier benuit nao....


Dat kan niemand zich meer herinneren nadat koning Alcohol de bus bezocht heeft :whistle: :whistle:

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 19:15
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #53

Punker73 schreef :

les rouges blancs schreef : Misschien een domme vraag, maar gezien de "discussie" over de sfeer in het uitvak, hoe was de sfeer bij de terugreis in de bussen?
Dao höb iech nog niks vaan gehuurt en bin dao zier benuit nao....


Dat kan niemand zich meer herinneren nadat koning Alcohol de bus bezocht heeft :whistle: :whistle:

dus geer waort allemaol Dead Kennedies...?


:lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 19:16
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #54

Sjotelsplak schreef : Als ik alleen met de bus kon gaan had ik deze wedstrijd laten gaan.

Bij andere clubs zie ik vaker dat ze een autocombi hebben. Of ze komen bijv. 20 km voor eindbestemming op een parkeerplaats met auto's. En vanaf daar gaat iedereen met bussen.



Je komt toch voor MVV dan maakt het toch niks uit auto of bus?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 19:23 14 aug 2012 19:23 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #55

kribbebieter schreef :

Sjotelsplak schreef : Als ik alleen met de bus kon gaan had ik deze wedstrijd laten gaan.

Bij andere clubs zie ik vaker dat ze een autocombi hebben. Of ze komen bijv. 20 km voor eindbestemming op een parkeerplaats met auto's. En vanaf daar gaat iedereen met bussen.



Je komt toch voor MVV dan maakt het toch niks uit auto of bus?

Voor jou misschien niet,voor mij wel.
Ik heb een hekel om in een bus te zitten.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 01:00
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #56
"-Er is voor iemand die in bijvoorbeeld Weert woont, de mogelijkheid om later in te stappen in de auto, waardoor deze persoon niet eerst naar Maastricht hoeft te reizen"
Als jullie hiervoor van de route hebben af moeten wijken, had dat al vervelende gevolgen voor jullie kunnen hebben.

"-Na de wedstrijd hoef je niet meteen terug naar Maastricht."
Wellicht dat het deze wedstrijd zo was, maar dit is helaas geen vast gegeven bij autocombi's. Ik heb laatst een verslag gelezen van supporters die per autocombi naar PSV gingen. Toen zei naar stratums wilden na de wedstrijd werden zij als criminelen behandeld.

Ik kan nog meer voorbeelden aanhalen over wantoestanden rondom autocombi's, maar ik denk dat het de moeite waard is voor MVV om middels autocombi's de supporters een minder onaangename reis te bieden. Streven moet natuurlijk helemaal combi-loos zijn! Voorop moet wel een normale gang van zaken staan. Bijv. geen kenteken registratie of uitkaart!

"Kortom lagere kosten en meer vrijheid, je voelt je al direct een stuk minder bestempelt als lastpak-supporter"
Dit vind ik een belangrijk gegeven! Ik ben er stellig van overtuigd dat al je mensen als criminelen behandelt, dat zij ook dit gedrag gaan vertonen. Normaliseer wedstrijdbezoek en ik denk dat je resultaat zult boeken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 22:14
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #57
"Als jullie hiervoor van de route hebben af moeten wijken, had dat al vervelende gevolgen voor jullie kunnen hebben." (...)

Maar snuf,
waar haal jij deze gegevens vandaan?

Ik bedoel hiermee: Het is voor de 'gemiddelde' supporter totaal niet duidelijk wat de autocombi inhoud qua regels. Waar staan die? Wie bepaald ze (blijkbaar is iedere autocombi anders en dus onduidelik) en wie is verantwoordelijk voor de naleving. En bij wie ligt de taak de regels duidelijk te maken aan de supporter?

Want voor mij was bovenstaande dus totaal niet bekend.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 01:30
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Info auto/buscombi FC Eindhoven #58

Boe is dat feeske? schreef : Ik bedoel hiermee: Het is voor de 'gemiddelde' supporter totaal niet duidelijk wat de autocombi inhoud qua regels. Waar staan die? Wie bepaald ze (blijkbaar is iedere autocombi anders en dus onduidelik) en wie is verantwoordelijk voor de naleving. En bij wie ligt de taak de regels duidelijk te maken aan de supporter?


Op veel vragen kan ik je geen antwoord geven, maar ik zal mijn best doen om meer duidelijkheid te scheppen.

In een bericht over deze combi werd geschreven dat men vanaf De Geusselt een door de politie aangegeven route zou moeten volgen. In de openingspost van dit topic staat dit helaas niet. Ik heb nu geen zin om het hele topic door te spitten, maar ik weet zeker dat dit in een van de berichten heeft gestaan.

Dat DE regels van een autocombi niet duidelijk zijn is logisch. Het is namelijk niet zo dat er uniforme regels gelden. Kijk bijvoorbeeld naar het verschil tussen de autocombi van ons naar Eindhoven en die van Oss hierheen.

De lokale driehoek legt een combi op en bepaald de zwaarte hiervan. Dit geldt voor alle combi's. Als je deverhalen hoort uit de ere divisie, geloof je je oren niet. Daar mag in sommige gevallen bijvoorbeeld niet in de bus gelopen worden.

Ik denk dat het de verantwoordlijkheid is van de aanbieder van kaarten om de regels duidelijk te maken, maar je bent zelf verantwoordlijk voor de naleving hiervan. Als je bijv. een andere route kiest, kunnen ze je de toegang weigeren (of nog erger), maar men zal niet de SC hiervoor direct straffen.

Als de supporters aangeven een autocombi te preferen ben ik ervan overtuigd dat zowel bestuur MVV als de supporterscoördinator als de supportersclub zich hiervoor gaan inzetten (naast de strijd tegen de combi in het algemeen). Ik zie voor de genoemde partijen nu al een belangrijke rol weggelegd. Ik zou graag zien dat deze partijen komen met een eigen autocombi beleid, net zoals er nu al bepaalde regels in de bussen gelden. Mijn hoop is dat als MVV/SC een degelijk beleid kan overleggen, dat wij volgens dat beleid mogen reizen. Laten we ze een stap voor zijn en zelf onze regels vaststellen, zodat de idiote kentekenregistratie en het doorgeven van namen hier nooit zal gebeuren.

Het laatste stuk is overigens puur speculeren. De lokale driehoek heeft namelijk het laatste woord.
Ik volg het nieuws op supportersgebied in nederland (en buitenland) al jaren en heb veel gesproken met supporters van andere clubs. Daar put ik veel informatie uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden