Sponsor berichten

06 aug 2012 21:05 06 aug 2012 21:08 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Sponsor berichten #16

Equinox schreef :

les rouges blancs schreef :
Of Cristal Alken? Een ander merk van de concurrenten van Heineken, Bavaria of Jupiler...

Is dit kwatsj of neet....?

Jao dat is kwatsj, Alken-Maes is oonderdeil vaan Heineken (Fonz & the Blondes; "IIech mot toch zoe speije vaan Heineke beer")

Sinds 2008 maakt Alken-Maes dan weer deel uit van de brouwerijgroep Heineken. Het productiecentrum in Alken produceert niet enkel Cristal Alken, maar concentreert zich ook op het brouwen van het andere pilsbier Maes.

.

Euverigens kin dat wel e aander beermerk in de Geusselt? Mein tot MVV ouch 'n sponsorcontrac heet met Jupiler.
Edit; Punker bevestig mien vermoedde, noe is 't gans kwatsj ;)



MVV Maastricht en Jupiler hebben een biercontract en sponsorovereenkomst tot en met 2013
www.slijtersvakblad.nl/Vaknieuws/4199/ju...biermerk-worden.html
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 22:12 06 aug 2012 22:12 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Sponsor berichten #17

pinobel schreef : LRB, volgens mij haal je oost- en west door mekaar mbt de mijnstreken. Is zoiets als links en rechts. :schamen: :thumbsup:


Lrb haalt wel meer door elkaar...loopt er tegenwoordig opzichtelijk bij met zien duuster glazer :angry:...liekend wel een of andere belangrijke scout B)...noord en zuid is al een probleem :lachen:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 00:24 07 aug 2012 00:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sponsor berichten #18

opadiehard schreef :

pinobel schreef : LRB, volgens mij haal je oost- en west door mekaar mbt de mijnstreken. Is zoiets als links en rechts. :schamen: :thumbsup:


Lrb haalt wel meer door elkaar...loopt er tegenwoordig opzichtelijk bij met zien duuster glazer :angry:...liekend wel een of andere belangrijke scout B)...noord en zuid is al een probleem :lachen:...gr opa ;).


Oi schele Rotjeknorrende stoepschuiterd..... goon veer vreg weure...? wat dat "noord-zuid"geklets betreft: bok diech mer ins de volgende kier... :lachen:
Jao iech waor aon 't skoute... veur de Bluesbrothers... on a mission from God ...
en mien hertsje bleujde wie iech "scoutte" wieväöl vaan us aajt Angelsiders noe weer nao de Geusselt koumme,
(dat waor oets wel ins minder...)
't blood krup toch altied boe ut neet goon kin ! :thumbsup:
Met als toetje oppe open daag...Opa es kinderoppas bij e voetbalspäölserke...wee had dat oets gedach...
Tof van je, ouwwe makker ! :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2012 00:46 07 aug 2012 00:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sponsor berichten #19

Sandro schreef :

Equinox schreef :

les rouges blancs schreef :
Of Cristal Alken? Een ander merk van de concurrenten van Heineken, Bavaria of Jupiler...

Is dit kwatsj of neet....?

Jao dat is kwatsj, Alken-Maes is oonderdeil vaan Heineken (Fonz & the Blondes; "IIech mot toch zoe speije vaan Heineke beer")

Sinds 2008 maakt Alken-Maes dan weer deel uit van de brouwerijgroep Heineken. Het productiecentrum in Alken produceert niet enkel Cristal Alken, maar concentreert zich ook op het brouwen van het andere pilsbier Maes.

.

Euverigens kin dat wel e aander beermerk in de Geusselt? Mein tot MVV ouch 'n sponsorcontrac heet met Jupiler.
Edit; Punker bevestig mien vermoedde, noe is 't gans kwatsj ;)



MVV Maastricht en Jupiler hebben een biercontract en sponsorovereenkomst tot en met 2013
www.slijtersvakblad.nl/Vaknieuws/4199/ju...biermerk-worden.html


Bedankt voor het brengen van duidelijk in deze kwestie, Sandro !
Lost een stukje van de discussie op. :thumbsup:

Men kan de boel negatief bekijken, zoals sommigen hier en dan zeggen "je kunt niet van (bier) sponsor veranderen, "
en daarmee is het afgedaan, maar daarmee komen er geen (extra) centjes in de kassa...

Of je kunt positief tegen de zaak aankijken en denken hoe meer geld binnen kan komen...
Dat betekent dan, dat MVV tot eind 2013 een uitstekende onderhandelingspositie heeft. ;)
"Problemen of bottlenecks zien" kan iedereen, Nokske... maar oplossingen en kansen zien, daar gaat het om!

Het gaat me niet zo zeer om het bier, of dat het nu Johny Walker of Red Bull wordt...maar of us MVV-ke meer binnen krijgt !

En uit dat extra bedrag bijvoorbeeld een b of jeugdteam kan opzetten of een goede speler een verbeterd contract kan aanbieden...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2012 22:28
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Sponsor berichten #20

les rouges blancs schreef : Het gaat me niet zo zeer om het bier, of dat het nu Johny Walker of Red Bull wordt...maar of us MVV-ke meer binnen krijgt !


Een onbetrouwbare partner als RB is hier niet welkom. Wij als supporters zullen alles moeten doen om dit bedrijf buiten de deur te houden. Dit geld stinkt!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 08:02 09 aug 2012 08:03 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Sponsor berichten #21

Snuf schreef :

les rouges blancs schreef : Het gaat me niet zo zeer om het bier, of dat het nu Johny Walker of Red Bull wordt...maar of us MVV-ke meer binnen krijgt !


Een onbetrouwbare partner als RB is hier niet welkom. Wij als supporters zullen alles moeten doen om dit bedrijf buiten de deur te houden. Dit geld stinkt!

Er is wel meer geld dat stinkt zonder dat geld loopt ook MVV heel veel mis.
Of weet jij waar iedere euro vandaan komt of hoe iemand die heeft verdiend?(Of juist niet heeft verdiend?)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 09:37
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3824
Meer
Sponsor berichten #22
Danny1983 ik kan hier heel uitgebreid op reageren maar laat ik het kort houden, lees dit aub:

www.indehekken.net/news/against-modern-f...n-red-bull-salzburg/

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 aug 2012 09:56 09 aug 2012 09:58 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
Sponsor berichten #23

Snuf schreef :

les rouges blancs schreef : Het gaat me niet zo zeer om het bier, of dat het nu Johny Walker of Red Bull wordt...maar of us MVV-ke meer binnen krijgt !


Een onbetrouwbare partner als RB is hier niet welkom. Wij als supporters zullen alles moeten doen om dit bedrijf buiten de deur te houden. Dit geld stinkt!


Niet alleen het RB geld stinkt ..... het geld van diverse zakenmensen en olie baronnen stinkt even hard. Ik hoop dat wij nooit in handen komen van welke partij dan ook. Ik snap dat we geld nodig hebben om iets te bereiken maar niet op deze manier. Er zijn op dit moment iets te veel voorbeelden van dergelijke zaken. Niet alleen Salzburg maar ook clubs als Cardiff die gesloopt worden door een of andere Maleisische eigenaar met te veel geld. Ik wil wel een zien of iedereen hier nog steeds vind dat geld niet stinkt als een of andere gek 100 miljoen in de club steekt maar dan vervolgens wel de kleur in zwart / geel veranderd en de ster uit he logo haalt en vervangt door een goudvis omdat dat in hun cultuur geluk brengt ..... ook op kleiner nivo worden clubs al verpest. Op dit moment hier niet het goede voorbeeld ik weet het maar kijk maar eens naar dit artikel over NAC www.indehekken.net/news/against-modern-f...in-disneyland-breda/

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 22:31
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Sponsor berichten #24
MAASTRICHT - Ernst & Young gaat MVV het komende seizoen sponsoren. Na Sjef Ubaghs Installatietechniek, gaat nu ook het accountants- en adviesbureau de voetbalclub financieel ondersteunen. Dat laat MVV via een tweet weten. Dit geldt eveneens voor Boileau Brandbeveiliging. Ook zij koppelt haar naam aan de Maastrichtse voetballers.
De volgende gebruiker (s) zei dank u john68

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 22:40
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 93
Meer
Sponsor berichten #25
Ik heb vernomen dat de accountmanager van Heineken deze maand al een serieus praatje in de Geusselt gaat maken.
Dus de onderhandelingen zijn nu al gestart, hier moet iets moois uit te halen zijn.
ik hoop dat het juup blijft, maar dat er meer geld kan worden uitgehaald.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 09:04
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Onderwerp Auteur
Sponsor berichten #26
Voordat dit onderwerp ontaardt in een anti-heineken protest: Brand Bier en Wieckse Witte zijn ook van Heineken en wat mij betreft meer dan welkom in de Geusselt. Smaakt mij een stuk beter dan Jupiler.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 10:59
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Sponsor berichten #27
Brand bier is goed maar voor mij geen Heineken. Zit zo'n typisch rare bijsmaak aan :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 11:18
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sponsor berichten #28

vette sajs schreef : Ik heb vernomen dat de accountmanager van Heineken deze maand al een serieus praatje in de Geusselt gaat maken.
Dus de onderhandelingen zijn nu al gestart, hier moet iets moois uit te halen zijn.
ik hoop dat het juup blijft, maar dat er meer geld kan worden uitgehaald.


Dan voelen ze al nattigheid als zeer zo vroeg bij zijn !
Goede zaak voor MVV die dan, zoals ik al hierboven zei, in "the driver's seat " zit om er een voordelig (beter) contract voor af te sluiten.
Mij maakt het persoonlijk zo wie zo niet uit wie sponsort, als er maar een goed sponsorcontract ligt waar de club er beter van wordt.
Laat ze het meer dan broodnodige jeugdteam maar sponseren. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 12:04
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sponsor berichten #29

Boschpoort schreef : Voordat dit onderwerp ontaardt in een anti-heineken protest: Brand Bier en Wieckse Witte zijn ook van Heineken en wat mij betreft meer dan welkom in de Geusselt. Smaakt mij een stuk beter dan Jupiler.


100% mee eens!

We moeten het zakelijke van onze persoonlijke voorkeur scheiden !

Ook ik ben om diverse redenenen geen fan van Heineken, maar de tijd van grote Maastrichtse bedrijven en tevens grootste werkgevers zoals ENCI, KNP, MOSA, Sphinx en noem ze allemaal maar op, is definitief voorbij.
En de UM en het AZM zie ik niet als sponsor optreden...
(voor zover ze het zouden, willen, kunnen en het toegelaten zou zijn....)

We mogen nu al in onze handjes knijpen dat er toch nog zo veel goedwillende mensen :applaus: in het MKB zijn, die ons de hand toereiken en als sponsor optreden !

Dan moet je (zonder natuurlijk je ziel natuurlijk te verkopen) blij zijn als zo'n groot bedrijf interesse toont !
Je hebt dan als club een positieve en dus zeer interessante uitstraling...
Want die kaome dus neet, op zien plat Mestreechs gezag, veur de bok zien kloete ...
Is dus aan het bestur om daarmee je voordeel te doen!
Ik heet ze dus van harte welkom, als het bestuur er en goede deal uithaalt ! :thumbsup:
Stel dat ze de jeugdsopleiding sponsoren, zijn we meteen uit de brand geholpen met een aantal doelstellingen en kan de sponsor daarmee lekker pronken..Een win-win situatie voor iedereen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2012 14:14
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Sponsor berichten #30

Danny1983 schreef :

Snuf schreef :

les rouges blancs schreef : Het gaat me niet zo zeer om het bier, of dat het nu Johny Walker of Red Bull wordt...maar of us MVV-ke meer binnen krijgt !


Een onbetrouwbare partner als RB is hier niet welkom. Wij als supporters zullen alles moeten doen om dit bedrijf buiten de deur te houden. Dit geld stinkt!

Er is wel meer geld dat stinkt zonder dat geld loopt ook MVV heel veel mis.
Of weet jij waar iedere euro vandaan komt of hoe iemand die heeft verdiend?(Of juist niet heeft verdiend?)


Dit kutbedrijf sloopt voetbalclubs. Supporters zijn de dupe. Ik wil helemaal niks met dit bedrijf te maken hebben. Punker je hebt 100% gelijk, het probleem gaat verder dan enkel red bull.

Twee biermerken in een stadion kan conflicten geven. Beide merken hebben hun tegens. Ik stoor mij mateloos aan de Jupiler promotie acties, die helemaal niks bijdragen aan MVV. Ik zou het niet erg vinden als door een nieuwe sponsor deal deze troep uit ons stadion verdwijnt. Ik ben er echter bang voor dat met het binnenhalen van Brand Bier deze troep vervangen wordt door even erge troep op een ander gebied. Het is namelijk geen geheim dat Brand altijd stuurt op het "limburg-gevoel". Volgens mij is dit ook de reden waarom ze in dat duitse dorp sponsor zijn. Enige oplettendheid is geboden! MVV heeft al vaker de plank misgeslagen met o.a. een spandoek "wij zijn limburg".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden