Sponsor berichten

29 apr 2013 21:30 29 apr 2013 21:32 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Sponsor berichten #46
Vandaag per email van VERENIGING MVV MAASTRICHT ontvangen:

BELANGRIJK NIEUWS

Maastricht 22-04-2013

Betreft: aandragen sponsor

Draag een nieuwe sponsor aan en verdien een gratis seizoenskaart 2013-2014 !!

Beste MVV Fan, de commerciële afdeling van MVV wil graag haar netwerk verbreden en vraagt U om binnen uw eigen relaties en netwerk potentiële sponsoren te enthousiasmeren. MVV kan op diverse speelvelden inspelen op de PR-behoeftes van een bedrijf. Denk aan de Businessclub, Wedstrijd(bal) sponsoring, boardingreclame, maar ook de link naar de Maatschappelijke projecten van MVV kan een interessante propositie voor een bedrijf inhouden (zie hiervoor ook de Website van MVV voor alle mogelijkheden). Wij treden graag in contact met de door u aangedragen persoon of bedrijf. Als MVV vervolgens een (sponsor)relatie is aangegaan, dan krijgt u als beloning voor de Gouden Voorzet een gratis seizoenkaart aangeboden. Welke kaart is natuurlijk afhankelijk van de hoogte van de sponsorbijdrage.

Contactgegevens zowel van U als van het te benaderen bedrijf of persoon graag doorgeven aan:

Frans Erens

(Voorzitter Ledenraad MVV en Accountmanager sponsoring voor MVV)

tel.0637346194

Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

"MVV ziet graag de Gouden voorzet van links of rechts komen"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 00:34
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Sponsor berichten #47
Water Maatschappij Limburg (WML) volgend jaar hoofdsponsor van MVV en dus dan ook op het wedstrijdshirt met de term 'drink water' erbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 00:58
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Sponsor berichten #48
Ben benieuwd of we er vooruit of achteruit op gaan. Qpark en WML.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 06:59
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 63
Meer
Sponsor berichten #49
Hoe kom je aan dit nieuws? Naar mijn weten doet WML niet aan sponsoring in de vorm van geld.
WML sponsort een aantal vooraf bepaalde evenementen door gratis water aan te bieden.
Volgens mij maakt WML niet eens winst en als ze die al maken wordt die het jaar erna gebruikt om de prijs van drinkwater laag te houden..ik kan me uiteraard vergissen....

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 08:27
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
Sponsor berichten #50
Naar mijn weten wordt de shirtsponsoring verzorgd door meerdere bedrijven die maatschappelijk bezig willen zijn betreft drinkwater. Dus niet één sponsor, genaamd WML, maar een gedeeld shirtssponsorschap van verschillende bedrijven in de regio. Met WML dan waarschijnlijk als aanjager van het project om het drinken van water in maastricht te stimuleren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 09:36
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Sponsor berichten #51
Als WML volgend jaar hoofdsponsor van MVV wordt krijgen we aleen maar water te drinken in de ster in plaats van bier :woohoo:

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 12:16
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Sponsor berichten #52
Goed nieuws. Bier bestaat voor ongeveer 90% uit water. Hierdoor gaat de bierprijs in de geusselt naar 25 euro cent!! :thumbsup:

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 12:58
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Sponsor berichten #53
Hier het artikel voor de nieuwe sponsor opzet van de site van L1:

MVV draagt gezondheidsbeleid uit op shirts
De spelers van MVV Maastricht dragen de komende drie jaar de slogan 'Drink Water' op de borst.

Daarmee steunt de club de campagne in de strijd tegen obesitas en diabetes.

Volgens de Maastricht Health Campus vormen die twee ziektes de komende jaren een grote bedreiging voor de volksgezondheid. MVV wil daarom de jeugd stimuleren om water te drinken in plaats van suikerhoudende frisdranken. 'Kinderen nemen nu eenmaal eerder iets aan van voetballers, dan van de huisarts', aldus voorzitter Paul Rinkens van MVV.

MVV Maastricht krijgt ook geld voor de shirtreclame. Deelnemende bedrijven uit de regio zullen om toerbeurt hun nama onder de slogan mogen plaatsen, waardoor de vaste inkomsten voor shirtreclame gewaarbord zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 13:21
marinesjeng
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Sponsor berichten #54
Ik vind het een goed idee om meerdere bedrijven de kans te bieden om als shirtsponsor zich te profileren met een "goed doel" om de maatschappij bewust te maken van obesitas en diabetes. zie het ook steeds vaker om mij heen, familie en vrienden...

goede stap van MVV! chapeau!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 13:50 14 juni 2013 13:51 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Sponsor berichten #55
MVV's nieuwe wedstrijdshirt seizoen 2013-2014
logisch én bijzonder.
www.mvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 14:33 14 juni 2013 14:34 door Karakter.
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 694
Meer
Sponsor berichten #56
Ik hoop dat MVV veel geld krijgt voor die slogan op het shirt, want mijn persoonlijke mening is dat het er niet uit ziet. Die verticale witte streep, vind ik dan weer wel wat hebben.. Hoe simpel het ook is..

EDIT: Bijbehorend PDF bestandje ook maar geopend. Ik krijg pijn aan mijn ogen van die ''photoshop'' (zeg maar gerust MS paint) creaties onder aan de bladzijde.. Waarom, waarom?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 14:57
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Sponsor berichten #57

Karakter schreef : Ik hoop dat MVV veel geld krijgt voor die slogan op het shirt, want mijn persoonlijke mening is dat het er niet uit ziet. Die verticale witte streep, vind ik dan weer wel wat hebben.. Hoe simpel het ook is..

EDIT: Bijbehorend PDF bestandje ook maar geopend. Ik krijg pijn aan mijn ogen van die ''photoshop'' (zeg maar gerust MS paint) creaties onder aan de bladzijde.. Waarom, waarom?



Kan ik me idd heel goed voorstellen....
Op YouTube zou men vragen: "Met wat voor een aardappel heb je die foto gemaakt?".
Pixels, pixels, pixels! Pixels everywhere!!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 15:27
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 460
Meer
Sponsor berichten #58
MVV-ers drinken voortaan water

MAASTRICHT - Veel mensen in Maastricht – met name jongeren – zijn veel te dik en zouden in plaats van cola en andere zoete drankjes – sportdrankjes incluis - veel beter water kunnen drinken. Want dat is – als je het goed gekoeld drinkt - niet alleen erg lekker, maar ook heel gezond. Dat is zo ongeveer de gedachte achter het nieuwe wedstrijdshirt van MVV.

De Maastrichtse eerste divisionist wil komend seizoen niet alleen veel doelpunten scoren, ook ‘scoren met gezondheid’ is een belangrijk uitgangspunt. Dus draagt MVV Maastricht het komend jaar de slogan Drink Water aan de voorkant van het shirt. ,,Water drinken is gezond (dat is wetenschappelijk vastgesteld) maar het is niet vanzelfsprekend en het gebeurt nog te weinig. Zo drinkt bijvoorbeeld de jeugdige sporter nog te vaak sportdrank in plaats van ‘gewoon’ water”, aldus MVV op de site.

Volgens de clubleiding sluit de slogan Drink Water naadloos aan bij initiatieven die onder andere door WML (watertaps) en binnenkort ook door de gemeente Maastricht worden opgestart. ,,Drinken we in Maastricht, in de Geusselt, bij MVV geen bier meer? Natuurlijk wel! (met dank aan de Championsleague) ‘Enjoy responsibly’, aldus MVV. Foto MVV

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 15:31
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Sponsor berichten #59
DRINK WATER, en aan de achterkant van het shirt staat HANSEN DRANKEN. whahahaha

Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juni 2013 16:13
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Sponsor berichten #60
moet kunnen toch

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden