Fc Dordrecht - Mvv Maastricht

19 nov 2012 12:59
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #181

Anna D. schreef : Over negatief gesproken, zelf geen wedstrijdverslag posten en dan mij proberen af te maken op een quote van 3 regels. Goed bezig admin.

Als ik Trost was dan zou ik dat ook zeggen dat ze beide niet helemaal fit meer waren als blijkt dat het na 1 van die 2 wissels de wedstrijd de verkeerde kant is opgegaan. Heb het alleen over Rutjes gehad en niet over Knops trouwens. Zijn aanwezigheid op het veld deed mij dat in ieder geval niet vermoeden dat hij er zo doorheen zat. Zeker niet als je net voor je wissel dan blijkbaar wel fit genoeg bent om een overtreding te maken die rijp is voor geel. Volgende week tegen Go Ahead Eagles is die er gewoon weer bij en dat had die ook wel gekund als hij dat laatste kwartier had meegedaan. Rutjes is een karakterspeler die je wel kan laten staan hoor.




rutjes lange tijd uitgeschakeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #182

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Over negatief gesproken, zelf geen wedstrijdverslag posten en dan mij proberen af te maken op een quote van 3 regels. Goed bezig admin.

Als ik Trost was dan zou ik dat ook zeggen dat ze beide niet helemaal fit meer waren als blijkt dat het na 1 van die 2 wissels de wedstrijd de verkeerde kant is opgegaan. Heb het alleen over Rutjes gehad en niet over Knops trouwens. Zijn aanwezigheid op het veld deed mij dat in ieder geval niet vermoeden dat hij er zo doorheen zat. Zeker niet als je net voor je wissel dan blijkbaar wel fit genoeg bent om een overtreding te maken die rijp is voor geel. Volgende week tegen Go Ahead Eagles is die er gewoon weer bij en dat had die ook wel gekund als hij dat laatste kwartier had meegedaan. Rutjes is een karakterspeler die je wel kan laten staan hoor.


Ik vond veldmate al een gemis nu ook nog rutjes jammer...je ziet als er bepaalde schakels wegvallen zoals afgelopen vrijdag dat het in dit geval een gatenkaas was de laatste 10 minuten...gr opa ;).



rutjes lange tijd uitgeschakeld.


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 01:38 20 nov 2012 01:38 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #183

ouwe rot schreef : rutjes lange tijd uitgeschakeld.


Helaas wel ja. Zo zag het er in mijn ogen niet uit, maar goed verkeerd inschatting dan. Neem de woorden tactische misser terug dan. Tenminste neem aan dat je het daarom nog even aanhaalt in dit topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 08:26 20 nov 2012 08:32 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #184

opadiehard schreef :

ouwe rot schreef :

Anna D. schreef : Over negatief gesproken, zelf geen wedstrijdverslag posten en dan mij proberen af te maken op een quote van 3 regels. Goed bezig admin.

Als ik Trost was dan zou ik dat ook zeggen dat ze beide niet helemaal fit meer waren als blijkt dat het na 1 van die 2 wissels de wedstrijd de verkeerde kant is opgegaan. Heb het alleen over Rutjes gehad en niet over Knops trouwens. Zijn aanwezigheid op het veld deed mij dat in ieder geval niet vermoeden dat hij er zo doorheen zat. Zeker niet als je net voor je wissel dan blijkbaar wel fit genoeg bent om een overtreding te maken die rijp is voor geel. Volgende week tegen Go Ahead Eagles is die er gewoon weer bij en dat had die ook wel gekund als hij dat laatste kwartier had meegedaan. Rutjes is een karakterspeler die je wel kan laten staan hoor.


Ik vond veldmate al een gemis nu ook nog rutjes jammer...je ziet als er bepaalde schakels wegvallen zoals afgelopen vrijdag dat het in dit geval een gatenkaas was de laatste 10 minuten...gr opa ;).



rutjes lange tijd uitgeschakeld.


Ik zeg niet dat Veldmate geen gemis is in tegendeel.
Maar mag wel even bij vermeld worden dat tot de 3-0 en zelfs daarna MVV wel heel erg goed speelde ook zonder Mark.
Pas na de wissels werd het duidelijker dat je ze niet beide kunt missen. Maar als je tegen Dordrecht zo goed speelt tot aan de 0-3 en de bijna 0-4 op de schoen moet je dus ook zonder Mark van de eagles kunnen winnen.
Begrijp me niet verkeerd mischien hadden we met Mark wel met 0-6 gewonnen maar ook zonder Mark is dit MVV heel goed!
Nathan was tegen Emmen ook geblesseerd en toen wonnen we ook, toen was Gillis zijn vervanger

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 08:40
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #185
Nathan was niet geblesseerd destijds tegen Emmen, hij werd toen vader. Rutjes moest wel tegen NAC gewisseld worden en deed de wedstrijd erna tegen Excelsior niet mee. De twee wedstrijden die hij niet meedeed wonnen we, hopelijk zal dat vrijdag niet anders zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Ted

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 18:36
Ted
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #186
Klopt inderdaad er werd toen gesuggereerd dat ie geblesseerd was maar Anna is hier helemaal juist

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2012 16:52
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Fc Dordrecht - Mvv Maastricht #187

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.274 seconden