>
Ontvangen bedankjes 188
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FCDordrecht schreef :
Schapendonk schreef :
Anna D. schreef : Beetje flauw om FC Dordrecht te gaan afzeiken om de capaciteit van de Krommedijk, terwijl ze daar al jaren bezig zijn met een nieuw stadion van 6000 (uitbreidbaar tot 12000 eventueel) echter ligt de gemeente daar dwars. Met zo'n bescheiden begroting doen ze het daar erg goed de afgelopen jaren met een slim aan- en verkoopsbeleid olv Marco Boogers.
Ga in ieder geval liever naar Dordrecht dan naar Telstar of AGOVV bijvoorbeeld. Hopelijk een mooie wedstrijd met MVV dat toeslaat wanneer Dordrecht het spel zal proberen te maken.
Als je mijn andere berichten had gelezen had je waarschijnlijk begrepen, dat ik alleen bedoelde te zeggen dat Dordt een even grote stad is en het oppervlak zelfs stukke groter, met evenveel inwoners. Dus vind ik het gek dat er nog nooit een stadion met 10000 mensen van de grond is gekomen. Ik mag daarom best een beetje lacherig doen om die kleine capaciteit. Dat zouden ze ook bij ons doen. Afzeiken vind ik trouwens heel wat anders. Ik ga Dordt heus niet afzeiken. Integendeel. Dordt is een prachtige stad vol met historie.
Ik vond het wel even nodig om hierop te reageren. Iemand raakte een paar berichten geleden de juiste opmerking. We mogen dan wel qua inwoners even groot zijn, maar het grote verschil is wel dat jullie niet op hoeven te boxen tegen een echte topclub zoals Feyenoord dat is, het probleem wat wij hebben, dat hebben andere kleinere clubs ook die bijvoorbeeld bij Ajax of in mindere mate bij PSV om de hoek liggen.
Tel daarbij op, dat we de laatste jaren te vaak van identiteit zijn veranderd, ik kom al bij de club toen heette ze als FC Dordrecht, maar dan eind jaren 70. Voor mij is het maar een naam, trots zit van binnen. De enige moment dat ik mijn trots kwijt was was na de fusie, dat jaar heb ik geboycot. Ik wil naar de eredivisie, maar op een sportieve manier, niet zo.
Anyway, ik vind het wel leuk dat we het beide erg goed doen. Ik vind MVV geen grijze muizenclub, al vind ik persoonlijk wel dat bij verliespartijen het vaak aan de scheidsrechter lag (ik ken nogal wat MVV supporters), maar soit dat is bijzaak.
Het is in iedergeval een mooie topper dit weekeinde, waar dit gaat eindigen weet niemand. Ik hoop op een leuke pot en verdere mooie verloop van dit seizoen. En dat de beste mogen winnen. Tot vrijdag, helaas zit ik niet in het stadion omdat ik het buitenland woon, maar ik zal het op de voet volgen via radio rijnmond. Succes in iedergeval. Cheers.
omnisciens schreef : Maar op het advies van andere forum leden, (red, Sd)
Hoeveel kaarten zijn beschikbaar voor het uitvak, en hoeveel ervan zijn er voor de bussen al gereserveerd.
Anders moeten we tussen de Rotterdammers zitten, en dat wil ik ook niet;)
Anna D. schreef :
Hoeveel kaarten zijn beschikbaar voor het uitvak, en hoeveel ervan zijn er voor de bussen al gereserveerd.
Omnisciens die kennis moet jij toch wel bezitten als alwetende?
Het uitvak heeft een capaciteit van 359 bezoekers. Zullen 2 bussen gaan, 1 van de SC, 1 van de Ultras, dus zeg ongeveer 100 man. Dus denk dat het geen probleem wordt en je niet tussen de Dordtenaren in hoeft te gaan zitten, ik verwacht geen 250 man op eigen vervoer.
Danny1983 schreef :
Schapendonk schreef :
Anna D. schreef : Beetje flauw om FC Dordrecht te gaan afzeiken om de capaciteit van de Krommedijk, terwijl ze daar al jaren bezig zijn met een nieuw stadion van 6000 (uitbreidbaar tot 12000 eventueel) echter ligt de gemeente daar dwars. Met zo'n bescheiden begroting doen ze het daar erg goed de afgelopen jaren met een slim aan- en verkoopsbeleid olv Marco Boogers.
Ga in ieder geval liever naar Dordrecht dan naar Telstar of AGOVV bijvoorbeeld. Hopelijk een mooie wedstrijd met MVV dat toeslaat wanneer Dordrecht het spel zal proberen te maken.
Als je mijn andere berichten had gelezen had je waarschijnlijk begrepen, dat ik alleen bedoelde te zeggen dat Dordt een even grote stad is en het oppervlak zelfs stukke groter, met evenveel inwoners. Dus vind ik het gek dat er nog nooit een stadion met 10000 mensen van de grond is gekomen. Ik mag daarom best een beetje lacherig doen om die kleine capaciteit. Dat zouden ze ook bij ons doen. Afzeiken vind ik trouwens heel wat anders. Ik ga Dordt heus niet afzeiken. Integendeel. Dordt is een prachtige stad vol met historie.
En met nog mooiere/grotere steden er omheen daarom komen de mensen niet naar Dordrecht kijken
Wat ik net lees bus van de Ultras is vol nog 8 plekken over in bus 1 van de sc gaat de goede kant opAnna D. schreef :
Omnisciens die kennis moet jij toch wel bezitten als alwetende?
Het uitvak heeft een capaciteit van 359 bezoekers. Zullen 2 bussen gaan, 1 van de SC, 1 van de Ultras, dus zeg ongeveer 100 man. Dus denk dat het geen probleem wordt en je niet tussen de Dordtenaren in hoeft te gaan zitten, ik verwacht geen 250 man op eigen vervoer.
Jean schreef : Kom op mensen! Met moeite 2 bussen vol is absoluut niet de goede kant op, zeker niet voor de trotse koploper.
Van Maastricht kun je binnen 2 uur, zeg 2,5uur met drukte, in Dordrecht zijn.
Dat moet toch haalbaar zijn met de kantooruren van de meeste mensen?????
Een uitvak van 350 personen moet toch zeker vol zitten als de koploper op bezoek komt...
Geen smoesjes, doe een extra paar sokken aan en kom de spelers steunen!
les rouges blancs schreef :
omnisciens schreef : Anders moeten we tussen de Rotterdammers zitten, en dat wil ik ook niet;)
Laat Opadiehard het maar niet horen...
Waor mer awhoorderij; Opa is 'ne gooje vent dee neet zoe gow op zien plasserke getrap isNao Väöre schreef :
omnisciens schreef : Anders moeten we tussen de Rotterdammers zitten, en dat wil ik ook niet;)
Boerum neet dee gooje mins woent al zoe lang in Mestreech, daor kin heer wel tege.
Waor mer awhoorderij; Opa is 'ne gooje vent dee neet zoe gow op zien plasserke getrap isNao Väöre schreef :
Boerum neet dee gooje mins woent al zoe lang in Mestreech, daor kin heer wel tege.
Zellefs Onno en ziene vent höbbe häöm goodgekeurd de letste wedstrijd ! Wie heer zien T-shört leet zien.
Is 't niet Opa..?