>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Laten we realistisch blijven. Sparta wint in de laatste minuut van Cambuur. MVV verliest thuis van Cambuur en komt tegen Volendam zelfs met 1-4 achter. Zo'n overwinning tegen Cambuur in de laatste minuut heb je nodig om kampioen te worden. Sparta wint ook in Maastricht met 0-1. Al was dit onterecht, maar ze doen het wel. Het enige antwoord dat MVV kan hebben is om in Sparta te winnen. Dan heb je recht van spreken. Maar dan moet je het wel doen. Naast de overige wedstrijden die nog komen gaan. In paniek hoeven we sowieso niet te geraken want er kan maar 1 club kampioen worden. Die kans dat je dat wordt is gewoon nihil.
Dixi schreef : Eerste uitnederlaag van het seizoen, moest er ooit van komen.
Andere jaren hadden we die al halverwege augustus.
Er zijn nog 33 punten te halen, genoeg om Sparta het vuur aan de schenen te leggen.
Ik raak nog niet in paniek.
Dixi
Fabrice schreef : De concurrentie (op Sparta na) laat gelukkig ook punten liggen.
Tweede staan met de wedstrijden Oss-Emmen-Helmond voor de boeg ..... noe mot t gebeure!!!
Kom op MVV!
Us Clubke schreef :
Dixi schreef : Eerste uitnederlaag van het seizoen, moest er ooit van komen.
Andere jaren hadden we die al halverwege augustus.
Er zijn nog 33 punten te halen, genoeg om Sparta het vuur aan de schenen te leggen.
Ik raak nog niet in paniek.
Dixi
Klopt helemaal, alleen jammer dat van de laatste 4 wedstrijden er 3 verloren zijn.
Maar kansen zijn er, ook al speel je goed of slecht, je zult ze toch in het netje moeten leggen.
Gemiste kans vandaag maar zeker nog niet afgeschreven voor de titel.
Armand schreef : Kweet het niet maar vandaag zei me imand dat er een grote verdeeldheid in de ploeg is ontstaan en groepjes.Tja weet niet of het waar is maar die wat me dat gezegt heeft staat redelijk kort bij het vuur.