Almere City-MVV Maastricht

22 feb 2013 22:14
OpDeMerret
Bezoeker
Bezoeker
Almere City-MVV Maastricht #46
Als er 1 wedstrijd was die je moest winnen, dan is het die van vanavond wel.
ze hebben de meest gepasseerde achterhoede...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2013 22:24
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #47
Eerste uitnederlaag van het seizoen, moest er ooit van komen.
Andere jaren hadden we die al halverwege augustus.
Er zijn nog 33 punten te halen, genoeg om Sparta het vuur aan de schenen te leggen.
Ik raak nog niet in paniek.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

22 feb 2013 22:54
DCS2007
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #48
Verliezen kan altijd. Ook naar een 1-0 voorsprong kun je verliezen. Maar ik heb begrepen dat MVV de wedstrijd lang en breed had kunnen winnen.
Maar goed, nu ben ik niet iemand die snel in complot theorieën denkt, maar gezien de resultaten van afgelopen weken, zou je
bijna gaan denken dat MVV niet kampioen wil worden. En dus hier en daar wedstrijden gaat verliezen...

Gezien het feit dat winstpremies, René Trost weg, waarschijnlijk leegloop van spelers, geen financiële draagkracht voor te promoveren,
en zo verder.... houd ik er een vreemd gevoel aan over.

Ik hoop echt dat ik het mis heb..... het zou echt een smet zijn op prachtig seizoen tot nu toe!

Sorry....

22 feb 2013 22:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Almere City-MVV Maastricht #49
Laten we realistisch blijven. Sparta wint in de laatste minuut van Cambuur. MVV verliest thuis van Cambuur en komt tegen Volendam zelfs met 1-4 achter. Zo'n overwinning tegen Cambuur in de laatste minuut heb je nodig om kampioen te worden. Sparta wint ook in Maastricht met 0-1. Al was dit onterecht, maar ze doen het wel. Het enige antwoord dat MVV kan hebben is om in Sparta te winnen. Dan heb je recht van spreken. Maar dan moet je het wel doen. Naast de overige wedstrijden die nog komen gaan. In paniek hoeven we sowieso niet te geraken want er kan maar 1 club kampioen worden. Die kans dat je dat wordt is gewoon nihil.

22 feb 2013 23:24
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #50

Schapendonk schreef : Laten we realistisch blijven. Sparta wint in de laatste minuut van Cambuur. MVV verliest thuis van Cambuur en komt tegen Volendam zelfs met 1-4 achter. Zo'n overwinning tegen Cambuur in de laatste minuut heb je nodig om kampioen te worden. Sparta wint ook in Maastricht met 0-1. Al was dit onterecht, maar ze doen het wel. Het enige antwoord dat MVV kan hebben is om in Sparta te winnen. Dan heb je recht van spreken. Maar dan moet je het wel doen. Naast de overige wedstrijden die nog komen gaan. In paniek hoeven we sowieso niet te geraken want er kan maar 1 club kampioen worden. Die kans dat je dat wordt is gewoon nihil.

In paniek hoeven we sowieso niet te geraken want er kan maar 1 club kampioen worden. Die kans dat je dat wordt is gewoon nihil.

Met dank aan de KNVB !!!! Alleen in Nederland degradeerd alleen de nummer laatst rechtstreeks

22 feb 2013 23:46
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #51

Dixi schreef : Eerste uitnederlaag van het seizoen, moest er ooit van komen.
Er zijn nog 33 punten te halen, genoeg om Sparta het vuur aan de schenen te leggen.

Dixi

Klopt helemaal, alleen jammer dat van de laatste 4 wedstrijden er 3 verloren zijn.
Maar kansen zijn er, ook al speel je goed of slecht, je zult ze toch in het netje moeten leggen.
Gemiste kans vandaag maar zeker nog niet afgeschreven voor de titel.

23 feb 2013 01:53 23 feb 2013 01:55 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #52
Er is nog niks beslist. Het kan nog altijd. En zo niet moeten we gewoon voor plaats 2 gaan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

23 feb 2013 11:14
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #53
Kweet het niet maar vandaag zei me imand dat er een grote verdeeldheid in de ploeg is ontstaan en groepjes.Tja weet niet of het waar is maar die wat me dat gezegt heeft staat redelijk kort bij het vuur.

23 feb 2013 11:34
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #54

Fabrice schreef : De concurrentie (op Sparta na) laat gelukkig ook punten liggen.
Tweede staan met de wedstrijden Oss-Emmen-Helmond voor de boeg ..... noe mot t gebeure!!!

Kom op MVV!

En erna met Sparta voor de boeg. Sparta gaat ook echt nog wel punten laten liggen. Hopelijk tegen ons :cheer:

23 feb 2013 11:36 23 feb 2013 11:38 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #55

Us Clubke schreef :

Dixi schreef : Eerste uitnederlaag van het seizoen, moest er ooit van komen.

Dixi

Klopt helemaal, alleen jammer dat van de laatste 4 wedstrijden er 3 verloren zijn.
Maar kansen zijn er, ook al speel je goed of slecht, je zult ze toch in het netje moeten leggen.
Gemiste kans vandaag maar zeker nog niet afgeschreven voor de titel.

Van de laatste 4 wedstrijden hebben we er 2 gewonnen Excelsior uit 2-1 en Veendam thuis 2-0 en twee verloren Cambuur thuis 2-1 en Almere City FC uit 3-1 en we staan nog steeds op de tweede plaats!!
Geen paniek. !!!!

23 feb 2013 11:44
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #56
MVV Maastricht zit duidelijk in een dip. Voor de winterstop slechts een nederlaag, na de winterstop worden we in vijf wedstrijden getrakteerd op drie (!) nederlagen. Met spelbepalende spelers als Labylle (splijtende acties) en Schreurs (scorend vermogen!) er niet meer bij, mist MVV twee belangrijke basisspelers. Dat gemis weegt toch zwaarder dan ik van tevoren had ingeschat. Jammer, maar er is nog niets verloren. Maar na een luxe half jaar met al die overwinningen komt dit toch even keihard aan bij mij. En dus zeker ook bij de spelers en de staf.

23 feb 2013 12:32 23 feb 2013 12:33 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City-MVV Maastricht #57

Armand schreef : Kweet het niet maar vandaag zei me imand dat er een grote verdeeldheid in de ploeg is ontstaan en groepjes.Tja weet niet of het waar is maar die wat me dat gezegt heeft staat redelijk kort bij het vuur.

OPA ZEET:

Dat kan er ook nog wel bij wedstrijd premies,rene weg,sponsorproblemen,danny weg,minder publiek...en dan nu die verdeeldheid en vorming van groepjes,wat volgt er nog op?...de selectie wil echt niet meer winnen? :schamen:.
Ik zie dat het hier niet anders is als in de rest van het land...hosanna als het goed gaat maar als het dan niet meer loopt hoppa dan maar gelijk opdoeken die hap...jongens jongens wil je een ouwe knar kwaad hebben plaats dan nog maar wat negativietijd in deze vorm
Zeg tegen die persoon dat hij niet te kort bij het vuur moet gaan staan...kon die persoon zijn handjes weleens branden...
Sorrie armand jij was de ,,druppel,,niet kwaad op jou maar meer op het collectief ivm het neerzetten van al die pr die niet bepaald positief is.
Mensen laten we toch vooral nu eens wat positief zijn en juist het forum gebruiken waar hij in moeilijke tijden ook voor bedoeld is nl achter je cluppie staan in goeie en slechte tijden...gr opa ;)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983, Jacques, serke, Boer458, pinokkio58

23 feb 2013 14:46
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City-MVV Maastricht #58
Erg eerlijk niks aan toe te voegen ja dat de supporters zelfs bij 3-1 achter gewoon achter de club bleven staan :applaus:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

23 feb 2013 18:12
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City-MVV Maastricht #59
Samenvatting van gister hadden gewoon moeten winnen verdorie

www.l1.nl/video/mvv-23-feb-2013#.USj4IzfPKAo

23 feb 2013 18:39
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City-MVV Maastricht #60
De 2-1 was geen overtreding van Braken dus die goal had nooit mogen vallen de 3-1 was hands dus die had ook niet mogen vallen :thumbsdown:

Tijd voor maken pagina: 0.302 seconden