KNVB Beker 2012-2013

13 juli 2012 11:16
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #31

Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.


Kan me voorstellen dat een hoop fans zelf moeten voetballen. Maar het is toch ook weer lekker ouderwets om op zondagmiddag naar MVV te gaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest. B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2012 11:40 13 juli 2012 11:46 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
KNVB Beker 2012-2013 #32

Aloy Agu schreef :

Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.


Kan me voorstellen dat een hoop fans zelf moeten voetballen. Maar het is toch ook weer lekker ouderwets om op zondagmiddag naar MVV te gaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest. B)


Den bosch uit nog niet zo lang geleden 30-04-2012 uitvak erg leeg voor een zondag middag

dai.ly/JokFUr

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2012 12:35
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #33

Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. .

is inderdaad wel jaommer tots diech d'r neet bij kins zien...

Rupke13 schreef : mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.

dat is zjus de gooj instelling ( tegeneuver die greeniezers die ziemele tot ze neet kinne umtot zellef mot voetballe )
mer neet vergete daan aoch zellfe te winne !!! Wins diech daan zoondaag väöl sukses tow :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2012 12:44 13 juli 2012 12:45 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #34

Danny1983 schreef :

Aloy Agu schreef :

Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.


Kan me voorstellen dat een hoop fans zelf moeten voetballen. Maar het is toch ook weer lekker ouderwets om op zondagmiddag naar MVV te gaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest. B)


Den bosch uit nog niet zo lang geleden 30-04-2012 uitvak erg leeg voor een zondag middag

Danny,
Jij hebt het over een uitwedstriid naar Den Bosch. Ik heb het over een zondagmiddag wedstrijd in de Geusselt.
Ik snap heel goed dat je het record wilt verbreken met plaatesn van berichten op het forum. Maar lezen is ook een kunst :daag:

dai.ly/JokFUr

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2012 14:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
KNVB Beker 2012-2013 #35

Aloy Agu schreef :

Danny1983 schreef :

Aloy Agu schreef :

Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.


Kan me voorstellen dat een hoop fans zelf moeten voetballen. Maar het is toch ook weer lekker ouderwets om op zondagmiddag naar MVV te gaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest. B)


Den bosch uit nog niet zo lang geleden 30-04-2012 uitvak erg leeg voor een zondag middag

Danny,
Jij hebt het over een uitwedstriid naar Den Bosch. Ik heb het over een zondagmiddag wedstrijd in de Geusselt.
Ik snap heel goed dat je het record wilt verbreken met plaatesn van berichten op het forum. Maar lezen is ook een kunst :daag:

dai.ly/JokFUr


Nou daar ben ik echt op uit ja :lachen:
Zijn vette prijzen te winnen als je de meeste berichten hebt..
Lijkt wel of mensen jaloers zijn ofzo :blink:
maar ja had er inderdaad overheen gelezen mijn excuus ervoor.
Soms lees je wel eens ergens over heen hoef je niet meteen zo hatelijk te doen.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 juli 2012 14:51 13 juli 2012 14:52 door manmetpet.
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #36
Denk niet dat het iets met hatelijk te maken heeft maar jouw posts hebben een groot "hart in nederland" gehalte. Misschien kun je de hele Limburger hier plaatsen, dan ben je zeker dat je niets hebt gemist.

MMP
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Equinox, Sjotelsplak, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 12:35
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #37
Het lijkt me ook een leuk idee om een wedstrijd sjaal te verkopen over de wedstrijd MVV - NAC Breda.
Een redelijke oplage van+\- 100 stuks.

Dit lijkt me een heel leuk idee ook vooral voor de verzamelaars van mvv en zelf ook van Breda.
B)
Hopelijk kan dit idee werkelijkheid worden.

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 aug 2012 12:57
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #38

mvv1902 schreef : Het lijkt me ook een leuk idee om een wedstrijd sjaal te verkopen over de wedstrijd MVV - NAC Breda.
Een redelijke oplage van+\- 100 stuks.

Dit lijkt me een heel leuk idee ook vooral voor de verzamelaars van mvv en zelf ook van Breda.
B)
Hopelijk kan dit idee werkelijkheid worden.


Welke MVV supporter gaat er nu met een sjerrep lopen die voor 50% geel-zwart is? Ik vond het al vreselijk om al die ajax logo's in de bussen en uitvak 2 jaar geleden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox, les rouges blancs, jesfen, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:53 17 aug 2012 15:53 door Malpertoni.
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #39
Snuf heeft gelijk, sodemieter op met die geel-zwarte sjaals :thumbsdown: , alleen rood-wit is van harte welkom.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 16:54
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #40
@snuf @malpertoni
Daar hebben jullie helemaal gelijk in ;)
Ik heb daar nog niet eens over nagedacht dat NAC met die kots kleur speelt.
Rood wit en zwart geel aan elkaar kan dus echt niet :angry:

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 18:07
Mestreech72
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #41
Gaon ouch ech neet mèt un jeel-zwarze sjerrep :puke: loupe. Wie haolste ut in d'ne kop.

Gebore en Getoge in Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 18:54
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #42
dat soort sjaals is inderdaad mooi voor collecties. maar om ermee te lopen, echt niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 23:31
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #43
De einigste sjoen geel sjaal is die ein sjaal die zwart is naodatste die in de fik höbs gestooke.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 15:33
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #44

Equinox schreef : De einigste sjoen geel sjaal is die ein sjaal die zwart is naodatste die in de fik höbs gestooke.


Volges miech dinks die terök aon d'n tied, dat de "awwere" supporters 'n klopjach maakte oppe geel - zwarte patsje.
Dee Aachen-Nord mutse filte good aon de pin draod.

Opa diehard mot ziech dat nog good kinne rapeleere.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2012 15:43
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #45
Ooit, lang geleden, stond de "harde kern" van roda nog op de lange staantribune in hun oude stadion. De angelside wilde daar graag tussenin staan en had geel-zwarte sjaals laten drukken met opschrift "MVV Mestreech". De toenmalige suppoosten in het roda-stadion trapten erin en liet een groot aantal mensen door die een geel-zwarte sjaal om hun nek hadden. Op een gegeven ogenblik ontvouwden tussen de rodafans een groot aantal MVV-ers hun geel-zwarte MVV-sjaal. Gevolg laat zich raden, maar de actie was geslaagd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.410 seconden