>
Ontvangen bedankjes 77
Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aloy Agu schreef :
Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.
Kan me voorstellen dat een hoop fans zelf moeten voetballen. Maar het is toch ook weer lekker ouderwets om op zondagmiddag naar MVV te gaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest.
is inderdaad wel jaommer tots diech d'r neet bij kins zien...Rupke13 schreef : MVV - NAC is natuurlijk unne wedstrijd boe veer lang op hubbe gewach.... Eindelijk weer ins unne toeswedstrijd tegen unne oansprekende tegenstander.
Iech persoenlijk vin ut wel joamer tot de jupiler "topper" MVV - Excelsior op zoondagmiddag weurd gespöäld. Zoe es hiel vöäl aandere moot iech zelf voetballe um haaf 3. .
dat is zjus de gooj instelling ( tegeneuver die greeniezers die ziemele tot ze neet kinne umtot zellef mot voetballe )Rupke13 schreef : mer good, zoelang iech um keteer nao 4 huur tot de manne gewonne hubbe is ut natuurlijk oag good.
Danny1983 schreef :
Aloy Agu schreef :
Kan me voorstellen dat een hoop fans zelf moeten voetballen. Maar het is toch ook weer lekker ouderwets om op zondagmiddag naar MVV te gaan. Ik kan me niet meer herinneren wanneer dit voor het laatst is geweest.
Den bosch uit nog niet zo lang geleden 30-04-2012 uitvak erg leeg voor een zondag middag
Danny,
Jij hebt het over een uitwedstriid naar Den Bosch. Ik heb het over een zondagmiddag wedstrijd in de Geusselt.
Ik snap heel goed dat je het record wilt verbreken met plaatesn van berichten op het forum. Maar lezen is ook een kunst
dai.ly/JokFUr
Aloy Agu schreef :
Danny1983 schreef :
Aloy Agu schreef :
Den bosch uit nog niet zo lang geleden 30-04-2012 uitvak erg leeg voor een zondag middag
Danny,
Jij hebt het over een uitwedstriid naar Den Bosch. Ik heb het over een zondagmiddag wedstrijd in de Geusselt.
Ik snap heel goed dat je het record wilt verbreken met plaatesn van berichten op het forum. Maar lezen is ook een kunst
dai.ly/JokFUr
mvv1902 schreef : Het lijkt me ook een leuk idee om een wedstrijd sjaal te verkopen over de wedstrijd MVV - NAC Breda.
Een redelijke oplage van+\- 100 stuks.
Dit lijkt me een heel leuk idee ook vooral voor de verzamelaars van mvv en zelf ook van Breda.
Hopelijk kan dit idee werkelijkheid worden.
Equinox schreef : De einigste sjoen geel sjaal is die ein sjaal die zwart is naodatste die in de fik höbs gestooke.