KNVB Beker 2012-2013

18 aug 2012 15:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #46

pinobel schreef : Ooit, lang geleden, stond de "harde kern" van roda nog op de lange staantribune in hun oude stadion. De angelside wilde daar graag tussenin staan en had geel-zwarte sjaals laten drukken met opschrift "MVV Mestreech". De toenmalige suppoosten in het roda-stadion trapten erin en liet een groot aantal mensen door die een geel-zwarte sjaal om hun nek hadden. Op een gegeven ogenblik ontvouwden tussen de rodafans een groot aantal MVV-ers hun geel-zwarte MVV-sjaal. Gevolg laat zich raden, maar de actie was geslaagd.



Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2012 03:34
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
KNVB Beker 2012-2013 #47

pinobel schreef : Ooit, lang geleden, stond de "harde kern" van roda nog op de lange staantribune in hun oude stadion. De angelside wilde daar graag tussenin staan en had geel-zwarte sjaals laten drukken met opschrift "MVV Mestreech". De toenmalige suppoosten in het roda-stadion trapten erin en liet een groot aantal mensen door die een geel-zwarte sjaal om hun nek hadden. Op een gegeven ogenblik ontvouwden tussen de rodafans een groot aantal MVV-ers hun geel-zwarte MVV-sjaal. Gevolg laat zich raden, maar de actie was geslaagd.


Een grote merci voor dit verhaal! Ik heb ooit een van deze sjerrepkes aangeboden gekregen, maar ik wilde maar niet geloven dat dit echte MVV sjerrepkes waren. Ik heb het helaas nog niet mogen ontvangen. Bedankt voor je verhaal, een mysterie is opgelost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.210 seconden