>
Ontvangen bedankjes 32
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Onterechte tweede kaart voor labylle. Hij raakte vol de bal. Jammer dat je niet in beroep kan gaan hier tegen. Hij zal wel 2 wedstrijden geschorst worden. Blij met de overwinning maar het was toch weer billen knijpen op t eind.
Mappie schreef : Afgaande op John's radioverslag: moeizame overwinning van MVV, waarbij ze het zichzelf nog onnodig lastig maakten. Maar de punten tellen alleen maar in deze fase van de competitie, dus ik ben tevreden. En kijk eens aan, we zijn gedeeld koploper met Volendam (die ik op dit moment de grootste kans acht om kampioen te worden gezien het voetbal en de resultaten na de winterstop) en Helmond. Sparta verliest en lijkt alles uit handen te geven.
Volgens John stond MVV deze wedstrijd vaak buitenspel (o.a. bij de doelpunten?) en werd er niet gevlagd. KNVB kennende zal er af en toe wel eens een verkeerde beslissing tussen hebben gezeten, maar ik denk dat John toch eens langs een brillenzaak moet. (ook al heb ik zelf geen beelden gezien)
Alles is nog mogelijk. We kunnen nog kampioen worden, maar ook 4e worden, of nog 6e worden... Misschien wordt de laatste uitwedstrijd in Volendam wel beslissend. Maar goed, eerst GAE uit, dat wordt al lastig genoeg, ik kan me al niet meer herinneren wanneer MVV hier voor het laatst gewonnen heeft. En zeker zonder Labylle en Daerden (knieblessure?) zal dat lastig worden.
Trouwens: worden de samenvattingen van deze speelronde nog uitgezonden op TV? Ik zie niks in de gids staan namelijk...
ouwe rot schreef : wedstrijd is al om 17.30uur op l1 tv geweest.