Telstar - MVV Paasmaandag

02 apr 2013 11:50
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Telstar - MVV Paasmaandag #61

Jacques schreef : Ok, laat ik het dan wat anders zeggen. Waarom in hemelsnaam zou Telstar/de lokale driehoek in Velsen/Ijmuiden zeggen "geen combi" en MVV zelf verzoeken om een verplichte combi?


Dat zeg ik toch ook niet. MVV zal inderdaad ons niet expres een combi aannaaien.

On topic:

Mooie overwinning. Je moet het toch maar even doen daar in Velsen tegen Telstar die in principe niets te verliezen hebben. Overigens voor de verandering in een lekker voorjaarszonnetje. Vond met name het middenveld zeer sterk spelen met het blok Van Hyfte, Rutjes (blij dat hij terug was) en Smeets. Die laatste trekt de laatste tijd toch weer toe naar zijn niveau van de 1e periode. Nu ook weer een mooie assist en een echte spitsengoal van Veldmate die voor zijn man kwam. Ook voor hem lekker dat hij weer eens scoort. Van Hyfte neemt het team al het hele seizoen naar mijn mening op sleeptouw. Wederom zeer belangrijk gisteren.

Niet alleen hosanna natuurlijk aangezien 2 spelers als gevolg van deze wedstrijd er niet bij zijn. Daerden die het uitschreeuwde van de pijn is uitermate zorgwekkend omdat het weer de knie betreft die hem al zolang in het verleden in de lappenmand heeft gehouden. Vrees dat hij nu wederom maanden uit de roulatie is. De blessure en aftocht van Daerden zorgde toch voor een ommekeer. Invaller Braken kon het niet bolwerken en Hoefdraad kon bij de aansluitingstreffer zomaar doorlopen zonder aangevallen te worden. Hij schiet hem wel natuurlijk mooi achter Castro die kansloos was.

Labylle er dus ook niet bij tegen Go Ahead Eagles na zijn 2e gele kaart in de absolute slotfase nadat hij corrigerend moest optreden na een foute pass van ik dacht van Hyfte met al geel op zak. Leek mij wel een overtreding overigens al verschilden daar inderdaad de meningen over onder de uitsupporters. Is het niet zo dat hij maar 1 wedstrijd geschorst wordt? Dacht niet dat het dubbel telde voor zowel de 5e gele kaart als de rode kaart. Volgens mij is hij tegen Dordrecht weer erbij en staat die dan weer op scherp.

Wel vond ik de scheidsrechter Van der Graaf trouwens met twee maten meten in zijn beslissingen (met andere woorden een thuisfluiter). Al was ik natuurlijk wel blij met hem toen hij de duikeling van Isoufi ook als zodanig beoordeelde in de laatste minuut en hem geel gaf.

Sympathiek van Danny Schreurs dat hij met de auto achter de 2 supportersbussen is meegereisd en met krukken in het uitvak zijn teamgenoten steunde. Overigens nog steeds clubtopscoorder al zijn Veldmate en Van Hyfte ook op 10 treffers gekomen.

Overigens was Hart van Nederland met een cameraploeg aanwezig in het uitvak (dat niet door iedereen op prijs werd gesteld). Dit in het kader van de inzamelingsactie voor Veendam.

Natuurlijk nog zoeter door de nederlaag van Sparta op eigen veld in de jubileumwedstrijd tegen Emmen. Vonk inmiddels ontslagen dus mooi dat het daar rommelt. Vrijdag een zeer lastige uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Maar goed wij zijn uit beter als thuis dit seizoen dus toch met vertrouwen richting Deventer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 12:44
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Telstar - MVV Paasmaandag #62
@ Jacques: 2xgeel=gesjors 5 kier geel in dit sezoen=gesjors. Meh dat beteikent neet tot die 2 kiere weure opgetèld. Dat is gewoen 1 wedstrijd, en gein 2 nao mien weite.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 13:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Telstar - MVV Paasmaandag #63
Hmmm. Ik vertelde ook maar hoe ik het mij meen te herinneren, maar zeker ben ik niet. Ik zit even te googlen en kan het niet zo snel terugvinden. Even afwachten, de KNVB maakt in de loop van de week de schorsingen bekend. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we Leroy na 1 wedstrijd alweer terughebben! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 13:34 02 apr 2013 13:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Telstar - MVV Paasmaandag #64

MVVke schreef : @ Jacques: 2xgeel=gesjors 5 kier geel in dit sezoen=gesjors. Meh dat beteikent neet tot die 2 kiere weure opgetèld. Dat is gewoen 1 wedstrijd, en gein 2 nao mien weite.


Is het niet zo dat de rode kaart (2x geel)van Labylle voorrang krijgt (1 wedstrijd). En dat hij gewoon op scherp blijft staan. Dus mocht hij de volgende wedstrijd die hij weer speelt, een gele kaart pakken, dan is hij weer direct geschorst?

Het zou vreemd zijn als beide sancties elkaar opheffen, dan zou iedereen nog even in de 90e minuut aan het shirt gaan hangen, als je weet dat je volgende wedstrijd toch niet meedoet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2013 13:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Telstar - MVV Paasmaandag #65

Jacques schreef : Hmmm. Ik vertelde ook maar hoe ik het mij meen te herinneren, maar zeker ben ik niet. Ik zit even te googlen en kan het niet zo snel terugvinden. Even afwachten, de KNVB maakt in de loop van de week de schorsingen bekend. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat we Leroy na 1 wedstrijd alweer terughebben! :thumbsup:


Leroy denkt zelf 1 wedstrijd laten we t hopen we kunnen hem goed gebruiken

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.248 seconden