>
Ontvangen bedankjes 961
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef : Wat is 't toch 'n raar club he, dat MVV'ke vaan us!
Sandro schreef : MVV heeft dit seizoen 9 (!!!) uitwedstrijden gewonnen (eigenlijk 10 wanneer je de uitwedstrijd tegen AGOVV mee telt)
4 uitwedstrijden gelijkgespeeld en slechts 1 uitwedstrijd (tegen Almere City FC) verloren.
Volgende week laatste uitwedstrijd tegen FC Volendam, misschien de 10de uitwinst ????
Mappie schreef :
Sandro schreef : MVV heeft dit seizoen 9 (!!!) uitwedstrijden gewonnen (eigenlijk 10 wanneer je de uitwedstrijd tegen AGOVV mee telt)
4 uitwedstrijden gelijkgespeeld en slechts 1 uitwedstrijd (tegen Almere City FC) verloren.
Volgende week laatste uitwedstrijd tegen FC Volendam, misschien de 10de uitwinst ????
Als je AGOVV uit meetelt dan moet je ook Veendam uit meetellen. Dus we hebben dan al 11 keer uit gewonnen, officieel dus 9 keer, maar MVV moet gewoon voor de 10 gaan volgende week.
Sandro schreef : Van Hyfte in de 90ste minuut een gele kaart.
Zal volgende week tegen FC Volendam er waarschijnlijk niet bij zijn helaas.
Mappie schreef :
Sandro schreef : Van Hyfte in de 90ste minuut een gele kaart.
Zal volgende week tegen FC Volendam er waarschijnlijk niet bij zijn helaas.
Als hij op scherp stond, dan is dat best wel rot, maar als ik mocht kiezen mis ik hem liever even tegen Volendam (calculeer ik in als een verlies aangezien zij goed draaien en kampioen kunnen worden) dan tegen Fortuna en in de play-offs. Puur persoonlijke "keuze" trouwens, want liever heb ik deze zeer belangrijke speler voor MVV er altijd bij.
Sorry, maar ik kan me nogal ergeren aan dit soort uitspraken. Dit is gewoon niet waar. Hoe kom je hierbij?Sjonnie schreef :
Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen .
Sjonnie schreef :
Mappie schreef :
Als je AGOVV uit meetelt dan moet je ook Veendam uit meetellen. Dus we hebben dan al 11 keer uit gewonnen, officieel dus 9 keer, maar MVV moet gewoon voor de 10 gaan volgende week.
Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen . Tel daar 9 verlies punten bij