Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013

20 apr 2013 12:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #46

Jacques schreef :

Sjonnie schreef :

Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen .

Sorry, maar ik kan me nogal ergeren aan dit soort uitspraken. Dit is gewoon niet waar. Hoe kom je hierbij?




Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 12:28
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #47
Heerlijk ik word net wakker met een lekker euforisch gevoel van gisteren. Had ik niet gedacht dat ik na het afhaken van de titel hier nog zo blij mee kan zijn dat we minimaal 5e worden en dus zeker zijn van de 2e ronde play-offs. We zijn verdomme 4 wedstrijden af van de Eredivisie na de laatste competitiewedstrijden.

MVV begon gisteren niet scherp aan de wedstrijd. Eigenlijk kom je nog goed weg met slechts een 1-0 achterstand. Bakx schoot bijvoorbeeld op de lat bij 0-0, Wolters ontsnapte geregeld aan Kuipers. Zo ook bij de goal waar Castro twijfelend ingreep en als hij er vol voor was gegaan zo de bal had kunnen weg stompen. Nu kon Wolters hem over hem heen liften die eerst nog op de lat caramboleerde waardoor Knops kansloos was en vervolgens kon hun gevaarlijkste speler normaal van Weert zo inkoppen.

Blijkbaar hadden ze alle energie voor de 2e helft bewaard, want toen liep het weer zoals vaker in uitwedstrijden. Goed het veld breed houden, gevaarlijke counteren. 2e helft speelde ze echt weer als een team en waren er eigenlijk geen echte zwakke schakels. Labylle kon wel niet helemaal zijn stempel drukken op de wedstrijd. Kwam mijns inziens weinig in het stuk voor.
Maar goede de beloning kwam er dus al snel in de 2e helft door een lekkere frommelgoal van Tom van Hyfte die hem werkelijk na een paar keer proberen de bal gewoon erin duwde. Mooi dat de goal dan valt bij het uitvak, zodat daar vlakbij met de spelers een feestje gevierd kon worden.
Zoals gezegd vond ik na de thee MVV gevaarlijker en dreigender dan Den Bosch. Na een uur moest dan toch Rutjes vervangen worden na een tackle die hij niet kon ontwijken. Gillis die erin kwam was toch weer onwennig daar en leverde meteen zijn 1e bal in bij de tegenstander. Heeft toch eigenlijk een ongelukkig seizoen gezien de verwachtingen. Daarna liep het toch wat minder op het veld al bleef het bij Den Bosch voornamelijk beperkt tot afstandschoten van Wolters.
Deze wedstrijd even credits geven aan Stankov. Deze was dus als rechtermiddenvelder echt niet defensief hoor zoals hier voor de wedstrijd aangegeven werd. Heerlijk hoe hij op een gegeven moment 3 spelers van Den Bosch zijn hielen liet zijn. Ook nog hoogstandjes met hakjes dit en dit die nog bijna succes hadden ook. Voor mij in ieder geval de MOTM. Mag voor mij op die plek blijven staan. Komt daar veel beter tot zijn recht heb ik het idee.

10 minuten voor het einde kwam Braken erin voor Veldmate die zich weer een slag in de rondte had gewerkt, maar eigenlijk maar 1 kans zelf heeft gekregen. Wel hield hij goed de bal vast en kon hij anderen goed laten bijsluiten en aanspelen.
Voor de laatste paar minuten kwam Lloyd Borgers het veld in. Iedereen in het uitvak straalde volgens mij hetzelfde uit. Zou toch mooi zijn als uitgerekend deze Maastrichtse jongen die sowieso na dit seizoen vertrekt hier de winnende gaat maken. En zo geschiedde dus. Een voorzet vanaf rechts waar MVV de 2e helft al vaker de achterlijn kon halen voor een voorzet wordt als een echte spits binnen gewerkt dus door Borgers. En wat een ontlading bij die jongen schitterend om te zien zo vlakbij het uitvak dat natuurlijk ook gek werd in de 90e minuut.

Echter duurde de blessuretijd voor mijn gevoel nog tergend langzaam. Natuurlijk hielp de scheidsrechter een handje en MVV kreeg nog een vrije trap tegen buiten de zestien waarvoor eerst Verdellen geel kreeg en daarna binnen een seconde Van Hyfte voor protesteren. Natuurlijk niet slim van Tom al kan die scheidsrechter Lindhout zich ook hebben aangesteld. In ieder geval is hij er dan volgende week in Volendam niet bij. Maar gelukkig werd de vrije trap in de muur geknald en de daaropvolgende hoekschop werd ook weggewerkt al ging het niet van harte. Gelukkig heb je dan een Castro die ondanks zijn fout in mijn ogen rustig blijft en de bal in 1 of 2 keer onder controle heeft.

Overigens even een vraagje aan de moderators wanneer deze site op zwart gaat? Aangezien er een spandoek van mvvfans.nl door waarschijnlijk boefjes van Standard is buit gemaakt en gisteren werd opgehangen op de M-Side. Daarna werd het door stewards afgehaald en gaven ze het zo slim als ze waren wel weer terug aan die supporters daar. Vervolgens ging dat door het vak heen en zag je af en toe nog een stukje het veld op vliegen. Volgens de tifiosiecode moet je je dan als groep opheffen. ;)

Iedereen fijn weekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 12:34
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #48

Sjonnie schreef : Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!


Seizoen 2001-2002, 7 keer verloren. Maar goed moeten het hier nou over hebben? Als we die allemaal hadden gewonnen waren we kampioen ja. Maar als m'n zus wielen had was ze een kruiwagen. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 12:57 20 apr 2013 12:57 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #49

Anna D. schreef : Overigens even een vraagje aan de moderators wanneer deze site op zwart gaat? Aangezien er een spandoek van mvvfans.nl door waarschijnlijk boefjes van Standard is buit gemaakt en gisteren werd opgehangen op de M-Side. Daarna werd het door stewards afgehaald en gaven ze het zo slim als ze waren wel weer terug aan die supporters daar. Vervolgens ging dat door het vak heen en zag je af en toe nog een stukje het veld op vliegen. Volgens de tifiosiecode moet je je dan als groep opheffen. ;)


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 13:01
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #50
Ach zij hebben onze oude vlag.. wij de 3 punten ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 13:10
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #51

Ben Salemans schreef : Wat is 't toch 'n raar club he, dat MVV'ke vaan us!


Het gaat al jaren zo: verwacht je een eenvoudige overwinning dan ga je met een enorme kater weer naar huis (vb Dordrecht), verwacht je door omstandigheden niets dan ontwaakt de slapende reus weer ff ... B)

Promoveren?
Ik zou zeggen ... doen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 13:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #52





Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 15:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #53

Sjonnie schreef :

Jacques schreef :

Sjonnie schreef :

Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen .

Sorry, maar ik kan me nogal ergeren aan dit soort uitspraken. Dit is gewoon niet waar. Hoe kom je hierbij?




Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!

Daar gaat het niet om, dat zei je helemaal niet. Je beweerde dat MVV de laatste 12 jaar niet zo vaak thuis verloren heeft als dit seizoen. Dat is gewoon niet waar. Als je stemming wilt maken en een gewonnen wedstrijd wilt verpesten door negatieve dingen te posten, houd je dan op zijn minst aan de waarheid.

Maar ook in de afgelopen twaalf jaar heeft MVV wel eens meer thuiswedstrijden gewonnen dan verloren. Recenter dan wat Anna D. zegt. Dus ook je nieuwe stelling klopt gewoon niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 15:52
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #54

Jacques schreef :

Sjonnie schreef :

Jacques schreef :

Sjonnie schreef :

Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen .

Sorry, maar ik kan me nogal ergeren aan dit soort uitspraken. Dit is gewoon niet waar. Hoe kom je hierbij?




Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!

Daar gaat het niet om, dat zei je helemaal niet. Je beweerde dat MVV de laatste 12 jaar niet zo vaak thuis verloren heeft als dit seizoen. Dat is gewoon niet waar. Als je stemming wilt maken en een gewonnen wedstrijd wilt verpesten door negatieve dingen te posten, houd je dan op zijn minst aan de waarheid.

Maar ook in de afgelopen twaalf jaar heeft MVV wel eens meer thuiswedstrijden gewonnen dan verloren. Recenter dan wat Anna D. zegt. Dus ook je nieuwe stelling klopt gewoon niet.






Ik maak geen stemming , i bedoel hier alleen maar mee dat als MVV thuis een normaal seizoen zou draaien we al lang kampioen zouden zijn geweest!!! En met uitzondering van het seizoen 2001/2002 heeft MVV niet meer zoveel thuis wedstrijden verloren!!! Of je het leuk vind of niet , het is gewoon zo!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 15:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #55
Waarom wil je dat zo extra benadrukken?
Inplaats van te benadrukken hoe goed we zijn in uitwedstrijden?
Ik vind dit ook gewoon stemmingmakkerij dit is ook t laatste wat ik erover zeg je zou eens positief zijn :rolleye:

Grruts op Rene trost bedankt voor de 3 mooie seizoenen ieder jaar je doelstelling bereikt je opvolger gaat t heel moeilijk krijgen Rene trots
www.l1.nl/audio/ren%C3%A9-trost-19-apr-2013

Intervieuw met Lloyd Borgers bied deze jongen alsjeblieft een contract aan!!!
www.l1.nl/audio/lloyd-borgers-19-apr-2013

intervieuw met verdellen

www.l1.nl/audio/sjors-verdellen-19-apr-2013

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 16:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #56

Sjonnie schreef : En met uitzondering van het seizoen 2001/2002 heeft MVV niet meer zoveel thuis wedstrijden verloren!!! Of je het leuk vind of niet , het is gewoon zo!!

Nee, dat is dus NIET zo, kijk de standen er maar op na. Ook na 2001/2002 is dat wel eens voorgekomen. Kijk eerst eens na voor je blind iets blijft roepen dat niet klopt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 apr 2013 16:15
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Den Bosch - MVV Maastricht 19-04-2013 #57

Jacques schreef :

Sjonnie schreef : En met uitzondering van het seizoen 2001/2002 heeft MVV niet meer zoveel thuis wedstrijden verloren!!! Of je het leuk vind of niet , het is gewoon zo!!

Nee, dat is dus NIET zo, kijk de standen er maar op na. Ook na 2001/2002 is dat wel eens voorgekomen. Kijk eerst eens na voor je blind iets blijft roepen dat niet klopt.





Hier muggenzifter !!! alleen tussen 2001 en 2004 verloor MVV 7 thuiswedstrijden !!! Vanaf 2004 tot 2013 waren het er 3/5/3/3/4/2/4/3/en dit seizoen 6 !! Nu laat me metrust AUB!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.357 seconden