>
Ontvangen bedankjes 351
Jacques schreef :
Sorry, maar ik kan me nogal ergeren aan dit soort uitspraken. Dit is gewoon niet waar. Hoe kom je hierbij?Sjonnie schreef :
Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjonnie schreef : Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!
Anna D. schreef : Overigens even een vraagje aan de moderators wanneer deze site op zwart gaat? Aangezien er een spandoek van mvvfans.nl door waarschijnlijk boefjes van Standard is buit gemaakt en gisteren werd opgehangen op de M-Side. Daarna werd het door stewards afgehaald en gaven ze het zo slim als ze waren wel weer terug aan die supporters daar. Vervolgens ging dat door het vak heen en zag je af en toe nog een stukje het veld op vliegen. Volgens de tifiosiecode moet je je dan als groep opheffen.
Ben Salemans schreef : Wat is 't toch 'n raar club he, dat MVV'ke vaan us!
Daar gaat het niet om, dat zei je helemaal niet. Je beweerde dat MVV de laatste 12 jaar niet zo vaak thuis verloren heeft als dit seizoen. Dat is gewoon niet waar. Als je stemming wilt maken en een gewonnen wedstrijd wilt verpesten door negatieve dingen te posten, houd je dan op zijn minst aan de waarheid.Sjonnie schreef :
Jacques schreef :
Sorry, maar ik kan me nogal ergeren aan dit soort uitspraken. Dit is gewoon niet waar. Hoe kom je hierbij?Sjonnie schreef :
Dit is gewoon bizar , MVV heeft de laatse 12 jaar niet zo vaak thuis verloren als dit seizoen .
Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!
Jacques schreef :
Daar gaat het niet om, dat zei je helemaal niet. Je beweerde dat MVV de laatste 12 jaar niet zo vaak thuis verloren heeft als dit seizoen. Dat is gewoon niet waar. Als je stemming wilt maken en een gewonnen wedstrijd wilt verpesten door negatieve dingen te posten, houd je dan op zijn minst aan de waarheid.Sjonnie schreef :
Jacques schreef :
Dan vertel jij me maar eens welk seizoen MVV meer thuiswedstrijden heeft verloren dan gewonnen !!!!! Ja je leest het goed , MVV heeft dit seizoen nog maar 5 thuiswedstrijden gewonnen , en al 6 verloren!!!!
Maar ook in de afgelopen twaalf jaar heeft MVV wel eens meer thuiswedstrijden gewonnen dan verloren. Recenter dan wat Anna D. zegt. Dus ook je nieuwe stelling klopt gewoon niet.
Nee, dat is dus NIET zo, kijk de standen er maar op na. Ook na 2001/2002 is dat wel eens voorgekomen. Kijk eerst eens na voor je blind iets blijft roepen dat niet klopt.Sjonnie schreef : En met uitzondering van het seizoen 2001/2002 heeft MVV niet meer zoveel thuis wedstrijden verloren!!! Of je het leuk vind of niet , het is gewoon zo!!
Jacques schreef :
Nee, dat is dus NIET zo, kijk de standen er maar op na. Ook na 2001/2002 is dat wel eens voorgekomen. Kijk eerst eens na voor je blind iets blijft roepen dat niet klopt.Sjonnie schreef : En met uitzondering van het seizoen 2001/2002 heeft MVV niet meer zoveel thuis wedstrijden verloren!!! Of je het leuk vind of niet , het is gewoon zo!!