(Concept) Programma 2013/2014

13 juni 2013 09:03
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
(Concept) Programma 2013/2014 #1
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in het conceptprogramma van het seizoen 2013/14 (hier kunnen dus nog wijzigingen in plaats vinden).

Klik hier

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 juni 2013 09:19
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #2
ziet er leuk uit om mee te beginnen dordrecht en dan JONG twente thuis

13 juni 2013 09:23
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
(Concept) Programma 2013/2014 #3

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

13 juni 2013 09:38
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #4
Hmmm. Een zorg aangaande jeugdteams wordt bij mij op deze manier wel iets minder. We zouden op een zondag tegen Jong Twente spelen, diezelfde dag speelt Twente I zelf ook. Dus het zal geen versterkt Jong Twente zijn. De week er op moeten we tegen Jong Ajax op zaterdag. De dag erna speelt Ajax I tegen Feyenoord, dus ook daar zal Ajax geen leuke spelers naar het tweede sturen om tegen ons te spelen.

Let wel: speelronde 6 en speelronde 7 bijvoorbeeld zijn er wel jupiler league wedstrijden maar geen eredivisiewedstrijden. Als je dan tegen een Jong Twente/Ajax/PSV team moet, kun je dus dikke pech hebben. Voor MVV geldt dit gelukkig in deze opzet niet, we spelen geen enkele keer tegen een tweede elftal als het eerste elftal niet hoeft te spelen.

Toont wel aan dat het echt een kwestie van geluk hebben is, op welk moment je deze tegenstanders treft.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

13 juni 2013 09:45
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #5
Volgens mij horen de datums die ervoor staan niet bij de jupiler league? er speelt immers maar 1 op vrijdag en geen enkele op maandag? In de weken dat er interlands zijn staan er helemaal geen datums bij?

13 juni 2013 09:49
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #6
Gelden de dagen die voor de eredivisiewedstrijd staan ook voor de Jupiler League?

Zo ja:

MVV- VVV op een zaterdag
Fortuna-MVV op een zaterdag
VVV- MVV op een zondag
:cheer:

13 juni 2013 09:52
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #7
Klinkt allemaal leuk die zaterdagen en zondagen, maar als je op zaterdag om 16:30 speelt kost dit veel mensen die gewoon moeten werken.

13 juni 2013 10:18
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #8
De speeldagen voor de JL staan er niet bij, wat hebben we dan aan zo'n overzicht?

13 juni 2013 10:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
(Concept) Programma 2013/2014 #9

αναρχος schreef : Klinkt allemaal leuk die zaterdagen en zondagen, maar als je op zaterdag om 16:30 speelt kost dit veel mensen die gewoon moeten werken.

Ik snap die opmerkingen over het werken op zaterdag niet, er zijn ook veel mensen die op vrijdagavond werken of op dinsdagnacht. Blijft hetzelfde.

13 juni 2013 10:42
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #10

αναρχος schreef : Klinkt allemaal leuk die zaterdagen en zondagen, maar als je op zaterdag om 16:30 speelt kost dit veel mensen die gewoon moeten werken.

Ik heb de thuiswedstrijden toch op vrijdag in mijn agenda geplaatst, het is bekend dat MVV voor de vrijdag gaat als speeldag.

13 juni 2013 10:51
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #11

Fabrice schreef : De speeldagen voor de JL staan er niet bij, wat hebben we dan aan zo'n overzicht?

Dagen staan voor de wedstrijden van Eredivisie. Trek die lijn door naar eerste divisie.

MVV heeft haar voorkeur uitgesproken voor vrijdagavond. Gelet op de andere belachelijke tijdstippen, verwacht ik dat 90% van de teams dit heeft gedaan.
Het is dan aan FOX / eredivisielive op te bepalen wanneer we spelen...

Dit seizoen wordt het betere agenda-management van een ieder verlangd!

13 juni 2013 10:51
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #12
Ik hoop niet dat je de lijnen moet doortrekken in dit schema van de eredivisie clubs. Dat zou een waardeloos programma zijn die je heel veel inkomsten gaat kosten, omdat je niet met één vaste dag per week werkt. De ene keer op zaterdag, zondag of vrijdag kost je zeker 15.000 kaartjes minder op jaarbasis. Een groot gedeelte van de mensen hebben een drukke agenda in het weekend en kunnen niet iedere week alles omgooien. Ik ken al een aantal mensen die je met dit schema kwijt bent.

Waarom niet gewoon één landelijke vaste dag met hier en daar een uitzondering?

13 juni 2013 10:52 13 juni 2013 10:52 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #13
De Jupiler League begint komend seizoen op vrijdag 2 augustus met één wedstrijd, die tussen FC Dordrecht en MVV. Het van de amateurs overgekomen Achilles '29 debuteert zondag bij FC Emmen in het profvoetbal.

Jong Ajax heeft de primeur als eerste beloftenteam in de Jupiler League te spelen, op zaterdag thuis tegen Telstar. Jong PSV (bij Sparta Rotterdam) en Jong FC Twente (thuis tegen FC Oss) beginnen zondag aan hun nieuwe avontuur. De KNVB verwacht de definitieve programma's komende dinsdag te presenteren.

De volledige eerste speelronde in de Jupiler League (concept):

Vrijdag 2 augustus:
FC Dordrecht – MVV Maastricht

Zaterdag 3 augustus:
FC Eindhoven – VVV-Venlo
Excelsior – Helmond Sport
Fortuna Sittard – De Graafschap
Jong Ajax – Telstar

Zondag 4 augustus:
Almere City FC – FC Volendam
Sparta Rotterdam – Jong PSV
Willem II – FC Den Bosch
Jong FC Twente – FC Oss
FC Emmen – Achilles ‘29

Bron: www.voetbalprimeur.nl

13 juni 2013 11:07
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #14

Audiowaste schreef :

Ik snap die opmerkingen over het werken op zaterdag niet, er zijn ook veel mensen die op vrijdagavond werken of op dinsdagnacht. Blijft hetzelfde.

Op elk tijdstip werken er mensen. Ik denk echter dat er minder mensen werken op vrijdag om 20:00 dan op zaterdag om 16:30.

13 juni 2013 11:11
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
(Concept) Programma 2013/2014 #15
Welke stagiaire heeft dit schema in elkaar gevogeld? MVV speelt 31 augustus thuis tegen Venlo en een dag later zit het alweer in de bus richting Velsen.. Of is die wedstrijd voor Jong-MVV bedoelt?

Terug naar het tekenbord... :side:

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden