>
Ontvangen bedankjes 144
Boe is dat feeske? schreef : Het definitieve speelschema wat vandaag zou worden gepubliceerd wordt een aantal dagen later gepubliceerd. Er zijn een aantal knelpunten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boe is dat feeske? schreef : Het definitieve speelschema wat vandaag zou worden gepubliceerd wordt een aantal dagen later gepubliceerd. Er zijn een aantal knelpunten.
Ekstertjj schreef :
Ik had het kunnen weten wat zijn het toch een stelletje .... in dit land.
In Belgie komt het schema uit en hup het is gelijk klaar, niemand die erover zeikt of wil dat het aangepast wordt.
In Engeland komt het morgen uit en hup ook gelijk klaar. En hier komt het schema uit en wordt het altijd nog 6x aangepast omdat niemand het er mee eens is
Nederland is daar echt uniek in; ik hoop dat het schema van MVV blijft zoals Mie leef Mestreech het liet zien, want ik heb géén zin om weer al die wedstrijden te moeten veranderen, ik heb ze net allemaal opgeschreven en bijgewerkt..
mvv4ever schreef : Wat een prutsers!!
Ze hadden vandaag ook de definitieve programma van de jupiler league ook moeten hebben.
Fabrice schreef : Wanneer komt de KNVB nu eindelijk met het definitieve programma???
ouwe rot schreef :
Fabrice schreef : Wanneer komt de KNVB nu eindelijk met het definitieve programma???
waarom stuurt mvv mij dan gisteren het wedstrijd programma thuis? (het is zelfs niet zeker of jong psv meespeelt)ik snap het allemaal niet meer.
mvv4ever schreef :
ouwe rot schreef :
waarom stuurt mvv mij dan gisteren het wedstrijd programma thuis? (het is zelfs niet zeker of jong psv meespeelt)ik snap het allemaal niet meer.
Ja er wordt vanalles gezegd dat ze meteen duidelijk zijn daar in Zeist zoals bij de eredivisie!
Het zou zo goed als zeker zijn nu weer dat jong PSV gewoon meedoet.
tuutsje schreef :
mvv4ever schreef :
ouwe rot schreef :
Ja er wordt vanalles gezegd dat ze meteen duidelijk zijn daar in Zeist zoals bij de eredivisie!
Het zou zo goed als zeker zijn nu weer dat jong PSV gewoon meedoet.
Gemeente 'op hoofdlijnen akkoord' met Jong PSV in Jupiler League
Woensdag, 26 juni 2013 om 17:45
Niets lijkt deelname van Jong PSV aan de Jupiler League meer in de weg te staan. De Eindhovenaren hebben van de KNVB toestemming gekregen om het beloftenteam in te schrijven voor de eerste divisie en woensdag heeft een speciale 'regiegroep' van de gemeente Eindhoven zich op hoofdlijnen akkoord verklaard met de plannen. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
De regiegroep dacht na over de veiligheid van thuisduels van Jong PSV en binnen de gemeente Eindhoven worden de laatste details in de aankomende dagen nog bekeken. Vrijdag volgt een definitieve beslissing en de KNVB zal dan ook het definitieve competitieschema bekendmaken. De bond rekent erop dat zij Jong PSV gewoon in dit schema kan opnemen.
Naast Jong PSV is het de bedoeling dat ook Jong Ajax, Jong FC Twente en Topklasser Achilles 29 instromen in de Jupiler League, die dan weer uit achttien ploegen zal bestaan.
Vrijdag dus het nieuwe schema. Werd tijd.
ouwe rot schreef :
Mappie schreef :
ouwe rot schreef :
Ouwe Rot, is dit hetzelfde schema als dat op de website van Achilles '29 vorige week stond (maar dan ook nog met speeltijden erbij)? Kun je dit bevestigen? Of was het een heel ander competitieschema?