MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30

10 aug 2013 18:53
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 94
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #31
Wat is die Maria slecht zeg, dat geld ze toch wel beter kunnen besteden, die heeft werkelijk niets goed gedaan, niet aanspeelbaar niet gevaarlijk voor doel geen snelheid gaten dichtlopen voor opkomende mensen moet ik nog even door gaan.
Sorry maar zal wel te kritisch zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 18:59
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #32
Ik vond het wel een terechte overwinning. Met name in het eerste half uur van de 2de helft domineerde MVV helemaal en hadden ze de 2-0 moeten maken (Smeets alleen op de keeper af, kopbal op de lat, halfve omhaal van veldmate etc.).

Daar tegenover staan wat halve kansen van Twente.. einduitslag had 2-0 of 2-1 moeten zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 19:00
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #33
MVV had het moeten afmaken na de rust, maar aanval is te zwak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 19:20
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #34
Ik smacht naar de terugkeer van Schreurs, en het contracteren van Sema. Want de aanval vandaag was wederom niet veel soeps. Veldmate, harde werker, maar gaat bij iedere aanval een block zetten tegen een verdediger en gaat vervolgens op zijn bips zitten. Hij haalt onzettend veel snelheid uit onze aanvallen. Maria geef ik nog een kans, hopelijk verbetert deze jongen zich nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 19:52 10 aug 2013 19:53 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #35
SCHANDALIGE ACTIE VAN MENSEN DIE AAN HET HEK STONDEN EN MET VUURWERK NAAR BINNEN GOOIDE.

DEZE MENSEN NOEMEN ZICH SCHIJNBAAR OOK MVV SUPPORTERS :puke: :puke:

ECHTE SUPPORTERS STAAN ACHTER DE CLUB EN SPELERS, DIE ZULLEN MVV NOOIT EN TE NIMMER IN EEN KWAAD DAGLICHT ZETTEN.

EN JE HOEFT MIJ NIET TE VRAGEN WAT DAN ECHTE SUPPORTERS ZIJN.....DEZE MENSEN DIE AAN HET HEK STONDEN IN IEDER GEVAL NIET. DEZE MENSEN HOEVEN WAT MIJ BETREFT NOOIT MEER IN DE GEUSELT TE KOMEN.
DAN MAAR LIEVER IN DE GEUSELT KIJKEN EN ONZE CLUB AANMOEDIGEN MET MENSEN DIE HET WEL GOED VOOR HEBBEN MET MVV.

DIT VERPESTE MIJ BIJNA (EN SCHIJNBAAR DE GEHELE GEUSELT) OP EEN LEUK MIDDAGJE VOETBAL, PASSIE, STRIJD EN EEN OVERWINNING.

GEVOLG VAN DEZE ACHTERLIJKE ACTIE, IK HOOP DAT DE KNVB GEEN STRAF AAN MVV GAAT UITDELEN (GELD OF WEDSTRIJD ZONDER PUBLIEK)
MOCHT DIT WEL HET GEVAL ZIJN HOOP IK DAT DE KOSTEN OP DEZE MENSEN VERHAAL KUNNEN WORDEN.

MAAR IS MVV VERANTWOORDELIJK VOOR WAT ER BUITEN HET STADION GEBEURD, IK DENK HET NIET.
DUS IK DENK DAT DIT MVV BESPAARD BLIJFT.
IK HOOP DAT DE POLITIE FLINK HEEFT MOGEN INGRIJPEN OP DAT STELLETJE ACHTERLIJKE :puke:

WAT EEN SCHANDALIGE, SCHANDALIGE , NOGMAALS EEN SCHANDALIGE ACTIE VAN MENSEN AAN HET HEK.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 19:55
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #36
De kwaliteit van het door MVV vertoonde spel is me eerlijk gezegd behoorlijk meegevallen. MVV speelde gedisciplineerd en dat leidde ertoe dat ze ongeveer 70 minuten de wedstrijd onder controle hadden en Fc Twente slechts een half kansje wist te creëren. MVV had na 70 minuten al met 3-0 kunnen voorstaan. Tot die tijd stond er een team waarbij er positioneel goed gevoetbald werd. De tactiek om niet onbeheerst de aanval te zoeken (daar ligt de kracht nog niet) werkte goed; zo kwam het sterke middenveld beter tot zijn recht.

Ik ben het niet eens met Danny dat Maria zo slecht was. Aanvallend bracht hij inderdaad niet heel veel, dat klopt, maar ik heb zeker een zestal storende en onderscheppende acties geteld. Die jongen zat er halverwege de tweede helft helemaal doorheen; ik begrijp niet dat Ruys hem niet eerder wisselde. Veldmate stond op een eilandje. De impulsen vanaf het middenveld waren wel goed. Van Hyfte (m.i. terecht MOTM) en Labylle speelden goed. Smeets was ook gevaarlijk, maar had natuurlijk alleen voor de keeper iets koeler moeten zijn. Hij schoot nu te gehaast en te zacht. Rutjes speelde sober en controlerend. Verdedigend klopte het ook goed. Stankov speelde heel sober, maar zorgde met een goede ingreep ervoor dat Twente niet op 1-1 kwam.

Vanaf de 70e minuut nam Jong Fc Twente het initiatief en werd het toch weer als vanouds billen knijpen in De Geusselt. Twente leek conditioneel sterker en de aanvallen (zeker als die opgezet werden door de nummer 7 van Twente) sneden soms als een mes door de boter. MVV was toen niet meer in staat de bal te controleren en in de ploeg te houden. Toch kreeg MVV ook op die momenten nog mooie kansen, maar invaller Braeken joeg weinig beheerst voorlangs.

Ik denk dat MVV Maastricht zich goed gerevancheerd heeft voor de nederlaag tegen Dordrecht. Er is keihard gewerkt. Met een echte spits erbij was MVV al na een uur veilig geweest. Die spits en een betere conditie lijken me belangrijke aandachtspunten voor de komende weken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Sjotelsplak, SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 19:59
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #37
non-boycotters: 3600 toeschouwers is niet echt veel ...; en dan heb ik ook nog mijn seizoenskaart aan een 1-dagsvlieg ter beschikking gesteld :). Hoop toch echt dat zich het bestuur nog eens achter de oren krapt en realiseren waaraan ze hun goedkeuring hebben gegeven. Volgende week ben ik er weer niet. Heb de laatste 10 minuten op de radio gehoord (dat is hopelijk nog geoorloofd....). Ik vind het ONVERSTELBAAR wat voor een negatieveling die Bannier is...., mvv was slecht en in het interview met Ruis hoor ik dan een heel ander verhaal. 'Hij zei letterlijk tijdens de laatste 10 minute: 'die domme Smeets' --> dat zo een radioverslaggever ueberhaupt nog de Geusselt binnen laten. Heeft mvv hier niks over te zeggen ...? of slaapt het bestuur weer. Stuur die man anders eens naar een cursus retoriek of zoiets. In ieder geval als je reclame wilt maken voor een product dan moet je niet zo iemand hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 20:24
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #38
Over de wedstrijd............

Eerste helft geen enkele kans weggegeven, op een enkele afstandsschot na.
Verdedigend geen probleem.
Opbouwend, het leek wel of Twente het wel goed vond en hoopte op geen afstraffing ? dus er werd probleemloos opgebouwd zonder al teveel risico. Na de 1-0 ga je het jezelf ook niet moeilijk maken als de tegenstander niet wil.
Het middenveld trok gaande weg, de wedstrijd naar zich toe door feller te spelen en meer duels te winnen.
Aanvallend gezien komen we veel te kort, ook nauwelijks aansluiting. Ondanks toch een aantal mogenlijkheden gehad en 1x gescoord.

Tweede helft, Mvv domineerde steeds meer en vergeet toch zeker 3x te scoren. Alleen op de doelman, kopbal op lat, nogmaals voor de keeper (aan de zijkant) en nog een aantal goede mogelijkheden.
Ook nu vond Twente het wel goed. kon niet beter of wou gen risico nemen ?

Doordat het maar 1-0 bleef merkte je dat Twente een beetje hoop kreeg op een gelijkmaker, de laatste 10 minuten was het wel spannend, maar eigenlijk heeft Twente toen maar 1 kans tussen de palen gehad.

Van Hyfte weer een puike partij en Rutjes klatste er lekker op....heerlijk.

Conclusie, Verdiende overwinning waaruit blijkt dat Jong Twente te licht is voor fysiek sterke tegenstanders, voetballen kunnen ze wel, maar er komt meer bij kijken. Krijgt MVV er een goede aanvaller bij (tot Schreurs weer terug is) kan het toch nog een leuk seizoen worden.
MVV heeft zich een afgang bespaard voor de pers (gelijk of verlies) door het enigste te doen wat men moest doen en dat was winnen.

Wat door een stelletje achterlijke aan het hek gedaan is, hebben de spelers de dag toch weer goed gemaakt. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 21:08 10 aug 2013 21:09 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #39
Jammer,,angelside,,gemiste kans en dan druk ik mij voorzichtig uit...ik wil er verder niks over kwijt :schamen:.
Had na de wedstrijd met nathan nog onderonsje over de wedstrijd en zei jammer dat gebeuren buiten het stadion die aktie met al dat vuurwerkwerk!,waarop hij zei(nog op het veld)maar we hebben wel gewonnen!
En eigenlijk vergeet je dat dan door die ,,akties,,!
Jongens van de angelside ik heb jullie heel hoog staan maar naar mijn idee hebben jullie de plank volledig mis geslagen!
Het gaat mvv weer geld kosten ondanks dat de ,,aktie,, buiten het stadion plaats vond!
Wil mij eens een iemand uitleggen dat het doel was van jullie vuurwerk aktie die al ruim van te voren gepland was?
Mag ook in een pb...maar los dit op... mvv goed gewerkt en de eerste drie punter is binnen...gr opa ;).

PS stel me niet teleur en geef mij per pb een uitleg over het nut van deze aktie :(

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 21:10
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #40

opadiehard schreef : Jammer,,angelside,,gemiste kans en dan druk ik mij voorzichtig uit...ik wil er verder niks over kwijt :schamen:.
Had na de wedstrijd met nathan nog onderonsje over de wedstrijd en zei jammer dat gebeuren buiten het stadion die aktie met al dat vuurwerkwerk!,waarop hij zei(nog op het veld)maar we hebben wel gewonnen!
En eigenlijk vergeet je dat dan door die ,,akties,,!
Jongens van de angelside ik heb jullie heel hoog staan maar naar mijn idee hebben jullie de plank volledig mis geslagen!
Het gaat mvv weer geld kosten ondanks dat de ,,aktie,, buiten het stadion plaats vond!
Wil mij eens een iemand uitleggen dat het doel was van jullie vuurwerk aktie die al ruim van te voren gepland was?
Mag ook in een pb...maar los dit mvv goed gewerkten de eerste drie punter is binnen...gr opa ;).

PS stel me niet teleur en geef mij per pb een uitleg over het nut van deze aktie :(

Angelside? Gelieve de naam niet te misbruiken. ( ;) )

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 21:28
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #41
Helaas de wedstrijd niet kunnen bezoeken vanwege vakantie. Maar heb me diep lopen schamen voor de actie die zorgt dat de wedstrijd wordt stilgelegd. Hoop dat de verantwoordelijke hersenloze boeven die dit veroorzaakt hebben een LEVENSLANG stadionverbod krijgen!! Dit was een ONTOELAATBARE actie. Als er door de KNVB geldboetes worden opgelegd zullen deze ABSOLUUT moeten worden verhaald op de schuldigen. BESTUUR DOE AL HET NOODZAKELIJKE OM EEN HERHALING TE VOORKOMEN. Aan spelers en technische staf: Proficiat met de eerste overwinning van het seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 21:41 10 aug 2013 21:42 door dytac.
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #42
"supporters" buiten het stadion. mag ik jullie van harte bedanken!
Mijn zoontje kon dankzij jullie eindelijk na maanden zijn traankanalen weer eens doorspoelen. Ook was hij na lange tijd weer eens getuige van het fenomeen angst. Is ook niet de bedoeling dat een kind opgroeit in een veilige omgeving. Veder fijn om ook weer eens in een niet rookvrije ruimte te zitten.

Maar ja........jullie mening is de enige juiste!

Voor alle duidelijkheid : dit is cynisch geschreven...........


Mbt de wedstrijd. Effectief, volwassen en beheerst. Netjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2013 23:29
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #43
Aardige pot voetbal gezien. Leuk die nieuwe speler op links. Als we nog een spits erbij krijgen en niemand hoeven te laten gaan kunnen we zeker bovenin meedraaien dit seizoen!

Wat betreft de Ultra's, die kunnn er wat mij betreft mee stoppen. Eeuwig zeiken, afgeven op de knvb, op de Commissie stadionverboden, fox; als er maar een pispaal is. Maar kijk ook eens in de spiegel. Wat vanavond gebeurde aan het hek, daar komen echt geen sponsors op af. Je zet MVV's naam op het spel en je riskeert een boete.

Toch kon MVV er naar mijn mening weinig aan doen. Het overdreven en volledig nutteloze gedoe vond plaats buiten de poorten van het stadion. Ik zag ook enkele mensen met een, natuurlijk volledig onterecht, stadionverbod bij deze prachtige actie. Volgens mij valt het bijkomende buurtverbod onder verantwoording van de politie en is MVV dit niet aan te rekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 00:07
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #44
en tenslotte, boe 't um ging en boe veer veur nao de Geusselt koume:







Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 02:37 11 aug 2013 02:39 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #45
Ik vond MVV maar pover spelen, vooral in de afwerking. Het stelde zich veel te defensief op. Het wordt tijd dat Tini het 'Trost systeem' eruit gaat halen, en meer aanvallender durft te gaan spelen. Ze spelen steeds maar weer die bal achterin rond zonder dat er een opening ontstaan. Centraal op het middenveld zakt niemand om zich aan te bieden of de kaats mee aan te gaan.

Voorin staat helemaal niemand. Veldmate die weer de cornervlag induikt en een voorzet op zichzelf probeert te geven. En wat helemaal opvalt is dat niemand bij MVV kijkt , waar hij de voorzet gaat geven, altijd standaard op de tweede paal waar nooit iemand staan. Zonde van de kansen. Gelukkig wel drie punten, daar ging het om. Ik vond Ospitalieri goed spelen, opbouwend minder, maar defensief zeer sterk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.509 seconden