MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30

11 aug 2013 08:32
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #46
Een zeer volwassen MVV gezien gistermiddag deze ploeg mist alleen een spits/flankspeler die een actie durft te maken. Ons centrale Middenveld Rutjes en van Hyfte speelde zeer sterk. Het is te hopen dat deze 2 spelers over 3 weken nog steeds in de Geusselt spelen. Wat mij verder opviel was dat ons supertalent Labylle een zeer slechte dag had, een tussentijdse transfer zal op deze wijze zeker niet tot stand komen.

Helaas kwam onze ooit zo geliefde supportersgroep wederom slecht voor de dag. Dit heeft niets met protest te maken jullie opgebouwde krediet is volledig verspeeld. Bij deze hoop ik dan ook dat alle relschoppers aan het hekwerk gestraft gaan worden.

Man of the match: alle supporters in het stadion die hun club steunen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke, Belurani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 08:32
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #47

opadiehard schreef : Jammer,,angelside,,gemiste kans en dan druk ik mij voorzichtig uit...ik wil er verder niks over kwijt :schamen:.
Had na de wedstrijd met nathan nog onderonsje over de wedstrijd en zei jammer dat gebeuren buiten het stadion die aktie met al dat vuurwerkwerk!,waarop hij zei(nog op het veld)maar we hebben wel gewonnen!
En eigenlijk vergeet je dat dan door die ,,akties,,!
Jongens van de angelside ik heb jullie heel hoog staan maar naar mijn idee hebben jullie de plank volledig mis geslagen!
Het gaat mvv weer geld kosten ondanks dat de ,,aktie,, buiten het stadion plaats vond!
Wil mij eens een iemand uitleggen dat het doel was van jullie vuurwerk aktie die al ruim van te voren gepland was?
Mag ook in een pb...maar los dit op... mvv goed gewerkt en de eerste drie punter is binnen...gr opa ;).

PS stel me niet teleur en geef mij per pb een uitleg over het nut van deze aktie :(

Er was aan de zijde vanwaar het vuurwerk vandaan kwam toch ook politie? Waar waren die? Zij zijn verantwoordelijk voor de openbare orde, niet MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 13:08
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #48
Wat er gebeurd is keur ik echt niet goed,maar laten we nu niet alles op de Ultras schuiven!
Bij deze actie waren volgens mij meerdere supporters groepen betrokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Rebel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 13:21
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #49
Deze actie is schandalig, maar we moeten niet gaan generaliseren!!!! Het klein groepje malloten/individuen die dit gedaan hebben wil ik in ieder geval geen MVV supporters noemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 13:53
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #50
De acties zijn zwaar uit de hand gelopen, de Ultras hebben alle krediet verspeeld.

Maar waarom moest dit spandoek verwijderd worden, vooraf aan de wedstrijd ???


FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 13:55
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #51

DJ-AMIGO schreef : De acties zijn zwaar uit de hand gelopen, de Ultras hebben alle krediet verspeeld.

Maar waarom moest dit spandoek verwijderd worden, vooraf aan de wedstrijd ???


Ik denk tot fox niet wilde tot dit steeds in het beeld hing van de wedstrijd, Daarom werd dit ook verplaats naar de angelside.
Als dit doek gewoon was blijven hangen was er denk ik veel minder gebeurt in de bewuste hoek van het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 14:10
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #52
Dit is dan een vorm von censuur (dus bijna Rusland hier...?). Ik denk als onafhankelijk persoon en ben ook tegen ieder vorm van geweld. Maar je kunt zeker niet alle mensen over een kam scheren. Zelf ben ik ook een voorstander van de boycot; dit is een mogelijkheid om je ongenoegen met de gang van zeken tot uitdrukking te brengen. (in weze had het bestuur van mvv moeten tegenstemmen tegen deze plannen, maar die hebben niet goed nagedacht of blijkbaar wilde ze de nieuwe opzet wel vanwege het geld/de habbekrats. Krijg wel de indruk dat het huidige bestuur de laatste jaren veel verdeeldheid heeft gezaaid tussen de supporters groepen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 14:29
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #53
Dat sommige supportersgroepen het niet altijd met elkaar kunnen vinden alla, maar op facebook lees je de meest maffe dingen. Ben bang dat dit finaal mis gaat komende week. Maar ik ben in ieder geval wel aanwezig in het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 14:42
Mestreech85
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 48
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #54
Politie :sick: . Laat me verder niet uit over wat er gebeurd is. Maar kwam zelf op dat bewuste moment aanlopen dat het uit de hand liep. Politie deed niks, helemaal niks. Weer met grote bezetting daar en alleen maar kijken. Wat er gebeurde zeker niet ok . Maarja als je niet ingrijpt en alleen maar kijkt tja :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 aug 2013 19:42
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #55
Samenvatting MVV - Jong Twente
www.jupilerleague.nl/video/1012107.php
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2013 10:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #56
Heb me niet zo geamuseerd tijdens de wedstrijd, vond het wat slaapverwekkend om eerlijk te zijn.
Wat me wel opviel was de "matige"conditie van een aantal MVV spelers na afloop en tijdens de wedstrijd.

Verder een terechte overwinning en trouwens leuk de naamkaartjes voor seizoenskaarthouders op de stoeltjes, leuk idee van MVV
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2013 14:25
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 121
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #57
hierbij een link naar foto's van deze wedstrijd:

www.fctwente.nl/blog/2013/08/fotoverslag-mvv-jong-fc-twente/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2013 14:34
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #58
en hier het realistische commentaar van de twentse trainer in Tubantia:

“Een leerzaam duel”

10-08-2013
Jong FC Twente verloor zaterdag van MVV. In Maastricht ging de ploeg onderuit met 1-0. Na afloop sprak trainer Jan Zoutman van een leerzaam duel.

“We begonnen niet goed. We hadden moeite met de lange bal achter onze verdediging. Indirect valt daar ook de openingstreffer uit. Daarna waren we rustiger aan de bal, hadden we beter positiespel en vonden we meer de vrije man op het middenveld. We kregen nog een aantal mogelijkheden en maakten een aantal keer goed gebruik van de flanken. De zuiverheid ontbrak alleen in de laatste pass,” analyseerde Zoutman na afloop.

De trainer was niet tevreden met de start van de tweede helft. “We hadden geluk dat het in die fase niet beslist werd, want het had zo drie of vier nul kunnen staan. Ik vond ons in die fase naïef, niet alert en dat we niet genoeg energie in de omschakeling stopten. Dat herstelden we. In de slotfase kwamen we mede door de wissels tot meer kansen. Ik ben tevreden hoe we het laatste gedeelte van de wedstrijd invulden.”

“Het was een wisselende wedstrijd, met goede fases en minder goede. Het is vandaag een leerzaam duel voor ons geweest. We hebben aangetoond dat we niet kansloos zijn tegen dit soort tegenstanders. MVV is toch een goede subtopper in de Jupiler League.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2013 14:51 12 aug 2013 14:53 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #59
Ik kan me niet voorstellen dat abonnees van Fox in den lande die keken naar de wedstrijd überhaupt snapten wat hier op dat doek stond - waar het ook hangt.
Ja, weet ook wel: "Het is een kwestie van geduld, totdat heel Holland Limburgs lult".

Maar een spandoek in dialect? Alsof die "Hollenders" en vooral die "Amerikanen" van Fox dat een reet interesseert.

Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2013 11:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV - jong FC Twente Zaterdag 10-08 16:30 #60
Vandaag in de krant (DDL) een advertentie van MVV over het incident van zaterdag.
Inmiddels ook te lezen op haar eigen website: website MVV

Persoonlijk vind ik het overdreven dat MVV haar excuses maakt. Zij kunnen er toch niets aan doen?
Daarnaast vind ik de term "MVV-familie" niet goed gekozen. In een familie is plaats voor iedereen. Volgens mij is dat bij dit MVV niet echt het geval.
Via een advertentie complimenten uitdelen aan je eigen fans omdat ze ergens samen een afkeer tegen hebben... Jammer dat er geen advertenties zijn geweest toen we met zijn allen achter het team stonden bij andere wedstrijden, of toen er een fantastische sfeeractie was, of een mooie inzamelingsactie door Veer zien MVV, of wat dan ook.
Op deze manier leggen ze een negatief aspect wéér onder het vergrootglas. Helaas is dat al vaak genoeg gebeurd.
(ik keur de vuurwerkactie overigens absoluut niet goed, maar het gaat mij om het zeer negatieve beeld dat MVV van een fanatieke groep probeert te schetsen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden