Ja Ana, in het meeste kan ik me wel terug vinden, wedstrijd gezien vanaf de andere kant op het lange stuk. De eerste 5 minuten had mvv al 2,5 kansen. Eerst kreeg Braken al na 2 minute langs de lijn in een kluts per toeval de bal mee, maar gaf de bal niet voor maar schoot zelfzuchtig op doel met een heel slap schotje. Daarna kon Veldmate alleen op de keeper af, maar die liet de bal te ver van zijn schoen springen toen hij alleen op de keeper afging en valk daarna kreeg geloof ik Smeets ook nog een kans. Vlak voordat de 2-0 viel kon Smeets de bal met de hak heel mooi meenemen en kon alleen op de keeper af; vanaf 2 meter had hij vol moeten punteren
, maar hij speelde de bal breed naar een medespeler. Toen het 2 -0 was had braken ook nog een niet te missen kans in de eerste helft. In de tweede helft miste mvv steeds dat beetje om doortedriukken. Vorig jaar hadden we een balvaste tandem Esajas - Labylle aan de linker kant maar daar is niks meer van over
.
Wat Ruis maar eens goed moet gaan oefenen volgende week is kansen benutten. Spelers alleen op de keeper afsturen en dan hard schieten zou ik zeggen (de meeste zijn bang als ze een kans krijgen of willen het te mooi doen) , en vooral niet te veel nadenken want dat kunnen ze geloof ik niet meer op dat moment. En labylle moet leren dat als 4 man voor de goal wachten op een voorzet de bal dan ook daadwerkelijk moet komen, en niet wat gaan piemele met de bal, en hem dan verprutsen.
Al met al geen spijt dat ik gegaan ben, beter als dat preuvenemint.
Volgende week beginnen met Maria en/of de nieuwe Bosnier ipv Braken, dan maken we meer kans