FC Eindhoven - MVV Maastricht

23 aug 2013 21:37
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #31
Fijn, meer betalen en minder zien!
Op deze manier gaat de club naar de haaien, dank je wel! :puke:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2013 22:08
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #32
We kunnen wel blijven lullen over een zwakke voorhoede , de keiharde realiteit is dat we 3 tegendoelpunten krijgen tegen Eindhoven !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

23 aug 2013 22:10
decuster
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #33
Ho ho wat missen we toch ik weet het wel maar zouw het bestuur het ook weten
Een scoorende spits

23 aug 2013 22:32 23 aug 2013 22:32 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #34
Op de chat was te lezen uit betrouwbare bron: eind volgende week zal e.e.a. bekend worden gemaakt rondom nieuwe spelers (hopelijk voor de wedstrijd tegen VVV?). Natuurlijk is niks zeker maar ik heb wel er wel vertrouwen in dat MVV nog een leuke aanwinst kan presenteren!

23 aug 2013 22:44
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #35
Als ze naar 4wedstrijden nog niet zien dat we een spits nodig hebben, dan houd het op.
Dupas laten ze de mensen echt vallen met hun valse beloften, duurdere kaarten minder kwalitatieve spelers.

23 aug 2013 23:36
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #36
Afgaande op de korte samenvatting:

Castro in de fout bij de eerste goal.
Verdellen die bij goal 2 en 3 zijn tegenstander teveel ruimte geeft.

2 penalty's die overigens heel makkelijk waren gegeven.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

23 aug 2013 23:57
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #37
1-0 weer een corner en 2-0 weer een counter op een corner van MVV. Exact gelijk aan twee tegendoelpunten bij Dordt dus. 3de doelpunt was rebound van een mooie vrije trap. Had niet veel gescheeld of 10 minuten eerder was de bal er vanaf diezelfde afstand in gegaan. Aanvallend machteloos MVV, toch twee kansen gehad in eerste helft. Smeets met een slap rollertje in de handen van de keeper en Braken die de keeper uitspeelt en in mijn ogen onderuit wordt gehaald (=penalty???). Scheids erg discutabel 1ste helft, valt toch wel 1ste goal aan te weiten (Corner naar imo onterecht gegeven vrije trap op 5 meter van de goal). Tweede helft begon beter met mooi lobje van Smeets paar centimeter naast, maar buiten de twee kansen die tot de penalty leiden niet gevaarlijk geweest. Waar blijft die broodnodige spits??????????????????

24 aug 2013 00:12
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #38
met alle respect ,maar een scorende spits zal dit MVV niet verder helpen.van hyfte faalt en is hopeloos uit vorm.
labylle is meer bezig met zijn mislukte transfer dan met voetballen.
zolang deze twee spelers onder de maat blijven spelen helpt niks.
je wordt razend van dat angst haze voetbal,de man met het meeste bal bezit en de meeste passes was Castro.
beste man Smeets de rest mag zich schamen

24 aug 2013 00:21
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #39
was op alle fronten zwak, begon al achterin, verdedigers gaven te veel ruimte weg en wat heb je aan knops als hij niks doet met zn goede pass? Ik snap nog steeds waarom gilles niet speelt, dat is een echt mandekker. Middeveld was redelijk maar mist creatibiteit en over de aanval kun je beter niks schrijven, Leroy heeft geen zin, braken komt te kort en veldmate blojft uit vorm.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

24 aug 2013 00:56
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #40
Zeer zwakke wedstrijd van MVV. Realiteit is dat we voorin amper wat weten te creëren. Met name Veldmate en Braken kunnen nog wedstrijden door voetballen, maar zullen dan nog niet scoren op deze manier. Als dan aan de linkerkant je beste voetballer normaal gesproken Labylle het ook niet heeft en zich constant vastloopt dan wordt het zeer lastig. Zegt genoeg dat het beter ging lopen toen Kuipers in de 2e helft werd ingebracht als stormram. Ook al heeft hij dan vroeger in de spits gespeeld. Verbaast me dan ook niet dat we 2x uit een penalty moeten scoren die natuurlijk wel koel worden genomen door Smeets. Jammer dat hij die koelheid buiten de standaardsituaties niet heeft. Had er nog 2 bij kunnen maken de 2e helft met dat lobje net naast en die bal die hij overschoot op een paar meter van de goal.

Scheidsrechter was zeer warrig. De 1e helft floot hij alles tegen MVV en werd er volgens mij een strafschop onthouden. Ook die indirecte vrije trap na die vermeende terugspeelbal was een lachertje. Zat duidelijk nog een Eindhoven voetje tussen. Daarna mag Castro bij de daaropvolgende corner via Veldmate die de bal eruit werkte zich niet zo laten verschalken. Heeft nu in zijn MVV loopbaan toch na zijn ijzersterke start nu toch wel wat fouten op zijn naam. Die 2e goal mag nooit, maar dan ook nooit vallen. MVV in de aanval en met 5 terug om de counter eruit te halen, maar een simpele combinatie tussen Lagouireh en Deschilder met z'n tweetjes kost je een goal.

De 2e helft had MVV niet te klagen over het optreden van die kale leidsman Mulder. Nu kreeg MVV de beslissingen mee. De strafschoppen werden gegeven na zeer licht contact na eerst Rutjes en daarna Braken naar de grond gingen. Ook mocht eerstgenoemde een kwartier voor tijd niet klagen dat hij niet met rood van het veld moest na een grove charge op Deschilder.
Ik zie toch veel liever zo'n Waalkens spelen als je ziet dat Braken met veel pijn en moeite als spits uiteindelijk 1 kopbal produceert de gehele wedstrijd die eruit geranseld werd door Tom Muyters. Irritante trekjes gekregen trouwens in die 10 jaar na MVV met zijn tijdrekken en dergelijke. Bij die vrije trap was Verdellen veel minder attent dan Makiavala die de rebound intikte. Ook bij die counter waar de 2-0 uit valt in de 1e helft liet hij zich als ervaren man in de luren leggen. Zeker niet zijn beste wedstrijd.

Adnan Secerovic kreeg nog een half uur speeltijd als vervanger van Veldmate. Had wat leuke steekpasses in huis en is inderdaad technisch begaafd. Fysiek zet je hem echter zo opzij. Lullig dat hij de overtreding maakt waar die 3-1 uitvalt, ook al was het een professionele overtreding anders was die ook erdoor geweest. Na de 2e penalty had je even het gevoel dat de 3-3 ook nog mogelijk was, jammer dat die druk niet eerder uitgevoerd kon worden.

Weinig positiefs te melden dus. Vond Smeets en Rutjes nog de beste indruk maken. Van Hyfte die nog de meeste koelbloedige is voor de goal kwam weinig in die positie om de gaten in te duiken. Het is nou eenmaal wachten op die aanvallende versterking door een nieuwe kracht of de terugkomst van Schreurs en La Rosa. Denk dat we nog wel wat kunnen verwachten, die Sema mag van mij meteen komen. Uit wordt het niks zo, hopelijk kunnen we de ongeslagen status thuis wel handhaven met wederom een 1-0 bijvoorbeeld tegen Venlo.

Zelden trouwens zo weinig uitsupporters gezien in Eindhoven. Zal deels met de combi te maken hebben neem ik aan. De sfeer was ook niet om naar huis te schrijven, ook al ging dit de 2e helft wel een stuk beter toen er weer hoop was op een goed resultaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, SoerenBusk

24 aug 2013 01:48
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #41
Ja Ana, in het meeste kan ik me wel terug vinden, wedstrijd gezien vanaf de andere kant op het lange stuk. De eerste 5 minuten had mvv al 2,5 kansen. Eerst kreeg Braken al na 2 minute langs de lijn in een kluts per toeval de bal mee, maar gaf de bal niet voor maar schoot zelfzuchtig op doel met een heel slap schotje. Daarna kon Veldmate alleen op de keeper af, maar die liet de bal te ver van zijn schoen springen toen hij alleen op de keeper afging en valk daarna kreeg geloof ik Smeets ook nog een kans. Vlak voordat de 2-0 viel kon Smeets de bal met de hak heel mooi meenemen en kon alleen op de keeper af; vanaf 2 meter had hij vol moeten punteren :cheer: , maar hij speelde de bal breed naar een medespeler. Toen het 2 -0 was had braken ook nog een niet te missen kans in de eerste helft. In de tweede helft miste mvv steeds dat beetje om doortedriukken. Vorig jaar hadden we een balvaste tandem Esajas - Labylle aan de linker kant maar daar is niks meer van over :( .
Wat Ruis maar eens goed moet gaan oefenen volgende week is kansen benutten. Spelers alleen op de keeper afsturen en dan hard schieten zou ik zeggen (de meeste zijn bang als ze een kans krijgen of willen het te mooi doen) , en vooral niet te veel nadenken want dat kunnen ze geloof ik niet meer op dat moment. En labylle moet leren dat als 4 man voor de goal wachten op een voorzet de bal dan ook daadwerkelijk moet komen, en niet wat gaan piemele met de bal, en hem dan verprutsen.
Al met al geen spijt dat ik gegaan ben, beter als dat preuvenemint.
Volgende week beginnen met Maria en/of de nieuwe Bosnier ipv Braken, dan maken we meer kans

24 aug 2013 09:15
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #42
Dit seizoen kun je al op je buik schrijven, ongetwijfeld!! En die voorhoede had al in orde moeten zijn voor het seizoen, foifoifoi. Seizoenskaarten die duurder zijn dan bij menige topclub, come on. etcetc.

24 aug 2013 09:20
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #43

RedWhiteArmy schreef : Dit seizoen kun je al op je buik schrijven, ongetwijfeld!! En die voorhoede had al in orde moeten zijn voor het seizoen, foifoifoi. Seizoenskaarten die duurder zijn dan bij menige topclub, come on. etcetc.

Veul succes tege Ado......... :lachen:

24 aug 2013 10:33
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #44
Wat een onthutsend zwak MVV.
De 1 - 0 werd ingeleid door de handsbal van Castro
De daaropvolgende corner werd door Castro als een beginneling gemist. De 2- 0 was het gevolg van het te veel vrij laten staan van je tegenstander. Al moet ik zeggen dat Muijters de bal heel handig bij zijn voorwaartsen kreeg. Vervolgens twee korte bewegingen en de bal lag in het netje
Toen wist je al dat het een mission impossible zou gaan worden, zeker als je geen spits hebt met scorend vermogen.
Dankzij Smeets kwamen we "terug" in de wedstrijd. En opnieuw laks verdedigen leverde wederom een tegengoal op. Dat Smeets opnieuw met een pingel tegen scoorde was alleen maar goed voor de statistieken.

Vond Kuipers het als spits niet slecht doen. In ieder geval beter dan Veldmate
Hopelijk vinden ze nog een potje om voor 1 september een spits aan te trekken.

Aon de géng

24 aug 2013 10:37
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #45
Ik vond Kuipers ook niet slecht, won bijna ieder duel van die lange donkere verdediger. :thumbsup:

Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden