FC Eindhoven - MVV Maastricht

13 aug 2013 21:17
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
FC Eindhoven - MVV Maastricht #1
Blijkbaar mogen we van de heer Burgemeester bij deze wedstrijd weer wèl de stad van Jong PSV in.... we krijgen deze reis zelfs een verplichte auto- buscombi!!!! Wie het nog snapt mag het zeggen! In ieder geval, hier de info:

23 augustus FC Eindhoven - MVV Maastricht. Deze wedstrijd is een verplichte auto / buscombi.

Buscombikaarten á € 25 zijn verkrijgbaar via de website van de Supportersclub MVV Maastricht .

De autocombi kaarten á € 8 zijn (tijdens kantooruren) verkrijgbaar via de administratie van MVV Maastricht (binnenkort meer info over afhaal en vertrektijden e.d.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2013 01:22
MVV-Weert
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #2
Kan ik niet gewoon via weert de trein naar eindhoven pakken en dan gewoon richting het stadion gaan met openbaar vervoer? lijkt mij wat gemakkelijker hehe

20 aug 2013 15:12
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #3
Autocombi tickets FC Eindhoven tot en met donderdag verkrijgbaar aan de MVV-infobalie

Aanstaande vrijdag gaat MVV Maastricht op bezoek bij FC Eindhoven. Deze wedstrijd is een verplichte bus/autocombi. Tickets voor de buscombi zijn zoals gewoonlijk te bestellen via www.supportersclubmvv.com

Autocombi tickets voor FC Eindhoven zijn tot en met donderdag à €8,- verkrijgbaar bij de MVV-infobalie. Vanwege de beperkte parkeermogelijkheden kunnen maximaal 60 auto’s meereizen naar Eindhoven. Dit betekent dat er minimaal vier personen in één auto dienen plaats te nemen.

Verder is bepaald dat er voor de autocombi een verplichte rijroute geldt. Bij de verkoop van de tickets zal daarom de naam van de bestuurder, het e-mailadres en het kenteken geregistreerd worden. De bestuurder krijgt vervolgens van de burgemeester van Eindhoven een brief met de voorwaarden toegestuurd.

Laten we onze matadoren in grote getalen aanmoedigen. Eindhovuh, eindhovuh, Fuck you!!

Boe is dat feeske?

20 aug 2013 15:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #4
En vertrektijd is 18u

Boe is dat feeske?

20 aug 2013 15:49
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #5
Een brief van de burgemeester.....wat een lachertje.
Dus als ik me verreden heb en kom via de andere kant aanrijden, mag ik er niet in?
Nog even en ik ga mijn plaatselijke dorpsclub maar weer aanmoedigen, gewoon met de auto of met de fiets en een giebel bier achter je kiezen als je niet hoeft te rijden.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

21 aug 2013 13:09
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #6
Scheidsrechter van de avond is de heer Siemen Mulder uit Gröningen.

Boe is dat feeske?

21 aug 2013 13:58
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #7

Boe is dat feeske? schreef :
Verder is bepaald dat er voor de autocombi een verplichte rijroute geldt. Bij de verkoop van de tickets zal daarom de naam van de bestuurder, het e-mailadres en het kenteken geregistreerd worden. De bestuurder krijgt vervolgens van de burgemeester van Eindhoven een brief met de voorwaarden toegestuurd.

Ben jarenlang probleemloos met de auto bij Eindhoven geweest. Aan dit soort idiote voorwaarden doe ik dus niet mee.
Er zijn grenzen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, peter ruiver

21 aug 2013 18:28
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #8

Boschpoort schreef :

Boe is dat feeske? schreef :

Ben jarenlang probleemloos met de auto bij Eindhoven geweest. Aan dit soort idiote voorwaarden doe ik dus niet mee.
Er zijn grenzen.

Voetbal gaat zo erg naar de kut hier in Nederland.
Voetbalclubs dat in europa worden uitgeschakeld door amateurs (Vitesse en Utrecht en ben bang voor Feyenoord).
Allemaal buscombi's , Spandoeken waar een hele heibel over word gemaakt voor een tekst en alles.

Ik ben er btw wel erbij wel met de bus kregen geen 4 man in een auto.

21 aug 2013 19:20
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #9
Helaas kan er niet bij zijn....

gelukkig maar, want nadat ik meestal half uur in de auto heb gezeten krijg ik hoge nood... en houd ik een pisstop...nou heb ik daarvoor toestemming in drievoud aangevraagd bij burg, van eindhoven, burg van maastricht, politie, mvv bestuur, rijkswaterstaat, kamer van koophandel en de bond voor gediscrimeneerde ongehuwde moeders.....maar ik heb nog niet alle benodigde papieren binnen en ik denk niet dat dat nog gaat lukken.

Wat een geouwehoer allemaal.

21 aug 2013 19:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #10
Weet iemand eigenlijk de reden voor deze idiote beslissingen?

Ik weet dat MVV - uiteraard - hiermee akkoord gaat, maar er zal toch op zijn minst een reden moeten zijn....? Supportersclub?

Overigens vind ik dat de supportersclub in dit soort situaties wat harder mag zijn. De eerste reactie op jong PSV-MVV was goed, nu doorpakken. (dat geldt trouwens ook op het besluit om geen MVV-fans toe te laten bij die wedstrijd...)

21 aug 2013 19:41
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #11

gaston satijn schreef : Helaas kan er niet bij zijn....

gelukkig maar, want nadat ik meestal half uur in de auto heb gezeten krijg ik hoge nood... en houd ik een pisstop...nou heb ik daarvoor toestemming in drievoud aangevraagd bij burg, van eindhoven, burg van maastricht, politie, mvv bestuur, rijkswaterstaat, kamer van koophandel en de bond voor gediscrimeneerde ongehuwde moeders.....maar ik heb nog niet alle benodigde papieren binnen en ik denk niet dat dat nog gaat lukken.

Wat een geouwehoer allemaal.

Kom daan gewoen oppe sjet ;)
aoch geawhoor, jao dat wel...
mer pitsstops zoe väöl este wuls :thumbsup:
Boer, Serke, Roeibaank en Opa...
beter gezelsjap vinste nörreges :evil:
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, Boer458

21 aug 2013 22:00
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #12
Iech bin present oppe sjet vriedag, eve lekker auwhoore en mit 3 punt in de tes sloape noa e paar pötsjes beer !!!

22 aug 2013 12:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #13
Bryan Smeets viel tijdens de training met een enkelblessure uit. Het is afhankelijk hoe zijn enkel gaat reageren.
Als ik goed heb opgelet, zou Bryan niet kunnen spelen, speelt Ospitalieri op het middenveld en Winkens linksback.

Het is even afwachten hoe de enkel van Bryan reageert.

22 aug 2013 14:43
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #14
Kaartjes voor de auto-combi gekocht.

Gaan met 2 auto's, één auto met 2 mensen en één auto met 3.
Dit was volgens MVV helemaal geen probleem??

Kompleminte
Gamin!

22 aug 2013 15:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
FC Eindhoven - MVV Maastricht #15
Ruijs voert geen wijzigingen door tegen Eindhoven

MVV start vrijdag in de uitwedstrijd bij Eindhoven met dezelfde basis als tegen Jong Ajax (1-0 zege).

Adnan Secerovic, die wordt gehuurd van Roda JC, start op de bank. Trainer Tini Ruijs zal net als in de eerste drie wedstrijden voor een behoudende tactiek kiezen.

Beperkt
"Op dit moment heb ik weinig keus, zeker omdat we aanvallend nog erg beperkt zijn. Ik speel liever offensief, maar dat kan op dit moment nog niet,' zegt Ruijs. MVV won tot nu toe twee van de drie duels en incasseerde twee tegentreffers.

De aanvallers Danny Schreurs en Michael La Rosa zijn op de weg terug en de transferperiode loopt nog. "Ik sluit ook niet uit dat er nog een aanvaller bijkomt,' aldus de MVV-trainer.

Bron: L1

Dat zou dus betekenen dat Smeets dus wel speelt? Of misschien de berichtgeving van de Limburger of MVV tv afwachten.

Tijd voor maken pagina: 0.299 seconden