Willem II - MVV

18 okt 2013 16:07
minckeleers
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Willem II - MVV #16
Klopt Anna d..... 2 jaar geleden was alles keurig geregeld. (klein misverstand erbuiten gelaten maar ok)

Alleen dit jaar nam ik contact op met mvv (kantoor) en kreeg de geweldige mededeling dat ik maar op tijd in maastricht moest zijn om mee te kunnen gaan....


echter wil ik niemand hier schenden die zich inzet om uitwedstrijden en dergelijke te organiseren....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 17:39
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Willem II - MVV #17

Boschpoort schreef :

minckeleers schreef : Wederom een onzinnige buscombi !! Dit betekent dus dat ik als mvv supporter maar in Tilburg woon niet naar de wedstrijd kan.

of ik moet eens tussen "de tegenstander" gaan staan!!

KNVB / MVV / Supportersclub geer zeet weer bedaank!!!


Die laatste opmerking is nog onzinniger dan de hele buscombi.
Een dergelijke verplichting wordt opgelegd door de veiligheidsdriehoek van de ontvangende stad. Daar staan de KNVB en MVV buiten. Om de supportersclub hierin te betrekken is ronduit beledigend voor al de vrijwilligers die maandelijks vele, vele uren in de club steken om te proberen ervoor te zorgen dat ook zeikerdjes zoals jij naar uitwedstrijden kunnen.


Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 okt 2013 18:15
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Willem II - MVV #18
Ik vind juist dat ze het goed doen de supportersclub.
Tot nu toe geen problemen met ze gehad en mocht er iets zijn kun je altijd bij iemand terecht die tijd maakt om te luisteren naar je.

Alleen minckeleers jij bent gaan bellen naar MVV info balie daar zeggen ze soms wel idiote dingen dit is niet de eerste keer maar ook zeker niet de laatste keer.
Neem gewoon contact op met supportersclub en het zal zeker in orde komen.


En over de wedstrijd ik zal er waarschijnlijk gewoon bij zijn en we gaan met de volle buit naar huis toe!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 okt 2013 18:03
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Willem II - MVV #19
minckeleers

Als het niet lukt om iets met de sc te regelen , moet je anders even een poging doen om met de veiligheidscoordinator van willem 2 iets te regelen. dit is via vrienden van mij ook vaker gelukt bij andere clubs.
Telefoon: +31 (0)13 549 05 90 < Het nummer van willem 2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2013 13:23
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Willem II - MVV #20
Punte kinne v'r in Tilburg wel vergete, sjeidsrechter vaan deens is naomelek de altied Kwalitatief Utermaote Teleurstèllend fluitende Jochem Kamphuis...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2013 18:34 24 okt 2013 18:37 door tuutsje.
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Willem II - MVV #21


Ruijs: liever nu naar Willem II dan naar FC Oss


In een week waarin MVV geconfronteerd wordt met alarmerende berichten over de financiële situatie, hoopt Tini Ruijs dat zijn spelers de focus zoveel mogelijk op de wedstrijden blijven houden.

Maastricht
Van onze verslaggever


Volgens de coach komt het duel vrijdagavond bij titelkandidaat Willem II nu op het goede moment. ,,Als je in deze situatie naar FC Oss moet om daar voor 600 toeschouwers te gaan spelen, dan lijkt alles neerslachtig. In Tilburg spelen we in een prachtige ambiance, voor 10.000 mensen. Als je als speler daarvoor niet gemotiveerd bent, kun je beter putjesschepper worden.”


We zijn zeker niet kansloos, ik hoop op een gelijkspel maar stiekem meer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 okt 2013 18:52
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Willem II - MVV #22
MVV gaat niet alleen verdedigen bij Willem II

MVV Maastricht werkt met vertrouwen naar de wedstrijd tegen Willem II toe.

Het duel wordt vrijdagavond vanaf 20:00 uur in Tilburg gespeeld.

Trainer Tini Ruijs is vooral erg tevreden over zijn verdediging. Toch wil Ruijs aanvallend voetbal zien. ''Verdedigend zijn we erg sterk, maar dat wil niet zeggen dat dat we daar alleen gaan verdedigen.''

Ruud Boymans
Aanvoerder Tom van Hyfte gaat uit van de eigen kracht van MVV, ook bij het afstoppen van de clubtopscorer van Willem II, Ruud Boymans. De spits uit Born heeft al 11 keer gescoord.

''We gaan onze eigen organisatie neerzetten en weten dat we altijd moeten opletten.'' De Maastrichtenaren staan momenteel achtste in de competitie. Met een overwinnig in Tilburg sluiten ze aan bij de top van de Jupiler League.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 06:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Willem II - MVV #23
FOCUS ‘Goede afleiding financiële sores’

MAASTRICHT – In een week waarin MVV geconfronteerd wordt met alarmerende berichten over de financiële situatie, hoopt Tini Ruijs dat zijn spelers de focus zoveel mogelijk op de wedstrijden blijven houden.

Volgens de coach komt het duel bij titelkandidaat Willem II vanavond op het goede moment. „Als je in deze situatie naar FC Oss moet om daar voor zeshonderd toeschouwers te gaan spelen, dan lijkt alles neerslachtig. In Tilburg spelen we in een prachtige ambiance, voor tienduizend mensen. Als je als speler daarvoor niet gemotiveerd bent, kun je beter putjesschepper worden.”

De voorbereiding op de wedstrijd verliep bepaald niet ideaal.

Niet alleen de financiële problemen, maar ook de weersomslag zorgden voor een matte stemming op Klein Geusselt. De training gisterochtend was volgens Ruijs ‘niet al te best’. „Het veranderende weer speelt ons parten. De nodige spelers hebben last van een keelvirus, ik zelf ook. Maar goed, dat zegt allemaal niets. Soms train je slecht en speel je een geweldige wedstrijd.”

MVV speelt tegen Willem II in dezelfde opstelling als tegen Sparta.

Alleen op de bank zijn er enkele mutaties. Zo ontbreekt Mark Veldmate (ijsbeentje) en is Michael la Rosa een twijfelgeval. Jeugdspeler Mitchell de Jong is aan de selectie toegevoegd.

Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Secerovic, Smeets, Van Hyfte, Sema, Braken, Maria.

Limburger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 08:40
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Willem II - MVV #24
Is er vanavond nog ergens een stream waar je de wedstrijd kunt kijken? Gewoon op Fromsports of een andere site?

Ik ben niet in de gelegenheid om mee te gaan, heb geen Fox, en € 12 voor een kijkcode is vind ik ook wat te veel van het goede (bij Erelive vorig seizoen waren ze maar € 7, dus bijna een belachelijke verdubbeling van de prijs), dus dan maar een streampje...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 09:12
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Willem II - MVV #25
Die eerste link zal MVV moeten zijn ipv van Venlo natuurlijk.

livetv.ru/en/eventinfo/197529_willem_ii_venlo/
firstrownow.eu/watch/216530/1/watch-will...-mvv-maastricht.html
firstrownow.eu/watch/216530/2/watch-will...-mvv-maastricht.html

Of je gaat naar het stadion? ;)

Hopelijk een mooie stunt daar, zijn toch de underdog. Altijd leuk daar zo ingeklemd tussen die 2 thuisvakken in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 10:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
Onderwerp Auteur
Willem II - MVV #26

Mappie schreef : Is er vanavond nog ergens een stream waar je de wedstrijd kunt kijken? Gewoon op Fromsports of een andere site?

Ik ben niet in de gelegenheid om mee te gaan, heb geen Fox, en € 12 voor een kijkcode is vind ik ook wat te veel van het goede (bij Erelive vorig seizoen waren ze maar € 7, dus bijna een belachelijke verdubbeling van de prijs), dus dan maar een streampje...

Puur een idee, en niet alleen voor jou maar ook voor anderen, is het niet iets dat je dan 7 euro naar Veer zien MVV overmaakt? Dat zou je vorig jaar betaald hebben voor die wedstrijd, nu bespaar je je dat, en MVV kan het hard gebruiken! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 12:55
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Willem II - MVV #27

Jacques schreef :

Mappie schreef : Is er vanavond nog ergens een stream waar je de wedstrijd kunt kijken? Gewoon op Fromsports of een andere site?

Ik ben niet in de gelegenheid om mee te gaan, heb geen Fox, en € 12 voor een kijkcode is vind ik ook wat te veel van het goede (bij Erelive vorig seizoen waren ze maar € 7, dus bijna een belachelijke verdubbeling van de prijs), dus dan maar een streampje...

Puur een idee, en niet alleen voor jou maar ook voor anderen, is het niet iets dat je dan 7 euro naar Veer zien MVV overmaakt? Dat zou je vorig jaar betaald hebben voor die wedstrijd, nu bespaar je je dat, en MVV kan het hard gebruiken! :thumbsup:


Ook al doneer ik sowieso al 10 euro per maand aan VZM, als ik die keuze had gehad die jij nu voorstelt, dan had ik dat zeker gedaan. :thumbsup:

En Anna, bedaank voor de streampjes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 13:00 25 okt 2013 13:01 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Willem II - MVV #28
Ik heb toch maar een maand abonnement op Fox genomen. Kan ik hopelijk ook nog Roda 2 keer zien verliezen tegen PSV in 1 week ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 13:14
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Willem II - MVV #29

Mappie schreef : Is er vanavond nog ergens een stream waar je de wedstrijd kunt kijken? Gewoon op Fromsports of een andere site?

Ik ben niet in de gelegenheid om mee te gaan, heb geen Fox, en € 12 voor een kijkcode is vind ik ook wat te veel van het goede (bij Erelive vorig seizoen waren ze maar € 7, dus bijna een belachelijke verdubbeling van de prijs), dus dan maar een streampje...


Je kan weer een proef abonement pakken voor 5
euro per maand (en dat voor 2 maanden)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2013 13:23 25 okt 2013 13:25 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Willem II - MVV #30

tuutsje schreef :



!


Fijn om te zien hoe (goed) Nick weer in z'n vel zit, vooral na het kleine dipje toen hij vorig seizoen op de bank belande en geen kans kreeg om zich terug in het elftal te vechten.
Het ingetogen "merci" als je hem succes wenste (op de donderdag na de training) voor de komende wedstrijd, heeft gelukkig plaatsgemaakt voor een brede glimlach !
Net zoals Sven had hij gewoon tijd EN vertrouwen nodig om weer daar te komen,
waar hij ( es Mestreechse Jong) thuishoort...in 't IERSTE
en waar wij ( tenminste ik) hem en ook Sven graag zien ! :thumbsup:

1:2 weurt 't venaovond !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.427 seconden