Willem II - MVV
- damske
-
- Elite Member
-
Re: Willem II - MVV
25 Oct 2013 22:38Verdediging stond weer goed met een sterke Nick Kuipers :thumbsup:
Wedstrijd snel vergeten
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
25 Oct 2013 22:47 - 25 Oct 2013 22:481. Sparta 12 wedstrijden 11 tegendoelpunten
2 + 3. Willem II en MVV 14 wedstrijden 13 tegendoelpunten
Verdediging is niet het probleem staat momenteel goed.
Minst productieve voorhoede Jupiler League.
1. FC Oss 14 wedstrijden 9 doelpunten
2. FC Den Bosch 13 wedstrijden 14 doelpunten
3. MVV 14 wedstrijden slechts 15 doelpunten.
4. Jong FC Twente 13 wedstrijden 16 doelpunten.
Voorhoede van MVV is echter de 3de minst productieve voorhoede van de Jupiler League
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
25 Oct 2013 23:10 - 25 Oct 2013 23:11En ja het spel van usMVVke in deze uitwedstrijd was defensief. Compact spelen noemen ze dat. Veel mensen achter de bal en hopen op een counter. En usMVVke heeft een degelijke verdeding met een bijbehorend middeveld en dan werkt het ook. Helaas is er qua aanvalskracht, creativiteit, snelheid en killersinstinct te weinig aanwezig om meer te verwachten.
Maar deze speelstijl is niet iets nieuws. Zo wordt compleet elke uitwedstrijd gespeeld, niet alleen onder Tiny, ook onder Maaskant, Chappa en Trost. En zo spelen ook veel ploegen in de Geusselt.
Hopelijk krijgen we wel met attractief voetbal de drie punten tegen Oss, nadat we gestunt hebben in de beker :woohoo:
- Danny 72
-
- Premium Member
-
25 Oct 2013 23:42Steeds op de eigen helft terug zakken en hopen op een counter zelfs thuis spelen we zo, wordt er niet goed van.
Thuis wil ik een aanvallend mvv zien ook al verliezen we dan, maar dit is niet meer leuk voor naar te kijken.
Vind je het gek dat je niemand meer het stadion in krijgt, ik ga ook eens denken of ik volgend jaar nog eens een seizoenskaart pak.
Mvv betekent tegenwoordig , (miestal verdedigen veer)
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 02:18Nou, doei, en veel plezier :daag:Danny 72 wrote: ik ga ook eens denken of ik volgend jaar nog eens een seizoenskaart pak.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 06:53Ik heb het al eens eerder geschreven; Uit wedstrijden zakelijk afhandelen, thuis vol passie en volle strijd er tegenaan! Dat gebeurt nu wel.
- serke
-
- Elite Member
-
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 08:10
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 09:52Gezien het budget en de week waarin MVV heeft moeten werken met het financiële gezeik, ben ik tevreden
Weer de nul en weer niet verloren.....toch knap !!!
- wsly
-
- Elite Member
-
26 Oct 2013 10:56Doei. :daag: :daag: :daag: :daag: :daag: :daag: :daag: :daag: :daag: :daag:Danny 72 wrote: Vind je het gek dat je niemand meer het stadion in krijgt, ik ga ook eens denken of ik volgend jaar nog eens een seizoenskaart pak.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 12:38MVV speelde de eerste 15-20 minuten goed, maar aanvallend wou niks lukken. Maria onzichtbaar, te makkelijk van de bal gezet, Sema niet gezien, Braken was redelijk in het begin, maar zakte later ook weg. Achterin en op het middenveld stond het goed. Kuipers was weer beresterk, Castro keepte goed. Opsitalieri speelde ook weer een sterke partij. Secerovic speelt ook iedere week weer beter. Hij verricht toch veel werk op het middenveld. Straks met Rutjes weer erbij staat er een uitstekend middenveld. Ik moet ook eerlijk zeggen dat Smeets een goede wedstrijd speelde. Hij zag goede openingen en gaf uitstekende ballen naar de vleugelspelers.
Achteraf zeer blij met een punt en wederom de 0 gehouden.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 12:38Nick ga zo door, het wordt nog een ontzettende klus voor Knops om weer terug in de basis te komen als jij zo blijft spelen!Tenslotte vond ik nr 2 van mvv erg sterk spelen.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 13:01Leuke generale voor tegen Den Haag dinsdag. Positief is dat je als je vaak de 0 houdt aan één treffer genoeg hebt om de wedstrijd te beslissen. Zorgelijk was het feit dat Sema steeds verder terugvalt in zijn spel en ook Maria niet in het spel voorkomt. Invaller Schreurs heb ik nog helemaal niets goed zien doen helaas. Ook nog een domme gele kaart gepakt voor protesteren bij scheidsrechter Ramphuis die me ditmaal zeer meeviel. Wellicht dat dit meer een uitfluiter is in dit geval. Enfin voorin was Braken in mijn ogen weer de beste. Het is wachten op het moment dat Schreurs weer helemaal fit is. Anders moeten we ons er bij neerleggen dat we niet al te productief zullen zijn. Dan maar op de verdediging hameren en met een klein verschil winnen.
Leuke sfeer in het uitvak meegemaakt. Op het laatst nog leuk over en weer provoceren tussen thuis en uitfans. Begon toen onze spelers vanaf de Kingside met bekertjes bier werden bekogeld. Hierna kon met name Boymans die de hele wedstrijd alleen maar aan het irriteren was en zelfs niets goed heeft gedaan bukken voor een zelfde behandeling. In tegenstelling tot hier kennen ze geen financiële problemen in Tilburg. De 2 euro munten rinkelden rijkelijk het uitvak in. Mooi om die verbaasde gezichten te zien toen 'Alle Duitsers zijn homo's' werd ingezet en vrolijk werd meegezongen vanuit Maastrichtse kant. Toen het uitvak ook nog begon te springen dat ze geen mof zijn was de verbijstering compleet. Blijkbaar ontbreekt het in Brabant aan de nodige topografische kennis. Mooie avond gehad enkel jammer dat je zolang vastgehouden wordt net zoals 2 jaar geleden het geval was.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
26 Oct 2013 13:18Voorin Maria niet gezien en Sema niet gezien je had ze allebei eerder moeten wisselen in mijn ogen allebei.
Had in deze wedstrijd in de tweede helft toch Veldmate nog graag willen zien spelen. (Met hoofd sterk en heeft toch een stevige lichaam wat Maria niet had en hij werd hele tijd van de bal weggezet net zoals Sema)
Maar ook snap ik de voorzetten dan niet als je al na half uur spelen weet dat als je hoge ballen voorzet dat wij die voorin gewoon niet krijgen zet ze dan eens laag voor want dan kan het misschien wel gevaarlijk worden!
Eerste helft ging redelijk tot goed maar tweede helft kwam er toch veel druk op de verdediging en af en toe leek het ook paniekerig.
We komen zeker een paar keer goed weg maar dat was echt ook alleen uit standaardsituaties want zo had Willem2 ook niet veel kansen dus toch ook weer een compliment.
- Huib
-
- Premium Member
-
26 Oct 2013 16:45Niet good: waore de spitse.