Willem II - MVV
25 okt 2013 22:38
Niet 1 kans gehad , maar wel 1 punt
.
Verdediging stond weer goed met een sterke Nick Kuipers
Wedstrijd snel vergeten
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
25 okt 2013 22:47
25 okt 2013 22:48 door Sandro.
Sterkste verdediging Jupiler League.
1. Sparta 12 wedstrijden 11 tegendoelpunten
2 + 3. Willem II en MVV 14 wedstrijden 13 tegendoelpunten
Verdediging is niet het probleem staat momenteel goed.
Minst productieve voorhoede Jupiler League.
1. FC Oss 14 wedstrijden 9 doelpunten
2. FC Den Bosch 13 wedstrijden 14 doelpunten
3. MVV 14 wedstrijden slechts 15 doelpunten.
4. Jong FC Twente 13 wedstrijden 16 doelpunten.
Voorhoede van MVV is echter de 3de minst productieve voorhoede van de Jupiler League
25 okt 2013 23:10
25 okt 2013 23:11 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Tevreden met het punt. Vooraf ervoor getekend en ja met een man meer hoop je ook op meer.
En ja het spel van usMVVke in deze uitwedstrijd was defensief. Compact spelen noemen ze dat. Veel mensen achter de bal en hopen op een counter. En usMVVke heeft een degelijke verdeding met een bijbehorend middeveld en dan werkt het ook. Helaas is er qua aanvalskracht, creativiteit, snelheid en killersinstinct te weinig aanwezig om meer te verwachten.
Maar deze speelstijl is niet iets nieuws. Zo wordt compleet elke uitwedstrijd gespeeld, niet alleen onder Tiny, ook onder Maaskant, Chappa en Trost. En zo spelen ook veel ploegen in de Geusselt.
Hopelijk krijgen we wel met attractief voetbal de drie punten tegen Oss, nadat we gestunt hebben in de beker
25 okt 2013 23:42
Wekelijks lees en hoor ik ruijs zeggen we gaan iedere wedstrijd voor de overwinning, en wekelijks zie ik precies het tegenovergestelde.
Steeds op de eigen helft terug zakken en hopen op een counter zelfs thuis spelen we zo, wordt er niet goed van.
Thuis wil ik een aanvallend mvv zien ook al verliezen we dan, maar dit is niet meer leuk voor naar te kijken.
Vind je het gek dat je niemand meer het stadion in krijgt, ik ga ook eens denken of ik volgend jaar nog eens een seizoenskaart pak.
Mvv betekent tegenwoordig , (miestal verdedigen veer)
26 okt 2013 02:18
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Danny 72 schreef : ik ga ook eens denken of ik volgend jaar nog eens een seizoenskaart pak.
Nou, doei, en veel plezier
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, serke
26 okt 2013 06:53
gaston satijn
Platinum Boarder
Op zich niet slecht gedaan, beetje geluk in de laatste minuut gehad...maar dat verdienden we wel na de wedstrijd tegen sparta.
Ik heb het al eens eerder geschreven; Uit wedstrijden zakelijk afhandelen, thuis vol passie en volle strijd er tegenaan! Dat gebeurt nu wel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
26 okt 2013 07:58
26 okt 2013 08:10
Oooooooh Danny, meen je dat nu echt, kom je volgend seizoen niet meer, dat zou ik echt jammer vinden...........Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Danny Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
26 okt 2013 09:52
Napoleon
Platinum Boarder
Gewoon goed resultaat.....MVV wint nooit in W2
Gezien het budget en de week waarin MVV heeft moeten werken met het financiële gezeik, ben ik tevreden
Weer de nul en weer niet verloren.....toch knap !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458
26 okt 2013 10:56
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73
26 okt 2013 12:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Uit 3 lastige wedstrijden (Den Bosch uit, Sparta thuis en Willem II uit) toch mooi 5 punten en maar 1! doelpunt tegen. Daar zou ik vooraf zeker voor getekend hebben.
MVV speelde de eerste 15-20 minuten goed, maar aanvallend wou niks lukken. Maria onzichtbaar, te makkelijk van de bal gezet, Sema niet gezien, Braken was redelijk in het begin, maar zakte later ook weg. Achterin en op het middenveld stond het goed. Kuipers was weer beresterk, Castro keepte goed. Opsitalieri speelde ook weer een sterke partij. Secerovic speelt ook iedere week weer beter. Hij verricht toch veel werk op het middenveld. Straks met Rutjes weer erbij staat er een uitstekend middenveld. Ik moet ook eerlijk zeggen dat Smeets een goede wedstrijd speelde. Hij zag goede openingen en gaf uitstekende ballen naar de vleugelspelers.
Achteraf zeer blij met een punt en wederom de 0 gehouden.
26 okt 2013 12:38
En ook bij Willem 2 valt het op dat Nick erg sterk is aan het spelen.
Tenslotte vond ik nr 2 van mvv erg sterk spelen.
Nick ga zo door, het wordt nog een ontzettende klus voor Knops om weer terug in de basis te komen als jij zo blijft spelen!
26 okt 2013 13:01
Vooraf natuurlijk voor een punt getekend tegen de in mijn ogen titelkandidaat nummer 1. Nu heb ik toch wel een kleine bittere nasmaak na die rode kaart had ik gehoopt dat we namelijk de volle buit konden meenemen naar Maastricht. Dat was me een grote boost op zowel de reguliere ranglijst en de kans om de periode te pakken (waar blijkbaar ook nog dit jaar een redelijk geldbedrag aan gekoppeld is). Uiteindelijk moeten we het doen met een kans van Van Hyfte die de bovenkant van het doelnet toucheert, maar dit was eigenlijk te weinig gezien de man meer situatie. Verdedigend zit het allemaal goed en dan wil ik ook Kuipers eruit lichten. Wat een Maastrichtse tank hebben we achterin, sjiek! Uiteraard komen we zeer goed weg en heeft Castro een engeltje op de lat in de laatste minuut en dan die rebound, ik telde hem persoonlijk al. De term anti voetbal gaat me te ver. De spelers hebben niet constant op de grond gelegen en dat soort onsportieve fratsen.
Leuke generale voor tegen Den Haag dinsdag. Positief is dat je als je vaak de 0 houdt aan één treffer genoeg hebt om de wedstrijd te beslissen. Zorgelijk was het feit dat Sema steeds verder terugvalt in zijn spel en ook Maria niet in het spel voorkomt. Invaller Schreurs heb ik nog helemaal niets goed zien doen helaas. Ook nog een domme gele kaart gepakt voor protesteren bij scheidsrechter Ramphuis die me ditmaal zeer meeviel. Wellicht dat dit meer een uitfluiter is in dit geval. Enfin voorin was Braken in mijn ogen weer de beste. Het is wachten op het moment dat Schreurs weer helemaal fit is. Anders moeten we ons er bij neerleggen dat we niet al te productief zullen zijn. Dan maar op de verdediging hameren en met een klein verschil winnen.
Leuke sfeer in het uitvak meegemaakt. Op het laatst nog leuk over en weer provoceren tussen thuis en uitfans. Begon toen onze spelers vanaf de Kingside met bekertjes bier werden bekogeld. Hierna kon met name Boymans die de hele wedstrijd alleen maar aan het irriteren was en zelfs niets goed heeft gedaan bukken voor een zelfde behandeling. In tegenstelling tot hier kennen ze geen financiële problemen in Tilburg. De 2 euro munten rinkelden rijkelijk het uitvak in. Mooi om die verbaasde gezichten te zien toen 'Alle Duitsers zijn homo's' werd ingezet en vrolijk werd meegezongen vanuit Maastrichtse kant. Toen het uitvak ook nog begon te springen dat ze geen mof zijn was de verbijstering compleet. Blijkbaar ontbreekt het in Brabant aan de nodige topografische kennis. Mooie avond gehad enkel jammer dat je zolang vastgehouden wordt net zoals 2 jaar geleden het geval was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, oandegengg
26 okt 2013 13:18
mvv4ever
Platinum Boarder
Moeilijke uitwedstrijd en ik ben tevreden met een punt zeker na het spel van gister.
Voorin Maria niet gezien en Sema niet gezien je had ze allebei eerder moeten wisselen in mijn ogen allebei.
Had in deze wedstrijd in de tweede helft toch Veldmate nog graag willen zien spelen. (Met hoofd sterk en heeft toch een stevige lichaam wat Maria niet had en hij werd hele tijd van de bal weggezet net zoals Sema)
Maar ook snap ik de voorzetten dan niet als je al na half uur spelen weet dat als je hoge ballen voorzet dat wij die voorin gewoon niet krijgen zet ze dan eens laag voor want dan kan het misschien wel gevaarlijk worden!
Eerste helft ging redelijk tot goed maar tweede helft kwam er toch veel druk op de verdediging en af en toe leek het ook paniekerig.
We komen zeker een paar keer goed weg maar dat was echt ook alleen uit standaardsituaties want zo had Willem2 ook niet veel kansen dus toch ook weer een compliment.
26 okt 2013 16:45
Sjiek waor: tot de organisatie klopde, de combinaties in de ierste helf, 't speul van Nick, Brian, George, Videl,.... De sfeer in 't stadion en tot die vaan us toch te huure waore ondanks de orkaan van Willem II.
Niet good: waore de spitse.
Tijd voor maken pagina: 0.558 seconden