MVV Maastricht - FC Oss

02 nov 2013 00:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #46
Sorry maar als ik het verschil zie kwa beleving tussen vanavond en afgelopen dinsdag :thumbsdown: . Hier verlies je de kans op een periode titel ( en een behoorlijke bonus ) Ik ben hier behoorlijk ziek van .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 00:41 02 nov 2013 00:46 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #47
Teleurstelling...maar het is zoals Mestreech72 zegt...
Alleen is het bij mij iets meer dan 40 jaar zo...
Wennen doet het echter nooit...

Gifbekertje leegdrinken....nou ja...is al gebeurd...snel vergeten en op na de volgende wedstrijd.

De jongens weten zelf wel dat ze dinsdag top presteerden en deze wedstrijd totaal niet.
Het zij zo...ook al heb ik 't er nog steeds wat moeilijk mee.

Aan de andere kant, als we eerlijk zijn, hebben we niet een elftal dat maar blijft presteren en blijft winnen en moest er wel aan die zegereeks en einde komen. Soit zow Rtoeibaank zegke ;)

Liever tegen deze tegenstander die nog iets probeerde, dan menig tegenstander van zgn "beter" nivo die hier de boel echt komt verzieken.

Tja en de handsballen...shit happens en vooral bij dit soort wedstrijden waarbij alles tegen zit, zul je dit net zien...

Was de gelijkmaker 15 minuten voor tijd gevallen en had een kolkende Geusselt dan weer achter us MVV-ke gestaan en een flutgoal in de 93ste minuut ons de overwinning bezorgd, dan waren we toch alles vergeten en met hoerastemming het weekend in gegaan. Zo zijn we ook weer...

Het leven van een MVV supporter is geen pretje, maar dat maakt me geen - beep- uit !
Zo vaak gezegd.. noets mie...maar toch zit ik er steeds weer. Is maar goed zo.
Wouldn't have it any other way ! Red & White till the day I die! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 01:13
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #48
Mvv zat er gewoon conditioneel nog doorheen (3 dagen rust was te weinig in deze engelse week).
Tiny had moeten beginnen met de spelers waarmee hij is opgehouden (Rutjes moet je sowieso altijd opstellen). En zelfs Stankov had hij mee moeten laten doen. De wedstrijd tegen Ado heeft te veel kracht gekost; dat beetje extra was er niet meer vandaag.
La Rosa moet naar voren lopen en niet Opspitaleiri opzoeken als die de bal heeft (hij biet zich verkeerd aan). De laatste 10 minuten waren echt armzalig. Er werd niet meer over de flanken gespeeld (een voorzet moet altijd van de flanken komen; dat is veruit het gevaarlijkste, zelfs vanaf de achterlijn en dan een scherp aangesneden bal. en zeker niet vanuit de verdediging. En alle mvv-ers stonden zowat voor de goal, was werkelijk lachwekkend om dit amateuristische gedrag te zien.

In de na-competitie krijgt mvv 6 wedstrijden in 3 weken. Dan moet je een brede selectie hebben, en spelers wisselen anders red je het conditioneel niet. Wordt dus tijd om ook Gilles snel in te passen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 08:32 02 nov 2013 08:33 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #49
Inderdaad een zeer slechte wedstrijd van onze jongens, zowiezo met de euforie van enkele dagen eerder nog in ons geheugen. Dit zal wel weer even duren deze teleurstelling weg te poetsen. Proberen dit snel te vergeten en weer terug naar de orde van de dag. Volgende week jong psv uit en daarna volendam thuis maar winnen. Alleen jammr dat je de aansluiting nu volledig gaat missen in de stand !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 10:55
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #50
Dinsdag entree 5 euro, je krijgt een super wedstrijd te zien, of je die nu verloren of gewonnen had. Er was voetbal en passie en strijd.
Vrijdag, entree minimaal 2x zo duur en wat krijg je een wedstrijd die 10 x slechter is, geen passie, geen strijd, en ook geen echt voetbal.

Rara hoezo verliest mvv bezoekers aantallen.

Ik ben zwaar teleurgesteld, dat er verschil zit tussen de wedstrijden oké dat kan, maar nu was het alsof ik naar een paar jongens zat te kijken die toevallig op het veld stonden en een bal vonden. BAH BAH wat was dit slecht.
Als je zo blijft spelen heb je in de winter 1200 man in de Geuselt zitten.
Als je zo speelt verlies je niet alleen van cuijk maar ook van een vrouwen team.

Sorry voor de uitspraken maar mijn weekend is al tijden niet zo dramatisch begonnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 10:59
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #51
Ik denk, zelfs na gisteravond, dat een gemotiveerd MVV Maastricht probleemloos in de top 5 van de Jupilerleague mee kan draaien. Maar dat kan alleen bij 100% inzet. In de Jupilerleague is het al jaren zo (en in de Eredivisie begint het er ook op te lijken) dat alle clubs van elkaar kunnen winnen. Als de ene club op 80-90% van zijn kunnen speelt en de andere op 100%, dan wint die andere club. Zo klein zijn de krachtverschillen.

Ik ben het met de trainer eens dat Castro en Kuipers de besten waren gisteren. Die jongens blijven wel, net als tegen ADO, voor 100% voetballen.

Wat me gisteren opviel, is de manier hoe MVV speelt in de omschakeling. Het is werkelijk onthutsend. Je ziet dan zes spelers in een rechte lijn vooruit rennen. Geen looplijnen door elkaar, gaten trekkend voor elkaar, maar alles linea recta naar voren. De enige die dan nog een beetje probeert de vleugel te houden is Michael La Rosa (al speelde die ook niet briljant, zoals het merendeel van zijn collega’s). Dat is op deze manier wel erg gemakkelijk verdedigen voor Fc Oss. Daar zou toch echt op getraind kunnen worden: hoe verwar je de tegenstander met positiewisselingen tijdens de omschakeling?

Dit is simpelweg een verdiende nederlaag. Ik vond Fc Oss op alle fronten beter gisteren. Dat er nog een slotoffensief uitgeperst werd, is op zich ook opvallend. Waarom kan dit wel na 70 minuten en niet vanaf de start? Het was nog bijna gelijk geworden ook, maar dat zou onverdiend zijn geweest en het massaal meegereisde Fc Oss-publiek ;-) tekort gedaan hebben.

Een wedstrijd om snel te vergeten? Ik hoop het van niet. De trainer kan deze wedstrijd gebruiken om zijn spelers aan te geven hoe het niet moet qua mentaliteit en voetbalvernuft. Speel je zo tegen Cuijck, dan vlieg je echt uit de KNVB-beker. Niet dat dit sportief zo’n ramp is, maar dan loop je wel een flinke winstpremie als BVO mis van de KNVB voor plaatsing voor de kwartfinales en de winstdeling van de recette tegen een topclub (of is het tegenwoordig zo ellendig gesteld met de kwaliteit van het betaald voetbal in Nederland dat je beter kan spreken van “tobclub”) in de kwartfinale. Elke euro kan MVV gebruiken momenteel. MVV mag zich, met uitzondering van de Kuper en Castro schamen voor hetgeen ze de hondstrouwe MVV-aanhang voorschotelden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 11:21
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #52
Slechte wedstrijd van MVV zijde.
Ik ben niet eens dat alleen Castro en Kuijpers echt wilde voetballen ook Opspitaleiri bleef maar rennen steeds ook voor hem een voldoende de rest niet.

Zowiezo had ik Rutjes en Stankov in de basis opstelling gedaan.
Zijn even goed als de rest dus kun je de mensen die wat pijntjes hadden ook rust geven.

Een wedstrijd om snel te vergeten voor ons als supporters maar voor Tini zowiezo nodig voor de volgende keer als we weer beker wedstrijd hebben gehad.
Zowiezo de instelling moet veranderen.

Het was echt weer een typische MVV wedstrijd waar we van de nr laats gewoon verliezen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 11:32
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Oss #53
Dit was zo'n wedstrijd die normaal met 10 graden minder en 1000 man minder gespeeld wordt, en dan heet de tegenstander Emmen.
Soms worden gewoon even 10 jaar terug gegooid....
Is zeker niet leuk en ik had er ook gruwelijk de pik in gister, maar ik weet dat dit MVV veel en veel beter, dus verwacht geen vrije val en beschouw dit als een sporadische uitglijder.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, opadiehard, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 14:37
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #54
Wat een drama. Geen inzet, geen passie. Die kwam wel na de goal van Schreurs, maar dan echt uitgespeelde kansen creëerde MVV totaal niet, FC Oss had de betere kansen. Kortom, Oss verdient gewonnen.

Ik ben het met Ruijs eens dat Castro en Kuipers de beste waren, maar ook Ospitalieri, wat minder dan de laatste weken, maar scoort toch een voldoende.
Ik snap dat Ruijs zijn basis van de laatste weken niet wilde veranderen, maar waarom deed Smeets mee? Laat ik wel zeggen dat hij tegen Sparta en Willem II goed speelde, goed de openingen zag. Maar tegen Oss, leed hij te veel balverlies en dan niet terug knokken om de bal weer te veroveren, hij toonde geen inzet, hij kreeg de bal niet bij een medespeler kunnen krijgen. En dan zit onze publiekslieveling Nathan Rutjes op de bank! Stankov had ook eventueel kunnen spelen. Ruijs had zijn hele team kunnen wisselen als dat kon, op Castro, Kuipers en Ospitalieri na.

Tegen zo'n ploeg als Oss, als het dan niet loopt, moeten toch spelers als van Hyfte (vooral hij als aanvoerder), Verdellen en Geenen, Castro, Rutjes opstaan en de ploeg op sleeptouw nemen. Dat zijn toch de ervaren krachten bij MVV.
Dan mijn complimenten aan Nick Kuipers die dat WEL probeert, maar daar nog veel te jong voor is. Ga zo door, Nick en je wordt een uitstekende centrale verdediger!

MVV heeft nog geluk gehad dat Oss op het laatste van de wedstrijd nog 2! dotten van kansen miste.

Dit is geweest en nu richten op Jong PSV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2013 18:15
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV Maastricht - FC Oss #55
Jammer we hadden leuke zaken kunnen doen pfff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.348 seconden