MVV - ADO (Den Haag)

29 okt 2013 15:07
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - ADO (Den Haag) #1
De wedstrijden tegen de club uit "die stad agter de duine" hadden in het verleden altijd wel iets...
niet alleen qua resultaat of belangen die er op het spel stonden...
maar ook voor, tijdens en erna was er altijd wel iets te melden...

Daarnaast speelden bij beide ploegen mannen met naam ( bij ons Thal ( de peer vaan..zjus "Nalke", weijer Coenen, Mares en
bij "du Haag "bijvoorbeeld Ton Thie en zeer zeker niet te vergeten een toen minder bekende Oostenrijker, die in mijn geboortejaar zijn loopbaan als trainer begon en later in R'dam grote successen kende: Ernst Happel.

Een kleine greep uit de jaren 60:

1960




1962









1965


De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 15:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - ADO (Den Haag) #2
Ook het reserve elftal dat we toen hadden, deed het goed...

1967





en passie was er ook toen bij de jeugd ( 15 - 17 jarigen toen, nu 61 - 62 jaar ) bij het MVV publiek te vinden in 1967...

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 15:17 29 okt 2013 15:18 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - ADO (Den Haag) #3
Of gedoe met/ ontevredenheid over "de scheids" in 1968...







een gelijkspel in 1969













Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 15:21
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - ADO (Den Haag) #4
en last but not least weer gedoe met een scheid in 1971...








Haloween of niet binnekort...vol verwachting klopt ons hart...! :thumbsup:

Come on you Red & Whites!
Kom op Geer Roedwitte!
Allons les Rouges et Blancs !
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 15:39 29 okt 2013 15:51 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - ADO (Den Haag) #5
ooit ( moet ergens in de jaren 80 of begin 90 geweest zijn) speelden we vriendschappelijk tegen die gasten uit Den Haag.
Het was in de tijd toen het niet goed met dat cluppie uit de residentie ging ( sportief en financieel gezien),
maar toch waren er een drietal echte supporters uit de hoofdstad naar Maastricht afgereisd. :thumbsup:
Die (uit veiligheidsoverwegingen) op de hoofdtribune plaats namen, maar we ( ik en een paar maten van mij) hebben ze toen overgehaald en uitgenodigd om bij ons ( oud Angelsiders) te komen staan en hebben er een leuke tijd gehad.
OK, eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat us MVV-ke met 2 of 3:1 won.
Een leuke ervaring die wat later toen het in het echie tegen elkaar ging wat te niet werd gedaan toen een vijftal Hagenezen,
die tijdens de competitie wedstrijd op de Boschpoort wat heibel wilden veroorzaken.
Maar toch waren deze 3 gasten toffe gasten en echte supporters : in moeilijke tijden voor je cluppie met z'n drieën mee uitgaan naar een oefenwedstrijd dwingt respect af!

Venaovond: 2:1 wie iech al zag...

en dan wul iech d'n euverwiiningk daan aon "us Marke" ( Marianne) opdraage :thumbsup:

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 23:45
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #6
Prachtig met passie gespeeld MVV!

En Erik Meijer is een vieze, vuile hoerenzoon commentator. Hield hem tot nu toe altijd de hand boven het hoofd met zijn genante analyses, maar nu heb ik t echt gehad met deze hoer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2013 23:49
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #7
Even uitleg over Hill zijn standpunt: Erik Meijer heeft net tijdens de analyse op Fucksports aangegeven dat het limburgse voetbal geen bestaansrecht heeft op deze manier en dat er dus één gezamenlijk club moet komen. Het FC Limburg gezeik dus
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 00:10
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #8
Ik vind dat hij zelf geen bestaansrecht heeft!!! :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 07:03 30 okt 2013 07:04 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #9
Gister genoten en een heel goed MVV gezien. Ook de sfeer in het stadion was top. Je ziet wel als ado versneld op het eind dat we het even wat moeilijk krijgen maar dat is toch het verschil tussen de ere en 1e divisie. Het had in de 50e minuut al al 3 of 4-0 kunnen staan. Vooral de eerste helft een zeer goed combinerend MVV gezien, we beginnen nu toch echt de vruchten van de trainingen te plukken. Verder weer een zeer sterke Nick Kuipers gezien, hier gaan we nog veel plezier aan beleven.
Deze avond was echt een goede reclame voor us MVV, en hoop dan ook dat we vanaf nu dat stadion weer net zo goed gevuld krijgen als gister. Denk dat veel mensen die gister voor de eerste keer kwamen of misschien maar af en toe, gister gezien en en gevoeld hebben dat een avondje Geusselt zeker een aanrader kan zijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 08:43
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #10

Hill28 schreef : Prachtig met passie gespeeld MVV!

En Erik Meijer is een vieze, vuile hoerenzoon commentator. Hield hem tot nu toe altijd de hand boven het hoofd met zijn genante analyses, maar nu heb ik t echt gehad met deze hoer.



Heb die hele Meijer nooit gemogen, een zelf ingenomen kwal.... vind zich zelf zo geweldig
ik zou zeggen er hebben er bij MVV voor minder een stadion verbod gekregen ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 09:06
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #11
Gisteren een heerlijk, ouderwets avondje MVV gehad: strijd, passie, sfeer, spanning, ontlading en vreugde.
Den Haag heeft een ordinair schopploegje dat absoluut niet overloopt van het talent. Je zag goed dat ze zich kapot aan het ergeren waren. Mooi! Dat hielp ons alleen maar. Tot volgend jaar :P (en nee, wij promoveren niet...)

MVV speelde goed. Leuke combinaties, 110% geconcentreerd, volle inzet en passioneel. Precies zoals ik het graag zie. Iedereen verdient een dikke voldoende!
Een heel groot compliment voor trainers en spelers!

Nu hopen op een gunstige loting.

(als Erik Meijer dit daadwerkelijk gezegd heeft, dan moet ie per direct van het hele Maastricht United project worden afgehaald! Schandalige opmerking. Mes in de rug van MVV...)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 09:17
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 65
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #12
Mvv heeft gisteren 100% aan klantenbinding gedaan! TOP!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 09:25
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #13

H.29 schreef : Even uitleg over Hill zijn standpunt: Erik Meijer heeft net tijdens de analyse op Fucksports aangegeven dat het limburgse voetbal geen bestaansrecht heeft op deze manier en dat er dus één gezamenlijk club moet komen. Het FC Limburg gezeik dus


Is dat diezelfde Meijer die mee geholpen heeft om die club uit Aken failliet te laten gaan ????? Dat ie maar een FC Limburg opzet met Sittard, Kerkrade en VVV

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:31 30 okt 2013 11:32 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #14
Meijer zei letterlijk dat het tijd wordt dat er één fatsoenlijke club komt in Limburg en dat 'al die clubjes in Limburg niet levensvatbaar zijn' en dat vlak na deze prachtige overwinning. Stadionverbod lijkt mij inderdaad op zn plaats. En dan te bedenken dat ik groot respect had voor deze man, vanwege zijn prestaties als nummer 11 van MVV.

Wat betreft de wedstrijd, vond ik het hele elftal behalve Smeets en Maria, uitstekend en met passie spelen. Die passie geldt overigens wel voor Smeets. Een prachtige sfeer en ik heb een hoop oude bekenden gezien in de Geusselt. Dat bewijst dat een normale toegangsprijs en eredivisietegenstanders wel degelijk helpen.

Ik las in de Limburger dat MVV nu 30.000 euro ontvangt voor het bereiken van de volgende ronde. Mochten we een leuke tegenstander loten, dan neem ik aan dat daar nog 50% van de toegangsgelden (uit of thuis) bijkomt. Wie weet bekeren we ons wel uit de schulden.

Daarom is het ook belangrijk om sportief niks in te leveren, geen spelers weg laten gaan, maar de vlucht maar voren!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2013 11:54
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV - ADO (Den Haag) #15

Hill28 schreef : Ik las in de Limburger dat MVV nu 30.000 euro ontvangt voor het bereiken van de volgende ronde. Mochten we een leuke tegenstander loten, dan neem ik aan dat daar nog 50% van de toegangsgelden (uit of thuis) bijkomt


Dan mag je eigenlijk hopen op Feyenoord uit ..... als je daar 50% van de recette ontvangt doe je het leuk.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.596 seconden