MVV - ADO (Den Haag)
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
MVV - ADO (Den Haag)
29 Oct 2013 15:07niet alleen qua resultaat of belangen die er op het spel stonden...
maar ook voor, tijdens en erna was er altijd wel iets te melden...
Daarnaast speelden bij beide ploegen mannen met naam ( bij ons Thal ( de peer vaan..zjus "Nalke", weijer Coenen, Mares en
bij "du Haag "bijvoorbeeld Ton Thie en zeer zeker niet te vergeten een toen minder bekende Oostenrijker, die in mijn geboortejaar zijn loopbaan als trainer begon en later in R'dam grote successen kende: Ernst Happel.
Een kleine greep uit de jaren 60:
1960
1962
1965
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Re: MVV - ADO (Den Haag)
29 Oct 2013 15:121967
en passie was er ook toen bij de jeugd ( 15 - 17 jarigen toen, nu 61 - 62 jaar ) bij het MVV publiek te vinden in 1967...
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
29 Oct 2013 15:17 - 29 Oct 2013 15:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
29 Oct 2013 15:21Haloween of niet binnekort...vol verwachting klopt ons hart...! :thumbsup:
Come on you Red & Whites!
Kom op Geer Roedwitte!
Allons les Rouges et Blancs !
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
29 Oct 2013 15:39 - 29 Oct 2013 15:51Het was in de tijd toen het niet goed met dat cluppie uit de residentie ging ( sportief en financieel gezien),
maar toch waren er een drietal echte supporters uit de hoofdstad naar Maastricht afgereisd. :thumbsup:
Die (uit veiligheidsoverwegingen) op de hoofdtribune plaats namen, maar we ( ik en een paar maten van mij) hebben ze toen overgehaald en uitgenodigd om bij ons ( oud Angelsiders) te komen staan en hebben er een leuke tijd gehad.
OK, eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat us MVV-ke met 2 of 3:1 won.
Een leuke ervaring die wat later toen het in het echie tegen elkaar ging wat te niet werd gedaan toen een vijftal Hagenezen,
die tijdens de competitie wedstrijd op de Boschpoort wat heibel wilden veroorzaken.
Maar toch waren deze 3 gasten toffe gasten en echte supporters : in moeilijke tijden voor je cluppie met z'n drieën mee uitgaan naar een oefenwedstrijd dwingt respect af!
Venaovond: 2:1 wie iech al zag...
en dan wul iech d'n euverwiiningk daan aon "us Marke" ( Marianne) opdraage :thumbsup:
- Hill28
-
- Visitor
-
29 Oct 2013 23:45En Erik Meijer is een vieze, vuile hoerenzoon commentator. Hield hem tot nu toe altijd de hand boven het hoofd met zijn genante analyses, maar nu heb ik t echt gehad met deze hoer.
- H.29
-
- Senior Member
-
29 Oct 2013 23:49Please Log in or Create an account to join the conversation.
- αναρχος
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2013 00:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
30 Oct 2013 07:03 - 30 Oct 2013 07:04Deze avond was echt een goede reclame voor us MVV, en hoop dan ook dat we vanaf nu dat stadion weer net zo goed gevuld krijgen als gister. Denk dat veel mensen die gister voor de eerste keer kwamen of misschien maar af en toe, gister gezien en en gevoeld hebben dat een avondje Geusselt zeker een aanrader kan zijn !
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2013 08:43Hill28 wrote: Prachtig met passie gespeeld MVV!
En Erik Meijer is een vieze, vuile hoerenzoon commentator. Hield hem tot nu toe altijd de hand boven het hoofd met zijn genante analyses, maar nu heb ik t echt gehad met deze hoer.
Heb die hele Meijer nooit gemogen, een zelf ingenomen kwal.... vind zich zelf zo geweldig
ik zou zeggen er hebben er bij MVV voor minder een stadion verbod gekregen

- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
30 Oct 2013 09:06Den Haag heeft een ordinair schopploegje dat absoluut niet overloopt van het talent. Je zag goed dat ze zich kapot aan het ergeren waren. Mooi! Dat hielp ons alleen maar. Tot volgend jaar

MVV speelde goed. Leuke combinaties, 110% geconcentreerd, volle inzet en passioneel. Precies zoals ik het graag zie. Iedereen verdient een dikke voldoende!
Een heel groot compliment voor trainers en spelers!
Nu hopen op een gunstige loting.
(als Erik Meijer dit daadwerkelijk gezegd heeft, dan moet ie per direct van het hele Maastricht United project worden afgehaald! Schandalige opmerking. Mes in de rug van MVV...)
- elneik
-
- Senior Member
-
30 Oct 2013 09:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Punker73
-
- Administrator
-
30 Oct 2013 09:25H.29 wrote: Even uitleg over Hill zijn standpunt: Erik Meijer heeft net tijdens de analyse op Fucksports aangegeven dat het limburgse voetbal geen bestaansrecht heeft op deze manier en dat er dus één gezamenlijk club moet komen. Het FC Limburg gezeik dus
Is dat diezelfde Meijer die mee geholpen heeft om die club uit Aken failliet te laten gaan ????? Dat ie maar een FC Limburg opzet met Sittard, Kerkrade en VVV
I want to be a fan again!!!
- Hill28
-
- Visitor
-
30 Oct 2013 11:31 - 30 Oct 2013 11:32Wat betreft de wedstrijd, vond ik het hele elftal behalve Smeets en Maria, uitstekend en met passie spelen. Die passie geldt overigens wel voor Smeets. Een prachtige sfeer en ik heb een hoop oude bekenden gezien in de Geusselt. Dat bewijst dat een normale toegangsprijs en eredivisietegenstanders wel degelijk helpen.
Ik las in de Limburger dat MVV nu 30.000 euro ontvangt voor het bereiken van de volgende ronde. Mochten we een leuke tegenstander loten, dan neem ik aan dat daar nog 50% van de toegangsgelden (uit of thuis) bijkomt. Wie weet bekeren we ons wel uit de schulden.
Daarom is het ook belangrijk om sportief niks in te leveren, geen spelers weg laten gaan, maar de vlucht maar voren!
- Punker73
-
- Administrator
-
30 Oct 2013 11:54Hill28 wrote: Ik las in de Limburger dat MVV nu 30.000 euro ontvangt voor het bereiken van de volgende ronde. Mochten we een leuke tegenstander loten, dan neem ik aan dat daar nog 50% van de toegangsgelden (uit of thuis) bijkomt
Dan mag je eigenlijk hopen op Feyenoord uit ..... als je daar 50% van de recette ontvangt doe je het leuk.
I want to be a fan again!!!