Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013)

26 nov 2013 12:09 26 nov 2013 12:10 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #1
Worden er vrijdag weer varkentjes gewassen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 12:28
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #2

Boschpoort schreef : Worden er vrijdag weer varkentjes gewassen?


Ja en erna geslacht!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 15:04 26 nov 2013 15:04 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #3

tuutsje schreef :

Boschpoort schreef : Worden er vrijdag weer varkentjes gewassen?


Ja en erna geslacht!


Zjus !

1:2

Zie veer die neet met kinne ( of vaan de vrow niet maage :blush: ) met oetgoon weer oppe sjet aonwezig ?
LRB present !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 nov 2013 17:51
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #4
Ik present in Helmond!

Winst voor MVV hoe wat en hoeveel dat is altijd een verrassing.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 08:28
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
Onderwerp Auteur
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #5
Ik heb na onze behandeling daar al enkele seizoenen geleden besloten dat ik geen cent meer aan die club wil spenderen.
Dus ik zal er niet bij zijn maar de 25 euro die ik aan de buscombi kwijt zou zijn aan 'Red MVV' doneren. Lijkt me beter besteed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, tuutsje, Ekstertjj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2013 08:42
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #6

Boschpoort schreef : Ik heb na onze behandeling daar al enkele seizoenen geleden besloten dat ik geen cent meer aan die club wil spenderen.
Dus ik zal er niet bij zijn maar de 25 euro die ik aan de buscombi kwijt zou zijn aan 'Red MVV' doneren. Lijkt me beter besteed.


Ik ben er nog nooit geweest en zal dan jou plaats innemen voor het aanmoedigen van onze sterrendragers. Win/win situatie lijkt me. Ik denk dat het een zeer pittig duel gaat worden afgaande op de afgelopen jaren. Ik zou op unibet inzetten op minimaal 1 rode kaart. Helkond Sport doet het dit seizoen ook niet fantastisch en nu de ommekeer is ingetreden denk ik dat we met vechtvoetbal een mooie kans maken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 15:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #7
Danny Schreurs wil vertrouwen terugbetalen

Maandenlang werd in Maastricht om zijn rentree gesmeekt. Maar nu Danny Schreurs na zijn zware knieblessure al weer geruime tijd op het veld staat, blijkt dat hij nog lang niet de oude is. De aanvaller hoopt vurig dat hij vrijdagavond (20.00 uur) bij Helmond Sport weer eens een klassieke straatvoetbalactie kan maken. ,,Ik krijg veel vertrouwen van de trainer en dat heb ik ook nodig. Maar het wordt tijd dat ik dit nu eens ga terugbetalen.”

Maastricht
Van onze verslaggever

Schreurs vindt in Helmond opnieuw Mark Veldmate aan zijn zijde. Vorig seizoen een succesvol koppel, maar beide aanvallers moeten nu aantonen of die chemie weer terug is. Ook Maic Sema, met twee doelpunten tegen De Graafschap de held van vorige week, krijgt een basisplaats in de frontlinie. Dat betekent dat MVV weer met drie aanvallers zal starten en dat middenvelder Nathan Rutjes zijn plaats verliest. De Rotterdammer verliet de Geusselt na zijn wissel tegen De Graafschap al halverwege de wedstrijd, zwaar teleurgesteld. Daar heeft hij deze week zijn excuses voor gemaakt. ,,Nathan zei dat hij een black-out had”, zegt trainer Tini Ruijs. ,,Hij heeft zich daarvoor tegenover staf en spelersgroep verontschuldigd.”
Michael la Rosa is geblesseerd. Hij kreeg op de training last van zijn enkel en zit niet bij de selectie.
Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Secerovic, Van Hyfte, Smeets, Sema, Veldmate, Schreurs.

Hard tegen hard maar wij zijn harder! 2-3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 15:28
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #8
Hard tegen hard? Dan heb je toch echt Rutjes nodig in je team...

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 15:32
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #9

tuutsje schreef : Dat betekent dat MVV weer met drie aanvallers zal starten en dat middenvelder Nathan Rutjes zijn plaats verliest. De Rotterdammer verliet de Geusselt na zijn wissel tegen De Graafschap al halverwege de wedstrijd, zwaar teleurgesteld. Daar heeft hij deze week zijn excuses voor gemaakt. ,,Nathan zei dat hij een black-out had”, zegt trainer Tini Ruijs. ,,Hij heeft zich daarvoor tegenover staf en spelersgroep verontschuldigd.”


Um de ein of aander reie begin 'ch steeds miejer te vermoede tot Tini è persuunlek probleem heet mèt Nathan en tot dit niks mie te make heet mèt ''in 't belang vaan 't team'', of ''tactische wijziginge''.
In 't begin vaan 't sezoen höb 'ch op dit forum al gewaarsjouwd tot Tini probleme ging kriege mèt manne es Castro en/of Rutjes en/of Verdellen. Die laote ziech naomelek neet wegzètte es ''jungskes''. Zoe denigrerend sprik Tini naomelek altied euver de speulers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 15:33
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #10

Dixi schreef : Hard tegen hard? Dan heb je toch echt Rutjes nodig in je team...

Dixi


MVV met hernieuwde moed naar Helmond

MVV Maastricht reist na de knappe zege tegen De Graafschap met vertrouwen naar Helmond.

De laatste Maastrichtse zege tegen Helmond Sport dateert al van 2009. “Helmond uit is voor ons altijd een lastige wedstrijd”, zegt aanvoerder Tom Van Hyfte.

Helmond treedt niet op volle sterkte aan. Dat geeft Van Hyfte goede moed. “Het zal erop aankomen om 100 procent gemotiveerd te zijn. We moeten duels winnen en er voetballend proberen uit te komen.”

Serie
MVV pakte vorig weekend in eigen huis de winst tegen De Graafschap. Van Hyfte hoopt dat z'n ploeg na enkele mindere prestaties nu weer een reeks kan neerzetten. “Hopelijk geeft ons dat het goede gevoel voor de volgende wedstrijden.”

Geel gevaar
Nathan Rutjes en Adnan Secerovic staan op scherp. Als zij een gele kaart krijgen, missen ze de wedstrijd tegen Telstar

L1

Tsja ik heb de opstelling niet gemaakt....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 15:36
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #11

Dixi schreef : Hard tegen hard? Dan heb je toch echt Rutjes nodig in je team...

Dixi



Rutjes was tegen de Graafschap slechtste man van het veld (is dit al weken) en als hij echt hard speelt loopt hij tegen een rode kaart op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 15:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #12

MVVke schreef : Um de ein of aander reie begin 'ch steeds miejer te vermoede tot Tini è persuunlek probleem heet mèt Nathan en tot dit niks mie te make heet mèt ''in 't belang vaan 't team'', of ''tactische wijziginge''.
In 't begin vaan 't sezoen höb 'ch op dit forum al gewaarsjouwd tot Tini probleme ging kriege mèt manne es Castro en/of Rutjes en/of Verdellen. Die laote ziech naomelek neet wegzètte es ''jungskes''. Zoe denigrerend sprik Tini naomelek altied euver de speulers.

Ik wilde hier op reageren maar eigenlijk zegt dit al heel veel:

ouwe rot schreef : Rutjes was tegen de Graafschap slechtste man van het veld en als hij echt hard speelt loopt hij tegen een rode kaart op.


Ik vond de wissel van Rutjes volstrekt logisch (het pakte ook redelijk goed uit... ;) ), Rutjes haalt absoluut niet zijn niveau op dit moment. Achteraf gezien, gezien de financiele problemen en het spel van Rutjes, zou je kunnen stellen dat het voor MVV beter was geweest als hij aan die Grieken verkocht was.

Maar goed, ik vind Rutjes een erg sympathieke jongen en hij heeft wel degelijk de kwaliteiten. Hopelijk hervindt hij zichzelf. :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 16:02 28 nov 2013 16:04 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #13

Jacques schreef :

MVVke schreef : Um de ein of aander reie begin 'ch steeds miejer te vermoede tot Tini è persuunlek probleem heet mèt Nathan en tot dit niks mie te make heet mèt ''in 't belang vaan 't team'', of ''tactische wijziginge''.
In 't begin vaan 't sezoen höb 'ch op dit forum al gewaarsjouwd tot Tini probleme ging kriege mèt manne es Castro en/of Rutjes en/of Verdellen. Die laote ziech naomelek neet wegzètte es ''jungskes''. Zoe denigrerend sprik Tini naomelek altied euver de speulers.

Ik wilde hier op reageren maar eigenlijk zegt dit al heel veel:

ouwe rot schreef : Rutjes was tegen de Graafschap slechtste man van het veld en als hij echt hard speelt loopt hij tegen een rode kaart op.


Ik vond de wissel van Rutjes volstrekt logisch (het pakte ook redelijk goed uit... ;) ), Rutjes haalt absoluut niet zijn niveau op dit moment. Achteraf gezien, gezien de financiele problemen en het spel van Rutjes, zou je kunnen stellen dat het voor MVV beter was geweest als hij aan die Grieken verkocht was.

Maar goed, ik vind Rutjes een erg sympathieke jongen en hij heeft wel degelijk de kwaliteiten. Hopelijk hervindt hij zichzelf. :thumbsup:


a) Iech voont 'm neet de slechste, meh enfin, 't kin tot 'ch m'ch dao daan in verdaol.
b) Stèl dat heer dit kier inderdaod ein vaan de slechste waor, daan waor dat ein vaan de wienege kiere. Tini heet wel de moond vol euver ''speulers vertrouwe geve'', en geit daan -bei eine dee euver 't algemein ein vaan de betere is- nao 1 slechte wedstrijd al dit soort fratse oethole? Tamelek hypocriet, neet?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 16:04
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #14
Rutjes staat, vooralsnog, terecht niet in de basis.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2013 22:37
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
Helmond Sport - MVV Maastricht (29 nov 2013) #15
Gilles, Stankov, Rutjes ernaast... dadelijk hebben we een betere bank als wat in het veld staat; bv de braggeleer Kuipers :lolno: :lolno: , die de bal hard naar voren kan schieten; of zelfs de bal niet kan terugspelen op de keeper.

Morgen 4-e nederlaag in de laatste 5 wedstrijden met Kuipers in de basis (de statistieken liegen in ieder geval niet).
Ps dat kunnen Duitsers trouwens goed statistieken van alles (van iedere speler) bijhouden; dan heb je op zijn minst een indicatie van het mogelijk rendement van je spelers; maar zo lang is het mvv bestuur nog lang niet, en dat zal ook wel nooit gebeuren hier ....

was leuk te zien hoe ManU gisteren alles voetballend oploste in de verdediging, maar ok dat is dan ook een ander budget.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden