>
Ontvangen bedankjes 2877
tuutsje schreef :
Boschpoort schreef : Worden er vrijdag weer varkentjes gewassen?
Ja en erna geslacht!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : Ik heb na onze behandeling daar al enkele seizoenen geleden besloten dat ik geen cent meer aan die club wil spenderen.
Dus ik zal er niet bij zijn maar de 25 euro die ik aan de buscombi kwijt zou zijn aan 'Red MVV' doneren. Lijkt me beter besteed.
tuutsje schreef : Dat betekent dat MVV weer met drie aanvallers zal starten en dat middenvelder Nathan Rutjes zijn plaats verliest. De Rotterdammer verliet de Geusselt na zijn wissel tegen De Graafschap al halverwege de wedstrijd, zwaar teleurgesteld. Daar heeft hij deze week zijn excuses voor gemaakt. ,,Nathan zei dat hij een black-out had”, zegt trainer Tini Ruijs. ,,Hij heeft zich daarvoor tegenover staf en spelersgroep verontschuldigd.”
Dixi schreef : Hard tegen hard? Dan heb je toch echt Rutjes nodig in je team...
Dixi
Dixi schreef : Hard tegen hard? Dan heb je toch echt Rutjes nodig in je team...
Dixi
Ik wilde hier op reageren maar eigenlijk zegt dit al heel veel:MVVke schreef : Um de ein of aander reie begin 'ch steeds miejer te vermoede tot Tini è persuunlek probleem heet mèt Nathan en tot dit niks mie te make heet mèt ''in 't belang vaan 't team'', of ''tactische wijziginge''.
In 't begin vaan 't sezoen höb 'ch op dit forum al gewaarsjouwd tot Tini probleme ging kriege mèt manne es Castro en/of Rutjes en/of Verdellen. Die laote ziech naomelek neet wegzètte es ''jungskes''. Zoe denigrerend sprik Tini naomelek altied euver de speulers.
ouwe rot schreef : Rutjes was tegen de Graafschap slechtste man van het veld en als hij echt hard speelt loopt hij tegen een rode kaart op.
Jacques schreef :
Ik wilde hier op reageren maar eigenlijk zegt dit al heel veel:MVVke schreef : Um de ein of aander reie begin 'ch steeds miejer te vermoede tot Tini è persuunlek probleem heet mèt Nathan en tot dit niks mie te make heet mèt ''in 't belang vaan 't team'', of ''tactische wijziginge''.
In 't begin vaan 't sezoen höb 'ch op dit forum al gewaarsjouwd tot Tini probleme ging kriege mèt manne es Castro en/of Rutjes en/of Verdellen. Die laote ziech naomelek neet wegzètte es ''jungskes''. Zoe denigrerend sprik Tini naomelek altied euver de speulers.
ouwe rot schreef : Rutjes was tegen de Graafschap slechtste man van het veld en als hij echt hard speelt loopt hij tegen een rode kaart op.
Ik vond de wissel van Rutjes volstrekt logisch (het pakte ook redelijk goed uit... ), Rutjes haalt absoluut niet zijn niveau op dit moment. Achteraf gezien, gezien de financiele problemen en het spel van Rutjes, zou je kunnen stellen dat het voor MVV beter was geweest als hij aan die Grieken verkocht was.
Maar goed, ik vind Rutjes een erg sympathieke jongen en hij heeft wel degelijk de kwaliteiten. Hopelijk hervindt hij zichzelf.