>
Ontvangen bedankjes 26
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Meeser schreef : Mvv is een club zonder ambitie.....
Sjonnie schreef : Ik wil niet al te negatief overkomen . Maar er is op het ogenblik geen enkele tegenstander in de JL , waar ik echt zeker van ben dat we winnen . Iedere vrijdag is het weer afwachten . Zelfs in de Geusselt ben ik niet zeker van een overwinning .
opadiehard schreef : Ik heb de oplossing,maar die is al langer bekend nl...EEN LANGE SPITS...die er alleen maar hoeft te staan.
Vroeger speelde mvv altijd met een lange spits zelfs in de periode schapendonk.
Mensenlief wat is men voor het seizoen ,,blind,, geweest iedereen kan toch zien dat we geen enkel aanspeelpunt in de voorhoede hebben staan om daar als ,,bliksemafleider,,te acteren zodat onze madurodam voorhoede spelers ontzien worden door de verdedigers van de tegen partij,en functioneel kunnen deelnemen aan het spelletje dat voetbal heet.
Ik blijf erbij een lange spits alla danny de groot (bijv) erbij en je speelt veel gerichter en aanvallender zodat we eindelijk weer meedoen om de plaatsen waar wij elke keer voor naar het stadion gaan ...gr opa .
ps de ouderen onder ons kennen hem nog wel nl huub smeets(bijv)...geen elegantie maar doelgericht zodat er direct minimaal twee verdedigers in zijn nek hingen.
Schapendonk schreef : Wat mij verbaasd is dat clubjes als Dordrecht en Eindhoven met minder begroting wel de spelers kunnen aantrekken die scorend vermogen hebben. Misschien krijgt MVV nog een meevaller in de beker en als dit voor de rest alles zou zijn, dan moeten ze volgend seizoen ook met de riemen roeien van een eindhoven en dordrecht. Kunnen ze daar eens om advies vragen, hoe die dat doen....