VVV-Venlo - MVV-Maastricht

13 dec 2013 12:10
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #16
VVV TV - Vooruitblik op de Limburgse derby VVV-Venlo - MVV Maastricht

limburgtube.nl/vvvtv-aflevering-2013-2014-20/
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2013 13:41
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #17
Nu deze wedstrijd ook niet meer op tv komt hoop ik toch op nog wat aanmeldingen!!!

Kom op MVV

Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2013 17:15 13 dec 2013 17:16 door Gamin.
Gamin
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #18
wie laat vetrekke de busse?

Bedaank
Gamin

Kompleminte
Gamin!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2013 17:26 13 dec 2013 17:28 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #19

Gamin schreef : wie laat vetrekke de busse?

Bedaank
Gamin


De bös vaan de supportersclub vertrèk vaanoaf de Geusselt um 12.30 oor :thumbsup:
Daan num iech aon dat dee vaan de ultra's ouch op dat tiedstip vertrèk.

Op naor de 3 punt.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2013 19:20
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #20
Trainers zetten fles topwijn op derby MVV-VVV

Is VVV-trainer René Trost zondag een kostbare fles uit zijn collectie Bonello-wijnen kwijt aan MVV-collega Tini Ruijs? Of moet de laatste een Italiaanse topwijn schenken aan de eerste?

Beide coaches hebben aan de vooravond van de derby tussen de eerstedivisionisten uit Venlo en Maastricht een weddenschap afgesloten. VVV kan zondagmiddag (14.30 uur) bij een overwinning in de eigen Koel oprukken naar de subtop en bovendien een kloof slaan met MVV. De ploeg uit Zuid-Limburg zal daarentegen gebrand zijn om de streekrivaal uit het noorden van de provincie op de ranglijst te achterhalen.
Ruijs handhaaft zeer waarschijnlijk de formatie die vorige week Telstar versloeg. Sven Braken (scheurtje in spier) en Michael la Rosa (langdurig geblesseerd) zijn er niet bij. Mogelijk maakt Kjell Knops, die vrijwel hersteld is van een slepende blessure, zijn rentree in de selectie.
Voor Trost wordt het flink puzzelen. Na afloop van de vrijdagtraining constateerde hij dat maar liefst acht spelers kampen met ongemakken of blessures. Danny Post is zondag zeker niet inzetbaar. De middenvelder heeft last van een liesblessure. Verder is Jeffrey Altheer deze week ziek geweest en staakte Jules Reimerink vrijdag de training wegens een liesblessure. Zijn inzetbaarheid is zeer twijfelachtig. Quin Kruijsen heeft last van zijn ribben en Pim Balkestein sukkelt met zijn enkel. Ook Roy Heesen, Dylan Donkers en Jerold Promes kampen met blessures. Randy Wolters is geschorst.

Limburger
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 11:19
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #21
La Rosa al weer langdurig geblesseerd? Jammer, te blessuregevoelig. Hopen op een top week!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 12:36
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #22
Volgens de limburger staat Knops op de plaats van Kuipers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 13:18
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #23

ouwe rot schreef : Volgens de limburger staat Knops op de plaats van Kuipers.


Niks ten naodeile vaan Kjell, meh es dit woer is, kin 'ch Tini toch ech neet mie serjeus nùmme....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 13:38
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #24

MVVke schreef :

ouwe rot schreef : Volgens de limburger staat Knops op de plaats van Kuipers.


Niks ten naodeile vaan Kjell, meh es dit woer is, kin 'ch Tini toch ech neet mie serjeus nùmme....


Een fitte Kjell is een betere voetballer dan Nick; verdedigend en opbouwend. Nick heeft, in de wedstrijden die hij in de basis stond, Kjell goed vervangen. Op nao de 3 puntje!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 13:43
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #25

peter ruiver schreef :

MVVke schreef :

ouwe rot schreef : Volgens de limburger staat Knops op de plaats van Kuipers.


Niks ten naodeile vaan Kjell, meh es dit woer is, kin 'ch Tini toch ech neet mie serjeus nùmme....


Een fitte Kjell is een betere voetballer dan Nick; verdedigend en opbouwend. Nick heeft, in de wedstrijden die hij in de basis stond, Kjell goed vervangen. Op nao de 3 puntje!! ;)


Beter opbouwend ben ik het mee eens, kijkend naar de lange bal van Knops. Verdedigend durf ik niet zo 123 te zeggen, denk dat qua fysiek Nick een stuk sterker is.
Denk dat Nick de positie van Verdellen uitstekend kan overnemen volgend jaar als Verdellen niet verlengd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 13:57
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #26

ouwe rot schreef : Volgens de limburger staat Knops op de plaats van Kuipers.


Dit staat op l1:

Speciale derby voor MVV’er Verdellen

MVV-verdediger Sjors Verdellen kijkt uit naar de derby tegen VVV-Venlo. In tegenstelling tot veel Maastrichtenaren heeft hij wel een band met de Venlose ploeg.
“Ik heb negentien jaar bij VVV gespeeld”, zegt Verdellen. “Daarvan waren er tien bij de eerste ploeg. Het is leuk om terug te gaan naar de club waar je begonnen bent.”

Bij de andere spelers merkt de verdediger dat derbygevoel niet. “Ze zeggen dat het een derby is, maar het leeft niet zoals tussen MVV en Fortuna.”

VVV staat zevende in de Jupiler League. Verdellen vermoedde in het begin van het seizoen dat VVV beter zou presteren. “Dat verwacht je wel als je naar de begroting kijkt”, gaat de geboren Tegelnaar verder. “Ik had gedacht dat ze om het kampioenschap zouden meedoen. Ze hebben daar een moeilijke periode gehad. Dat geldt ook voor ons. Bij MVV loopt het ook nog niet zoals het zou moeten.”

In de basis worden bij MVV geen wijzigingen verwacht ten opzichte van vorige week.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 19:47 14 dec 2013 19:51 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #27
Nog gein 30 reacties in dees topic van eenne limburgse derby!
Weinig op venlonaren.net te vinge euver deze wedschjtried.
Hie oet bliek det, deze neet laef onger de limburgers :unsure:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2013 21:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #28
Wedstrijd leeft bij mij ook niet (al moet ik eerlijk bekennen dat dat voor bijna alle wedstrijden van MVV geldt op dit moment...beleving wordt steeds minder....).
Tuurlijk is dit geen echte derby. Dat men aan Venlook-kant dit als derby bestempelt, heeft alles te maken met hun minderwaardigheidscomplex t.o.v. MVV/Maastricht én het gebrek aan een échte "vijand" zoals Aachen-Nord dat bij ons is.
Niemand maakt zich druk om Venlook in Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 00:27
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #29
venLook dat waren toch die huillies?


Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 09:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #30

Maosbrögk schreef : Wedstrijd leeft bij mij ook niet (al moet ik eerlijk bekennen dat dat voor bijna alle wedstrijden van MVV geldt op dit moment...beleving wordt steeds minder....).
Tuurlijk is dit geen echte derby. Dat men aan Venlook-kant dit als derby bestempelt, heeft alles te maken met hun minderwaardigheidscomplex t.o.v. MVV/Maastricht én het gebrek aan een échte "vijand" zoals Aachen-Nord dat bij ons is.
Niemand maakt zich druk om Venlook in Maastricht.


Op het laatste moment nog een busreis geboekt, dus bij mij leeft de wedstrijd wel degelijk B) . 1e keer dat ik de Koel ga bezoeken. 3 Bussen van de supportersclub daar en 1 van de Ultras denk ik dus een redelijk goed gevuld uitvak als ik dat zo mag zeggen. Ik teken voor een gelijkspel, al draait Venlo ook niet echt stabiel en hebben veel kwetsuren, maar spelen wel thuis.
Tel daarbij die vreselijk (goede) arbiter bij op en het kan alle kanten op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden