>
Ontvangen bedankjes 820
peter ruiver schreef : Nog gein 30 reacties in dees topic van eenne limburgse derby!
Weinig op venlonaren.net te vinge euver deze wedschjtried.
Hie oet bliek det, deze neet laef onger de limburgers
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVVke schreef :
peter ruiver schreef : Nog gein 30 reacties in dees topic van eenne limburgse derby!
Derby?? Uhm, nein?
MVVke schreef :
Derby?? Uhm, nein?
Schapendonk schreef : Deze scheids begint langzaam maar zeker in de voetsporen te treden van Naaihuis voor MVV. Hij moet en zal een penalty geven tegen MVV en nu zelfs 2.
peter ruiver schreef :
Schapendonk schreef : Deze scheids begint langzaam maar zeker in de voetsporen te treden van Naaihuis voor MVV. Hij moet en zal een penalty geven tegen MVV en nu zelfs 2.
Het gaat te ver om de scheids de nederlaag in de schoenen te schuiven.
Wat een bedroevend slecht nivo.
Bijna stilstaand voetbal, inspiratieloos.
Met Mark in de spits kun je nog lang voetballen eer je een doelpunt maakt.
Hoop ook dat Kjell snel terug komt op zijn plaats. Wat een zeer matig optreden van Nick.
Op naar de volgende ronde in de beker.
Mappie schreef : Eerste helft gelijk opgaand, na de vroege pingel was MVV zeker niet de mindere tot de 30e minuut. Laatste kwartier van de eerste helft was voor Venlo. De pingel vond ik heel makkelijk gegeven, al was het wel een domme actie van Verdellen, hij kon nooit meer bij de bal komen. En ja, met Higler als scheidsrechter dan moet je ook beter weten...
Tweede helft vond ik het eigenlijk ook niet tegenvallen, vergeleken met andere wedstrijden dit seizoen dan. Het is wel zo dat MVV in een te laag tempo speelde: het was schuiven, breien, veel tikkies terug en breed... Maar in het laatste half uur hebben we genoeg kansen gehad en met een beetje geluk valt de gelijkmaker nog. Één keer onderkant lat (Veldmate) en één keer op de paal (wie weet ik niet) en andere keren was het ook "net niet". Vervolgens knotsgekke slotfase met Castro een paar keer als vliegende keep, één keer kon VVV de bal onderscheppen, eruit komen, en moest Ospitalieri aan de noodrem trekken. Alsnog de 2-0, het gevolg van de ruimte die VVV uiteindelijk kreeg.
Het was meer spannend dan goed, maar ik vond in ieder geval dat MVV er vandaag alles aan gedaan heeft, en op basis van de tweede helft zelfs meer verdiend had. Op basis van de instelling van vandaag heb ik vertrouwen voor woensdag, maar dan moeten we wel in een tempootje hoger gaan voetballen...
Op naar Cuijk!