VVV-Venlo - MVV-Maastricht

15 dec 2013 11:09
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #31

peter ruiver schreef : Nog gein 30 reacties in dees topic van eenne limburgse derby!
Weinig op venlonaren.net te vinge euver deze wedschjtried.
Hie oet bliek det, deze neet laef onger de limburgers :unsure:


Derby?? Uhm, nein?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 12:14
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #32

MVVke schreef :

peter ruiver schreef : Nog gein 30 reacties in dees topic van eenne limburgse derby!
Weinig op venlonaren.net te vinge euver deze wedschjtried.
Hie oet bliek det, deze neet laef onger de limburgers :unsure:


Derby?? Uhm, nein?



Half Maastricht zit in luik .

Standaard luik- Genk ook om 14.30.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 12:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #33
Goed gevoel over de wedstrijd. Denk dat Rene dalijk met lege handen staat. Hebben veel blessures daar en denk dat Van Hyfte de vorm begint te krijgen en vanmiddag beslissend is.

Goede generale voor Cuijk zou mooi zijn.

Op naar de calimero's van Venlook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 12:56 15 dec 2013 12:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #34

MVVke schreef :

peter ruiver schreef : Nog gein 30 reacties in dees topic van eenne limburgse derby!
Weinig op venlonaren.net te vinge euver deze wedschjtried.
Hie oet bliek det, deze neet laef onger de limburgers :unsure:


Derby?? Uhm, nein?


Ze zouden een workshop moeten organiseren "Het gevoel van Noord-Limburg". Misschien dat die derby gevoelens dan vanzelf komen. Want het mag dan misschien wel Limburg heten daarboven, ik weet niks van ze. De taal die ze spreken, de cultuur, de geschiedenis, etc. Zodra dat landschap na Echt begint te dalen op de snelweg, is mijn Limburg gevoel weg. Dan ben ik al aan het wachten op het bordje 'Welkom in Brabant, hier brandt nog licht"

Ik kan me niet voorstellen dat iemands leefgebied een straal van 75 kilometer beslaat. In Geleen ga je schaatsen, in Heerlen ga je winkelen als Maastrichtenaar. In Venlo? Floriade? De ene keer dat ik Noord-Limburgs hoor is als Rowen Heze op de radio is en zelfs dat is een eigen dialect tussen het Kleverlands. Want dat is de voertaal daar, geen Limburgs.

Helmonders, die weten pas hoe je er een derby gevoel losmaakt! Wat die allemaal geflikt hebben, het is alsof je na Itteren, Helmond binnenrijdt.

Peter, wat is eigenlijk 'Verkes Wullem" ? :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 13:01
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #35
Ik heb ook een goed gevoel over de wedstrijd, ik heb het gevoel dat Schreurs gaat vlammen vandaag. :thumbsup:
Kom op die Roeje, nao veure, d'r kin us niks gebuure.......................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 16:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #36
Deze scheids begint langzaam maar zeker in de voetsporen te treden van Naaihuis voor MVV. Hij moet en zal een penalty geven tegen MVV en nu zelfs 2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 17:15
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Onderwerp Auteur
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #37

Schapendonk schreef : Deze scheids begint langzaam maar zeker in de voetsporen te treden van Naaihuis voor MVV. Hij moet en zal een penalty geven tegen MVV en nu zelfs 2.


Het gaat te ver om de scheids de nederlaag in de schoenen te schuiven.
Wat een bedroevend slecht nivo.
Bijna stilstaand voetbal, inspiratieloos.
Met Mark in de spits kun je nog lang voetballen eer je een doelpunt maakt.
Hoop ook dat Kjell snel terug komt op zijn plaats. Wat een zeer matig optreden van Nick.
Op naar de volgende ronde in de beker.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 17:22 15 dec 2013 17:22 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #38
Het valt me anders wel op dat MVV de laatste tijd áltijd een penalty tegen krijgt met deze scheids. Ik vind het gewoon opmerkelijk, meer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 17:49
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #39
Terechte rode kaart of wordt het arbitrage zaak ?

MVV mist de kansen lees ik.......tja dan win je nooit.

Komende woensdag hele belangrijke wedstrijd tegen Cuijk, die vandaag met 5-0 gewonnen hebben.....MVV is gewaarschuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 20:09 15 dec 2013 20:10 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #40
Eerste helft gelijk opgaand, na de vroege pingel was MVV zeker niet de mindere tot de 30e minuut. Laatste kwartier van de eerste helft was voor Venlo. De pingel vond ik heel makkelijk gegeven, al was het wel een domme actie van Verdellen, hij kon nooit meer bij de bal komen. En ja, met Higler als scheidsrechter dan moet je ook beter weten...

Tweede helft vond ik het eigenlijk ook niet tegenvallen, vergeleken met andere wedstrijden dit seizoen dan. Het is wel zo dat MVV in een te laag tempo speelde: het was schuiven, breien, veel tikkies terug en breed... Maar in het laatste half uur hebben we genoeg kansen gehad en met een beetje geluk valt de gelijkmaker nog. Één keer onderkant lat (Veldmate) en één keer op de paal (wie weet ik niet) en andere keren was het ook "net niet". Vervolgens knotsgekke slotfase met Castro een paar keer als vliegende keep, één keer kon VVV de bal onderscheppen, eruit komen, en moest Ospitalieri aan de noodrem trekken. Alsnog de 2-0, het gevolg van de ruimte die VVV uiteindelijk kreeg.

Het was meer spannend dan goed, maar ik vond in ieder geval dat MVV er vandaag alles aan gedaan heeft, en op basis van de tweede helft zelfs meer verdiend had. Op basis van de instelling van vandaag heb ik vertrouwen voor woensdag, maar dan moeten we wel in een tempootje hoger gaan voetballen...

Op naar Cuijk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 20:12
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #41
Sjiek waor: de twiede helf, het veldspeul in 't algemein, achterin stond 't good

Hiel stom is: de roei kaart in de 90ste minuut

Hiel slech: 't speul van VVV

Hoop: dat 't good geit met de 3 gewonde van 't tribune ongeval

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 22:18
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #42
Nou zal het voortaan maar laten om een voorspelling te doen. Verloren en Van Hyfte miste 4 kansen waarvan hij er normaal zeker 2 maakt.

Soms is voetbal zo oneerlijk. Het beste team vandaag staat met lege handen. De 1e helft was natuurlijk nog matig van beide teams.

Maar hoe kan een centrale verdediger met zo'n brok ervaring direct na aanvang van de wedstrijd zo de fout in gaan met een idiote tackle?! Stuk onbenul Higler moet hem dan wel op de stip leggen natuurlijk, was helaas een 100% strafschop. Alvast een kerstcadeautje aan zijn liefde VVV van Verdellen, want over hem gaat het uiteraard. Nou Sjors als we toch moeten bezuinigen volgend jaar dan zal ik niet rouwig om zijn als zijn contract niet verlengd wordt. Kuipers kan dat prima opvangen en met Knops achterin gaan spelen in de toekomst. Overigens had onze 'vriend' Rajcomar nog rood verdiend na doorgaan op Kuipers, als je dat bestraft moet je geen geel trekken oelewapper. Beste kans in de 1e helft dus voor Van Hyfte die helaas met zijn mindere rechte moest schieten. VVV was iets beter in het 1e bedrijf maar mag geen naam hebben.

2e helft was echter duidelijk voor MVV. Hoeveel kansen hebben we niet gecreëerd? Het was ons zeker niet gegund. Meerdere keren het houtwerk en katachtige reflexen van Mäenpää zorgen ervoor dat we de verdiende 3 punten niet meenemen vandaag. Wat een kansen voor Van Hyfte en Schreurs. Dat je bij een ultieme poging om toch nog wat uit het vuur te slepen met Castro die mee naar voren trekt dan Ospitalieri met rood verliest en de 2-0 om de oren krijgt van opnieuw De Kogel dan is dat jammer maar helaas. Overigens lag Castro daarbij nog meerdere keren dwars, chapeau daarvoor.

Op naar woensdag, in en tegen Cuijk. Voortborduren op de 2e helft dan zie ik het positief in. Zoveel pech gebeurt je normaal gesproken niet 2 keer. Wel zonder Ospitalieri natuurlijk na vandaag, al zat deze buiten het trappen van een goede corner wederom niet in de wedstrijd. Had hem net zo goed kunnen wisselen in de 2e helft en de verdedigend sterke Winkens op linksback kunnen laten staan. Met invaller Sema ging het wel beter lopen overigens. Dus lijkt me de logische vervanger in de bekerwedstrijd.

Met die 3 gewonden uit dat jostivak zal het wel goedkomen wat ik zo zag. Ze waren in ieder geval nog aan het springen met die 20 man, neem aan dat je dat achterwege laat als het echt ernstig is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 22:36
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #43

peter ruiver schreef :

Schapendonk schreef : Deze scheids begint langzaam maar zeker in de voetsporen te treden van Naaihuis voor MVV. Hij moet en zal een penalty geven tegen MVV en nu zelfs 2.


Het gaat te ver om de scheids de nederlaag in de schoenen te schuiven.
Wat een bedroevend slecht nivo.
Bijna stilstaand voetbal, inspiratieloos.
Met Mark in de spits kun je nog lang voetballen eer je een doelpunt maakt.
Hoop ook dat Kjell snel terug komt op zijn plaats. Wat een zeer matig optreden van Nick.
Op naar de volgende ronde in de beker.


Ja het was een hemels verschil de 1e en de 2-e helft. Met de beuk erin tegen Cuick menen we/ik zo spelen als in de 2-e helft DIRECT de goal zoeken, anders gaat het ook woensdag nog heeeeel moeilijk worden.
Het steeds weer breed spelen van Kuipers en dan weer terug op de kieper als je nota bene achterstaat, ik wordt er dood ziek van, en die jonge is ook nog zo TRAAG. Als je achterstaat moet je tempo maken anders krijg je nooit een goal!!
Toen in de 2-e helft Winkens voor Sema werd gewisseld liep het al veel beter (Opspitaleri ging toen op de back spelen). Wat jammer als Sema weggaat in de winterstop want die kan wel degelijk goed voetbal spelen en de bal vasthouden. We kunnen dus nog 2 westrijden van zijn diensten gebruik maken, dus opstellen die man.

Ik dacht tijdens de 2-e helft nu zitten Smeets, Knops, Stankov en Sema op de bank (de eerste 3 waren nog vaste waarden vorig jaar). Ben benieuwd wanneer Knops weer op de plek van Kuipers speelt, en Stankov op de plek van Winkens of ziet Tiny dit echt niet?

En geen domme penalties en/of rode kaarten tegen Cuick aub, het gaat om jullie toekomst ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2013 23:54
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #44
Ik zeg maar 1 ding een hele grote strik erom in de winterstop en verkopen die Verdellen bah bah de zoveelste fout dit seizoen wat MVV punten kost !! Te traag, niet meer geinspireerd en daar moeten dan Gilles en of Knops voor schuiven...!! Tiny wordt op tijd wakker svp ! :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u harke1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2013 06:11
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
VVV-Venlo - MVV-Maastricht #45

Mappie schreef : Eerste helft gelijk opgaand, na de vroege pingel was MVV zeker niet de mindere tot de 30e minuut. Laatste kwartier van de eerste helft was voor Venlo. De pingel vond ik heel makkelijk gegeven, al was het wel een domme actie van Verdellen, hij kon nooit meer bij de bal komen. En ja, met Higler als scheidsrechter dan moet je ook beter weten...

Tweede helft vond ik het eigenlijk ook niet tegenvallen, vergeleken met andere wedstrijden dit seizoen dan. Het is wel zo dat MVV in een te laag tempo speelde: het was schuiven, breien, veel tikkies terug en breed... Maar in het laatste half uur hebben we genoeg kansen gehad en met een beetje geluk valt de gelijkmaker nog. Één keer onderkant lat (Veldmate) en één keer op de paal (wie weet ik niet) en andere keren was het ook "net niet". Vervolgens knotsgekke slotfase met Castro een paar keer als vliegende keep, één keer kon VVV de bal onderscheppen, eruit komen, en moest Ospitalieri aan de noodrem trekken. Alsnog de 2-0, het gevolg van de ruimte die VVV uiteindelijk kreeg.

Het was meer spannend dan goed, maar ik vond in ieder geval dat MVV er vandaag alles aan gedaan heeft, en op basis van de tweede helft zelfs meer verdiend had. Op basis van de instelling van vandaag heb ik vertrouwen voor woensdag, maar dan moeten we wel in een tempootje hoger gaan voetballen...

Op naar Cuijk!


Met je eens! MVV heeft er idd alles aan gedaan de 2e helft! 1e helft helaas bedroevend slecht. De 2e werd er gevochten en gaf iedereen 100%! Hiervoor kom ik naar MVV kijken, VVV had de 2e helft helemaal niets meer in te brengen.

Cuijck met 6-0 gewonnen van Ado 20, wordt spannend woensdag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden