MVV - KFC Uerdingen

23 dec 2013 12:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - KFC Uerdingen #1
MVV Maastricht speelt vriendschappelijke wedstrijd tegen KFC Uerdingen
Ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft speelt MVV Maastricht op zaterdag 11 januari een vriendschappelijke wedstrijd tegen de Duitse vierdeklasser KFC Uerdingen. De wedstrijd wordt om 18.00 uur gespeeld in Stadion de Geusselt.

Tickets zijn op de wedstrijddag à €3,- verkrijgbaar aan stadionkassa 1 (kassa tussen Angel-Side en Hoofdtribune).

Aldus mvv.nl.

Weerzien met Lance :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 13:27
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
MVV - KFC Uerdingen #2
De vraag is of een vierdeklasser, die tegen degradatie aanhikt, interessant is als voorbereiding op de tweede seizoenshelft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 dec 2013 20:42
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - KFC Uerdingen #3

Joehoe schreef : De vraag is of een vierdeklasser, die tegen degradatie aanhikt, interessant is als voorbereiding op de tweede seizoenshelft.


Nou dan kun je zien of MVV gegroeid is in de tussentijd en dat er echt iets is veranderd.
Kost denk ik niks deze oefenwedstrijd de meeste andere clubs kost geld om tegen te voetballen.
En om toch even wedstrijdritme op te doen is het ook goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2013 10:56
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV - KFC Uerdingen #4
We hadden ook dit jaar weer het tripje naar Eindhoven kunnen maken om daar vervolgens weer afgeschoten te worden. Ik denk dat de keuze om tegen Uerdingen te spelen voor het vertrouwen in elk geval beter is. Trouwens: in de voorbereiding won Uerdingen van VVV en Jong Twente en werd er nipt met 2-1 verloren van Go Ahead Eagles.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 dec 2013 12:45
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
MVV - KFC Uerdingen #5

Jim Cemint schreef : We hadden ook dit jaar weer het tripje naar Eindhoven kunnen maken om daar vervolgens weer afgeschoten te worden. Ik denk dat de keuze om tegen Uerdingen te spelen voor het vertrouwen in elk geval beter is. Trouwens: in de voorbereiding won Uerdingen van VVV en Jong Twente en werd er nipt met 2-1 verloren van Go Ahead Eagles.


Goed voor het vertrouwen van de spelers als je verliest van een vierde klasser. :lachen:

Verder is zo'n club toch weinig eervol? Doe je er een sponsor plezier mee en doe je er een supporter plezier mee?

Spar dan even met Genk of Luik. Maar ik ben vast te kritisch. Daarom hoop ik maar dat KFCU de heren een flinke boost geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2013 10:13
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - KFC Uerdingen #6
Ik heb kfc een beetje gevolgd omdat lance daar tegenwoordig voetbalt, maar ik moet nog zien dat mvv daar even makkelijk van gaat winnen. Kfc heeft deels pech gehad en deels allerlei intern gedonder. Vraag maar eens aan vvv en jong twente of dit zo een makkelijke tegenstander is. Trouwens lance scoorde de laatste 3 wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 dec 2013 11:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - KFC Uerdingen #7
Iech hoop eigelek meh 1 dingk tege Uerdingen:

Eine zekere Eric vd Luer is dao d'n trainer. De aw garde wèt boe euver iech spreek, meh laote veer ezzebleef blij zien tot ouch heer mèt werk aon dees wedstrijd en dus geld in de laoj bringk veur M.V.V.
Iech hoop dus meh tot ouch heer è klein bitsje respec krijg 11 jannewarie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 12:54 08 jan 2014 12:57 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - KFC Uerdingen #8
Vriendschappelijke wedstrijd MVV Maastricht - KFC Uerdingen in Stadion de Geusselt afgelast

De vriendschappelijke wedstrijd MVV Maastricht - KFC Uerdingen, die gepland staat op zaterdag 11 januari aanstaande, gaat in Stadion de Geusselt niet door. De politie heeft vastgesteld dat deze wedstrijd verhoogde veiligheidsrisico's met zich meebrengt. Na overleg met de lokale driehoek en MVV Maastricht is besloten om de vriendschappelijke wedstrijd op dit moment in de Geusselt niet te laten spelen.
MVV Maastricht zoekt momenteel naar een oplossing om alsnog zaterdag aanstaande te kunnen voetballen. Dit is noodzakelijk ter voorbereiding op de start van de tweede seizoenshelft.

www.mvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 13:08
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - KFC Uerdingen #9

Sandro schreef : Vriendschappelijke wedstrijd MVV Maastricht - KFC Uerdingen in Stadion de Geusselt afgelast

De vriendschappelijke wedstrijd MVV Maastricht - KFC Uerdingen, die gepland staat op zaterdag 11 januari aanstaande, gaat in Stadion de Geusselt niet door. De politie heeft vastgesteld dat deze wedstrijd verhoogde veiligheidsrisico's met zich meebrengt. Na overleg met de lokale driehoek en MVV Maastricht is besloten om de vriendschappelijke wedstrijd op dit moment in de Geusselt niet te laten spelen.
MVV Maastricht zoekt momenteel naar een oplossing om alsnog zaterdag aanstaande te kunnen voetballen. Dit is noodzakelijk ter voorbereiding op de start van de tweede seizoenshelft.

www.mvv.nl


:lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 13:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - KFC Uerdingen #10
Ik begrijp waarom je lacht, het is ook lachwekkend, maar toch baal ik er van. Wederom negatieve publiciteit, en ik had gewoon zin weer eens een wedstrijd te bezoeken.

Inhoudelijk is het besluit volgens mij belachelijk. Uerdingen trekt ongeveer 2000 man per thuiswedstrijd, die zullen echt geen honderden hooligans meenemen naar de Geusselt. Maar goed, moet bekennen dat ik niet thuis ben in Duitse lagere divisies dus geen idee of ze een "lastige" harde kern hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 14:50
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV - KFC Uerdingen #11

Jacques schreef : Ik begrijp waarom je lacht, het is ook lachwekkend, maar toch baal ik er van. Wederom negatieve publiciteit, en ik had gewoon zin weer eens een wedstrijd te bezoeken.

Inhoudelijk is het besluit volgens mij belachelijk. Uerdingen trekt ongeveer 2000 man per thuiswedstrijd, die zullen echt geen honderden hooligans meenemen naar de Geusselt. Maar goed, moet bekennen dat ik niet thuis ben in Duitse lagere divisies dus geen idee of ze een "lastige" harde kern hebben.

Wedstrijd MVV afgelast uit vrees voor Duitse hooligans
De vriendschappelijke wedstrijd komende zaterdag tussen MVV en het Duitse KFC Uerdingen gaat niet door.

Er wordt gevreesd voor ongeregeldheden. De Duitse politie denkt dat een groep van 150 Krefeldse supporters naar de wedstrijd komt.

Er waren aanwijzingen dat beruchte hardekernsupporters de confrontatie wilden aangaan met supporters van MVV.

Gemeente, politie en de clubleiding van MVV hebben na overleg besloten de wedstrijd af te gelasten.

Tevens zijn het vriendjes van VVV Venlo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 15:54
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - KFC Uerdingen #12
Even ter nuancering: de Nederlandse politie is expliciet door de Duitse collega's gewaarschuwd ivm aanwijzingen dat er een harde kern groep van Uerdingen naar Maastricht zou komen met bepaalde plannen. Daarop heeft de veiligheidsdriehoek besloten de wedstrijd 'op te schalen' qua risico niveau. En dat had tot gevolg dat MVV dat ook moest doen waardoor er extra kosten gemaakt zouden moeten worden die op dit moment niet verantwoord zijn. Enige logische besluit: afblazen dan maar.
Erg jammer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 17:07
zittribuun
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 100
Meer
MVV - KFC Uerdingen #13

Boschpoort schreef : Even ter nuancering: de Nederlandse politie is expliciet door de Duitse collega's gewaarschuwd ivm aanwijzingen dat er een harde kern groep van Uerdingen naar Maastricht zou komen met bepaalde plannen. Daarop heeft de veiligheidsdriehoek besloten de wedstrijd 'op te schalen' qua risico niveau. En dat had tot gevolg dat MVV dat ook moest doen waardoor er extra kosten gemaakt zouden moeten worden die op dit moment niet verantwoord zijn. Enige logische besluit: afblazen dan maar.
Erg jammer.


Dan kun je toch beter deze tekst op je eigen website zetten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2014 17:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - KFC Uerdingen #14
Uerdingen trekt niet veel publiek zoals gezegd wordt, maar als ik naar bv FC Koln wel eens ga, dan lopen supporters van Koln en van de tegenstander lekker door elkaar. Sommige drinken een biertje met mekaar. Waarom gaat dat niet?
En van die 150 ' Duitse supporters' zal een gedeelte van de kanten van Venlo zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2014 17:40
mvvveuraltied
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV - KFC Uerdingen #15
Ik kan alleen maar bevestigen, wat Mie leef Mestreech zegt. Zelf ben ik supporter van Leverkusen en vraag me al tijden af waarom men in Nederland niet eens een keer normaal kunnen doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden