MVV - KFC Uerdingen

09 jan 2014 22:10
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - KFC Uerdingen #16
Echt jammer. Kfc heeft fanatieke supporters maar staan niet als heel erg geweldadig bekend. Is ook financieel jammer want beide clubs kunnen het geld wel gebruiken. Daarnaast was het leuk om de ploeg van vd leur tegen mvv te zien en vooral ook leuk om lance weer eens in de geusselt te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2014 22:51
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV - KFC Uerdingen #17
Wedstrijd tegen krefeld zal morgen gewoon doorgang vinden.
Supporters weer de dupe!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 08:22
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - KFC Uerdingen #18
Breurske, hieronder wat op de site staat van MVV.

MVV schreef : De vriendschappelijke wedstrijd MVV Maastricht – KFC Uerdingen, die gepland staat op zaterdag 11 januari aanstaande, gaat in Stadion de Geusselt niet door. De politie heeft vastgesteld dat deze wedstrijd verhoogde veiligheidsrisico's met zich meebrengt. Na overleg met de lokale driehoek en MVV Maastricht is besloten om de vriendschappelijke wedstrijd op dit moment in De Geusselt niet te laten spelen.

MVV Maastricht zoekt momenteel naar een oplossing om alsnog zaterdag aanstaande te kunnen voetballen. Dit is noodzakelijk ter voorbereiding op de start van de tweede seizoenshelft.


In dit stukje staat "gaat in Stadion de Geusselt niet door" en "om alsnog zaterdag aanstaande te kunnen voetballen".
Dat betekent inderdaad dat er waarschijnlijk gespeeld gaat worden, wellicht niet tegen KFC (als ze natuurlijk een geschikte locatie kunnen vinden). Echter zonder supporters. Dit hebben we dan te danken aan de KFC en VVV supporters die wilden komen rellen. De Duitse politie heeft aangegeven dat dit stond te gebeuren.
Dat betekent dat MVV kosten moest gaan maken voor beveiliging, Maastricht voor politie, etc. MVV kan deze kosten voor beveiliging niet betalen en de opbrengst van de entree gelden zou niet toereikend zijn.
MVV kon de extra inkomsten heel goed gebruiken en betreurt dit ten zeerste!
Bovendien kan MVV de negatieve publiciteit, als er rellen zouden zijn, missen als kiespijn. Nog minder mensen naar de Geusselt (Niet terecht natuurlijk), nog meer sponsors die weglopen (of het als smoes gebruiken), etc.

Vervelende is natuurlijk dat er misschien helemaal geen rellen waren geweest, dat zullen we nu niet weten. Dat betekent ook dat je een club kapot kunt maken door geruchten de wereld in te helpen...

Ik ben ook van mening dat je de wedstrijd wel door had moeten laten gaan en niet moet zwichten voor wat dreigingen. Maar MVV kan duidelijk dat financiële risico nu niet nemen.

Dus niet alleen de supporters zijn de dupe, ook MVV is de dupe!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 10:22 11 jan 2014 10:22 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - KFC Uerdingen #19
Overigens gaat het oefenduel tussen Meerssen en KFC Uerdingen dinsdag niet door. De politie acht de veiligheidsrisico's te hoog. Om dezelfde reden mag MVV-Uerdingen vandaag niet in de Geussetlt gespeeld worden.
de Limburger/Limburgs Dagblad vandaag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 11:53
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - KFC Uerdingen #20
De bus met MVV spelers ,is van morgen om 10 uur 30 vertrokken met onbekende bestemming, zelf de
spelers wisten niet waar de bus heen ging.
Helaas zo erg is het geworden, het gaat hier om ongeveer 20 a 30 raddraaiers die het voor de echte
supporters verknallen.
Ook voor a.s. Vrijdag wordt gevreesd voor extra politie inzet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 14:29
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - KFC Uerdingen #21
Misschien moet mvv maar eens aangifte doen tegen figuren die door het verspreiden van berichten mvv benadelen.
Op de facebook pagina van KFC Uerdingen schrijft ene Kevin Peulen uit Venlo: gaat dat toch nog door, kut sjenge. Dit bij een bericht op die site waar staat dat de wedstrijd vanmiddag gespeeld wordt in uerdingen. Het moet maar eens afgelopen zijn met die flauwe kul. Nu gaan supporters door dreigberichten al invloed hebben op het oefenprogramma van een club. Daarnaast benadelen ze supporters en de club brnadelen ze ook nog eens financieel. Bestuur, ik wist het wel. Ik ging eens uit laten zoeken door de politie wie hier achter zit. Moet tich niet zo moeilijk zijn.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 15:47
Knuvelke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 15
Meer
MVV - KFC Uerdingen #22
Kfc uerdingen - mvv 0-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2014 18:49
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - KFC Uerdingen #23
Inderdaad 0-1, doelpunt MVV door Ospitalieri. Voorjans en Ammi (ex-VVV, ADO) deden mee bij Uerdingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2014 07:20
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - KFC Uerdingen #24
Door de berichten in de media over de wedstrijd tegen Cuijck heeft mvv en haar supporters natuurlijk wel een stempel opgedrukt gekregen. De mvv-supporters hebben nu de reputatie van super hooligans, dit trekt van buitenaf natuurlijk weer hooligans aan van andere clubs die zich hier best wel even willen komen bewijzen. Ik vraag me af, als dat incident in Cuijck er niet was geweest of de harde kern van Uerdingen dan ook naar Maastricht had willen komen.
Vorige week zondag sprak ik toevallig met een harde kern lid van Anderlecht, toen hij aan mij vroeg welke club ik supporterde werd hij bij het horen van mvv even stil en vertelde mij toen dat hij weinig van mvv afwist alleen dat wij wel het Millwall aan de Maas zijn. Met super hooligans die hun eigen trainer, spelers en bestuur in elkaar geslagen hebben. Hij vond dit natuurlijk wel geweldig en ik heb ook als brugman moeten lullen dat dit niet het geval is geweest. Zo zie je maar hoe alles een eigen leven kan gaan leiden. Dus een rectificatie van het voorval zou misschien wel nuttig zijn, alleen vraag ik me af of dit doordringt bij die mensen..... de stempel hebben we nu eenmaal..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Knuvelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 jan 2014 15:28
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV - KFC Uerdingen #25
no one likes us, we don't care, we are mvv, from the maas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden