Sparta Rotterdam - MVV Maastricht
- Nao Väöre
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Re: Sparta Rotterdam - MVV Maastricht
06 Feb 2014 08:53Boe is dat feeske? wrote: Meneer Higler zorgt altijd dat hij het middelpunt is, het is 'e menneke'
Ik meen mij te herinneren, dat hij in de laatste 3 wedstrijden dat hij MVV mocht fluiten 4 x een strafschop tegen heeft gegeven.
Word dus opletten van minuut 1 t/m 94.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
06 Feb 2014 13:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
06 Feb 2014 13:37MVV wil ook Sparta pijn doen
Na de knappe overwinning op FC Dordrecht krijgt MVV opnieuw de kans om zich te meten met een promotiekandidaat. De Maastrichtenaren hopen vrijdagavond (20.00 uur) op het Kasteel tegen Sparta aan te tonen dat de zege op de koploper geen zeldzame uitschieter was. Evenals MVV maakt de tweede club van Rotterdam een onrustig seizoen door met een trainerswissel en ontevreden fans.
Uitgerekend achter de inzetbaarheid van Nathan Rutjes, die vele jaren bij Sparta speelde, staat een vraagteken. De middenvelder heeft nog steeds last van de tik tegen zijn kuit die hij anderhalve week geleden in het duel tegen Jong Twente kreeg. Mocht hij niet in de basis kunnen starten, dan speelt Adnan Secerovic, die tegen Dordrecht het doelpunt van zijn leven maakte. Voor de rest handhaaft coach Ron Elsen zijn vaste basisploeg. ,,Ik zie de laatste weken vooruitgang bij mijn elftal. We kunnen nu niet alleen standhouden, maar ook langzaam gaan uitdelen. Dat moet bij Sparta opnieuw onze intentie zijn.”
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Knops, Verdellen, Winkens, Rutjes (Secerovic), Van Hyfte, Smeets, Schreurs, Braken, Ospitalieri.
- Och jeh
-
- Elite Member
-
06 Feb 2014 15:35MVV Maastricht gaat tegen Sparta Rotterdam op dezelfde manier spelen als tegen Dordrecht.
In Het Kasteel wil MVV voor de derde keer op rij ongeslagen blijven na een gelijkspel en de knappe zege tegen Dordrecht. MVV versloeg de koploper afgelopen week met 2-0, nadat het als een hecht blok speelde.
"Met dezelfde strijd en kracht willen we het voetbal van Sparta verstoren", zegt Sjoerd Winkens. "Dat hebben we vorige week ook gedaan tegen Dordrecht. Sparta moet in eigen huis risico's nemen. Daar kunnen wij van profiteren. Hoe we op dit moment voetballen, kunnen we nog heel wat punten pakken."
Nathan Rutjes ondervindt nog steeds last van een trap op z'n kuit. Als de middenvelder niet kan meedoen, staat Adnan Secerovic klaar om hem te vervangen. Tegen Dordrecht scoorde hij nog een knap doelpunt.
- SoerenBusk
-
- Elite Member
-
06 Feb 2014 21:00Nao Väöre wrote:Boe is dat feeske? wrote: Meneer Higler zorgt altijd dat hij het middelpunt is, het is 'e menneke'
Ik meen mij te herinneren, dat hij in de laatste 3 wedstrijden dat hij MVV mocht fluiten 4 x een strafschop tegen heeft gegeven.
Word dus opletten van minuut 1 t/m 94.
Ja vorig jaar mocht hij mvv-sparta fluiten. En gaf hij hij Sparta een penalty cadeau (naar protesten van Spartanen).
Hij wordt als het waren beloond met een nieuwe editie :lachen: ; Zoiets bedenkt alleen de knvb
Dat was tevens de eerste nederlaag voor mvv; o.a. omdat Labylle te laat was vanwege file, en de eerste van vele nederlagen met Winkens in de basis. Ps vermeld hier alleen maar feiten :lachen:
- Mappie
-
- Elite Member
-
06 Feb 2014 22:22Bedankt alvast.

- Sjeng043
-
- Senior Member
-
06 Feb 2014 22:31Staat ie morgen bij! (als het goed is natuurlijk haha)
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
- zittribuun
-
- Premium Member
-
07 Feb 2014 08:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Feb 2014 08:42Vannacht wel gedroomd van de wedstrijd. Het wordt 4-2 als ik daarop af ga.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2014 09:06Boschpoort wrote: Het gaat mij niet lukken uiteindelijk om erbij te zijn.
Vannacht wel gedroomd van de wedstrijd. Het wordt 4-2 als ik daarop af ga.
Mag hopen dat in diezelfde droom ook mooie vrouwen zaten, dan heb je er nog wat aan gehad

- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2014 10:45www.itwm.nl/artikel.php?t=Voorbeschouwing+Sparta+-+MVV
- Boys_in_Red
-
- Elite Member
-
07 Feb 2014 14:42Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
07 Feb 2014 18:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
07 Feb 2014 19:36Wissels MVV, Kuipers, Rutjes, Maria, Veldmate, Moustafa, La Rosa, De Boevere #spamvv
Rutjes dus neet fit genog, jammer, mer es Secerovic speult es oafgeloape week :thumbsup: