Sparta Rotterdam - MVV Maastricht

09 feb 2014 01:43 09 feb 2014 01:44 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #46
beelde vaan de zender "Mestreech News" oet de rebrik "no comment"








:thumbsup:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2014 15:11
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #47

Sjotelsplak schreef :

seppo schreef : Over de hele wedstrijd gezien 3 puntjes gestolen, al was het na de 1-1 verdiend.
Man of the match: Sierd de vos!

Wat unne idioot. Volgens hem was Sparta het real madrid met veel geld en was MVV failliet en bestond ons team uit spelers van het leger des heils.


Ieder zijn smaak.
Ik vond en vind het commentaar van Sierd prettig.
En de budgettaire vergelijking klopt gewoon, is een feit toch. Tja om dit uit te drukken met "leger des heils" is misschien niet gepast maar ik snap het wel ;)
O ja en schatten is ook niet zo'n sterk punt van hem. Het uitvak was zichtbaar voller dan 25 mensen. Meh jeh.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2014 22:14
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 125
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #48
Het wordt wel eens tijd dat iedereen een stopt met de kritiek op Smeets, je blijft achter de spelers staan! Er zijn wel meer spelers die onder de maat spelen, maar sommige moeten altijd alleen Smeets afkraken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2014 22:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #49

Aon de geng! schreef : Het wordt wel eens tijd dat iedereen een stopt met de kritiek op Smeets, je blijft achter de spelers staan! Er zijn wel meer spelers die onder de maat spelen, maar sommige moeten altijd alleen Smeets afkraken!


Precies, volledig mee eens. Als je niks probeert kun je ook geen fouten maken. Bovendien waren beide doelpunten een assist van Smeets. Zeker had hij bijv. die laatste bal moeten afgeven aan Maria, maar dit gebeurt op elk nivo en dus ook bij ons. Smeets verdient veel meer krediet maar is bij een aantal -wat hij ook doet- zowiezo het pispaaltje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, Nao Väöre, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2014 10:26
Heugem
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 53
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #50
Ik word er ook een beetje moe van, die constante kritiek als Smeets ook maar één verkeerde bal geeft. Maar dat zal een deel van het Maastrichtse publiek wel eigen zijn. Kan me ook een aantal jaren terug herinneren dat een deel van het publiek constant zat te zeiken als Daniel Gomez een verkeerde pass gaf of de bal verloor. Dit zijn nou eenmaal beide flegmatieke spelers die een 'sierlijke' speelstijl hebben, waardoor het er soms wat arrogant uitziet. Deal with it, dit soort spelers kunnen het verschil maken in een wedstrijd.

Verder een lekker overwinning, dit moet vertrouwen geven voor de komende wedstrijden. Met de juiste instelling kunnen we van iedereen winnen!

Ik schat trouwens dat er in het uitvak een man of 120 aanwezig waren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2014 13:05
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Onderwerp Auteur
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #51
Ben het met een groot aantal mede forumgebruikers eens.
Het telkens uitfluiten van Bryan heeft totaal geen zin.
Die jongen probeert met bepaalde acties het elftal op sleeptouw te nemen.
Dat dit niet altijd lukt zullen we voor lief moeten nemen.

Indien al zijn acties wel vruchten af zouden werpen, dan voetbalde hij al lang niet meer hier.
Een bekend spreekwoord is immers: een profeet wordt in eigen land niet geëerd.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 feb 2014 16:07
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #52
Eén keer 'Leger des Heils' noemen was voor Sierdje niet genoeg..(vanaf 2.41)
foxsports.nl/video/190683-braken-dit-wor...e-busreis-terug.html

Priceless dat gezicht van Braken. "Leger des heils? Moi? Heb ik me vanmorgen niet goed geschoren?".

Tsjonge jonge, en daarna nog vragen of er een Seksfilm in de bus gedraaid wordt, zeker als winstpremie?

Sierd, dat je hartje winter de Champions league wedstrijd Moskou tegen Praag in Siberië moet opleuken met leuke anekdotes kan ik begrijpen. Maar we zijn een professionele voetbalorganisatie. Als je dit bij de NOS doet sta je op straat.. Zie je De Boer al antwoorden op deze vragen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2014 02:09
San Marco
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 35
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht #53

houtengerard schreef : Als je dit bij de NOS doet sta je op straat.. Zie je De Boer al antwoorden op deze vragen?


Bij de NOS zit een heel ander slag commentatoren, zij vormen een beetje het Real Madrid binnen hun beroepsgroep. Sierd is meer te vergelijken met het Leger des Heils en zit niet voor niets weggemoffeld achter de decoder. ;)

KOM OP DIE ROEIE!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, MVV4life, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.333 seconden