MVV Maastricht - Helmond Sport

07 mrt 2014 09:19 07 mrt 2014 09:40 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #16
Ik zal het wel niet begrijpen maar kennelijk zijn die varkens vriendjes met het gepeupel van achter de wawa-linie, getuige dit spandoek bij de wedstrijd tegen Sparta.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2014 10:01
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #17
Ut weurt weer e heerlik weekend!
Iech veul ut, iech höb d'r zin in!

Te beginne met venaovend 'n 2-1 tege die verkesköp.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

07 mrt 2014 10:43
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #18
Ik heb de toto vast voor jullie ingevuld:

AZ - Heracles Almelo 1-3
Roda JC - NEC - 0-3
sc Heerenveen - PEC Zwolle - 0-1
NAC Breda - Vitesse - 2-1
PSV - FC Utrecht - 1-2
RKC Waalwijk - ADO Den Haag - 0-3
FC Groningen - Feyenoord - 2-0
Go Ahead Eagles - FC Twente - 1-0
Ajax - SC Cambuur - 0-1

MVV Maastricht - Helmond Sport - 4-0
Willem II - FC Oss - 4-0
Fortuna Sittard - Excelsior - 0-0
FC Den Bosch - Telstar - 1-1
FC Eindhoven - Jong PSV - 1-2
Almere City FC - Jong Ajax - 0-0
FC Dordrecht - FC Volendam - 1-0
Sparta R'dam - Jong FC Twente - 0-1
Achilles'29 - VVV-Venlo - 2-0
FC Emmen - De Graafschap - 1-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Jacques, De_Lange

07 mrt 2014 10:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #19
Op RKC - ADO na ben ik het helemaal met je eens. ADO krijgt nog veel gemakkelijke tegenstanders, laat RKC zich maar eerst veilig spelen... :thumbsup:

Heb zin in vanavond! Kan iemand de klok hier op kantoor wat sneller laten draaien?? :whistle:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke

07 mrt 2014 11:24
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #20

Boschpoort schreef : Ik zal het wel niet begrijpen maar kennelijk zijn die varkens vriendjes met het gepeupel van achter de wawa-linie, getuige dit spandoek bij de wedstrijd tegen Sparta.

Zullen ze dan snappen dat het achter de wawa-linie moffen zijn aangezien ze normaal de uiterst intelligente oneliner 'Alle Limburgers stinken'?

Oh nee even vergeten dat die hersenlozen ook niet snappen dat wij Sjengen zijn dus de vraag stellen is hem beantwoorden.

Bij mij tikt de klok gelukkig maar tot 16:00 Jacques en dan genieten van een mooie dag MVV en wellicht een dito weekend mocht Boschpoort een glazen bol hebben van goede kwaliteit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, opadiehard

07 mrt 2014 11:35
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #21
Zin in venoavend, hoop op unne good gevulde Geusselt en gooije sfeer, daan blieve die 3 punt vanzellef heij :thumbsup: !!

Tot venoavend :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

07 mrt 2014 14:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #22
Ze zijn onderweg, onze gasten uit helmond. Ze hebben alleen niet begrepen dat het een verplichte buscombi is.

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, Jacques, peter ruiver, tanteke

07 mrt 2014 17:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #23
Winnen is 3 plaatsen stijgen en nog eens winnen is nog eens 3 plekken. Kom Op MVV!!!!!

07 mrt 2014 17:50
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #24
Heb in de toto ingevult dat MVV verliest dus dan winnen we! :thumbsup:
Sinds dat ik dat doe verliezen we niet meer dus laten we hopen vanavond ook niet!!

07 mrt 2014 19:07
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #25
Vrees het ergste vanavond, vorige keren dat we konden stijgen naar de play-off plaatsen bij een overwinning werd telkens verloren. Tel daarbij op dat we al jaren niet gewonnen hebben van Helmond, MVV goed draait en Helmond niet (dus je zou een overwinning verwachten), dan voorzie ik een moeilijke avond :schamen:

07 mrt 2014 22:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #26
Miljaar, overwinning was zeker mogelijk vandaag. Mega kans Schreurs in de eerste minuut, daarna niet al te veel kansen, maar buiten een verdwaald afstandschot heeft Helmond geen kans gehad. Nog bijna op het laatste met de kopbal van Veldmate(?) op de lat, maar hij mocht er niet in :(

Waarom maar 1 keer (zo laat)gewisseld? Had zelf Ospitallieri na een uurtje al eruit gehaald en dan Maria op zijn plek. Snap dat niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aon de geng!

07 mrt 2014 22:39
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #27
Jammer, er hadden drie punten ingezeten....
Dat we niet hebben gewonnen ligt toch echt aan Elsen; waarom niet wisselen?...
Ospi zat duidelijk niet in de wedstrijd, Maria zit op de bank ...logische wissel toch? En dan Veldmate.....die breng je voor Braken en niet voor Schreurs......alhoewel die ook geen voldoende scoorde.
Alle lof voor Smeets :applaus: , duidelijk man van de wedstrijd!

07 mrt 2014 23:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #28
Schreurs was heel erg ongelukkig in zijn spel, logische wissel, had wat eerder mogen gebeuren al heeft Veldmate in die tien minuutjes ook niets gepresteerd. Braken vond ik verrassend balvast, hij is echt fysiek sterker geworden. Wat je wel kunt zeggen is dat Braken naar de zijkant had gemoeten en Veldmate centraal.

Ik vond Ospitalieri niet zo slecht als schijnbaar vele anderen op de tribune en hier. Ik snap Elsen wel met het lange wachten qua wissels. Helmond kon aanvallend totaal niets brengen en MVV was iets dreigender, met een wissel loop je het risico dat weg te geven. Beide ploegen speelden nadrukkelijk in eerste instantie vooral om niet te verliezen. Van Hyfte en Secerovic (zo schrijf je dat, NathanR) stonden de hele wedstrijd vlak voor onze verdediging. Bij Helmond zelfs een blok van drie defensieve middenvelders. Met Kuipers, die wel veel duelkracht heeft maar opbouwend matig is, en Winkens, die geen ruimte in zijn rug moet hebben, allebei in de basis, is dat vanuit MVV-oogpunt ook best logisch.

Ik ben nu echt benieuwd, volgende week met Excelsior nog één zware dobber, daarna begint de gemakkelijke serie. Laten we eerlijk zijn, de afgelopen wedstrijden hebben we wat puntjes gestolen met Sparta uit waar je bij rust gewoon met 4-0 achter moet staan als duidelijkste voorbeeld. Dat je dan een keer niet van Helmond kan winnen ondanks overwicht, jammer maar helaas. De komende weken moet het echt gaan gebeuren! :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

08 mrt 2014 00:39
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #29
Iech höb gein stum mie en volges miech heet mvv4life las vaan zien oere door miech :p

08 mrt 2014 09:00
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Helmond Sport #30
Ik heb al veel saaiere 0-0 wedstrijden gezien dus qua dat ben ik tevreden.
Jammer dat de bal er niet in wilde...
Vond Smeets goed spelen en MVV moet misschien een kijken naar die linksback van Helmond (deen laankheurige). Die had werkelijk alles....ook compliment voor hem.

Tijd voor maken pagina: 0.412 seconden