MVV - FC Den Bosch (02-04-2014)

31 mrt 2014 10:56
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #1
MVV Maastricht - FC Den Bosch
Woensdag 2 April
20:00
Stadion De Geusselt

Laatste 5 ontmoetingen:
14-10-13 FC Den Bosch 0-2 MVV
19-04-13 FC Den Bosch 1-2 MVV
09-11-12 MVV 4-0 FC Den Bosch
09-04-12 FC Den Bosch 3-0 MVV
16-12-11 MVV 1-4 FC Den Bosch

Topscorers MVV:
6 goals - Sven Braken
5 goals - Tom van Hyfte
4 goals - Marco Ospitalieri
4 goals - Maic Sema (niet meer spelend voor MVV)
4 goals - Bryan Smeets

Topscorers FC Den Bosch:
15 goals - Erik Quekel
9 goals - Furhgill Zeldenrust
6 goals - Alexander Mols
6 goals - Benjamin van de Broek
4 goal - Ralf Seuntjens

MVV 12e (45 p.)
W-D-W-W-L

FC Den Bosch 7e (48 p.)
W-L-L-W-W

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2014 18:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #2
MVV met andere aanvalslinie


Voor het eerst sinds lange tijd gaat MVV-coach Ron Elsen ingrijpen in zijn basisploeg. Bij de aftrap van de inhaalwedstrijd woensdagavond (20.00 uur) in de Geusselt tegen FC Den Bosch zal er een gewijzigde aanvalslinie op het veld staan.

Danny Schreurs (foto), ver verwijderd van zijn vroegere vorm, lijkt het kind van de rekening te worden. Mark Veldmate of Gianluca Maria komen in aanmerking om hem te vervangen. Michael la Rosa neemt de plaats in van Marco Ospitalieri, die in de verloren wedstrijd bij Almere City een blessure aan zijn kuitbeen opliep. ,,Dat duel was een grote teleurstelling voor ons allemaal", zegt Elsen. ,,We hadden niet de juiste focus. Ik geef mijn elftal veel vertrouwen, maar nu denk ik dat er een prikkel nodig is."
Het duel is van cruciaal belang voor beide ploegen. MVV en FC Den Bosch zijn directe concurrenten in de strijd om de play-offs.

bron:limburger.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 14:44
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #3
6 Punten zijn nodig om de aansluiting niet te verliezen.
Te beginnen vandaag tegen Den Bosch en komende zaterdag tegen Achiles.


Gezien het aantal reacties over deze wedstrijd leeft de wedstrijd niet echt of de randzaken leven meer?
Hopelijk resulteert dit niet in een slechte opkomst op de tribune.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 16:42
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #4

Us Clubke schreef : 6 Punten zijn nodig om de aansluiting niet te verliezen.
Te beginnen vandaag tegen Den Bosch en komende zaterdag tegen Achiles.


Gezien het aantal reacties over deze wedstrijd leeft de wedstrijd niet echt of de randzaken leven meer?
Hopelijk resulteert dit niet in een slechte opkomst op de tribune.


Ik ben in elk geval van de partij.....3-1 overwinning. En inderdaad, ook ik heb t gevoel dat deze wedstrijd minder leeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 16:58
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #5

gaston satijn schreef :

Us Clubke schreef : 6 Punten zijn nodig om de aansluiting niet te verliezen.
Te beginnen vandaag tegen Den Bosch en komende zaterdag tegen Achiles.


Gezien het aantal reacties over deze wedstrijd leeft de wedstrijd niet echt of de randzaken leven meer?
Hopelijk resulteert dit niet in een slechte opkomst op de tribune.


Ik ben in elk geval van de partij.....3-1 overwinning. En inderdaad, ook ik heb t gevoel dat deze wedstrijd minder leeft.


Sterker nog, iech höb 't idee tot gans M.V.V. minder leef, of höb iech 't mis?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 17:05
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #6
Op facebook zie je steeds meer commentaar bij de posts van MVV, ik heb niet zo het idee dat het minder leeft.
De wedstrijd op woensdag is nu eenmaal vreemd en er is veel randgebeuren in het nieuws over MVV.

Ik heb er wel zin in vanavond!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 17:12
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #7
Vanaovund een zeer belangrieke pot!
Ze zullen motten strijden um te winnen.

iech zek een nipte 2-1 euverwinning goals van Smeets en La Rosa.


kom op sjengen pak die Boscche Bollen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 22:10 02 apr 2014 22:11 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #8
Jeh, wat mooste heij noe euver zegge...

Ut waor heerlijk weer?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 22:20
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #9
Ierste 20 menuut woare good, de rest ging nurregens euver.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 22:33
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #10
Dit was echt bagger. Het is mij een raadsel hoe MVV de laatste weken zoveel punten heeft kunnen halen. Wellicht is de verklaring simpel: als MVV het spel niet hoeft te maken, dan kunnen ze gevaarlijk zijn? Ik weet het niet, want in al die uitwedstrijden ben ik niet geweest. MVV heeft simpelweg de voorhoede niet waaraan middenvelders de bal kwijt konden. Van Hyfte kwam in het spel nauwelijks voor. Secerovic werkte hard, evenals Smeets, maar aan wie moeten zij de bal kwijt? Veldmate en Larosa zijn werkelijk geen enkele keer hun mannetje voorbij gegaan. Braeken probeert het dan tenminste nog, maar mist raffinement. Kortom: armoe troef. Zo voetballend krijg je het nog moeilijk tegen Achilles. Winkens vond ik ook nog wel in positieve zin eruit springen. Wat is het soms moeilijk om supporter te zijn van zo'n wisselvallige club. Net als je denkt dat ze de goede lijn te pakken hebben, lijkt het weer in te kakken. Bah bah. Waarom niet opportunistisch spelen als het voetballend niet lukt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 22:45
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #11
Het was pijnlijk om te zien hoe onmachtig MVV vanavond aanvallend gezien was. Met Braken, Veldmate en La Rosa win je de oorlog niet. Van La Rosa zou je toch mogen verwachten dat hij iets meer laat zien als hij eindelijk weer eens in de basis mag starten. Niet thuis dus. Veldmate idem dito: niet thuis. En Braken liet maar weer eens zien dat hij simpelweg tekort komt voor dit niveau. Wederom niet thuis. Hoelang heeft hij nog krediet? Danny werd geslachtofferd, maar naar mijn idee komt Braken daar ook al een hele tijd voor in aanmerking.

Bijzonder jammer dat het na die mooie reeks van acht ongeslagen wedstrijden opeens niet meer loopt. Hopelijk kan de spelersgroep de accu weer opladen en zaterdag een goed resultaat neerzetten. Anders zou het seizoen nog wel eens alsnog als een nachtkaars uit kunnen gaan.

Kom op die Roeie! Zaterdag uit een ander vaatje tappen graag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 22:46 02 apr 2014 22:48 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #12
Met de gal in je strot kom je thuis. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een avondje voetbal?
Het begon allemaal zo mooi met dat fantastische spandoek op de Angelside tribune. 112 jarige verjaardag, kippenvel en een trillend lipje.. Dat moet uitbundig gevierd worden. En dan denk je nu gaat het loos... de jongens weten wat op het spel staat... en dan krijg je dit.., profvoetbal onwaardig gestuntel.. ongelooflijk.

Dat één iemand een offday heeft, dat kan gebeuren. Maar een compleet elftal dat spoken ziet, dat hou je toch niet voor mogelijk? Geen bal kwam aan, geen omschakeling is gelukt en bij een doodspelmoment wordt de klapstoel uitgeklapt om even de veters te strikken... wat een mentaliteit bij een 0-1 achterstand..

Dit is bij verre het meest waardeloze seizoen dat ik in die 20 jaar dat ik naar MVV ga heb meegemaakt. En dan heb ik het niet over de resultaten, maar over het veldspel, de passie die men erin stopt, de waardigheid om dat shirt te mogen dragen. Deze groep moet zich schamen! Afbraakvoetbal en compleet lege tribunes als resultaat, een club die met één been in het graf staat. En niemand op dat veld die de mouwen wilt opstropen en deze club in een goed daglicht wilt schieten. Het is of ze allemaal de groene zeep hebben laten vallen in de kleedkamer, voordat ze dat veld op komen.. motivatie, vertrouwen en tactiek. Drie dingen die ik dit seizoen niet gezien heb. Alleen geluk kwam soms even bovendrijven.

Schuivertjes vanaf 40 meter, een complete voorhoeden die in de dekking gaat staan van de tegenstander, terwijl de tegenstander het hele middenveld heeft dichtgetimmerd. Bij elke pass van MVV, wist Den Bosch de uitkomst al. Ze hoefden niet eens meer op de speler te anticiperen, ze wisten toch waar de bal ging vallen. Een aanval over meer dan twee schakels heb ik niet gezien. Een corner die op het kopje beland, niet gezien. Een voorzet komt alleen maar bij een MVV'er als de tegenstander er aan zit. Geen enkele voorzet bereikt direct de man. Een keeper die de reserve keeper bedient bij een uittrap. Als dit seizoen onderdeel was van het vijfjarenplan richting de eredivisie, dan vreet ik mijn seizoenskaart op..

Ach, dat tekort halen we wel in met een extra wedstrijd tegen Eijsden.. laat die play-offs maar zitten. Is niet erg.. :daag:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 22:47
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #13

Frank Salemans schreef : Dit was echt bagger. Het is mij een raadsel hoe MVV de laatste weken zoveel punten heeft kunnen halen. Wellicht is de verklaring simpel: als MVV het spel niet hoeft te maken, dan kunnen ze gevaarlijk zijn? Ik weet het niet, want in al die uitwedstrijden ben ik niet geweest. MVV heeft simpelweg de voorhoede niet waaraan middenvelders de bal kwijt konden. Van Hyfte kwam in het spel nauwelijks voor. Secerovic werkte hard, evenals Smeets, maar aan wie moeten zij de bal kwijt? Veldmate en Larosa zijn werkelijk geen enkele keer hun mannetje voorbij gegaan. Braeken probeert het dan tenminste nog, maar mist raffinement. Kortom: armoe troef. Zo voetballend krijg je het nog moeilijk tegen Achilles. Winkens vond ik ook nog wel in positieve zin eruit springen. Wat is het soms moeilijk om supporter te zijn van zo'n wisselvallige club. Net als je denkt dat ze de goede lijn te pakken hebben, lijkt het weer in te kakken. Bah bah. Waarom niet opportunistisch spelen als het voetballend niet lukt?


Slechts 1 oorzaak: een aantal spelers hebben de p.... in over het niet voeren van contractbesprekingen door MVV en het bij voorbaat al roepen dat een ev. nieuw contract iig een stuk lager zal zijn. Sinds dit bekend is gemaakt is er onvrede in de spelersgroep. Bron: 1 van de belangrijkste scouts.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 23:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #14

pinobel schreef :
Slechts 1 oorzaak: een aantal spelers hebben de p.... in over het niet voeren van contractbesprekingen door MVV en het bij voorbaat al roepen dat een ev. nieuw contract iig een stuk lager zal zijn. Sinds dit bekend is gemaakt is er onvrede in de spelersgroep. Bron: 1 van de belangrijkste scouts.


Alsof dat bij andere clubs, bijvoorbeeld FC Den Bosch, niet ook gebeurt. Even googlen leert dat er zeven basisspelers van Den Bosch van vanavond nog geen contract voor volgend jaar hebben, en sterker nog: volgens een fansite niet eens een aanbod ontvangen hebben en in een aantal gevallen al te horen gekregen hebben dat ze volgend seizoen weg moeten zijn. Dit soort dingen zijn in de Jupiler League doodnormaal, waarom zou het bij MVV een reden tot paniek zijn?

Bovendien is de gemakkelijkste manier om een club (MVV danwel een andere) te overtuigen, door goed te spelen, niet door slecht te spelen...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 apr 2014 23:19
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #15

pinobel schreef :

Frank Salemans schreef : Dit was echt bagger. Het is mij een raadsel hoe MVV de laatste weken zoveel punten heeft kunnen halen. Wellicht is de verklaring simpel: als MVV het spel niet hoeft te maken, dan kunnen ze gevaarlijk zijn? Ik weet het niet, want in al die uitwedstrijden ben ik niet geweest. MVV heeft simpelweg de voorhoede niet waaraan middenvelders de bal kwijt konden. Van Hyfte kwam in het spel nauwelijks voor. Secerovic werkte hard, evenals Smeets, maar aan wie moeten zij de bal kwijt? Veldmate en Larosa zijn werkelijk geen enkele keer hun mannetje voorbij gegaan. Braeken probeert het dan tenminste nog, maar mist raffinement. Kortom: armoe troef. Zo voetballend krijg je het nog moeilijk tegen Achilles. Winkens vond ik ook nog wel in positieve zin eruit springen. Wat is het soms moeilijk om supporter te zijn van zo'n wisselvallige club. Net als je denkt dat ze de goede lijn te pakken hebben, lijkt het weer in te kakken. Bah bah. Waarom niet opportunistisch spelen als het voetballend niet lukt?


Slechts 1 oorzaak: een aantal spelers hebben de p.... in over het niet voeren van contractbesprekingen door MVV en het bij voorbaat al roepen dat een ev. nieuw contract iig een stuk lager zal zijn. Sinds dit bekend is gemaakt is er onvrede in de spelersgroep. Bron: 1 van de belangrijkste scouts.


Is die bron ook degene die heeft gelekt naar de pers over de jeugdopleiding? Wat een onruststokers weer pffff.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.377 seconden