MVV - FC Den Bosch (02-04-2014)

02 apr 2014 23:39
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #16
Dit sloeg helemaal nergens op... Wat een afschuwelijke wedstrijd.
Ik vraag met af waarom we nog 4-3-3 spelen, als geen enkele spits bij MVV ook maar enigszins in vorm is. Waarom dan 3 spitsen opstellen? Vandaag speelden Veldmate, La Rosa en Braken ver onder de maat. Schreurs was niet veel beter.
Misschien kunnen we op het middenveld dan een mannetje meer gebruiken (bijvoorbeeld Rutjes)?

Bagger, bagger, bagger.... en ik vrees dat zaterdag net zo gaat worden.

De opleving van 8 wedstrijden was leuk, maar we zijn weer helemaal terug bij af. Vorige week in Almere al en nu ook weer thuis.
Zoals we vandaag speelden, winnen we geen wedstrijd meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 00:02
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 74
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #17
Een absolute wanprestatie meer valt er niet over te zeggen !! Sommige spelers zijn werkelijk een drama en leveren iedere bal in !! De aanvoerder van Hyfte is zoals eigenlijk het hele seizoen onherkenbaar zwak !Levert veel ballen in, verdedigend niet al te sterk vooral op fysiek gebied en zeker niet meer de leider van een paar jaar terug. MVV heeft zowat de zwakste voorhoede van de hele Jupiler Leage, vanavond blijkt duidelijk waarom ! Veldmate praat meer dan dat die voetbalt zeer statisch en langzaam en vriendje Braeken mag doen wat hij wil, hij mag toch altijd blijven staan, ongelofelijk dat de snelle en hardwerkende Maria totaal geen kans meer krijgt onder Elsen. Door het niet adequaat ingrijpen van het centrale duo Verdellen, Knops kwam Den Bosch wel heel makkelijk aan zijn winning goal !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 00:12
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #18
wat een belabberd voetbal , volgens mij hadden ze ook liever Champions League gekeken, want ze hadden helemaal geen zin. In weze begrijpen vele spelers niet waar ze mee bezig zijn.
Hopelijk starten ze zaterdag dan wel met Schreurs en Ospitaleri (anders Maria) in de basis en evtl 4 middenvelders.
Het is goed als ze op het eind van het seizoen een streep zetten door vele spelers (dat ze het maar elders gaan proberen; en we/ze weten hopelijk wat van Labylle en Esajas terecht is gekomen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 07:15
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #19
Ik ben blij dat het seizoen bijna voorbij is, wat een ellende op de grasmat. Dit seizoen eindigen we in de onderste regionen van de Jupiler Leaque. Mvv is de laatste 2 jaar constant negatief in het nieuws, veelal te danken aan die prachtige voorzitter die overal een mening over heeft maar geen enkele ambitie heeft met Mvv. Voetbal komt bij deze voorzitter op de tweede plaats.
Het gaat nog zelden over voetbal bij Mvv, wel veel over maatschappelijk en bezuinigingen, geen geld voor trainer, geen geld voor spelers, geen geld voor fatsoenlijk trainingsaccommodatie, geen geld voor winstpremies, geen plaats voor fanatieke supporters , geen sfeeracties meer, gewoon jeugdelftallen deleten. Alle sfeer en passie zijn verdwenen. zojuist op L1 Superfan Leo Kruintjens die een waar Mvv museum heeft maar binnen Mvv toont niemand ook maar enige interesse of waardering voor de verzameling van die man. Schandalig! Kruintjens laat zich inmiddels ook niet meer bij Mvv zien...
Als ik hier supporters hoor roepen dat Mvv Schreurs en van Hyfte ( de best betaalde spelers ) snel een contract moeten geven dan knijp ik eens in mijn arm. Ben ik dan de enige die ziet dat dit tweetal weinig tot geen meerwaarde heeft voor Mvv? Hopelijk volgend seizoen een gehele nieuwe en frisse selectie met beter voetbal maar ik heb er een hard hoofd in...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 08:19
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1917
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #20
Elke keer als je als MVV supporter hoopt hebt dat het nog wat gaat worden met de club dan weten communicatieve blunders en de labiele selectie je stemming weer te bederven.
Wat een afschuwelijke wanvertoning gisteren. Ik denk na Eindhoven de veruit slechtste wedstrijd van het seizoen. Terechte nederlaag.
Na de afgang in Almere ben ik ervan overtuigd dat zowel de successen als de drama's nauwelijks aan de trainers te danken of te wijten zijn.
De bezem moet eens hard door de selectie. Schreurs en Van Hyfte hebben dit seizoen de verwachtingen (en hun salaris) totaal niet waargemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 08:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #21
Helemaal mee eens Boschpoort.

Den Bosch was trouwens ook erg slecht; doelpunt zat veel geluk bij. Als Van Hyfte na een minuut of tien wat rustiger blijft komen we met 1-0 voor en win je deze wedstrijd waarschijnlijk ook nog. Zou voor de stand leuk zijn geweest maar niet terecht.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 09:01 03 apr 2014 09:02 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #22
Wat een drama niveau. Het was net alsof ik naar pingpong aan het kijken was: je trapt de bal hard naar voren en je krijgt hem even hard terug. Er zat bij MVV niks, maar dan ook helemaal NIKS in. Geen idee, geen creativiteit, geen teamgeest, niks. En ook al hebben we een goede serie achter de rug, als je het voetbal over het gehele seizoen ziet dan verdien je die nacompetitie ook niet. Te veel spelers presteren onder hun niveau. Dat inderdaad de bezem maar door de selectie gaat. Wat een baggerzooi.

Illustratief was een moment in de tweede helft: MVV krijgt ter hoogte van de middenlijn een vrije trap, Secerovic wil hem nemen, maar wordt net dat moment gewisseld. Nou, daar ligt de bal. Wie neemt die vrije trap nu? Niemand toont initiatief, niemand overlegt. Moet Smeets die al bijna bij "de 16" van Den Bosch staat helemaal teruglopen. En dan is dit maar een dood moment, om bij de fases van balbezit dan maar te zwijgen...

Hopelijk zaterdag een heel ander MVV op het veld, maar ik heb er een hard hoofd in...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 10:21
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #23
Inderdaad, de wedstrijd van gisteren was werkelijk een beschamende vertoning. Allereerst Castro. Steeds maar vitten op zijn medespelers, maar zelf schiet hij de bal ofwel over de zijlijn ofwel naar een gedekte medespeler. Bij het doelpunt ging hij ook weer niet vrijuit. Maar goed, hij heeft ook een paar goede reddingen verricht anders had FC Den Bosch met 0-3 gewonnen en dat zou toch wat al teveel eer zijn geweest. Want dat is nog het ergste, FC Den Bosch was kwalitatief echt niet beter dan MVV.

In de verdediging vraag ik mij af waarom Winkens nog altijd bij MVV speelt. Totaal geen toegevoegde waarde, geen techniek, liet zich keer op keer uitspelen. Verdellen en Knops leggen alleen tikjes breed, zonder enige dreiging of actie naar voren. Stankov's werklust is aandoenlijk, maar kwalitatief is ook hij te licht voor dit werk. Op het middenveld hebben we OP PAPIER eigenlijk nog de meeste kwaliteit met Van Hyfte (dit seizoen inderdaad totaal uit vorm), Smeets (gisteren ook weer totaal de weg kwijt) en Rutjes (maar weeeeeeer een gele kaart), maar ook deze mannen laten het lelijk afweten. Secerovic is ook geen constante factor. Voorin is het kommer en kwel. Dat Danny Schreurs zijn niveau niet meer heeft gehaald na de zware blessure, is nog wel begrijpelijk. Indien in vorm is hij een hele goede spits voor de JL. Ook Braken heb ik al eens beter gezien. Maar het allerergste is La Rosa, die jongen voegt echt niets toe. Continu balverlies, slap in de duels, geen gevaar aan de zijkant. Maria en Ospitalieri zijn veel betere alternatieven. Veldmate moet ballen van de zijkant krijgen maar die komen er niet.

OK, een team kan uit vorm zijn, maar wat me nog het allermeeste stoort is dat met name Smeets niet in staat is een fatsoenlijke corner te nemen. Die eindigt over de zijlijn aan de andere kant van het veld of in de handen van de keeper. Wat is dat toch? Het is toch heel simpel een bal ter hoogte van de penaltystip te laten vallen? En waarom steeds die handen omhoog voor een hoekschop? Ik snap er niets van, maar ja ik ben ook maar een simpele supporter. Bij de jeugd van RKHSV op zaterdagochtend zie ik veel betere corners!

Tot zover mijn ergernis....op naar zaterdag, want tja, ik blijf als rasechte supporter toch gewoon komen alhoewel er zoveel leukere dingen te doen zijn op je vrije dag. Veel slechter kan het niet dus laten we hopen dat het in elk geval een driepunter oplevert.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, SoerenBusk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 11:03
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #24
Drama Drama en nog eens Drama.
Het leek er inderdaad op dat de spelers gisteren liever op de bank zaten kijkend naar een championsleague wedstrijd.
Totaal geen strijd en inzet tonen.
Totaal geen balcontrole of val vast, passen die niet aankomen of gewoon direct over de zijlijn rollen.

Ik heb me behoorlijk verveeld in de geuselt gisteren.

Wat me al tijden opvalt is dat MVV tot aan de 16 komt en dan weten ze het niet meer.
Niemand durft te schieten, soms zelf niet op tijd te passen.
Wie niet waagt wie niet wint geld hier ook, de bal zal er niet zomaar inrollen.
Dan komen de corners waar iedere keer smeets plaats neemt achter de bal.
Eerlijk gezegd heb ik gister 1 goede corner van hem gezien maar toen stond er niemand tussen de 2 palen.
Volgens mij ging de rest van mvv er ook van uit dat de bal ofwel voor de eerste paal ging landen of wel achter de 2de buiten de 16. Wat een kut corners.
Smeets werkt zich kapot maar bij thuis wedstrijden pakt het verkeert uit. sorry dat is mijn mening.
bij uitwedstrijden schijnt hij vaker MOTM te zijn.

Ik vind het zo jammer om zoveel verschillende kanten van MVV te zien. Als je kijkt naar de afgelopen 2 seizoenen dan is het net een achtbaan, Up en down en UP en down. Maar een hele grote. Eerst sta je een half seizoen eerste. dan win je de 2de helft maar 3 of 4 wedstrijden. Dan start je een seizoen nog slechter met de zelfde spelers als vorige jaar. Om vervolgens weer 8 wedstrijden ongeslagen te zijn en daarna weer dramatisch te spelen.
Dan hebben we het nog niet over alle geruchten en contracten van spelers.

Al met al een raar seizoen met grote ups en downs.
Als ik nu een vraag kon stellen dan zou ik willen vragen, wat kunnen we volgend jaar nog inbrengen kwa spelers, kwa contracten en dergelijke. er moeten een hoop spelers vertrekken maar er moeten er ook weer bijkomen.

1 ding is wel zeker , we zoeken een SPITS, die kan schieten, durft te schieten en kan scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 13:41
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #25
We hebben sinds Thiebaut geen enkele fatsoendelijke spits meer gehad, die überhaupt weet hoe die met kansen om moet gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 13:58
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #26
Voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer eens genoten van Mvv.

Voor de wedstrijd heb ik in de bomvolle sporthal een aantal pilsjes gedronken. Op weg naar de sporthal was de spanning al goed voelbaar. Veel mensen op straat, die allemaal uitkeken naar deze wedstrijd. Vanuit de sporthal zag ik de Den Bosch supporters aankomen. Ik schat een mannetje of 1200. De overige 700 schijnen via de achterkant naar binnen te zijn geloodst.

Op weg naar het stadion bleek op de ME gespannen. Nou ja, met name de paarden, aangezien er een meterslang spoor aan schijt op de straat lag.

Bij de toegang tot het stadion zag ik iemand teleurgesteld afdruipen. De laatste kaarten waren zojuist verkocht. Goed teken!

De vier rijen aan stewards om te fouilleren, begrijp ik volledig. Met een volgepakt stadion, een bomvol uitvak en vele Den Bosch supporters op losse kaarten, kun je als club maar beter het zekere voor het onzekere nemen.

Helaas won Den Bosch, maar wat een niveau. Dit was pure reclame voor het voetbal als geheel, de stad Maastricht en (uiteraard) Mvv.

Opvallend was dat de sponsorplekken ook goed bezet waren. Normaal zie ik daar wel eens een leeg stoeltje, terwijl het ook daar gisteren bomvol was.

Viel er ook iets tegen? De wachtrijen bij de catering zijn tijdens de wedstrijd wel heel erg lang geworden, laat staan in de rust.

Conclusie: één en al droefenis. :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 15:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #27
Dit team bestaat voor een groot gedeelte uit goed-weer voetballers. Als het goed gaat voetballen ze vrijuit. Krijgen ze 1 tegenslag tegen Almere , kunnen ze ineens niet meer voetballen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 apr 2014 21:41 03 apr 2014 21:42 door Lassie80.
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #28
Hadden we gisteren ook mooi-weer voetballers dan? Als dat dan het resultaat is... foi foi wat een optreden.

Het hoogtepunt voor mij was voor aanvang het in ontvangst mogen nemen van mijn 4e VeerZienMVV pin. En het spandoek van de Ultra's was uiteraard ook een hoogtepunt

Verder beschrijft Houtengerard goed het gevoel dat ik had toen ik huiswaarts ging. Onbegrijpelijke vertoning, weer weinig publiek...etc. En als we het spelniveau van de laatste twee wedstrijden nemen, dan hebben we, net als Sparta, ook helemaal NIETS te zoeken in de play-offs. Dit heeft niks meer met betaald voetbal te maken.

En ooit hoop ik nog een antwoord te ontvangen op het volgende: waarom bij elke corner tegen, MVV met het hele team in de eigen zestien gaat staan? Waarom niet een a twee spelers op de rand van de middencirkel? Um diech kapot te sjangeneere!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 10:58
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #29
Een schandalige vertoning. Geen passie, geen strijd. Slap, slap slap. Teveel jongens gaven niet thuis. Braeken kan het gewoon niet maar staat er en blijft er altijd in. Ook La Rosa toont aan het niveau niet te hebben. Onzichtbaar en stond zich te verbergen. Werkelijk niks goed gedaan. Onze rechterkant liep voor geen meter. Onze MOTM Stankov...foute pases, balverlies, kon zijn man niet houden en verdiende in de rust al een wissel. Hoezo MOTM. De sponsor zal wel te veel borrels in het Sponsorhome hebben genoten. Van Hyfte onherkenbaar. Veldmate kan het gewoon niet. Onze voorhoede is nog geen hoofdklasser waardig. Nathan en Scheurs geen ritme en zelfvertrouwen. Bryan had er ook weinig zin in, speelde niet slecht maar moet de kar eens trekken en zich minder ergeren aan alles en iedereen. Wat een kut seizoen. Maar goed Rinkens tenminste blij. Geen promotie. Hij kan verder gaan met de slub te ontmantelen tot een amateur club met maatschappelijke activiteiten. Volstrekt 0 ambitie. Bezem erdoor. Nieuwe selectie. Nieuw bestuur. Nieuwe visie en beleid gevraagd in 2014 2015.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 11:01
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - FC Den Bosch (02-04-2014) #30
Oh ja.... na alle negatieve zeik over de Ultra's van de laatste tijd een dikke pluim voor hun. Deze jongens laten zien hoe het moet. Passie kun je deze groep niet ontzeggen. Ze zijn goed terug gekomen na een negatieve media aandacht periode. GROTE KLASSE. goede sfeeracties en ze zijn er. Altijd!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden