MVV - Achilles '29

04 apr 2014 10:17 04 apr 2014 10:17 door Maikelll043.
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Achilles '29 #1
Op zaterdag 5 April om 16:30 staat er weer een thuiswedstrijd voor MVV op het programma dat deze week helaas dramatisch speelden tegen FC Den Bosch. Ondanks het verlies deze week denk ik dat MVV deze wedstrijd net als de uitwedstrijd met 2-0 gaat winnen van Achilles '29.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 10:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Achilles '29 #2
Ik denk 1-1 want als ik 5-0 zeg of eis zou ik niet weten wie die 5 goals moet gaan maken. Dus daarom 1-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 10:51
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV - Achilles '29 #3
Ik denk 0-0, de twee minst scorende ploegen van de jupiler league tegen elkaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 10:52
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
MVV - Achilles '29 #4
Ik ga een oude traditie in ere herstellen, onder Trost een tijdlang iedere week een nederlaag voorspeld en toen wonnen we alles en stonden we opeens bovenaan... :lol:

0-1.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 17:13
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Achilles '29 #5
Rutjes terug in basis MVV
MVV-speler Nathan Rutjes komt naar alle waarschijnlijk aan de aftrap tegen Achilles.

Rutjes is de meest voor de hand liggende optie om de geschorste Adnan Secerovic te vervangen. "Ik ga ervan uit dat ik speel, maar het is nog niet zeker", zegt Rutjes die al een tijdje invaller is.

Volgens Rutjes is Achilles geen dankbare tegenstander voor MVV dat twee keer op rij verloor. "We hebben het moeilijk tegen ploegen waar we het spel tegen moeten maken en Achilles is zo'n ploeg."

Ospitalieri
Marco Ospitalieri staat dicht bij z'n terugkeer. Hij is bijna hersteld van een scheenbeenblessure.

Bron: L1

Ik zie het donker in. De laatste kans op de playoffs wordt morgen door ons eigen onvermogen om te scoren om zeep geholpen. 0-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 20:37
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Achilles '29 #6
wedstrijd komt op Fox / livestreams

nog meer lege plekken op de tribunes :S

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 22:14
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - Achilles '29 #7
Mvv staat momenteel 4 punten achter op plaats 8 dat recht geeft op de Na-competitie
(plaats 9 is niet meer relevant omdat Sparta niet meer in de top 9 eindigt).
Volendam(-5) heeft een even slecht doelsaldo als mvv (-4).
Het is dus zaak dat morgen niet allen gewonnen wordt maar als het even kan ook nog met grote cijfers.
Er zijn nog 15 punten te verdienen, maar het doelsaldo zou wel eens de doorslag kunnen gaan geven.
Ik denk dat 12 punten genoeg is om de NC te halen (10 punten wordt kritisch).
Eindhoven is evtl ook nog bij te halen (moeten zondag uit naar belofren-AJX).
Tot zover de theorie :-)
Hopelijk kan Maria morgen weer eens invallen; wil toch meer van hem zien voordat ik een goed oordeel kan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 22:20
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Achilles '29 #8

NathanR schreef : Mvv staat momenteel 4 punten achter op plaats 8 dat recht geeft op de Na-competitie
(plaats 9 is niet meer relevant omdat Sparta niet meer in de top 9 eindigt).
Volendam(-5) heeft een even slecht doelsaldo als mvv (-4).
Het is dus zaak dat morgen niet allen gewonnen wordt maar als het even kan ook nog met grote cijfers.
Er zijn nog 15 punten te verdienen, maar het doelsaldo zou wel eens de doorslag kunnen gaan geven.
Ik denk dat 12 punten genoeg is om de NC te halen (10 punten wordt kritisch).
Eindhoven is evtl ook nog bij te halen (moeten zondag uit naar belofren-AJX).
Tot zover de theorie :-)
Hopelijk kan Maria morgen weer eens invallen; wil toch meer van hem zien voordat ik een goed oordeel kan maken.


Ik zeg je bij deze dat mvv de nacompetitie niet haalt...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 22:39 04 apr 2014 22:40 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Achilles '29 #9

NathanR schreef : Mvv staat momenteel 4 punten achter op plaats 8 dat recht geeft op de Na-competitie
(plaats 9 is niet meer relevant omdat Sparta niet meer in de top 9 eindigt).
Volendam(-5) heeft een even slecht doelsaldo als mvv (-4).
Het is dus zaak dat morgen niet allen gewonnen wordt maar als het even kan ook nog met grote cijfers.
Er zijn nog 15 punten te verdienen, maar het doelsaldo zou wel eens de doorslag kunnen gaan geven.
Ik denk dat 12 punten genoeg is om de NC te halen (10 punten wordt kritisch).
Eindhoven is evtl ook nog bij te halen (moeten zondag uit naar belofren-AJX).
Tot zover de theorie :-)
Hopelijk kan Maria morgen weer eens invallen; wil toch meer van hem zien voordat ik een goed oordeel kan maken.


Plek 9 valt inderdaad nacompetitie weg door Sparta dat buiten de top 9 eindigt. Echter lijkt me dat de plaatsen van Jong Ajax en Jong PSV wegvallen en dus tot en met de nummer 10 nacompetitie geldt?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2014 23:12
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - Achilles '29 #10

Peter Pan schreef :

NathanR schreef : Mvv staat momenteel 4 punten achter op plaats 8 dat recht geeft op de Na-competitie
(plaats 9 is niet meer relevant omdat Sparta niet meer in de top 9 eindigt).
Volendam(-5) heeft een even slecht doelsaldo als mvv (-4).
Het is dus zaak dat morgen niet allen gewonnen wordt maar als het even kan ook nog met grote cijfers.
Er zijn nog 15 punten te verdienen, maar het doelsaldo zou wel eens de doorslag kunnen gaan geven.
Ik denk dat 12 punten genoeg is om de NC te halen (10 punten wordt kritisch).
Eindhoven is evtl ook nog bij te halen (moeten zondag uit naar belofren-AJX).
Tot zover de theorie :-)
Hopelijk kan Maria morgen weer eens invallen; wil toch meer van hem zien voordat ik een goed oordeel kan maken.


Plek 9 valt inderdaad nacompetitie weg door Sparta dat buiten de top 9 eindigt. Echter lijkt me dat de plaatsen van Jong Ajax en Jong PSV wegvallen en dus tot en met de nummer 10 nacompetitie geldt?


Nee Peter dat klopt niet helemaal.
Psv en Ajax doen inderdaad voor spek en bonen mee in deze nep-competitie (die kun je dus doorstrepen; (ps wat is eigenlijk met de premie van 75 k als Ajax periode kampioen wordt, wat gebeurd daarmee??). Momenteel staan beiden niet in de top 8.
Plek 2 t/m 5 dat zij 4 ploegen doen mee aan de NC en dan nogeens 4 ploegen (normaal plek 6 t/m 9, maar Sparta heeft een periode titel en komt niet meer in de top 9; dus dan wordt het top 8).
Mocht Jong Ajax en Jong Psv binnen de top 8 eindigen, dan geeft plek 10 ook nog recht op NC (maar zoals gezegd is dat momenteel niet het geval).
Het beste strepen ze beide ploegen meteen weg uit de stand :-) Het gaat hun erom dat hun jonge spelers kunnen oefenen op nivo (en dat het iedere week andere spelers zijn dat is de MOP van de knvb :lachen: )

Momenteel is Volendam en Eindhoven de target voor Mvv (tegen den-Bosch dat was in weze een 6-punten wedstrijd; vraag me af of de spelers zich dat ueberhaupt gerealiseerd hebben)

Vorige jaar zaten we ook in een flow en toen werd zonder reden (want het was toen niet koud) de wedstrijd tegen Volendam afgelast. Later na de winterstop werd ook die wedstrijd verloren. Mvv leert het eigenlijk niet (ze zijn niet geslepen genoeg).
Obama heeft hun geen goed gedaan :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 08:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Achilles '29 #11
Nathan de premie als ajax kampioen word gaat naar nummer twee in de nc,dat is al eerder gebeurt met de situatie psv/sparta...waar sparta tweede werd en er met de 75.000 vandoor ging...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 09:59
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV - Achilles '29 #12
Nou, ondanks de ergernis van afgelopen woensdag ben ik vanmiddag toch weer van de partij...ik hoop en verwacht dat het een stukje beter gaat lopen en denk dan ook aan 2-0....moet wel..we hebben t nodig!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 11:24
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Achilles '29 #13

opadiehard schreef : Nathan de premie als ajax kampioen word gaat naar nummer twee in de nc,dat is al eerder gebeurt met de situatie psv/sparta...waar sparta tweede werd en er met de 75.000 vandoor ging...gr opa ;)


Sterker nog.. Dordrecht werd eerste maar had al de eerste periode gewonnen, hierdoor werd jong psv 2e en sparta 3e kreeg de titel en prijzen geld.

Geld zou eigenlijk naar dord moeten en titel naar Sparta.
En jong psv heeft eigenlijk niks gewonnen in deze farce vam een competitie :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 14:53
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
MVV - Achilles '29 #14
Vandaag word het een makkelijke wedstrijd waarin mvv zijn oude vorm weer terug krijgt.
Ik durf gerust te zeggen dat dit misschien wel eens de leukste/aanvallendste wedstrijd van het jaar gaat worden voor MVV.

Het word ook tijd dat ze beter gaan spelen met de derby in het vooruitzicht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2014 18:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Achilles '29 #15
Geen gemakkelijke overwinningen zoiets. Met wat meer geluk was het 5 of 6-0 geworden. Maar ja, ik ben dik tevreden. Klasse MVV!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden